Sinä tiedät jo sen

Anonyymi

Että minä välitän sinusta. Mitä sanoisit, jos kertoisin sinulle, että rakastan sinua? Toisiko se mitään lisää, koska sinä sen jo tiedät?

En ole silti saanut vastakaikua. Sanallista sellaista. Vai rohkeuden puutettako se on? Naiselle

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät hänen arvaavan sinun rakastavan häntä? Ei sitä ilman sanoja ole helppo tietää. Katseesta sen voi arvata, hyvin spesiaalista ja syvästä katseesta.

      Silti sitä varmasti miettii, kuvitteleeko asian tai onko lempeä katse muuta vaikka ihmisenä välittämistä. Näin vaikka pitkä rakkaudellis-romanttinen syvä katse tuntuu henkiseltä rakastelulta ja lämmin katse lämmöltä ja välittämiseltä.

      • Anonyymi

        Aivan näin. Minulle on sen vastapainoksi sanottu ei, niin eihän silloin todellakaan voi luottaa katseisiin tai ainakaan yrittää lähestyä uudestaan...


      • Anonyymi

        Olen sen hänelle ilmaissut, joskaan en noilla sanoilla. Loppua ei ole vaikea arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen hänelle ilmaissut, joskaan en noilla sanoilla. Loppua ei ole vaikea arvata.

        Minulle hän on joskus on sanonut, että haluaisi lapsen ja vaimon, ja sitten katsottu suoraan silmiin päälle. Toisen kerran hän sanoi, että pitäisiköhän hänen adoptoida lapseni. Kerran taas hän sanoi, että tunnun tutulle kuin oma perhe (vaikka olemme ”vain” työkavereita). Olin tuohon aikaan vielä varattu. Kumpikin ajautui ”vahinko”kosketuksiin, ja viivyttelikin niissä joskus. Pienikin kosketus oli taivas. Katseista olisi voinut päätellä isojakin tunteita, mutta ne voi tulkita helposti väärin, niin kuin muutkin jutut.

        Koska olin varattu koin huonoa omatunto tunteista. Silloinen suhde oli huono ja korjauskelvoton, mutta koin että pitää silti yrittää. Toin myös keskusteluissa joskus silloista puolisoa esille, koska yritin sanoa etten voi (vaikka haluan). Kun ero alkoi olla selviö, kerroin tunteitani (lievennetty versio toki). Sain tunnustuksen, että ainakin ohimeneviä tunteita oli ollut, mutta silti vastaus oli selvä ei ja ettei se olisi oikein. Hän oli silloin suhteessa (mitä en tiennyt). Ei:stä huolimatta vuorovaikutus jatkui melkein samanlaisena. Vielä kuukausien päästä asiaa sivuttiin uudestaan. Tuosta kaikesta on jo kauan: vuodesta kahteen ja puoleen.

        Hänen omat sanansa varmistaa minulle, etten ollut ihan 100% keksinyt itse koko juttua. Silti en voi muuta kuin uskoa ei:tä, Voi hyvin olla, että ristiriitainen viestintä johtui siitä ettei hän ehkä edes tiennyt mitä haluaa vai haluaako edes (tai olisko halunnut, jos olisi ollut vapaa).

        Ei nuo tilanteet ole aina niin musta-valkoisia. Eikä epävarma usko kuin suoria sanoja.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että tiedän. Niin minäkin sinua. Ja koskaan en sitä sinulle rohkenisi kertomaan, en vaikka molemmat sen jo tiedämme.

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaisi tietää, mitä pelkäät. Minua? Vai sitä, mikä siitä voisi seurata? Jotain muuta?


    • Anonyymi

      Se muuttaisi kaiken, mistä minä voisin sen tietää. Kun et puhu, vetäydyt. Sinusta ei kuulu mitään pitkiin aikoihin. Mutta ne meidän kahdenkeskiset hetket.. ehkä sitten minäkin uskaltaisin olla rohkeampi.

    • Anonyymi

      Et ole hän, joten en mitään.

    • Anonyymi

      Se vahvistaisi totuuden.
      Saattaa olla myös rohkeuden puutetta ja saattaa käydä niinkin että jos kerrot tunteesi hänelle , saatat saada myös vastakaikua eli hän saattaa myös paljastaa tunteensa.

    • Anonyymi

      En minä varmaksi tiedä siksi voisit laittaa viestiä muualla voisin olla varmempi. Kyllä se on vaan niin että tunteita on minullakin vahvoja!

    • Anonyymi

      Kenelle sinä kuka sinä sanoisit?

    • Anonyymi

      Huomaan miten paljon häntä kaipaan - kaikesta pahasta huolimatta. Sydämeni pysähtyi tämänkin viestin kohdalla, vaikka ikinä tällaista viestiä en tule saamaan.

    • Anonyymi

      Kertoisitko kenelle naiselle tämä? Etukirjain edes?

    • Anonyymi

      Eipä taida tunteet olla molemminpuoliset.

      • Anonyymi

        Tuo voi pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi pitää paikkansa.

        Nainen tahtoo livistää paikalta heti kun on tiukempi paikka. Sen merkki, ettei taida kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tahtoo livistää paikalta heti kun on tiukempi paikka. Sen merkki, ettei taida kiinnostaa.

        Noinko ajattelet? :D Tiesitkö että naiset tekee juuri päinvastoin, jos ei välitä niin ne antaa sinun vaan olla ja on itsekin eivätkä välitä pätkääkään vaikka kuinka tölläisit. Mut jos tunteita on niin karkuun lähtee ja lujaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko ajattelet? :D Tiesitkö että naiset tekee juuri päinvastoin, jos ei välitä niin ne antaa sinun vaan olla ja on itsekin eivätkä välitä pätkääkään vaikka kuinka tölläisit. Mut jos tunteita on niin karkuun lähtee ja lujaa...

        Ok. Hyvä on. Hänen kohdallaan toisaalta voi ollakin juuri noin. Kun reagoi tietyllä tavalla...


    • Anonyymi

      Miten olet sanonut? Minulleko suoraan, vai kiertoteitse? Rakastan sinua myös, hömppä. Uskalsin jopa laittaa tänään pipon päähän. Olepa hyvä. Voi hyvin, rakkaani.

    • Anonyymi

      en valitettavasti tiedä, kuin kissan, mitä käytät kuvissasi. enkä tiedä esimerkiksi, miten käyttäydyt yhtään mitenkään, yhtään minkään edessä,ikinä, mikä luo täydestä epätietoisuudesta vain varmuuden, et ole minua varten, mikä on totuus, surullinen, mikä ei.
      aika oli, se aika meni, hyvästi
      ikuisesti
      https://www.youtube.com/watch?v=O_4OfD-wmGs

      • Anonyymi

        Hyvästi sitten. Olet suloinen. Ole onnellinen.


        T. Minä. Minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästi sitten. Olet suloinen. Ole onnellinen.


        T. Minä. Minä.

        Ei kun minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe