Tuli hyvä ohjelma MOT näistä Kiuruvedenkin käyttämistä konsulteista. Tuleneeko aamulla uusintana?
Konsulttipalvelut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö päättäjät tullutkin tunne, että tyhmyyttänne on käytetty hyväksi ja teitä on petetty?
- Anonyymi
Eikös konsultti ollut ollut ihan oikeassa ja kaikkien ohjelmassa esitettyjen kuntien kohdalla talouden suunta oli hälyttävästi laskeva? Eikös ainut mistä kunnat voisi ottaa opiksi olisi kyetä itse tekemään säästöjä ja koulujen lakkauttamisia? Suomen Kuntapalvelut on rakennettu 8:n miljoonaiselle väestölle. Onko Kiuruvesi poikkeus ja täällä kaikki järjestetty viisaammin kuin muualla Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös konsultti ollut ollut ihan oikeassa ja kaikkien ohjelmassa esitettyjen kuntien kohdalla talouden suunta oli hälyttävästi laskeva? Eikös ainut mistä kunnat voisi ottaa opiksi olisi kyetä itse tekemään säästöjä ja koulujen lakkauttamisia? Suomen Kuntapalvelut on rakennettu 8:n miljoonaiselle väestölle. Onko Kiuruvesi poikkeus ja täällä kaikki järjestetty viisaammin kuin muualla Suomessa?
No ei muuta kun Sipilä kutsumaan lisää elätettäviä, ne sikiää nopeasti.
- Anonyymi
Ja nyt pääsi kokoomuslainen jymäyttämään kepua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt pääsi kokoomuslainen jymäyttämään kepua.
Ja tuntuu jymäyttäneen jo monta muuta kepukuntaa. Mitä varten se valtuusto valitaan, jos ei ole älyä olla kunnan ja kuntalaisten puolella ilman näitä konsultteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuntuu jymäyttäneen jo monta muuta kepukuntaa. Mitä varten se valtuusto valitaan, jos ei ole älyä olla kunnan ja kuntalaisten puolella ilman näitä konsultteja?
Vielä kokkare. Ensi kerralla täytyy pysyä oman puolueen konsulteissa. Mustia autojakaan ei riitä jokaiseen kriisikuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt pääsi kokoomuslainen jymäyttämään kepua.
Paljonkohan tämä jymäytys maksoi veronmaksajille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kokkare. Ensi kerralla täytyy pysyä oman puolueen konsulteissa. Mustia autojakaan ei riitä jokaiseen kriisikuntaan.
Kyllä kepu vielä johtaa pettämisen määrää.
- Anonyymi
Taitaa olla Kiuruveden lopun alkua ilmassa. Olisi voinut itsekin tehdä säästötoimenpiteitä ajoissa niin olisi jäänyt kuntaan nekin konsulttipalkkiorahat. Paremmin meillä nyt on asiat kuin vuoden ja kahden kuluttua jos se yhtään lohduttaa. Nauttikaa siis vielä kun voitte.
- Anonyymi
Nyt tulee uusinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483