"Sinua, sinua rakastan"

Kauniiden sanojen ketju.
Meinaa lähteä mieli matalaksi, enkä varmastikaan olen ainoa, jolla niin meinaa tehhä. Parempia aikoja odotellessa, koitetaan jaksaa ❤️
https://youtu.be/n0nq9XEaoVE

194

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysin tämmösen voimarunon, niin viskaan tähän
      😌

      "Nopein reitti sinne
      mihin olen menossa,
      päämääräni?

      Ei ole nopeinta reittiä,
      on vain tie jolla olet.
      Olet perillä koko ajan
      kun vain ymmärrät,
      että tämä matka on sinun tehtäväsi.

      Et sinä koskaan pääse todella perille
      eikä sillä ole merkitystä.
      Tärkein on kokemus,
      oman elämäsi muovaaminen,
      oman taideteoksesi rakentaminen,
      luominen ja siitä nauttiminen.

      Luo ja nauti siitä,
      rakasta olemassaoloasi, sinua"

      • Anonyymi

        Täydellistä ☺


      • Anonyymi

        Onko pieni ristiriita näillä kahdella virkkeellä: Olet perillä koko ajan. Et sinä koskaan pääse todella perille.
        Eipä ollu täydellistä.


      • Anonyymi

        Elämän paradoksaalisuus näyttäytyy tuossa runossa kauniisti ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pieni ristiriita näillä kahdella virkkeellä: Olet perillä koko ajan. Et sinä koskaan pääse todella perille.
        Eipä ollu täydellistä.

        Ei ole edes pientä ristiriitaa, eikä tuosta ehkä sovi riidellä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pieni ristiriita näillä kahdella virkkeellä: Olet perillä koko ajan. Et sinä koskaan pääse todella perille.
        Eipä ollu täydellistä.

        Miten niin sitä ei voi hyväksyä tuota paradoksaalisuutta? Kenties keskeneräisyys on vaikeaa hyväksyä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole edes pientä ristiriitaa, eikä tuosta ehkä sovi riidellä 😉

        Antakaa siskot mennä vaan, jos riidellä haluatte. Joskus se on niin nautinnollista se riitely ja pahasti makkarin puolelle vie..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa siskot mennä vaan, jos riidellä haluatte. Joskus se on niin nautinnollista se riitely ja pahasti makkarin puolelle vie..

        Enpä tuota kehtaa, enkä myöskään taho☺️Mun mielestä on kiihottavampiaki esileikkejä kuin riitely 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa siskot mennä vaan, jos riidellä haluatte. Joskus se on niin nautinnollista se riitely ja pahasti makkarin puolelle vie..

        Taidat olla myöhään herännyt.. en tiedä ainuttakaan naisparia kuka harrastaa sovintoseksiä. Se on miesten mieleen, ei naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pieni ristiriita näillä kahdella virkkeellä: Olet perillä koko ajan. Et sinä koskaan pääse todella perille.
        Eipä ollu täydellistä.

        😀 no niinpä ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla myöhään herännyt.. en tiedä ainuttakaan naisparia kuka harrastaa sovintoseksiä. Se on miesten mieleen, ei naisten.

        Taas sä puhut kaikkien puolesta 🙄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole edes pientä ristiriitaa, eikä tuosta ehkä sovi riidellä 😉

        Lähelle on pitkä matka, kauas pääsee nopeasti 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sä puhut kaikkien puolesta 🙄

        Pysykää pimennossa, itsepähän tienne valitsette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla myöhään herännyt.. en tiedä ainuttakaan naisparia kuka harrastaa sovintoseksiä. Se on miesten mieleen, ei naisten.

        No eikä ole. Naisia on muitakin, kun sinunlaisia ikuisia mököttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähelle on pitkä matka, kauas pääsee nopeasti 😘

        Tämä on totta läheisyyden kanssa. Siinä on paljon työtä, mutta ihania palkintoja myös uskoakseni. ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta läheisyyden kanssa. Siinä on paljon työtä, mutta ihania palkintoja myös uskoakseni. ❤

        Kyllä kai tuota sitten tekkee, vaikka ylitöinäki ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ole. Naisia on muitakin, kun sinunlaisia ikuisia mököttäjiä.

        Kiva kuulla, mulle sovintoseksi on sellaista mitä en ole aiemmin harrastanut. Tunnen kuitenkin että erään ihastukseni kanssa, se olisi sellaista mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ole. Naisia on muitakin, kun sinunlaisia ikuisia mököttäjiä.

        Älä höpötä, huomaa kauaskin ettet ole ikinä naisen kanssa ollut. Naiset ei suuttuneena harrasta seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, mulle sovintoseksi on sellaista mitä en ole aiemmin harrastanut. Tunnen kuitenkin että erään ihastukseni kanssa, se olisi sellaista mitä haluan.

        Sitä saat odottaa tolla tyylillä pitkään ja hartaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saat odottaa tolla tyylillä pitkään ja hartaasti.

        Onko se tämä uusi tyyli tai nuorempien tapa sanoa tuo "Sinua, sinua rakastan" 😉 Aika intohimoista on ☺️
        "Sinua, sinua rakastan
        niin liikkuu pehmeä kätesi
        kuin vene varhain
        aamuisella joella"


      • Anonyymi

        Mua ahistaa tää runo.
        Kun millään muulla ei oo väliä kuin sillä et joskus rohkenisin ja pääsisin hänen lähelle.
        Mut jospa hän ei tahdo, eipä oo hänkään yhteyttä ottanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua ahistaa tää runo.
        Kun millään muulla ei oo väliä kuin sillä et joskus rohkenisin ja pääsisin hänen lähelle.
        Mut jospa hän ei tahdo, eipä oo hänkään yhteyttä ottanut.

        Näistäpä ei tiiä. Joskus voi olla niin, jotta kumpikin oottaa, oottaa ja oottaa
        Ikävä kuulla, että tuo alko ahistammaan. Toivottavasti rohkenet vielä 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näistäpä ei tiiä. Joskus voi olla niin, jotta kumpikin oottaa, oottaa ja oottaa
        Ikävä kuulla, että tuo alko ahistammaan. Toivottavasti rohkenet vielä 😉

        Kiitos ❣️☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä, huomaa kauaskin ettet ole ikinä naisen kanssa ollut. Naiset ei suuttuneena harrasta seksiä.

        Minä sitten en varmaankaan oo nainen. Aina kun voin 😍😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sitten en varmaankaan oo nainen. Aina kun voin 😍😘

        Älä välitä, mieki olin eile epämummo 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko se tämä uusi tyyli tai nuorempien tapa sanoa tuo "Sinua, sinua rakastan" 😉 Aika intohimoista on ☺️
        "Sinua, sinua rakastan
        niin liikkuu pehmeä kätesi
        kuin vene varhain
        aamuisella joella"

        Lempikappaleeni tasan parinkymmenen vuoden takaa vassari/demariajalta, Agit Prop ja poliittiset leirit 😢😊 Ketäpä kaipasin tuolloin😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sitten en varmaankaan oo nainen. Aina kun voin 😍😘

        Wow, se on niin paljon parempaa kuin suuttuneena olo, kunnon tribbaus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä, huomaa kauaskin ettet ole ikinä naisen kanssa ollut. Naiset ei suuttuneena harrasta seksiä.

        Heltyneenä kyllä ja silloin rakastaa!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole edes pientä ristiriitaa, eikä tuosta ehkä sovi riidellä 😉

        Olen samaa mieltä, todella epäkohteliasta alkaa arvostella toisten tänne laittamia runoja. Kyseessä voi olla runon laittajalle henkilökohtainen ja tunteita herättävä runo ja silloin voi tuntua todella pahalta, että joku sitä arvostelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, todella epäkohteliasta alkaa arvostella toisten tänne laittamia runoja. Kyseessä voi olla runon laittajalle henkilökohtainen ja tunteita herättävä runo ja silloin voi tuntua todella pahalta, että joku sitä arvostelee.

        👍Tuo ei mulle ehtinyt muodostua semmoseksi tärkeäksi kun vasta törmäsin. Pikku Prinssissä kettukin tästä aiheesta jutteli.
        Mutta siis, aivan oikeassa olet! 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saat odottaa tolla tyylillä pitkään ja hartaasti.

        Mikäs vika mun tyylissä on? Eikö asioista voi puhua suoraan vaan seksinkin hyssytellä joksikin.. Mulle intohimoinen suhde vois hyvin pitää sisällään sovintoja makkarin puolella 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pieni ristiriita näillä kahdella virkkeellä: Olet perillä koko ajan. Et sinä koskaan pääse todella perille.
        Eipä ollu täydellistä.

        No jos luet koko runon ajatuksella niin ymmärrät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lempikappaleeni tasan parinkymmenen vuoden takaa vassari/demariajalta, Agit Prop ja poliittiset leirit 😢😊 Ketäpä kaipasin tuolloin😭

        Onkos sulla muita lempikappaleita?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko se tämä uusi tyyli tai nuorempien tapa sanoa tuo "Sinua, sinua rakastan" 😉 Aika intohimoista on ☺️
        "Sinua, sinua rakastan
        niin liikkuu pehmeä kätesi
        kuin vene varhain
        aamuisella joella"

        Lopun sanat antavat toivoa että vielä kohtaan rakkaani kanssa tässä elämän virrassa ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä tuota kehtaa, enkä myöskään taho☺️Mun mielestä on kiihottavampiaki esileikkejä kuin riitely 😉

        Tämä on totta kyllä, niillä mieluummin mennään ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli toinen lempikappale, toimii kyllä tässä päivässä ehkä enemmän..

        https://www.youtube.com/watch?v=pHx4mmFm-IM

        Tän oon kuunnellu monen monituista kertaa ja lienee selvää jotta tykkään 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ole. Naisia on muitakin, kun sinunlaisia ikuisia mököttäjiä.

