Milloin sä luovutit?

Anonyymi

Mä mietin että nytkö on aika päästää irti ja jatkaa ilman haaveita susta. Jonkinlainen merkkipaalu lähellä nyt kuitenkin.

77

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En koskaan. Kaadut varmasti.

      • Anonyymi

        Kaadut vai kadut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaadut vai kadut?

        Kaadut. En päästä sinua mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaadut. En päästä sinua mihinkään.

        Kamppaa mut. Hänen eteensä kaadun mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamppaa mut. Hänen eteensä kaadun mielelläni.

        Tapahtuu, vain ajan kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuu, vain ajan kysymys

        Ihana lupaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana lupaus.

        Selvä se.


      • Anonyymi

        Ei. Vain arvonsa tietävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaadut. En päästä sinua mihinkään.

        Kiva leikki sulla.


      • Anonyymi

        Onneksi on vain omaa kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä se.

        Ei ollut multa nuo pahantahtoiset viestit. onneks tietää hän sen etten mä tuollaista. En kiusaa ketään.
        t. al.


    • Anonyymi

      En ole luovuttanut, en koskaan luovuta. Rakastan naista, ja sen myös näytän. Ihanalle.

      • Anonyymi

        Ihanalta mulle? Onko? On. Sitten en luovuta minäkään. Odotan siihen kun näkemisestä tulee vuosi. Sen jälkeen itken viikon putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanalta mulle? Onko? On. Sitten en luovuta minäkään. Odotan siihen kun näkemisestä tulee vuosi. Sen jälkeen itken viikon putkeen.

        Älä luovuta nainen. Meidän välit on niin hyvät ja lämpöset. Pullaa mutustellaan vielä yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta nainen. Meidän välit on niin hyvät ja lämpöset. Pullaa mutustellaan vielä yhdessä.

        Sopii, en luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta nainen. Meidän välit on niin hyvät ja lämpöset. Pullaa mutustellaan vielä yhdessä.

        Toi oli hyvä😂👍


    • Anonyymi

      Luovutin, kun et tullut vastaan yhtään. En mäkään jaksa enää tyhjyyteen huudella. Pärjäile. Pärjäilet.

      Kyllä tiiän oot vahva. Kuulitko kun sanoin heippa?

      • Anonyymi

        Älä mua syyttele, jos joku ei sua halunnut. Mä haluan hänet, joten en ole sulle kukaan.


      • Anonyymi

        Heipat on heitetty jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mua syyttele, jos joku ei sua halunnut. Mä haluan hänet, joten en ole sulle kukaan.

        Niin. Onnea teille. Ei kukaan ja nobody on toinem nimeni. T. A


    • Anonyymi

      En mä mitään oo luovuttanut. Et vielä vain tunne minua tarpeeksi hyvin jos tuollaista mietit.
      Muisteleppa mitä sanoin sulle kesällä.

      • Anonyymi

        Et sanonut mulle mitään kesällä, no täällä ehkä.


      • Anonyymi

        Pahus kun meni pikkuisen ohi just se kohta. Voitko toistaa?


    • Anonyymi

      Annoitko koskaan mulle oikeastaan toivoakaan mistään...

      • Anonyymi

        Annoin enemmän kuin sä mulle. Niin mä sen näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin enemmän kuin sä mulle. Niin mä sen näen.

        No juu annoit toivoa ja heti perään seuraavassa lauseessa olet sen aina murskannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu annoit toivoa ja heti perään seuraavassa lauseessa olet sen aina murskannut.

        Mikä sulla hei on äo kun leikit palstalla tuntevasi kirjoittajat ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla hei on äo kun leikit palstalla tuntevasi kirjoittajat ??

        Mites sun laita sitten on? Tunneksää kaikki täältä? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu annoit toivoa ja heti perään seuraavassa lauseessa olet sen aina murskannut.

        En ole murskannut. Jos noin olisi käynyt niin ne on väärinymmärryksiä. Niitäkin voisi olla mulla ja hänellä, kohtaamiset ollu sellaisia, että kaikki on mahdollista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sun laita sitten on? Tunneksää kaikki täältä? 🤭

        Eihän se sanonutkaan ketään tuntevansa vaan ihmetteli et kuinka joku muu voi kuvitella tuntevansa ! Missä luetun ymmärrys ?


    • Anonyymi

      Eipä näihin voi vastata

      • Anonyymi

        Niin kai se on, että pitää olla pikkuisen hullu kun näihin lähtee mukaan. Tai täysillä rakastunut. Mä olen molempia kai.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se on, että pitää olla pikkuisen hullu kun näihin lähtee mukaan. Tai täysillä rakastunut. Mä olen molempia kai.

        Vuosi on aika kauan kaipailla ilman, että on näkenyt kaivattuaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi on aika kauan kaipailla ilman, että on näkenyt kaivattuaan?!

