Kuinka kovasti elämänne on "sätissä",nyt olisi aika vaikka hiukan ulkoilla jotta se pää ei kärvenny kommenteista,nämä jotka pääsevät ei muuta kuin pihalle rentoutumaan ja ne ketkä eivät,ottakaa hyvä kirja käteen ja keskittykää siihen. Monien mahdollisuuksien sätti antaa teille ihan itse valita joko riiputte siinä kiinni kuin iilimato ihossa tai vapautatte itsenne hetkeksi ja nautitte elämästä,yksi mahdollisuus tietenkin on jatkaa ja keskustelua siellä päänsisällä mikä on elämässä tärkeää.
sättäilyä chatissa
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Sättiaddiktion mielenkiintoisin esiintymismuoto on keskustelupalstalle porskuttajat, jotka antavat käytännön ohjeita siitä, miten chatista "pitää mennä pihalle rentoutumaan ja keskustelemaan elämän merkityksestä pään sisäisen äänen kanssa".
Sinulle ei juolahtanut mieleen, että ehkä ihmiset kirjautuvat chatteihin nimenomaan syystä, että pään sisäisen monologin vastapainoksi on mukavaa kommunikoida muiden ihmisten kanssa ja saada erilaisia näkökulmia omiin ajatuksiin tai vaikkapa vain seuraa yksinäiseen kahvihetkeen.
Erityisen paljon ei vaadi oivallusta ymmärtää kuluneen vuoden olleen hyvin haastavan sosiaalisten suhteiden ylläpitämisessä. Chateilla on siis ollut merkittävä rooli mielenterveyttä ylläpitävänä palveluna, jonka erilaiset yhdistykset ja kuntatoimijatkin ovat ymmärtäneet ja perustaneet nettiin keskustelusivustoja ja asiakasvastaanottoja.
Elä sinä oma elämäsi ja anna muiden tehdä omat valintansa.
Live and let live. - Anonyymi
Nikkien arvailuja
16.01.2017 10:36 exexchatti
Moni asia saa naurun aikaiseksi "sätissä" kaikenmaailman nikkien arvuuttelijat ja kuka kukin on,miksi, no siksi koska pilkut ja sanamuodot kertovat kuka on kirjoittaja ,onko näin? Ei todellakaan,kaikki lähtee "sättärin" päästä siellä viskoo ja pahasti,mitä sillä on väliä miten kukin täällä tai "sätissä" kirjoittaa ja laittaa pilkut /pisteet ,mitä sillä on väliä kuka siellä nikin takana on? Voisiko joku valaista minua mitä sillä on väliä kuka siellä nikin taustalla on jos et hae seuraa tai halua tutustua,miksi se on olevinaan niin tärkeää,monihan vain haluaa ajankulua ei seuraa mielialalääkkeitä syövistä vainoharhaisista "sättäreistä"?
Kuinka kovasti elämäsi on "sätissä"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5165605Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255099Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292472- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761218- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948