        Se o just eikä melekein näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä, huomaa kauaskin ettet ole ikinä naisen kanssa ollut. Naiset ei suuttuneena harrasta seksiä.

        😀 Nyt ymmärrät väärin. Sovintoseksiä harrastetaan riidan jälkeen kun suuttumus ohi. Yhteenliimaamiseksi uudelleen, läheisyyttä riidan jälkeen, höpsö 😘


    • Oisko kellään niitä kauniita sanoja, vaikka kahtojan/lukijan silmissähän tuo kauneus on 😉Mie olenkin heikkona kauniisiin silmiin, eritoten vihreisiin, mutta ovatpa nuo muutkin värit kauniita ☺️

      • Anonyymi

        Ei ole kauniita sanoja. Tuo ristiriitainen runo jäi kyllä pahasti kaivertamaan mieltä. Miten minä voin päästä perille, jos olen jo perillä enkä kuitenkaan koskaan ole perillä, kun en voi päästä perille, koska oikeasti perille ei voi edes koskaan päästä, kun on jo perillä, vaikka ei oikeasti ole koskaan perillä. Minähän eksyin jo tuossa alussa. Pitäisikö hakea ammattiapua jo/vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kauniita sanoja. Tuo ristiriitainen runo jäi kyllä pahasti kaivertamaan mieltä. Miten minä voin päästä perille, jos olen jo perillä enkä kuitenkaan koskaan ole perillä, kun en voi päästä perille, koska oikeasti perille ei voi edes koskaan päästä, kun on jo perillä, vaikka ei oikeasti ole koskaan perillä. Minähän eksyin jo tuossa alussa. Pitäisikö hakea ammattiapua jo/vielä?

        Eli sie et ole tuosta runosta perillä, vaan hieman hukassa sen tulkinnan kanssa. Äläpä huoli, jokanen ymmärtää niinku ymmärtää, tai sitte ei ymmärrä ollenkaan. Oliko tässä siun mielestä ristiriitaa? 😉 Kysymykseesi vastaisin äkkisilteen, jotta ei varmaankaan pitäs taikka tartte, vaikka en ookkaan ehkä aivan paras arvioimaan tai sanomaan 😉


      • Anonyymi

        Hmm, yksi vihreäsilmä täällä kaipailee erästä kuumaveristä sinisilmää ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, yksi vihreäsilmä täällä kaipailee erästä kuumaveristä sinisilmää ;)

        Miepä tiiän yhen jolla semmoset siniset on tai tiiän mie usseemmanki 😅 Ite oon ainaki kaks kertaa ihastunu vihreäsilmäiseen ihanaiseen ☺️ Kuumaverisiäki 🔥tiiän jokusen, ilman Jaskaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miepä tiiän yhen jolla semmoset siniset on tai tiiän mie usseemmanki 😅 Ite oon ainaki kaks kertaa ihastunu vihreäsilmäiseen ihanaiseen ☺️ Kuumaverisiäki 🔥tiiän jokusen, ilman Jaskaa.

        Hmm, ainakin kaksi kertaa vihreäsilmäseen ihastunut? Onko kyseessä yksi vai useampi nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ainakin kaksi kertaa vihreäsilmäseen ihastunut? Onko kyseessä yksi vai useampi nainen?

        Usseempi on tai ainakin siis kaks. Olin aiemmin (monta vuotta sitten) tosi ihastunut työkamuuni, jolla oli vihreet silmät ja myös hänellä johon nyt pihkassa olen, on vihreät silimät. Jokin niissä siis taitaa vettää puoleensa magneetin lailla 😅


    • Anonyymi

      Täällä myöhäänheränneet neuvovat toisiaan ja kaikki yhtä tietämättömiä. Niitä ei haluta kuunnella, jotka palstan aiheesta jotain tietävät ja kuitenkin kova halu olisi naisen kanssa suhteeseen päästä. Samaa käytöstä kuin peräkammarin pojilla, jotka eivät naista saa.

      • Anonyymi

        Ei kyse oo siitä et haluisin päästä vain suhteeseen jonkun naisen kanssa vaan siitä et oon niin ihastunut häneen. Eipä mun päätä oo pyörälle saanut koskaan oikein kukaan paitsi hän.
        Hänen kanssaan suhteeseen haluaisin.


      • Mie kuuntelen mielelläni, jos on jottain sanottavvaa ja sanoo sen edes jokseenkin nätisti tai hyväntahtoisesti 😉


    • Anonyymi

      Hän käänsi säärensä minua kohti. Käännyin katsomaan niitä.
      Oliko hän kaivannut minua?
      Miten varautunut hän oli.
      Miten kärsimätön, kuumaverinen minä olin.
      Halusin vain vetää hänet syliini ja suudella kuin paikalla ei olisi muita ollutkaan.

      • Anonyymi

        Nonni 😅


      • No niin, näin 👍😉 Veni, vidi, vici!


      • Tämmösen ykssanasen teko(p)älli lakasee herkästi pois, mutta ymmärrän hyvin, jotta tuon kohalla kävi just se juttu, jonka täällä jo kertaalleen oon tokassu eli "niin hyvää ettei sanotuksi saa" ☺️ 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämmösen ykssanasen teko(p)älli lakasee herkästi pois, mutta ymmärrän hyvin, jotta tuon kohalla kävi just se juttu, jonka täällä jo kertaalleen oon tokassu eli "niin hyvää ettei sanotuksi saa" ☺️ 😉

        Mikä sana se oli? En ehtinyt nähdä. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sana se oli? En ehtinyt nähdä. 😄

        No tuota, se oli kaks oota, yks hoo ja huutomerkki.


      • Anonyymi

        Se poistettu oli että ooh! Haluaisin tietää että mitä sitten tapahtui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se poistettu oli että ooh! Haluaisin tietää että mitä sitten tapahtui?

        No tähän on vaikea sanoa mittään eli ei ole tarkempaa tietoa, ainakaan mulla 😄 Saattaa tuommosen tokaisun jälkeen tai aikanakin jottain tapahtua 😅 Ihan kivahan tuo olis joskus kuulla ja todeta erään ❤️kohalla tai ehkä itekin huokaista niin 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämmösen ykssanasen teko(p)älli lakasee herkästi pois, mutta ymmärrän hyvin, jotta tuon kohalla kävi just se juttu, jonka täällä jo kertaalleen oon tokassu eli "niin hyvää ettei sanotuksi saa" ☺️ 😉

        Harmi 😕, tästä taas poistettu kommentti mihin vastasit. Mut välil on vaa nii hyvää, tai oikeestaan aina 🎆


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tähän on vaikea sanoa mittään eli ei ole tarkempaa tietoa, ainakaan mulla 😄 Saattaa tuommosen tokaisun jälkeen tai aikanakin jottain tapahtua 😅 Ihan kivahan tuo olis joskus kuulla ja todeta erään ❤️kohalla tai ehkä itekin huokaista niin 😉

        No joo, nyt olis ehkä tarttettu sitä kumia pyyhkeellä 😅😉


      • Anonyymi

        Voi jeesus, kuinka monta tuollaista tilannetta koinkaan.. Tule purkamaan varautuneisuuteni kuumilla suudelmillasi. Ketään muuta en ole eläissäni kaivannut näin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No joo, nyt olis ehkä tarttettu sitä kumia pyyhkeellä 😅😉

        Ai kortsua? Mihin sinä sitä aina tarviit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kortsua? Mihin sinä sitä aina tarviit?

        Pyyhekumia kun vetäs Hartikaiseen 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pyyhekumia kun vetäs Hartikaiseen 😅

        Se tuli sitte 🚿komennus, kun viä ehtii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus, kuinka monta tuollaista tilannetta koinkaan.. Tule purkamaan varautuneisuuteni kuumilla suudelmillasi. Ketään muuta en ole eläissäni kaivannut näin.

        Samat sanat täälläkin


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se tuli sitte 🚿komennus, kun viä ehtii..

        Mites teikäläisellä suihku toimii ? Jos kiire on, onko jokin aikarajoitus vai liikaa porukkaa kerralla, vai mitä , liian vähän vettä ?🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites teikäläisellä suihku toimii ? Jos kiire on, onko jokin aikarajoitus vai liikaa porukkaa kerralla, vai mitä , liian vähän vettä ?🤔

        Joo, suihkuKAAPISSA oli porukkaa ku pipoa, vesi loppu kesken, eikä viemärikää vetäny kun kahteli kauhuissaan 😅 En tiiä tuliko tuota yhtään puhtaammaksi vai mikä tuli 🔥


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, suihkuKAAPISSA oli porukkaa ku pipoa, vesi loppu kesken, eikä viemärikää vetäny kun kahteli kauhuissaan 😅 En tiiä tuliko tuota yhtään puhtaammaksi vai mikä tuli 🔥

        Nyt mie meinasin käyvä viä jääKAAPILLA, (vaikkei pitäs ennää tähän aikaan) kaapimassa sieltä jottai, kun alko huikomaan 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, suihkuKAAPISSA oli porukkaa ku pipoa, vesi loppu kesken, eikä viemärikää vetäny kun kahteli kauhuissaan 😅 En tiiä tuliko tuota yhtään puhtaammaksi vai mikä tuli 🔥

        Okei vai kaapissakin oli porukkaa, no ehkeivät ymmärtäneet ettei kaapista pois pääse jos siihen ei ole mitään tarvetta. Totta kaikkee saa kokeilla, jos on kova ihailluksi tulemisen tarve. Kuka sitten mitäkin kokeilee 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei vai kaapissakin oli porukkaa, no ehkeivät ymmärtäneet ettei kaapista pois pääse jos siihen ei ole mitään tarvetta. Totta kaikkee saa kokeilla, jos on kova ihailluksi tulemisen tarve. Kuka sitten mitäkin kokeilee 😂

        Kyllä tuolla meitin kaapissa oli ihan avoimet ovet, jotta jokanen saa tulla ja tultuaan lähteä siihe tahtiin kun tahtoo 😉 Ihan mitä tahansa ei kannata kokkeilla, saattavat muuten alakaa naapurit kattomaan, jos eivät muuta, nii ainakin perrään.


      • Anonyymi

        Saisiko tähän sitä jatko-osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko tähän sitä jatko-osaa?

        Siis tuohon tarinaan jossa sääret ja kuumat ajatukset..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä tuolla meitin kaapissa oli ihan avoimet ovet, jotta jokanen saa tulla ja tultuaan lähteä siihe tahtiin kun tahtoo 😉 Ihan mitä tahansa ei kannata kokkeilla, saattavat muuten alakaa naapurit kattomaan, jos eivät muuta, nii ainakin perrään.

        Miten teil voi noin juttu luistaa ja noin hauskasti? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei vai kaapissakin oli porukkaa, no ehkeivät ymmärtäneet ettei kaapista pois pääse jos siihen ei ole mitään tarvetta. Totta kaikkee saa kokeilla, jos on kova ihailluksi tulemisen tarve. Kuka sitten mitäkin kokeilee 😂

        Eipä ole tarvetta ihailluksi tulla muuta kuin yhden naisen puolelta. Mikäpä siinä missä hyvänsä suihkukaapissa ollessa tämän naisen kanssa peseytymään pääsisi 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuohon tarinaan jossa sääret ja kuumat ajatukset..

        Tuosta lähti ehkä ne muut paikalta, tapahtu sylliin veto ja nyt ei ihan just kerkiä jatkoja kirjottammaan. Oottelepa rauhassa 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuosta lähti ehkä ne muut paikalta, tapahtu sylliin veto ja nyt ei ihan just kerkiä jatkoja kirjottammaan. Oottelepa rauhassa 😉

        Mä haluan kuulla jatkoa myös :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan kuulla jatkoa myös :)

        En tiiä auttasko tässä, jos huuvettas kaikki yhteen ääneen sitä we want morea tai siis te huutasitte niin ja mie huutasin, jotta myö tahotaan lissää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tarvetta ihailluksi tulla muuta kuin yhden naisen puolelta. Mikäpä siinä missä hyvänsä suihkukaapissa ollessa tämän naisen kanssa peseytymään pääsisi 😘

        Voih, mulla samat ajatukset 😘
        Hän vain mielessä ikuisesti ❤️
        Jonain päivänä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä auttasko tässä, jos huuvettas kaikki yhteen ääneen sitä we want morea tai siis te huutasitte niin ja mie huutasin, jotta myö tahotaan lissää!!

        Mie tykkään tuosta lissää huudosta! Huusin näin eräässä täälläkin mainitun herran konsertissa 17 vuotta sitten ja muutkin ihmiset rupes huutaa nii "We want more":n sijaan.. Vieressä olevat innostuivat kans ja koko sali vaihtoi enkusta suomeen. Se oli hauska fiilis 😆Sen jälkeen aloin kuulemaan sitä huutoa muuallakin enkun sijaan.. Siinä on voimaa 🔥Lissää, lissää, lissää 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie tykkään tuosta lissää huudosta! Huusin näin eräässä täälläkin mainitun herran konsertissa 17 vuotta sitten ja muutkin ihmiset rupes huutaa nii "We want more":n sijaan.. Vieressä olevat innostuivat kans ja koko sali vaihtoi enkusta suomeen. Se oli hauska fiilis 😆Sen jälkeen aloin kuulemaan sitä huutoa muuallakin enkun sijaan.. Siinä on voimaa 🔥Lissää, lissää, lissää 😍

        Kiitos tästä tarinasta, piristi päivää! Tämmöstä lissää, lissää, lissää! Jos tuolla ei irtoa (paikatki hampaista) nii ei sitte millään 😄👍


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos tästä tarinasta, piristi päivää! Tämmöstä lissää, lissää, lissää! Jos tuolla ei irtoa (paikatki hampaista) nii ei sitte millään 😄👍

        Kiva kuulla että pidit tarinastani. Oli itsestä silloin niin epäloogisen kuuloista huutaa englanniksi, sillä sekä esiintyjät ja yleisö olivat suomenkielisiä sekä esitys suomen kielellä lyriikkaa ja välispiikkejä myöten.. Kuten tekstistäni huomaa en karta englismiäkään, mutta jokin raja siinäkin 😊

        Tuo huuto tuli mieleeni siitä kun eräs 5-vuotias sukulaistyttö innoissaan huusi niin isäni heitellessä häntä ylösalas, ylösalaisin ja ympäriinsä käsin ja kehollaan tivolilaitteiden tavoin.. Meille normaalia meininkiä lapsena siis ilman kiikkuja ja laitteita kasvaneena 😊 Kaikki eivät ole tarinastani niin innostuneet, enkä ole sitä aikoihin kertonutkaan☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että pidit tarinastani. Oli itsestä silloin niin epäloogisen kuuloista huutaa englanniksi, sillä sekä esiintyjät ja yleisö olivat suomenkielisiä sekä esitys suomen kielellä lyriikkaa ja välispiikkejä myöten.. Kuten tekstistäni huomaa en karta englismiäkään, mutta jokin raja siinäkin 😊

        Tuo huuto tuli mieleeni siitä kun eräs 5-vuotias sukulaistyttö innoissaan huusi niin isäni heitellessä häntä ylösalas, ylösalaisin ja ympäriinsä käsin ja kehollaan tivolilaitteiden tavoin.. Meille normaalia meininkiä lapsena siis ilman kiikkuja ja laitteita kasvaneena 😊 Kaikki eivät ole tarinastani niin innostuneet, enkä ole sitä aikoihin kertonutkaan☺

        Pidin mie tästä jatko-osastakin ☺️
        Tuommonenhan on aivan paras "kieputuslaite". Ei siinä ole millään Lintsin kieputtimella mittään jakoa jos viivalle pistetään.
        Mä tykkäsin pienenä olla reppuselässä, siis sillä tavalla, jotta mie olin se reppu (koulureppu ei ole koskaan niin innostanut ja sen ehkä näistä mun teksteistäni huomaa 😅).
        Joskus mie pääsinkin repuksi, muun muassa mummini selkään ainakin kertaalleen metässä. Mie tykkäsin jo pienenä kerätä marjoja ja paljon sitä teinkin. Oisko sitten iskenyt väsymys jossain vaiheessa pienen poimijan jalkoihin ja mummo päättänyt kantaa mustikkasuun takaisin mökille 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tähän on vaikea sanoa mittään eli ei ole tarkempaa tietoa, ainakaan mulla 😄 Saattaa tuommosen tokaisun jälkeen tai aikanakin jottain tapahtua 😅 Ihan kivahan tuo olis joskus kuulla ja todeta erään ❤️kohalla tai ehkä itekin huokaista niin 😉

        😘😘♥️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pidin mie tästä jatko-osastakin ☺️
        Tuommonenhan on aivan paras "kieputuslaite". Ei siinä ole millään Lintsin kieputtimella mittään jakoa jos viivalle pistetään.
        Mä tykkäsin pienenä olla reppuselässä, siis sillä tavalla, jotta mie olin se reppu (koulureppu ei ole koskaan niin innostanut ja sen ehkä näistä mun teksteistäni huomaa 😅).
        Joskus mie pääsinkin repuksi, muun muassa mummini selkään ainakin kertaalleen metässä. Mie tykkäsin jo pienenä kerätä marjoja ja paljon sitä teinkin. Oisko sitten iskenyt väsymys jossain vaiheessa pienen poimijan jalkoihin ja mummo päättänyt kantaa mustikkasuun takaisin mökille 😅

        Suloista ajatella pientä marjanpoimijaa mustikkaposkea mummon reppuselässä ☺ Minun mummoni kärsi "heikotuksesta" joten mummon reppuselässä en ole koskaan ollut.. Äitini ikäistään vanhemmat pojat nuoruudessaan urheilussa voittaaneena keskittyi muihin asioihin.. Fyysisestä vahvuudesta tulee mulle sellainen turvallinen olo😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suloista ajatella pientä marjanpoimijaa mustikkaposkea mummon reppuselässä ☺ Minun mummoni kärsi "heikotuksesta" joten mummon reppuselässä en ole koskaan ollut.. Äitini ikäistään vanhemmat pojat nuoruudessaan urheilussa voittaaneena keskittyi muihin asioihin.. Fyysisestä vahvuudesta tulee mulle sellainen turvallinen olo😊

        Ei mun mummoni mikkään teräsmummo 🦾 sillä tavalla ollu, mutta erittäin tarmokas ja pitkään jakso hommata, vaikka terveyskremppaa jossain vaiheessa tietty alkokin tulla. Mie sain viettää lapsena paljon aikaa mummolassa ja muistot on ainoastaan hyviä .


