Sinänsä valitettava tapaus se viimeviikkoinen tapahtuma Peippolassa kun koira jäi auton alle ja kuoli. Uutisointi aiheesta on kokonaan autonkuljettajaa vastaan. Eikö koiraa yleensä taluteta siten että se on pientareen puolella? Onko taluttaja noudattanut tarpeellista huolellisuutta?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tietääkseni jalankulkijan tulee käyttää tien vasenta reunaa ja talutettava on pientareen puolella. Poliisilla on hieman eri juttu. Hänellä on pamppu vasemmassa, koska asiakas on oikeassa.
- Anonyymi
Kyllähän se tarpeellinen huolellisuus on taluttajalta unohtunut, niin on kyllä unohtunut auton kuljettajaltakin.
Koiran omistajan "henkiset vauriot", näin maalaisjärjellä ajateltuna tuntuvat lievästi sanoen ylimitoitetuilta kun otetaan huomioon, että vaikka kyseessä oli lemmikki niin silti se oli vain eläin. - Anonyymi
Tarkemmin kun tapahtunutta ajattelee niin hämmästystä herättää se, että miksi omistaja talutti koiraansa tien puolella? Tiesi että koiralla on tapana hyökkäillä autojen suuntaan joten näin kävi nyt(kin), koira hyökkäsi autoa päin joutuen takapyörän alle.
Jos auto olisi ajanut niin läheltä kuin koiran omistaja väittää niin silloinhan koira olisi jäänyt jo etupyörän alle.
Olisiko oikeampi uutisen muotoilu ollut, koira hyökkäsi autoa päin, jäi alle ja kuoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3861369- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29664- 50642
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht377592- 63543
- 87517
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474