Sitä olen miettinyt ja toivonut. Jos tietäisin varmaksi niin kaikki olisi niin paljon helpompaa. Ollaan kuitenkin nähty joka viikko joku päivä tämän kuun aikana, niin miksi tämä viikko olisi poikkeus? En vain jaksa enää pitää kaikkea sisälläni.
Tuomolle eräältä naiselta vaan.
Nähdäänkö vielä tällä viikolla?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäiskö sun kysyä tuolta Tuomolta?
- Anonyymi
Kysyisin kyllä jos olisi jokin keino. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet häntä joka viikko etkä voi kysyä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö asialle tehdä jotakin? Joku sua pidättelee
Ilmeisesti ette ole vielä siinä pisteessä, että tunteita voisi kertoa? Miksi oletat että hän olisi täällä?
Ryhdistäytyä kannattaisi, sano suoraan että nyt on tilanne se että menemme treffeille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet häntä joka viikko etkä voi kysyä??
Kun vain nyt näkisin hänet. Pelottaa vain etten häntä enää näe, koska tapaamisemme eivät ole olleet säänöllisiä. Jos vain saan vielä mahdollisuuden niin yritän tehdä parhaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö asialle tehdä jotakin? Joku sua pidättelee
Ilmeisesti ette ole vielä siinä pisteessä, että tunteita voisi kertoa? Miksi oletat että hän olisi täällä?
Ryhdistäytyä kannattaisi, sano suoraan että nyt on tilanne se että menemme treffeille.Mietin ja toivon vaan hänen näkemistään. Jotain aion kyllä sanoa tuohon suuntaan, mutta en noin suoraan uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin ja toivon vaan hänen näkemistään. Jotain aion kyllä sanoa tuohon suuntaan, mutta en noin suoraan uskalla.
Kyllä sinä hänen numeron jostain löydät.
Ymmärräthän että melko pieni todennäköisyys on sille, että hän olisi täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä hänen numeron jostain löydät.
Ymmärräthän että melko pieni todennäköisyys on sille, että hän olisi täällä.Ei löydy hänen numeroaan mistään. Kokeiltu siis on sitäkin. Puran tänne vaan ikävääni ja vahvistan tahtoani häntä kohtaan. En tiedä sitten jos hän olisikin täällä niin mihin se johtaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506