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei mun mummoni mikkään teräsmummo 🦾 sillä tavalla ollu, mutta erittäin tarmokas ja pitkään jakso hommata, vaikka terveyskremppaa jossain vaiheessa tietty alkokin tulla. Mie sain viettää lapsena paljon aikaa mummolassa ja muistot on ainoastaan hyviä .

        Hyvä kuulla että olet saanut hyviä muistoja mummolassa. Minä näin vain yhden mummoni, toinen teki itsemurhan äitini ollessa nuori.


      • Tuliskohan tähän jossain vaiheessa sitä jatko-ossaa? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että olet saanut hyviä muistoja mummolassa. Minä näin vain yhden mummoni, toinen teki itsemurhan äitini ollessa nuori.

        😔 Meillä on aika lähipiirissä myös yks tällainen tapahtuma. Niin surullista.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuliskohan tähän jossain vaiheessa sitä jatko-ossaa? 😉

        Minä haluaisin nyt pian sitä jatko-osaa runoon kun meinaa muuten liian synkeäksi olotilan vetää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin nyt pian sitä jatko-osaa runoon kun meinaa muuten liian synkeäksi olotilan vetää..

        Minä myös. Mutta ehkäpä se on odottamisen arvoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös. Mutta ehkäpä se on odottamisen arvoista..

        Rakkaani on kaiken arvoinen, odottamisenkin. Sydän.


    • Sattaa, sattaa, enemmän sattaa 🌧️
      Tahtosin olla nyt kanssasi 💕 saman satteenvarjon alla ☔ Vaan siepä oot siellä ja mie olen täällä 😔

      • Anonyymi

        Kukapa sitä missäkin lie sitten on...fyysisesti tai henkisesti. Sitten on vielä niitä jotka on ihan pihalla, vaikka sattaa ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa sitä missäkin lie sitten on...fyysisesti tai henkisesti. Sitten on vielä niitä jotka on ihan pihalla, vaikka sattaa ☺

        Et kai sinä sateessa seiso? Tule sisään lämpimään ;)


      • Anonyymi

        Olisinpa saman varjon alla, sateessa on kylmää yksin.. Lämmiteltäisiin katselemalla toisiamme silmiin.. .. ja huulia suudelmalla ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa saman varjon alla, sateessa on kylmää yksin.. Lämmiteltäisiin katselemalla toisiamme silmiin.. .. ja huulia suudelmalla ;)

        Ei oo pimeessä ja sateessa kivaa, etenkään itekseen. Joskus kun on ollu tosi paha olla, niin oon ihan tarkotuksella lähteny satteeseen tarpomaan iliman varjoa. Siihen sadevetteenhän ne kyyneleet sitten sekottuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa saman varjon alla, sateessa on kylmää yksin.. Lämmiteltäisiin katselemalla toisiamme silmiin.. .. ja huulia suudelmalla ;)

        Tuli tämmönen biisi mieleen
        https://youtu.be/0fsHeaXMjnE


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli tämmönen biisi mieleen
        https://youtu.be/0fsHeaXMjnE

        Hausmyllyä vuosien takaa :) Mä kyllä laulaisin mieluummin rakkaalleni "Hei, en mee.. En halua mitään muuta, enkä etsi mitään muuta kuin sua.."


    • Nyt läks sitte se 😟 👚on

      • Anonyymi

        Suru vissiin puserossa vai pusero surussa. Hyvä, että se kuitenkin läks eikä jääny päälle. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suru vissiin puserossa vai pusero surussa. Hyvä, että se kuitenkin läks eikä jääny päälle. :D

        Kumpi, pusero vai suru? Tuo meinasi, jotta suru meni puseroon.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kumpi, pusero vai suru? Tuo meinasi, jotta suru meni puseroon.

        Miks siulla on suru puserossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks siulla on suru puserossa?

        Minulla kaipaus vie helposti epätoivoon ja suruun. Sellaisessa vuoristoradassa taitaa olla mulle jatkuva ranneke hankittu.. Oiskohan jonku muu laite parempi vaihteeksi? Ideoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kaipaus vie helposti epätoivoon ja suruun. Sellaisessa vuoristoradassa taitaa olla mulle jatkuva ranneke hankittu.. Oiskohan jonku muu laite parempi vaihteeksi? Ideoita?

        Onko siulle tuttu sellainen biisi kun "Paniikki on ekstaasin veli"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks siulla on suru puserossa?

        No tämä lähti muistoista, hyvistä mutta samalla haikeista... Mie oon sen lisäks että sytyn herkästi myös herkkä muulla tavoin. Kyyneleet tulee helposti.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tämä lähti muistoista, hyvistä mutta samalla haikeista... Mie oon sen lisäks että sytyn herkästi myös herkkä muulla tavoin. Kyyneleet tulee helposti.

        Tuliko jo kolmannet pakit? Vieläkö jaksat yrittää vai olisiko se sittenkin se sohvalla makoileva mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko jo kolmannet pakit? Vieläkö jaksat yrittää vai olisiko se sittenkin se sohvalla makoileva mies?

        Ei oo tullu pakkeja, vaan erääseen sukulaiseen liittyvistä muistoista lähti. Varmasti aion yrittää, jos hän niin tahtoo.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo tullu pakkeja, vaan erääseen sukulaiseen liittyvistä muistoista lähti. Varmasti aion yrittää, jos hän niin tahtoo.

        Ai sitä sohvalla makoilevaa miestä yrität? Lämpeneekö se enää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitä sohvalla makoilevaa miestä yrität? Lämpeneekö se enää?

        En oo kokkeillu, enkä meinaa. Ite en lämpene. Mie se tässä sohvalla makoilen, mies on sängyssään. Alkaako sulla lämmetä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En oo kokkeillu, enkä meinaa. Ite en lämpene. Mie se tässä sohvalla makoilen, mies on sängyssään. Alkaako sulla lämmetä?

        Alkaa vähän lämmetä. Äkkiä kyllä sitten viileneekin, kun mietin, että saatat olla mummo. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa vähän lämmetä. Äkkiä kyllä sitten viileneekin, kun mietin, että saatat olla mummo. :D

        Sitäpä sie voitkin siellä tovin mietiskellä jos mieles tekkee, ihan mitä vaan, mutta kaikkea ei oo tarjolla 😄 Mie en kovin helpolla viilene jos kuumaksi menen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kaipaus vie helposti epätoivoon ja suruun. Sellaisessa vuoristoradassa taitaa olla mulle jatkuva ranneke hankittu.. Oiskohan jonku muu laite parempi vaihteeksi? Ideoita?

        Mulla täysin sama juttu 💔😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitäpä sie voitkin siellä tovin mietiskellä jos mieles tekkee, ihan mitä vaan, mutta kaikkea ei oo tarjolla 😄 Mie en kovin helpolla viilene jos kuumaksi menen.

        Mitäs ei oo tarjolla ja mitä on tarjolla? Pitäähän sitä vähän etukäteen saada tietää.

        Kerran tuli muuten mummolta suksisauvasta päähän. Eipä ollu kiva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ei oo tarjolla ja mitä on tarjolla? Pitäähän sitä vähän etukäteen saada tietää.

        Kerran tuli muuten mummolta suksisauvasta päähän. Eipä ollu kiva.

        Mie jo aattelin, jotta niinkö se siun soihtus sammu 😅 Kannattaa väistää ladulla jos mummo käskee ja muutenkin olla kilttinä niitten kanssa. Muuten tosiaan saaha sauvasta, kassista tai jottai muuta.
        Mulla ei ole nyt tarjolla sulle (ja muillekin) kuin hyvvää yötä 😁 ja jatkossa ehkä sanasottaa jos sitä tahot 😝 Hyyvää yötä pilvi...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie jo aattelin, jotta niinkö se siun soihtus sammu 😅 Kannattaa väistää ladulla jos mummo käskee ja muutenkin olla kilttinä niitten kanssa. Muuten tosiaan saaha sauvasta, kassista tai jottai muuta.
        Mulla ei ole nyt tarjolla sulle (ja muillekin) kuin hyvvää yötä 😁 ja jatkossa ehkä sanasottaa jos sitä tahot 😝 Hyyvää yötä pilvi...

        Muuten tosiaan SAATTAA saaha 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ei oo tarjolla ja mitä on tarjolla? Pitäähän sitä vähän etukäteen saada tietää.

        Kerran tuli muuten mummolta suksisauvasta päähän. Eipä ollu kiva.

        Uatappa hetki.... On mulla sulle jotaki muutaki tarjolla 😅
        Jottei sulla mene koko yö miettiessä, niin tämmönen 🧓 mie olen 😘


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Uatappa hetki.... On mulla sulle jotaki muutaki tarjolla 😅
        Jottei sulla mene koko yö miettiessä, niin tämmönen 🧓 mie olen 😘

        Ei helkkari, arvasinhan minä mikä siellä on. Harmaahapsi mummo pullonpohjalaseilla ja likinäöllä, kuulokojekin varmaan päässä.
        Mummo pitää laskea nukkumaan, minä jatkan omia hommia vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei helkkari, arvasinhan minä mikä siellä on. Harmaahapsi mummo pullonpohjalaseilla ja likinäöllä, kuulokojekin varmaan päässä.
        Mummo pitää laskea nukkumaan, minä jatkan omia hommia vielä.