        Ei ole vielä vuotta kulunut siitä kun näin hänet. Siinä kommentissa sanoin etten luovuta nyt vaan vasta kun vuosi tulee täyteen. Vuoteen on todella pitkä aika. Ehtii tapahtua mitä vaan tai ei yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä vuotta kulunut siitä kun näin hänet. Siinä kommentissa sanoin etten luovuta nyt vaan vasta kun vuosi tulee täyteen. Vuoteen on todella pitkä aika. Ehtii tapahtua mitä vaan tai ei yhtään mitään.

        Me ei luovuteta. Myöhään keväällä tulee vasta vuosi. Ainakin mulla miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei luovuteta. Myöhään keväällä tulee vasta vuosi. Ainakin mulla miehellä.

        Keväällä mutta enemmänkin aikaisin keväällä, lähes talvella.


    • Anonyymi

      Mikään viesti ei koske täällä minua.

      • Anonyymi

        Mistä sä sen tiedät? Näähän on anonyymeja.


    • Anonyymi

      Aikaa sitten jo luovutin. Kunhan ikävääni tänne vaan olen kirjoitellut.

    • Anonyymi

      Pitää pakittaa kun otti luulot pois, kaikki on hyvin ja menee niin kuin tarkoitettu on.

    • Anonyymi

      Tänään.

      • Anonyymi

        Tänään mitä? ai niin luovutit, unohin jo mitä kysyin. Perun tuon kysymyksen ja aloituksen. En luovuta ja enhän tiedä mitä hän miettii.


    • Anonyymi

      Silloin kun hän alkoi tuottaa pelkkää pahaa mieltä, leikkimään.

      • Anonyymi

        Oletko miettinyt miten paljon olet aiheuttanut pahaa mieltä toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt miten paljon olet aiheuttanut pahaa mieltä toiselle.

        Miksi te jotkut välttämättä menette kääntämään muiden ihmisten kirjoituksia, miksi esim. sinä teit noin? Mitä sinä tiedät muiden ihmisten tekemisistä. Et mitään mutta syyllistää pitää.


      • Anonyymi

        Jos täällä joku tuottaa pahaa mieltä niin olisiko lähinnä sun kuvitelmat. Kuvittele paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä joku tuottaa pahaa mieltä niin olisiko lähinnä sun kuvitelmat. Kuvittele paremmin.

        Missä siinä sanottiin että täällä ??


    • Anonyymi

      Kyllä tiedät sen syvällä sydämessäsi

      • Anonyymi

        Luulen niin mutta tiedänkö, no en.


    • Anonyymi

      Silloin, kun sain kuulla luotettavalta taholta, kuinka jopa valheella yritit mustamaalata minua, saadaksesi uskottavuutta omalle tarinallesi, mikä minusta oli kaukana totuudesta. Ymmärsin viimein, et vaikka tilanne paremmaksikin muuttuisi kohdallasi, en voisi luottaa toiseen, pahatahtoisuutesi kuitenkin tulisi jossain tilanteissa esille.

      Valheella on aina kauaskantoisia vaikutuksia. Luottamuksella toiseen on merkitystä. Koin olevani sijaiskärsijä, toisen menneille kokemuksille ja epäonnistumisille. Ei anna toivoa asioille, jotka itse koen tärkeäksi. Kunhan purin vain pahaa oloani, sivusta kommentoin, minun tapauksessa oli yksipuolinen myönteinen tunteiden tulkinta.

      • Anonyymi

        Ei liity aloitukseen. Aloitus on aikuiselta aikuiselle vaikka täällä ollaankin :)


    • Anonyymi

      Onpas aloittajalle tullut taas lemmenlääkettä palstalla. Montakohan kirjoittajaa tällä kertaa.

      • Anonyymi

        Jaa.


    • Anonyymi

      Kun tajusin että oletkin varattu.

      • Anonyymi

        En vaan oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan oo.

        En tarkoittanut varsinaisesti varattu mutta se hellyys sun äänessä. Sun sydän oli varattu. Tiiän et kaveruuden uloimmalla reunalla ja kohta susta ei kuulu. En vaa jaksa aina olla iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Haluaisin jotain omaan elämääni. Haluaisin keskustella, tuntea, kokea yhdessä asioita, toimintaa ja tekemistä. Mun sydän nyt ei kummoista kolausta saanut vielä. Ehkä yritän sitä kaunotarta siellä katsella silmiin tarkemmin. Ei mitään makuja mut lämmittää enempi kun tää yksinäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut varsinaisesti varattu mutta se hellyys sun äänessä. Sun sydän oli varattu. Tiiän et kaveruuden uloimmalla reunalla ja kohta susta ei kuulu. En vaa jaksa aina olla iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Haluaisin jotain omaan elämääni. Haluaisin keskustella, tuntea, kokea yhdessä asioita, toimintaa ja tekemistä. Mun sydän nyt ei kummoista kolausta saanut vielä. Ehkä yritän sitä kaunotarta siellä katsella silmiin tarkemmin. Ei mitään makuja mut lämmittää enempi kun tää yksinäisyys.

