Onko lailista katsoa kylällä parkkipaikalla ihmisiä kiikareilla ?
saako kiikarilla katsoa kylillä!
10
857
Vastaukset
- Anonyymi
jos ei muuten näe niin mikäs siinä, suosittelen kyllä optikkoa sellaiselle henkilölle.
- Anonyymi
Pönttöhän se tiirailee
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä nähtävää siellä on.
Aikoinaan vastapäisessä talossa asui verevä rouva jolla oli tapana siivota alasti.
Silloin tuli vähän joskus kiikarilla vilkaistua. Todella kaunista...- Anonyymi
..siis todella kaunista katseltavaa. Kyllähän sitä saa kiikaroida, sitä vartenhan kiikarit ovat, omaksi tarpeikseen ja vähän muidenkin iloksi. Hölmöahän se olisi vetäytyä ja syrjäytyä.
Itse en kyllä välitä sitten naisista, en sitten pätkääkään. Kyllä mulla kiikari on ja hyväkin sellainen, sillä katselen kaikkea muuta, kuin naisia.
- Anonyymi
Ihmisten tarkkailu ja kontrollointi on jopa suotavaa.
- Anonyymi
Saapi katsoa kiikarilla mutta ei kaukoputkella. Niillä näkee liian tarkasti ja loukkaa yksityisyyttä.
- Anonyymi
eikös tuo Pönttö ole sitä vuosia tehny eikä siitä ikinä ole kellekkään vahinkoa syntynä, antakee ihmisten olla erilaisia rauhassa
- Anonyymi
Naisten katselu, en kyllä edes TV:stä halua katsella sellaisia ääliöitä, kuin Marinia ja Ohisaloa. muutenkaan, että katselisin naisia toisten ikkunoista tai torelta, eikä miehiä, luuleevat vielä homoksi, mikä häpeä se olisi ja leimattaisiin.
- Anonyymi
Itse olen köyhänä miehenä tehnyt virtuaaliajelua pitkin ja poikin Helsinkiä raitsikalla. Joku on kuvannut jokaisen raitsikkareitin webbikamerallaan, ja pannut ne juutuupiin kaikkien katseltavaksi.
- Anonyymi
😅😅😅😅Eivätkö näe enää omilla laseillaan. Kyttäys on edennyt pitkälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646618
- 541975
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441812- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3471133Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917