        Se on niinpäin jotta mummot valvoo kun (kuten joskus aiemminki oon todennu) teissä nuorison edustajissa on niin paljon valvomista 😆 Jotta stoppaahan hommas ja mee kiltisti tutimaan, tai mie talutan! 😝


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on niinpäin jotta mummot valvoo kun (kuten joskus aiemminki oon todennu) teissä nuorison edustajissa on niin paljon valvomista 😆 Jotta stoppaahan hommas ja mee kiltisti tutimaan, tai mie talutan! 😝

        Et sinä kiinni saa, että pääsisit taluttamaan asti. Näitä yöllisiä hommia ei noin vain stopata. Katos, kun bisnekset pöyrii 24/7.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kiinni saa, että pääsisit taluttamaan asti. Näitä yöllisiä hommia ei noin vain stopata. Katos, kun bisnekset pöyrii 24/7.

        No enpä lähe tästä kiistelemmään, kun eivät nuo polvet ennää aivan priimat ole 😅 Jotta äläpä huoli, en koita 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo tullu pakkeja, vaan erääseen sukulaiseen liittyvistä muistoista lähti. Varmasti aion yrittää, jos hän niin tahtoo.

        Olen pahoillani synkeistä jutuistani tältä päivältä. Marraskuun kylmä sade menee ihon alle.. Toivottavasti et käynyt yksin räntäsateessa. Sydän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani synkeistä jutuistani tältä päivältä. Marraskuun kylmä sade menee ihon alle.. Toivottavasti et käynyt yksin räntäsateessa. Sydän.

        En tiiä mihinkä viesteihin tai juttuihin tämä sun kommenttisi viittas, mutta en mä mittään erityisen synkeetä eilen nähny, ainakaan isommin. Kyllä mun mielestä siitä saa jutella, mikä on mielenpäällä. Välillä häirihtee, kun ei teistä anonyymeistä saa mitään selvää, kuka on kirjottanu ja mitä ja kenen kanssa millonkin keskustelee tai vaikka mummoista vääntää. Tuo äsken mainittu ei ehkä ihan mun lempiaiheeksi ole muodostunut, mutta voipa se vielä yllättää ja semmoseksi tullakin 😄 En käyny rännässä. Muista pitää tarpeeks lämmintä päällä kun tuolla koleassa ilmassa menet 😉 ja mukavaa päivää!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä mihinkä viesteihin tai juttuihin tämä sun kommenttisi viittas, mutta en mä mittään erityisen synkeetä eilen nähny, ainakaan isommin. Kyllä mun mielestä siitä saa jutella, mikä on mielenpäällä. Välillä häirihtee, kun ei teistä anonyymeistä saa mitään selvää, kuka on kirjottanu ja mitä ja kenen kanssa millonkin keskustelee tai vaikka mummoista vääntää. Tuo äsken mainittu ei ehkä ihan mun lempiaiheeksi ole muodostunut, mutta voipa se vielä yllättää ja semmoseksi tullakin 😄 En käyny rännässä. Muista pitää tarpeeks lämmintä päällä kun tuolla koleassa ilmassa menet 😉 ja mukavaa päivää!

        Huomasin tämän viestin vasta. Tämä 24 on vaan kovin erikoinen paikka kun viestejä katoaa ja monet viestit eivät näy uusina viesteina tai sit vaan en huomaa niitä useammastakaan keskustelusta 😳😬

        Itse viittasin ylläolevalla kommentillani jakamaani yksityiskohtaan menetetyistä läheisistä.. Muuten mummoutuminen kyllä taitaa vaivata itseäni, sillä testin mukaan olen kehittymässä sellaiseksi ☺ taitaa olla kotoilun, parvekeviljelyn ja neulepuikkojen käytön tuotosta tuo 😄 Nyt suunnittelenkin villahousujen neulomista jos tältä palstaneuroosilta vaan malttais neuloosiinkin taas sairastua😉 Värikkäitä raidallisia pöksyjä suunnittelen 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin tämän viestin vasta. Tämä 24 on vaan kovin erikoinen paikka kun viestejä katoaa ja monet viestit eivät näy uusina viesteina tai sit vaan en huomaa niitä useammastakaan keskustelusta 😳😬

        Itse viittasin ylläolevalla kommentillani jakamaani yksityiskohtaan menetetyistä läheisistä.. Muuten mummoutuminen kyllä taitaa vaivata itseäni, sillä testin mukaan olen kehittymässä sellaiseksi ☺ taitaa olla kotoilun, parvekeviljelyn ja neulepuikkojen käytön tuotosta tuo 😄 Nyt suunnittelenkin villahousujen neulomista jos tältä palstaneuroosilta vaan malttais neuloosiinkin taas sairastua😉 Värikkäitä raidallisia pöksyjä suunnittelen 😀

        Nämä ketjut on monesti niin sotkussa, jotta eihän täältä mittään löyvä vaikka ettiski. A.I. onpi millon milläkin tuulella ja välillä lakasee urakalla ja toisinaan jättää kokonaan siivoomatta. Onkohan tuo pahakin tuo neuloosi jos semmonen tullee😅 Mie luulen jotta tuo loosi ei muhun tule koskaan iskemään, sen verran oon näet peukalo keskellä niiden hommien kans. Aatteleppa kun olis sitte lapasissaki se peukku keskellä. Tuo neulominen muuten jakaa mielipiteitä, siis muutenkin kuin että tykkääkö siitä vai ei. Toiset kun puhuvat neulomisesta ja toiset kutomisesta. Mun mielestä se on neulomista. Niistä sun pöksyistäsi tullee varmasti maggeet 😉
        Miks muuten joskus tuo "sydän" ja joskus ei? Jos siis sama tyyppi olet?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nämä ketjut on monesti niin sotkussa, jotta eihän täältä mittään löyvä vaikka ettiski. A.I. onpi millon milläkin tuulella ja välillä lakasee urakalla ja toisinaan jättää kokonaan siivoomatta. Onkohan tuo pahakin tuo neuloosi jos semmonen tullee😅 Mie luulen jotta tuo loosi ei muhun tule koskaan iskemään, sen verran oon näet peukalo keskellä niiden hommien kans. Aatteleppa kun olis sitte lapasissaki se peukku keskellä. Tuo neulominen muuten jakaa mielipiteitä, siis muutenkin kuin että tykkääkö siitä vai ei. Toiset kun puhuvat neulomisesta ja toiset kutomisesta. Mun mielestä se on neulomista. Niistä sun pöksyistäsi tullee varmasti maggeet 😉
        Miks muuten joskus tuo "sydän" ja joskus ei? Jos siis sama tyyppi olet?

        Tuo ajatus peukusta lapasissa keskellä kämmentä on kyllä mulla joskus ihan oikiastikin tapahtunut, en nimittäin niin paljoa ole puikkojen kanssa viihtynyt. :D Viime vuosina muutamat villasukat tehnyt, eräs psykologi kyllä suositteli neulomista eikä muita haaveiluja touhuista. Itsetyydytystäkin suositteli. Suositteli se toisaalta naisen "kokeilemista" ja sitten nauroi kahdesti kun muistelin seksin miehen kanssa tuntuneen kuvottavalta kehossani. Näin siis kun kerroin olevani rakastunut naiseen. Hän ei myöskään ymmärtänyt miksi valitsisin saunareissun mieluummin kuin terapiakäynnin, ne kun sattuivat olemaan samaan aikaan. Olin kuulema sitoutumiskyvytön ja luottamusongelmainen. Se siitä, onneksi ei ole enää minun terapeuttini. Villahousut ois tarpeeseen kun jalkoja kylmää ja lämmittäjäkin viereltä puuttuu ;) Niissä housuissa olisi kyllä neulomista ehkä vähän liikaa minulle. Tulisikohan lämmittäjäkin helpommalla ;)?

        Sydän taitaa liittyä siihen kirjoittelenko koneella vai kännykällä ja siihen onko jotakin siihen suuntaavaa tarinaa juuri sillä hetkellä mielessä. Yleensä kyllä on, mutta ehkä vaan aina ei osaa kertoa mitä sydämellään on. Sydänliekki tällä kertaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ajatus peukusta lapasissa keskellä kämmentä on kyllä mulla joskus ihan oikiastikin tapahtunut, en nimittäin niin paljoa ole puikkojen kanssa viihtynyt. :D Viime vuosina muutamat villasukat tehnyt, eräs psykologi kyllä suositteli neulomista eikä muita haaveiluja touhuista. Itsetyydytystäkin suositteli. Suositteli se toisaalta naisen "kokeilemista" ja sitten nauroi kahdesti kun muistelin seksin miehen kanssa tuntuneen kuvottavalta kehossani. Näin siis kun kerroin olevani rakastunut naiseen. Hän ei myöskään ymmärtänyt miksi valitsisin saunareissun mieluummin kuin terapiakäynnin, ne kun sattuivat olemaan samaan aikaan. Olin kuulema sitoutumiskyvytön ja luottamusongelmainen. Se siitä, onneksi ei ole enää minun terapeuttini. Villahousut ois tarpeeseen kun jalkoja kylmää ja lämmittäjäkin viereltä puuttuu ;) Niissä housuissa olisi kyllä neulomista ehkä vähän liikaa minulle. Tulisikohan lämmittäjäkin helpommalla ;)?