        ×mahkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut varsinaisesti varattu mutta se hellyys sun äänessä. Sun sydän oli varattu. Tiiän et kaveruuden uloimmalla reunalla ja kohta susta ei kuulu. En vaa jaksa aina olla iloinen ja onnellinen toisten puolesta. Haluaisin jotain omaan elämääni. Haluaisin keskustella, tuntea, kokea yhdessä asioita, toimintaa ja tekemistä. Mun sydän nyt ei kummoista kolausta saanut vielä. Ehkä yritän sitä kaunotarta siellä katsella silmiin tarkemmin. Ei mitään makuja mut lämmittää enempi kun tää yksinäisyys.

        No enpä taida olla hän. Mun äänessä oleva hellyys oli vain hänelle. Ja kyllä sitä taisi olla sen verran, että hänkin huomasi sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä taida olla hän. Mun äänessä oleva hellyys oli vain hänelle. Ja kyllä sitä taisi olla sen verran, että hänkin huomasi sen.

        Joo. Ollaan väärä pari uunista ulos. Kyllä hän puhui ihan toisesta ihmisestä.


    • Anonyymi

      Marilyn _🎯🙃

      • Anonyymi

        Eiks se semmonen hahmo oo jo aika kalmankova ollut jo vuosikymmeniä? Fiksaationsa tietysti kullakin hönöllä.


    • Anonyymi

      Miksi luulet minun luovuttaneen?

      • Anonyymi

        Siltä vaan tuntui kun tuon kirjoitin. Järki koittaa nujertaa toivon.


    • Anonyymi

      Luovutin kun et vastannut mulle ,

      • Anonyymi

        Jos olisi jotain mihin vastata niin joutuisin pidättelemään, etten vastaisi liian nopeasti ja innokkaasti. Ettei toinen säikähtäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi jotain mihin vastata niin joutuisin pidättelemään, etten vastaisi liian nopeasti ja innokkaasti. Ettei toinen säikähtäisi.

        Tuo onkin hyvin ihastuneen näkemys. Se joka ei vastaa ei tunne samoin kuin sinä eli ole hyvin ihastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin hyvin ihastuneen näkemys. Se joka ei vastaa ei tunne samoin kuin sinä eli ole hyvin ihastunut

        Olet oikeassa. Ja se joka ei ole ihastunut, eikä vastaa, tuskin kirjoittaisi tuota aloitusta. Tuskin kirjoittaisi mitään sille hänelle. Ne, jotka ei vastaa livessä, ei vaan ole tällä palstalla. Täällä on just ne jotka vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ja se joka ei ole ihastunut, eikä vastaa, tuskin kirjoittaisi tuota aloitusta. Tuskin kirjoittaisi mitään sille hänelle. Ne, jotka ei vastaa livessä, ei vaan ole tällä palstalla. Täällä on just ne jotka vastaa.

        entä jos on ihastunu mutta ei vastaa?

        Entä jos ei o ihastunu ja vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos on ihastunu mutta ei vastaa?

        Entä jos ei o ihastunu ja vastaa

        no mietipä sitä sitten ihan itse :)


    • Anonyymi

      Jo aikaa sitten. Et vain välittänyt minusta riittävästi, kuten minä sinusta välitin. T. M

      • Anonyymi

        En kysynyt sulta mutta surullista sulla. Nukun jo. zzZZzz


    • Anonyymi

      Mä olen päästänyt irti turhista haaveista ja kuvitelmista. Ei mun ja sen yhden välillä ollut mitään, omassa mielessä kehitin tapahtuneista asioista merkityksellisempiä kuin ne lopulta oli, pelkkää kuvitelmaa oli kaikki. Ei hyödytä miettiä sellasta mitä ei ollut olemassa, eikä henkilöä miettiä, joka ei taatusti muista enää mua ollenkaan. Tuskin tuntis vaikka vastaan kävelisin. Kaikkea sitä mielessään kuvitteli ja luuli, mikä lie mielenhäiriö ollut, mun oli jo aikakin palata todellisuuteen. Ei sen näköinen mun näköisestä voinut piitata, ei missään nimessä😂😂

    • Anonyymi

      Tai olitkin hyvin varattu. Mutta ei enää väliä. Kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Olin mä joskus, mutta siitä on todella kauan. Ei liity tähän päivään. Kivahan näitä on omia, mutta mikset omisi jotain, joka ei sano olevansa varattu. Sitkeitä ootte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin mä joskus, mutta siitä on todella kauan. Ei liity tähän päivään. Kivahan näitä on omia, mutta mikset omisi jotain, joka ei sano olevansa varattu. Sitkeitä ootte.

        Hän sanoi olevansa vapaa. En tiiä mut tästä tuli mieleen vanha hokema. Älä leiki ihmissydämillä leiki kedon kukkasilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän sanoi olevansa vapaa. En tiiä mut tästä tuli mieleen vanha hokema. Älä leiki ihmissydämillä leiki kedon kukkasilla.

        Ymmärsit väärin. Tarkoitin että tämä aloitus ei ole varatulta, joten etsi aloitus joka on, jos varattua kaipaat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe