Sekoan tähän oloon kun ajattelen vaan yhtä miestä ja mitä tapahtuisi jos oltaisiin kahdestaan. Miltä tuntuisi olla vastakkain ja katsoa sitä toista silmiin, koskea hänen sänkiposkea ja kuinka lähestyisimme toisiamme ja suutelisin häntä......pelkkä ajatuskin pistää kouraiseen vatsanpohjassa, hyvällä tavalla 😉
Tulen hulluksi kun himoitsen häntä ja mietin vaan mitä kaikkea tekisimme yhdessä.....
Naiselta
Hulluna erääseen mieheen.....
23
1448
Vastaukset
- Anonyymi
Vinkki miehestä olisi paikallaan. Nimen etukirjain tai jotain.
- Anonyymi
Sellainen pitkä ja raamikas mies, hitto kun hän on seksikäs. Just sopivan lihaksikas ja miehekäs 😍
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen pitkä ja raamikas mies, hitto kun hän on seksikäs. Just sopivan lihaksikas ja miehekäs 😍
Ap.Eli 170 cm tanakka ruuhkatukka äs juu aar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 170 cm tanakka ruuhkatukka äs juu aar
Valista tyhmää: mikä on ruuhkatukka? Onko se niinkuin liimaletti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota en ymmärrä, miksi monet naiset pitää tanakoista miehistä ennemmin kuin hoikista ja urheilullisista.
ohis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurinpiirtein noin se taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just sellainen ois hakusessa
- Anonyymi
oioi, mulla on samanlaiset ajatukset, tosin ihan pikkiriikkisen kokemustakin intohimoni kohteesta.
-sivusta-- Anonyymi
Samoin minulla erään naisen kanssa...hieman salattuja kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minulla erään naisen kanssa...hieman salattuja kokemuksia.
Mitä ja milloinka?
- Anonyymi
Näin yhden hulluna hellun naisen aamulla, vaikka maski ensin hetken erehdytti... hänkin varmaan intohimoinen jollekin.
- Anonyymi
Itteeskö kuvailet, mut toihan on iha tosi, mielikuvitus harhoja..... 🏥
- Anonyymi
Viinalla voi saada saman aikaan...näköjään🤭😏 ja ihan tähän samaan mielikuvitusmirjaan viittaan kuin aiemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itteeskö kuvailet, mut toihan on iha tosi, mielikuvitus harhoja..... 🏥
Kyllä sinun lennot on kivakipa aika matalalentoa tänä päivänä, kysy vaikka kavereiltas, kukasn jaksa kuunnella samaa huuruilua enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun lennot on kivakipa aika matalalentoa tänä päivänä, kysy vaikka kavereiltas, kukasn jaksa kuunnella samaa huuruilua enää
Siispä kysy ja totea.
- Anonyymi
Saispa olla kahdestaan ihanan M naisen kanssa ;)
- Anonyymi
S odota ääniviestiä
- Anonyymi
Kauan odotan et ole vielä laittanut mitään viestiä
todella pitkään aikaan?
- Anonyymi
Tiedän tuon tunteen hyvin.
- Anonyymi
Mistä hemmetistä kukaan voi tunnistaa sinut tai itsensä?
- Anonyymi
Oot ihana S. Huomisiin
- Anonyymi
Niin olen. Nähdään töissä😘
- Anonyymi
rakasteltaisiin kiihekästi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346