        Sydän taitaa liittyä siihen kirjoittelenko koneella vai kännykällä ja siihen onko jotakin siihen suuntaavaa tarinaa juuri sillä hetkellä mielessä. Yleensä kyllä on, mutta ehkä vaan aina ei osaa kertoa mitä sydämellään on. Sydänliekki tällä kertaa,

        Kiva terapeutti ollu sulla... :(
        Toivottavasti vaihtamalla paranee.

        Olisit vaan sanonut, että kyllä sinuakin naurattaa tuo naisen ja miehen välinen seksi ja nauranut vaan itsekin räkäset naurut päälle. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ajatus peukusta lapasissa keskellä kämmentä on kyllä mulla joskus ihan oikiastikin tapahtunut, en nimittäin niin paljoa ole puikkojen kanssa viihtynyt. :D Viime vuosina muutamat villasukat tehnyt, eräs psykologi kyllä suositteli neulomista eikä muita haaveiluja touhuista. Itsetyydytystäkin suositteli. Suositteli se toisaalta naisen "kokeilemista" ja sitten nauroi kahdesti kun muistelin seksin miehen kanssa tuntuneen kuvottavalta kehossani. Näin siis kun kerroin olevani rakastunut naiseen. Hän ei myöskään ymmärtänyt miksi valitsisin saunareissun mieluummin kuin terapiakäynnin, ne kun sattuivat olemaan samaan aikaan. Olin kuulema sitoutumiskyvytön ja luottamusongelmainen. Se siitä, onneksi ei ole enää minun terapeuttini. Villahousut ois tarpeeseen kun jalkoja kylmää ja lämmittäjäkin viereltä puuttuu ;) Niissä housuissa olisi kyllä neulomista ehkä vähän liikaa minulle. Tulisikohan lämmittäjäkin helpommalla ;)?

        Sydän taitaa liittyä siihen kirjoittelenko koneella vai kännykällä ja siihen onko jotakin siihen suuntaavaa tarinaa juuri sillä hetkellä mielessä. Yleensä kyllä on, mutta ehkä vaan aina ei osaa kertoa mitä sydämellään on. Sydänliekki tällä kertaa,

        No sie oot sentään saanu jottain niillä puikoilla aikasiks 👍Mie oon ihan onneton siinä puuhassa. Ne kerrat kun oon jotaki puikkojen kanssa yrittäny, niin lopputulos on ollu joko liian kirreetä tai sitte liian löysää. Ei koskaan siltä väliltä eli niinku pitäs 😀
        Ootkos koskaan kokkeillu syömäpuikoilla syyä? Mie oon muutaman kerran ja se sentään onnistuu vähän paremmin ku neulominen.
        Jopas on ollu sulla erikoinen psykoloogi ja erikoiset jutut hällä. Hyvä jotta viskasit mänemään!
        Mie kävin yhessä vaiheessa muutaman visiitin työterveyspsykologilla ja itkin joka kerralla ja siis sillä tavalla ihan vuolaasti ja kunnolla. Mulla jäi siitä tädistä jotenkin semmonen levoton fiilis. Siis sillä tavalla, että hän oli mun mielestä levoton. No mulla jäi kyllä sitten se viimenen kerta käymättä enkä oo sen koomminka käyny...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sie oot sentään saanu jottain niillä puikoilla aikasiks 👍Mie oon ihan onneton siinä puuhassa. Ne kerrat kun oon jotaki puikkojen kanssa yrittäny, niin lopputulos on ollu joko liian kirreetä tai sitte liian löysää. Ei koskaan siltä väliltä eli niinku pitäs 😀
        Ootkos koskaan kokkeillu syömäpuikoilla syyä? Mie oon muutaman kerran ja se sentään onnistuu vähän paremmin ku neulominen.
        Jopas on ollu sulla erikoinen psykoloogi ja erikoiset jutut hällä. Hyvä jotta viskasit mänemään!
        Mie kävin yhessä vaiheessa muutaman visiitin työterveyspsykologilla ja itkin joka kerralla ja siis sillä tavalla ihan vuolaasti ja kunnolla. Mulla jäi siitä tädistä jotenkin semmonen levoton fiilis. Siis sillä tavalla, että hän oli mun mielestä levoton. No mulla jäi kyllä sitten se viimenen kerta käymättä enkä oo sen koomminka käyny...

        Tuosta neulomisesta vielä sen verran että opin oikean otteen vasta reilu parikymppisenä neuloessani paksulla huopuvalla langalla jättisukkia joita sitten huovuttelin tossuiksi kuumassa vedessä ja saippuassa ;) Sillä tavoin tuloksella ei ollut niin väliä ja kädetkin tottuivat rytmiin ja liikkeeseen.. Kyllä mulle siitä vinoiltiinkin että mitä se huovuttaminen oikein on😉 kun se oli kauan ennen hyggeilyä.. No mutta omia teitäni silloin yritin astella seuranani kangaspuut ja mummot 😃 niillä oli kyllä hyviä tarinoita silloinkin ☺ mutta siihen se sitten jäikin minun silloinen polkuni eikä minusta "käsityäimmeistä" tullut..

        Syömäpuikot eivät ole käsiini vielä asettuneet vaikka sellaisista mauista tykkäänkin 😊 Suhteissani taidan olla tunnollinen kun tuotakin terapiasuhdetta yritin vaikka oikeastaan aina oli kohtaamaton fiilis istunnon jälkeen.. Muutama hätkähdys ja eräät ilmeet tuntuivat pahimmalta vaikka kovasti väitti olevansa pro. Kysyi myös että entä jos te oikeasti rakastutte?! 😳 Nyt olen sitten aika paljon varovaisempi ja tarkempi että oikea yhteys ja ymmärrys löytyy ja että on oikea persoona☺ Siun terapeuttisi ei tainnut hyväksyä tunteita itsekään jos itkusta tulee levottomaksi.. Halauksia niihin fiiliksiin ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta neulomisesta vielä sen verran että opin oikean otteen vasta reilu parikymppisenä neuloessani paksulla huopuvalla langalla jättisukkia joita sitten huovuttelin tossuiksi kuumassa vedessä ja saippuassa ;) Sillä tavoin tuloksella ei ollut niin väliä ja kädetkin tottuivat rytmiin ja liikkeeseen.. Kyllä mulle siitä vinoiltiinkin että mitä se huovuttaminen oikein on😉 kun se oli kauan ennen hyggeilyä.. No mutta omia teitäni silloin yritin astella seuranani kangaspuut ja mummot 😃 niillä oli kyllä hyviä tarinoita silloinkin ☺ mutta siihen se sitten jäikin minun silloinen polkuni eikä minusta "käsityäimmeistä" tullut..

        Syömäpuikot eivät ole käsiini vielä asettuneet vaikka sellaisista mauista tykkäänkin 😊 Suhteissani taidan olla tunnollinen kun tuotakin terapiasuhdetta yritin vaikka oikeastaan aina oli kohtaamaton fiilis istunnon jälkeen.. Muutama hätkähdys ja eräät ilmeet tuntuivat pahimmalta vaikka kovasti väitti olevansa pro. Kysyi myös että entä jos te oikeasti rakastutte?! 😳 Nyt olen sitten aika paljon varovaisempi ja tarkempi että oikea yhteys ja ymmärrys löytyy ja että on oikea persoona☺ Siun terapeuttisi ei tainnut hyväksyä tunteita itsekään jos itkusta tulee levottomaksi.. Halauksia niihin fiiliksiin ❤

        👍Tuohan se on kätevä tapa. Jos ei ihan taijot riitä, niin tekkee sitten taikoja. Pesukonneeseen vaan kaikki puolittaiset tekeleet ja linkouksen jälkeen voi vettää priimaa ulos 😅 Saako tätä tekniikkaa käyttää vappaasti, vai peritkö käytöstä jotaki?
        Tuskinpa ne mitkään otteet ainaka ekalla kerralla täysin nappiin mennee, mutta harjotus kuuleman mukkaan tekkee mestarin 😉
        Tuossa Vain elämäässä käyttivät justiinsa syömäpuikkoja. Täytyy varmaan kaivaa omatki puikot kaapista ja muistella, jotta kuinkas niitä nytte käytettiinkä, mutta vasta huomenna..
        Nyt mie lähen sänkyyn kun luomet on taas pualitangossa, eikä ajatuskaan oo tahtonu kulkea ennää hetkeen vaan jätti asemalle.
        Kauniita unikuvia 💤


      • Anonyymi

        Ihana biisi😍❤😘


    • Kuiskaan aina hyvää yötä sinulle” sanoi Nasu Puhille.
      – Mutta mehän asumme metsän eri laidoilla, Puh sanoi.
      – Juuri siksi. Silloin tuntuu, että olisit lähellä.”
      ❤️❤️

      • Anonyymi

        Hyvää yötä mummolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä mummolle!

        Hoitsumummolle 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoitsumummolle 😉

        Mummeli kiittää ja kehottaa toisen kerran, jotta sänkyyn ja äkkiä! Ommaas, ei mun 😄


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mummeli kiittää ja kehottaa toisen kerran, jotta sänkyyn ja äkkiä! Ommaas, ei mun 😄

        Oo sinä siellä sohvalla vaan. Mieshän sulla siellä sängyssä. Ahdasta tulee äkkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oo sinä siellä sohvalla vaan. Mieshän sulla siellä sängyssä. Ahdasta tulee äkkiä.

