Tapparan fani oli huudellut sportin pelaajalle rasistisia huutoja. Tämän jälkeen tapparan fani oli viety ulos hallista. Myöhemmin illalla palstan sekopää kirjoitteli miten sportin fanit huutelivat omalle pelaajalle rasistisia huutoja.
Ovatko tapparan fanit siis sportin faneja? Onko lääkkeet oikeasti noin laimeat?
Onneksi kaikki tietävät miten juttu meni oikeasti niin voit hourailla itseksesi aivan rauhassa.
En pysy perässä.
Anonyymi
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peitellään vaan omaa huonoo käytöstä. Ei mua saa arvostella, en mä tehny mitää
- Anonyymi
mikä tää pointti oli`? kaikkeen urheilu fanitukseen kuuluu kiihko..ja sen mukana tietysti ne ääripään ilmiöt ja fanittajat. varsinkin jaliksessa ja lätkässä. suomessa ei nyt niin pahoin kun esimerkiksi jo ruotsin jalisliigassa..mutta hei...se on vaan hienoa loppukädessä?
- Anonyymi
Suomen jalkapalloliitto on esimerkillinen rasismin vastaisissa toimissa.
Jos törkeyksiä esiintyy, niin peli vihelletään poikki ja pelaajat poistuu kentältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384