Joo eli kiikaris olis tuommone husaberg 125 tieliikennekäyttöön ja tota onks kellää kokemusta pyörästä? (Ja tiedän et käytännös sama ku kotari)
Mut silti kokemuksia pyörästä saa laittaa jos vaan on!!?
HUSABERG 125 ONKS HYVÄ
7
361
Vastaukset
- Anonyymi
Sen pyörän nimi lienee kuitenkin HUSQVARNA!
Se Q äännetään kuten K. Itse nimi tulee ruotsalaisesta monialayrityksestä, jonka kotipaikka on Huskvarnan kaupungissa Vättern-järven rannalla E4-tien varrella. Matkaa Tukholmasta on n. 320 km. Teki aikanaan kaiken itse, ompelukoneesta aseisiin, mutta nykyisin yhteistyötä moottoripyörissä.- Anonyymi
Husaberg on husaberg eikä husqvarna. Ktm tosin omistaa nykyään molemmat.
Mielestäni ihan hyvä laite, ei ollenkaan harmittaisi lähteä ajamaan jos olisin juuri täyttänyt 16v.
- Anonyymi
On hyvä. Ja 501 vielä parempi
- Anonyymi
Ehkä sitte joskus ku ikä riittää :D
501 oli se legenda, vähän niin kuin Leviksen farkuissa.
46hv vakiona, itseä himotti myöhemmin esitelty kuussatku mutta ei sattunut sopivasti kohdalle.Jutustelija1 kirjoitti:
501 oli se legenda, vähän niin kuin Leviksen farkuissa.
46hv vakiona, itseä himotti myöhemmin esitelty kuussatku mutta ei sattunut sopivasti kohdalle.Siis se alkuperäinen 501 josta kaikki sai alkunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770