        Mul on oma sänky ja siinä kyllä tilaa piisaa, mutta ketä vaan en sinne huoli. Hänet kyllä ottasin 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kuka näistä? Valkomekkonen melko kuuma!
        https://www.youtube.com/watch?v=Jy2bW31e2_Q

        Nämä ei osu yhtään kohilleen, ovat liian railakkaita ja meneviä 😄 Tässä sulle mun lemppariviisu, jota aina kamun kanssa laalellaan https://youtu.be/UUGiJ29UY94
        Kohta tulen laulamaan tämän sulle tuutulauluksi jos et ala petiis menemään 😆


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nämä ei osu yhtään kohilleen, ovat liian railakkaita ja meneviä 😄 Tässä sulle mun lemppariviisu, jota aina kamun kanssa laalellaan https://youtu.be/UUGiJ29UY94
        Kohta tulen laulamaan tämän sulle tuutulauluksi jos et ala petiis menemään 😆

        Elä aina hosu Martta! Nukkumaan ehtii myöhemminkin.

        Tuutulauluks kyllä melko raju. Hikihöyry näkökentän peittää, kuumat aallot univelkaa tuottaa. Potuttaakin jatkuvasti. Konjakkiakin mummot vetää kuin sienet. Mites maksa-arvot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elä aina hosu Martta! Nukkumaan ehtii myöhemminkin.

        Tuutulauluks kyllä melko raju. Hikihöyry näkökentän peittää, kuumat aallot univelkaa tuottaa. Potuttaakin jatkuvasti. Konjakkiakin mummot vetää kuin sienet. Mites maksa-arvot?

        Äläpä tuostakaan Tyyne hättäile, hyvät on arvot, niin jotta vaikia olis paremmaksi pistää 😄 Nyt on pakko mennä kahtelemmaan kuumia unia 🔥Hoijappa sie pisneksiä 😉💤💤💤💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mul on oma sänky ja siinä kyllä tilaa piisaa, mutta ketä vaan en sinne huoli. Hänet kyllä ottasin 😉

        Kenet hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet hänet?

        Kyselijä eksyny tänne taas... Kuule, kun Martta lähti jo nukkumaan. Omaa ihastustaan tarkotti. Ei ota sinua viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselijä eksyny tänne taas... Kuule, kun Martta lähti jo nukkumaan. Omaa ihastustaan tarkotti. Ei ota sinua viereen.

        Ei ku kuulosti vaan siltä et tarkoitti miestään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku kuulosti vaan siltä et tarkoitti miestään

        No en tarkottanu miestäni. Vierekkäin ei ole nukuttu enää moneen vuoteen, eikä niin tulla tekemään.


      • Anonyymi

        Tykkään hänestä. Sanat surulliset kuvaten oloani. Albumin nimi toimisi paremmin preesenssissä.


    • Anonyymi

      Valtava haikeus ja kaipaus hänen vierelleen siitä lähtien kun hänet näin. 💔
      En oo eläissäni ollut näin pitkään surun murtamana. Miks menin näkemään hänet, oon tyhjä ja rikki sisältä ilman häntä.
      Hän löytää/löytänyt tai mielessä jo varmasti joku erityinen.

      • Mua on kans nuo samat jutut tännään vaivannu. Päällimmäisenä kaipaus 🙄 Lähetän sulle lämpimän virtuaalihalauksen (jos kelpaa) 💕


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mua on kans nuo samat jutut tännään vaivannu. Päällimmäisenä kaipaus 🙄 Lähetän sulle lämpimän virtuaalihalauksen (jos kelpaa) 💕

        Voi kiitos samoin sulle ❣️
        En tiedä onko tää jo jotain masennusta kun en kykene mihinkään... Töis käyn ja harrastuksessa... Jos päivän aikana tulee hetkittäin pieni naurahdus ja muu aika on yhtä sumua ja tyhjyyttä.
        Rehellisesti mul on sellanen olo et mä kaipaan kipeesti apua mut en kykene sitäkään asiaa edistämään. Päällimmäisenä vaivaa se et en häntä lähestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos samoin sulle ❣️
        En tiedä onko tää jo jotain masennusta kun en kykene mihinkään... Töis käyn ja harrastuksessa... Jos päivän aikana tulee hetkittäin pieni naurahdus ja muu aika on yhtä sumua ja tyhjyyttä.
        Rehellisesti mul on sellanen olo et mä kaipaan kipeesti apua mut en kykene sitäkään asiaa edistämään. Päällimmäisenä vaivaa se et en häntä lähestynyt.

        Mun pitäis joskus sit tajuta se et en tuu koskaan kuulumaan hänen elämäänsä. 💔
        Itken joka päivä tätä asiaa.
        En usko vaik lähestyisin et hän haluis mun kans yhtään mitään.
        Mul on niin ahdistunut olo. En tiedä mikä tiiliskivi nytkin painaa rinnassa ja keuhkoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis joskus sit tajuta se et en tuu koskaan kuulumaan hänen elämäänsä. 💔
        Itken joka päivä tätä asiaa.
        En usko vaik lähestyisin et hän haluis mun kans yhtään mitään.
        Mul on niin ahdistunut olo. En tiedä mikä tiiliskivi nytkin painaa rinnassa ja keuhkoissa

        Mul on tapana joka ilta käydä saunassa. Makaan tääl tunnin ja aika usein itken enemmän tai vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis joskus sit tajuta se et en tuu koskaan kuulumaan hänen elämäänsä. 💔
        Itken joka päivä tätä asiaa.
        En usko vaik lähestyisin et hän haluis mun kans yhtään mitään.
        Mul on niin ahdistunut olo. En tiedä mikä tiiliskivi nytkin painaa rinnassa ja keuhkoissa

        Kyllä sun pitää puhua jollekin tuntemuksistasi. Heti kun sanot asiat ääneen niin huomaat, että olo vähän helpottaa ja on taas parempi hengittää.
        Jos se ihminen on sellainen, jota et voi elämääsi saada niin sinun on vain pakko päästää siitä irti ja hyväksyä se tosiasia. Jatkaa elämääsi ja olla taas onnellinen jollakin muulla tavalla kuin tämän ihmisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun pitää puhua jollekin tuntemuksistasi. Heti kun sanot asiat ääneen niin huomaat, että olo vähän helpottaa ja on taas parempi hengittää.
        Jos se ihminen on sellainen, jota et voi elämääsi saada niin sinun on vain pakko päästää siitä irti ja hyväksyä se tosiasia. Jatkaa elämääsi ja olla taas onnellinen jollakin muulla tavalla kuin tämän ihmisen kautta.

        Kiitos. ☺️
        Oon kyl puhunu näistä parille lähimmälle. He ovat vaan sanoneet et joko jatkan eteenpäin tai sit mun täytyy ottaa häneen yhteyttä.
        En kykene mihinkään.


    • Anonyymi

      ***
      Hänen kesämekkonsa kaula-aukko oli syvään uurrettu. Dekoltee loisti kuulaana kuin kuutamo.
      Olin katsonut enkä voinut sille mitään.
      Hän hymyili maltillisesti.
      Oli varonut kaikkea koskettamistani.
      Varonut ja silti tullut lähelleni.

      • Anonyymi

        Huuhhuh kyllä kannatti odottaa...


      • Anonyymi

        Wow mikä jännite 😍 Olisinpa kesämekkoinen naisesi ❤


      • Anonyymi

        Siis runoon nämä aplodit😍😘❤


      • Kyllähän tämä taas kohilleen napsahti 👍😉


      • Anonyymi

        Jatkuuko tämä kenties vielä? Miten olisi sellainen vähän kuin joulukalenteri että joka aamu olisi tullut vähän jatkoa 🤩🤗🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuuko tämä kenties vielä? Miten olisi sellainen vähän kuin joulukalenteri että joka aamu olisi tullut vähän jatkoa 🤩🤗🤩

        Ihana idea ❤😍


    • "Maailmassa ei ole mitään jumalallista tai maallista, jota pitäisin rakkautta epäilyttävämpänä. Rakkaus lävistää sielun terävämmällä otteella kuin mikään muu, mikään muu ei kykene samalla tavoin yhtä aikaa sekä täyttämään että sitomaan sydäntä. Siksipä ilman aseita, jotka sen voisivat nujertaa, vetää rakkaus sielun mukanaan aina kaikkeuden syvimpiin syövereihin saakka.”

      -Umberto Eco, Ruusun nimi-

      • Anonyymi

        En tiedä mitä tehdä jos hänet on luotu mulle mut mua ei hänelle.
        Oon sekasin. En tajua mitä mun kuuluu tehdä kun nää tunteet ei vaan lähde.
        💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä jos hänet on luotu mulle mut mua ei hänelle.
        Oon sekasin. En tajua mitä mun kuuluu tehdä kun nää tunteet ei vaan lähde.
        💔

        Tunteita en ainakaan ite ole koskaan sormia tai muutakaan napsauttamalla päältä pois saanu. Monesti olisin kyllä halunnu. Pitäiskö se vain luottaa siihen, jotta asiat menee niinkuin niiden kuuluukin mennä.
        Mie luulen tietäväni nuo sun fiilikset aika hyvin, vaikka en tarinaasi sen paremmin tiiä tai tunne 😔 Kauniita unia 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä jos hänet on luotu mulle mut mua ei hänelle.
        Oon sekasin. En tajua mitä mun kuuluu tehdä kun nää tunteet ei vaan lähde.
        💔

        Ei minullakaan tunteet lähde. Eivätkä ole häntä koskaan lähteneet. Aina kun näen hänet, ne heräävät uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan tunteet lähde. Eivätkä ole häntä koskaan lähteneet. Aina kun näen hänet, ne heräävät uudelleen.

