yhtä yllättäen kuin hän sydämeeni. Pitäisikö hänet jo vapauttaa sieltä?
Tuli itku äsken
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se olikin ikävää ja kaipausta..
Sydän ymmärsi.- Anonyymi
Saatat olla oikeassa. Sydän tietää nämä..
- Anonyymi
Vapauta jo..
- Anonyymi
Pyydä nätimmin sitten ehkä.
- Anonyymi
Vastaus kyllä ja rakastaa kunnolla kuntoon
- Anonyymi
Vapauttaa ja rakastaa kuntoon sen jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapauttaa ja rakastaa kuntoon sen jälkeen?
Sitooko rakkaus sitten väkisin johonkin kun siinä ei jo olla vapaana?
- Anonyymi
Jos tunnet ja koet sydämenpiston, pidä siitä kiinni ja löytäkää toisenne.
- Anonyymi
Olipa nätisti sanottu ja ajateltu. Kiitos.
- Anonyymi
Miksi nyt ajattelet näin?
- Anonyymi
Mua väsyttää ja surettaa nyt. En tiedä miksi. Varmaan telepatiaa. Hän varmaan miettii parhaillaan miten kamala olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua väsyttää ja surettaa nyt. En tiedä miksi. Varmaan telepatiaa. Hän varmaan miettii parhaillaan miten kamala olen.
Miksi hän ajattelisi sinun olevan kamala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän ajattelisi sinun olevan kamala?
Enhän mä tiedä miksi hän ajattelee mitä ajattelee. Olen vaan liian väsynyt nyt. Kauniita unia kaikille ihanille ja kamalille.
- Anonyymi
Itse itken aina välillä ja haluaisin vain että lakkaisin tuntemasta toista kohtaan mitään.
- Anonyymi
Minä taas pelkään sitä päivää kun en enää tunne häntä kohtaan mitään. Mieluummin itken kuin kylmenen. Toivottavasti sitä päivää ei koskaan tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas pelkään sitä päivää kun en enää tunne häntä kohtaan mitään. Mieluummin itken kuin kylmenen. Toivottavasti sitä päivää ei koskaan tule.
Tuo oli kauniisti ajateltu ja varmaan ihan sydämen perukoilta, tuttu tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se päivä tulee vielä, itselleni kävi näin.
- Anonyymi
Hyvää yötä, ja jännittävää joulun odotusta. https://youtu.be/H10f2w7T5CU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824