Kiitos minun ja monen muun hoitajan puolesta täältä koronan tuomien kiireiden keskeltä. Ei kiitokseni aihe suuri ole mutta kiitetään siitä vähästä, että kaupungin tarjoama jouluateria hoitotyöntekijölle on sitten tänä vuonna peruttu. Kaiketi kustannussyistä, tuo lämpökärryistä osastolla itse haettava jouluruoka, joka työn lomassa nopeasti syödään oli kaiketi liian kallis ja ylenpalttinen arvostuksen osoitus.
Olemmeko vihaisia? Emme ole, emme enää jaksa, on pienin asia minkä olette Te Päättäjät jättäneet tekemättä. Luonnonlakihan se on, että paska valuu alaspäin alimpana ovat hoitaja ja potilaamme.
Hyvää joulua kaupungin päättäjille!
Kiitos Turun kaupunki
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älähän nyt hätäile. Voi olla, että koronan vuoksi on tuo työn lomassa tarjottava ruoka peruttu. Voisiko olla niin, että saatte sen kotiin ja voitte nauttia kaikessa rauhassa?
Muutamat yritykset ainakin tekevät niin nyt koronan riehuessa, että pikkujoulu tarjoilut toimitetaan kotiin koska ei voida juhlia järjestää.
Kaunis kori jouluherkkuja ei ylenpalttisesti maksa, vaikka teitä paljon onkin.
Työvuoron päätteeksi kiva yllätys kotiin vietäväksi😀
Toivotaan ainakin.
Hyvää Joulun odotusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818