        Minulta ne ei lähde vaikken edes näkisi häntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta ne ei lähde vaikken edes näkisi häntä...

        No eivät ne lähde, mutta vuosien kuluessa kadotin muiston hänestä, niin että hän tanssi vain unissani. Nyt tiedän paremmin, en ole ihastustani häneen itseltäni kieltänyt, niin eihän hän minnekään minussa enää unohdu tai katoa, eikä ne menneetkään tapaamisemme. Hän ei lähde minusta vaikka, en häntä ole kuukausiin nähnyt. Hän on ihaninta maailmassa.


      • Anonyymi

        Ihana !


    • Anonyymi

      Ihastuin häneen kun hänet ensimmäisen kerran näin...
      Siitä lähtien hän ollut sydämessäni ja tulee aina olemaan, vain hän.
      Tiedän vaan et en tulis ikinä riittämään hänelle...

      • Anonyymi

        Minullekin kävi näin. Vain hän on sydämessäni. Pelkään myös, että en riitä hänelle. Hän on monella tapaa niin paljon enemmän kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin kävi näin. Vain hän on sydämessäni. Pelkään myös, että en riitä hänelle. Hän on monella tapaa niin paljon enemmän kuin minä.

        Joo samaistun.
        Ehkä hän hakee itsevarmempaa, menevää, aloitteen tekevää naista...
        Tiedän, ei saisi itse tehdä olettamuksia.
        Hän on niin lempein ja ihanin ❤️ Näen sen hänestä ❤️


    • Anonyymi

      Hänellä on niin kaunis sydämenmuotoinen pyllykin😇

      • 😊Tää olis sopinut huisin hyvin mun äsken kyhäämään piristysketjuun, mutta sopii se kyllä tähänkin. Näköjään oon ollut marraskuussa aika samoissa mielentiloissa kuin nyt..


      • Anonyymi

        Minun poskistani on joskus sanottu näin ;) Pepustani en ole kuvaelmia kuullut..


      • Anonyymi

        Hänellä taas on maailman kaunein sielu, enkelini 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä taas on maailman kaunein sielu, enkelini 💕

        Miks ihmiset on niin kiinnostuneita ulkopuolisista seikoista, siis pylly on nyt aika vihoviimeinen asia minkä mainitsisin kun alkaisin kertomaan kauneita asioita ihastuksestani. Hän on täydellinen sellaisenaan, ihana pylly. Mut kyl ensitteks mainitsisin ihan muit asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmiset on niin kiinnostuneita ulkopuolisista seikoista, siis pylly on nyt aika vihoviimeinen asia minkä mainitsisin kun alkaisin kertomaan kauneita asioita ihastuksestani. Hän on täydellinen sellaisenaan, ihana pylly. Mut kyl ensitteks mainitsisin ihan muit asioita.

        Miksi moralisoit? Kaunis "sielu" taas kuulostaa liian hengellisestä mun korvaan. En haluaisi olla kenenkään enkeli, siitä on inhimillisyys kaukana. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi moralisoit? Kaunis "sielu" taas kuulostaa liian hengellisestä mun korvaan. En haluaisi olla kenenkään enkeli, siitä on inhimillisyys kaukana. 😏

        En itse kirjoittanut tuota enkeliä. ☺️
        Mut ei kai enkeleissä oo mitään hengellistä eikä tarvi ottaa kirjaimellisesti. Mut eipä ainakaan esineellistetä. Ja lisäks ite ainaki haluisin olla haluttu sisimpäni vuoksi enemmän kuin ulkokuoren vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse kirjoittanut tuota enkeliä. ☺️
        Mut ei kai enkeleissä oo mitään hengellistä eikä tarvi ottaa kirjaimellisesti. Mut eipä ainakaan esineellistetä. Ja lisäks ite ainaki haluisin olla haluttu sisimpäni vuoksi enemmän kuin ulkokuoren vuoksi

        En ottanutkaan. Musta on ihan luonnollista ihastuneena ajatella ja ihailla toisen vartaloa ja paljon. Tuo kirjoitus pyllystä oli aito ja kaunis. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanutkaan. Musta on ihan luonnollista ihastuneena ajatella ja ihailla toisen vartaloa ja paljon. Tuo kirjoitus pyllystä oli aito ja kaunis. 😉

        Makuasioista ei voi kiistellä. Täälläkin yksi joka ei arvostaisi takapuolen tai muun vastaavan kommentointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanutkaan. Musta on ihan luonnollista ihastuneena ajatella ja ihailla toisen vartaloa ja paljon. Tuo kirjoitus pyllystä oli aito ja kaunis. 😉

        Minä pidän ihastuneena kaikesta, sekä kehon, mielen että hengenkin ihastelusta. Kirjoitus pepusta oli ihana :) olisipa minun ihastukseni ja peppuni kyseessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmiset on niin kiinnostuneita ulkopuolisista seikoista, siis pylly on nyt aika vihoviimeinen asia minkä mainitsisin kun alkaisin kertomaan kauneita asioita ihastuksestani. Hän on täydellinen sellaisenaan, ihana pylly. Mut kyl ensitteks mainitsisin ihan muit asioita.

        Eikös ihastuneena henkilön kaikki ominaisuudet niin ulkoiset kuin sisäiset ole aivan yhtä ihania ja mahtavia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ihastuneena henkilön kaikki ominaisuudet niin ulkoiset kuin sisäiset ole aivan yhtä ihania ja mahtavia..

        Kyllä vain ❤ olen samaa mieltä. Ihastukseni on ihana niin ulkoisesti kuin sisäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ihastuneena henkilön kaikki ominaisuudet niin ulkoiset kuin sisäiset ole aivan yhtä ihania ja mahtavia..

        Nii kuin sanoin jo:

        "Hän on täydellinen sellaisenaan, ihana pylly. Mut kyl ensitteks mainitsisin ihan muit asioita."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuasioista ei voi kiistellä. Täälläkin yksi joka ei arvostaisi takapuolen tai muun vastaavan kommentointia.

        Sama juttu mulla 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mulla 🙏

        Se näyttää tämä "kaunis sydämenmuotoinen pylly" jakavan väen kahteen kankkuun. Mie meen sille puolen, joidenka mielestä 👍😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi moralisoit? Kaunis "sielu" taas kuulostaa liian hengellisestä mun korvaan. En haluaisi olla kenenkään enkeli, siitä on inhimillisyys kaukana. 😏

        Sama juttu, en minäkään haluaisi olla kenenkään enkeli, liikaa idealisointia. Pepusta saisi kyllä tykätä😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse kirjoittanut tuota enkeliä. ☺️
        Mut ei kai enkeleissä oo mitään hengellistä eikä tarvi ottaa kirjaimellisesti. Mut eipä ainakaan esineellistetä. Ja lisäks ite ainaki haluisin olla haluttu sisimpäni vuoksi enemmän kuin ulkokuoren vuoksi

        Tykkäisin, jos minusta tykättäisi kehoa myöten, jos se on esineellämistä, niin kaikin mokomin. Terv. Eräs uskovaiseksi itsensä kokeva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin, jos minusta tykättäisi kehoa myöten, jos se on esineellämistä, niin kaikin mokomin. Terv. Eräs uskovaiseksi itsensä kokeva.

        Samoin ajattelen. Ei haittaisi myöskään enkeliksi kutsuminen, sillä hyvää ja valoa haluan rakkaalleni elämään tuoda. T: Kirkkoon kuulumaton tapakristitty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin, jos minusta tykättäisi kehoa myöten, jos se on esineellämistä, niin kaikin mokomin. Terv. Eräs uskovaiseksi itsensä kokeva.

        Niin no tottakai... Mut se et ihastuksesta tulee eka mieleen kirjoittaa täl palstalla pepusta. 😅🤷‍♀️
        Se on eri asia kuin jos olis sen ihastuksen kanssa ja kehuu jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no tottakai... Mut se et ihastuksesta tulee eka mieleen kirjoittaa täl palstalla pepusta. 😅🤷‍♀️
        Se on eri asia kuin jos olis sen ihastuksen kanssa ja kehuu jne.

        No hei, turha siinä heilutella käsiä ja nostella olkapäitä😊, ehkä hänellä oli nyt sellainen fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen. Ei haittaisi myöskään enkeliksi kutsuminen, sillä hyvää ja valoa haluan rakkaalleni elämään tuoda. T: Kirkkoon kuulumaton tapakristitty

        Okei, no nyt kun sanot sen noin niin joo, ihan kiva. Ehkä olen vähän allerginen enkeli sanalle, kun uskon kristillisesti ja sit on vähän eritavalla enkeleihin uskovia. Itsellä meni asiayhteydet omien mielikuvien takia metsään. Hellittelynä enkeli vois ehkä mennä, (tosin minut tunteva keksisi jonkin muun).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe