Hyvä Jasmin

Anonyymi

Näytti esimerkkiä tuosta että kannattaa käydä koronatestissä. Nyt taas on töissä mutta pitkiin aikoihin julkkis joka on käyttäytynyt nykyisten suositusten mukaan.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni muukin julkkis, joka on epäillyt itsellään koronaa, on käynyt testeissä. Samoin moni ulkomailta palannut julkis on käynyt testeissä, vaikka oireita ei ole ollutkaan.

• Anonyymi

Epäiltiinkö hänellä koronaa? Hän itse puhuu (monikko muodossa) instgramissa, että hänestä otettiin kokeita, joissa ei näkynyt mitään hälyyttävää. Otetaanko korona epäilyn takia useita eri kokeita?

• Anonyymi

Koronatestit ovat nykymuodossaan täyttä rahan tuhlausta.

Kaikki käytössä olevat testit ovat RNA-testejä, joita ei pitäisi käyttää diagnoosin tekoon lainkaan. Testin kehittäjä on itse tämän todennut julkisesti moneen otteeseen (testi on alunperin kehitetty HI-viruksen monistamisen avuksi tutkimuskäyttöön).

RNA-testi ei osaa erotella viruksia toisistaan. Toisin sanoen, testi havaitsee kaikenlaisia viruksia ja VIRUKSEN KAPPALEITA, siis osia, ja antaa sen pohjalta tuloksen. Koronavirusten osalta testien virhemarginaali on ollut 50 - 90 %.

Että joopasen joo. Ja aidoista positiivisista tuloksistakin koronan oireita on ollut hyvin harvalla. Ja kaikista tähän uuteen virukseen sairastuneista 0,6 % kuolee. Eli luku on pienempi kuin normaalien kausi-influenssojen kuolleisuusluvut.

Omasta mielestäni tämän taudin takia ei kannattaisi romahduttaa maailmantaloutta.

Ja testaus on silkkaa höpsötystä. Ei vaan ole olemassa (vieläkään)..

• Anonyymi

Koronatesti otetaan nenänielusta tai nielusta.
      Seeruminäyte (mahdollisuuksien mukaan) akuutissa vaiheessa ja toipumisvaiheessa 14:n vuorokauden välein.
      Vakavammissa tapauksissa suositellaan näytteenottoa alemmista hengitysteistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      92
      1489
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      391
      885
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      160
      870
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76