Ajonopeudet halutaan kuriin Karvian keskustan raitilla....

Anonyymi

...näin kehuu Laitilan Sami Seudussa,mun mielestä, kannattas tehä ohitustie jostain suomijärven takaa.

44

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan lisää vittumaisia hidasteita!!

    • Anonyymi

      Sen vois koko kylänraitin tehdä kävelykaduksi ja liikenteen ohjata vaikka Kirkkojärven takaa.

    • Anonyymi

      Seudun kuvassa köröttelee traktori...

      • Anonyymi

        Ne vasta lujaa Haapasenkatua alas päästelevätkin. Traktorit. Kyydissä kuusi nutipäätä.


    • Anonyymi

      Vesijetillä kärpäseltä skanziin ja täysillä

    • Anonyymi

      Nämä olemassa olevatkin pitäisi madaltaa,ei missään ole näin jyrkkiä hidasteita.

    • Anonyymi

      Ja kun ne hidasteet on oltava muutaman ajattelemattoman löyhäpääkakaran takia.

      • Meeppä kattomaan 9:00-12:00 välillä Salen pihaan niin näet kun aikuiset 50v ihmiset päästelee niistä hidasteista 80kmh ylitte öljypohjat paukkuen.


      • Anonyymi
        JJT_originaali kirjoitti:

        Meeppä kattomaan 9:00-12:00 välillä Salen pihaan niin näet kun aikuiset 50v ihmiset päästelee niistä hidasteista 80kmh ylitte öljypohjat paukkuen.

        En toki epäile sitäkään, mutta ihmetellä täytyy, jos aikuiset ihmiset ovat niin lapsellisia ja piittaamattomia...


      • Anonyymi
        JJT_originaali kirjoitti:

        Meeppä kattomaan 9:00-12:00 välillä Salen pihaan niin näet kun aikuiset 50v ihmiset päästelee niistä hidasteista 80kmh ylitte öljypohjat paukkuen.

        Kovin oli parikymppisen näköisiä nää sun 50 vuotiaat tohon aikaan koheltajat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin oli parikymppisen näköisiä nää sun 50 vuotiaat tohon aikaan koheltajat!

        Jaa aamulla vai? Eipä oo


      • Anonyymi
        JJT_originaali kirjoitti:

        Meeppä kattomaan 9:00-12:00 välillä Salen pihaan niin näet kun aikuiset 50v ihmiset päästelee niistä hidasteista 80kmh ylitte öljypohjat paukkuen.

        Kannattaa myös seurata miten sinne Salen pihaan ja St:lle käännytään. Ilman vilkkua ja ryhmittymättä. Sinne vaan täydestä vauhdista parkkiruutuun.

        Onpa siinä toki liikennesuunnittelijalla välähtänyt kun täytyy lähteä Salen pihasta.
        Kaiken maailman mainoskyltit lyödään risteysalueelle näköesteeksi.
        Puoli auton nokkaa pitää olla ajokaistalla ennen kuin näkee Lastulasta päin tulevat keskiviikkoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa myös seurata miten sinne Salen pihaan ja St:lle käännytään. Ilman vilkkua ja ryhmittymättä. Sinne vaan täydestä vauhdista parkkiruutuun.

        Onpa siinä toki liikennesuunnittelijalla välähtänyt kun täytyy lähteä Salen pihasta.
        Kaiken maailman mainoskyltit lyödään risteysalueelle näköesteeksi.
        Puoli auton nokkaa pitää olla ajokaistalla ennen kuin näkee Lastulasta päin tulevat keskiviikkoisin.

        Jos ei Salen pihasta pääse autolla pois ei sillä tyypillä voi olla voimassa olevaa ajokorttia eikä osaa ajaa edes pelto autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei Salen pihasta pääse autolla pois ei sillä tyypillä voi olla voimassa olevaa ajokorttia eikä osaa ajaa edes pelto autolla

        Luetun ymmärtämisessä ehkä vikaa 🤔

        Pointti ilmeisesti oli se, että pihaan käännytään kuin lehmällä ja mainokset tukkivat näkyvyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa myös seurata miten sinne Salen pihaan ja St:lle käännytään. Ilman vilkkua ja ryhmittymättä. Sinne vaan täydestä vauhdista parkkiruutuun.

        Onpa siinä toki liikennesuunnittelijalla välähtänyt kun täytyy lähteä Salen pihasta.
        Kaiken maailman mainoskyltit lyödään risteysalueelle näköesteeksi.
        Puoli auton nokkaa pitää olla ajokaistalla ennen kuin näkee Lastulasta päin tulevat keskiviikkoisin.

        Se liittymä on liian leveä. Siihen pitäisi saada jotain mikä erottaisi selvästi kulkemisen kauppaan ja huoltamolle ja niiltä maantielle,kuitenkin niin ettei aiheutuisi merkittävää haittaa kiinteistöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisessä ehkä vikaa 🤔

        Pointti ilmeisesti oli se, että pihaan käännytään kuin lehmällä ja mainokset tukkivat näkyvyyden.

        Mitkä mainokset


    • Anonyymi

      tuos kommentis on itua

    • Anonyymi

      Pysyis vain siä urhoperällä, eikä sekaantuisi kylän asioihin, tuollaisilla älyttömillä ehdotuksilla.

    • Anonyymi

      Aika älyttömät on kyllä taajamassa nopeudet. Sarvelassa 60, sitten 80 pieni pala, 50, 40 tk:n kohdassa, 30 Salen kohdasta, taas 50, 60, 80, 50, 80, 60, 80 km/h. Ja sitten ollaankin Honkajoen risteyksessä.

    • Anonyymi

      Käytönnös taajamas 100 ja muuten 200

    • Anonyymi

      Hidastepattia lisää, hajottakoot bemariromunsa ja pappamersunsa niissä.

      • Anonyymi

        Ennen oli ladat mosset ja skodat näitä halpoja kansan autoja, skodat vieläkin mutta ei halpoja mutta niillä ei kohelleta kylillä. Mersun
        ja Bemarin romuillla kyllä.


      • Anonyymi

        Eipä tartte yleistää. ja sen jälkeen ajavatkin jalkakäytävää pitkin se/ jolla taipumus tähän kohellukseen- sekö hyvä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tartte yleistää. ja sen jälkeen ajavatkin jalkakäytävää pitkin se/ jolla taipumus tähän kohellukseen- sekö hyvä..

        Joo nyt on ajeltu jo. Oikein nauratti kun lumi tuli ja kunnantalon edessä oli komia Kiertotie toimitilan mikälie pihassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo nyt on ajeltu jo. Oikein nauratti kun lumi tuli ja kunnantalon edessä oli komia Kiertotie toimitilan mikälie pihassa

        Some some some, mitään muuta ei osata. Ennen oli kaikki paremmin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some some some, mitään muuta ei osata. Ennen oli kaikki paremmin.....

        mistään ei mitään välitetä, kuljetaan vaan nenä kiinni puhelimessa. mitään ei ymmärretä, vaan kaikki täytyisi saada valmiina. ei ennen vanhaan tämmöisiä tumpuloita ollut, kaikki täytyi osata ja tehdä itse.


    • Anonyymi

      Tehdään tunneli.. koko kylän alitus.. silta ja ylitys

      • Anonyymi

        Hyvä idea ei korona leviä


    • Anonyymi

      Nyt taisi sen kanttinkylän pikkunilkin bmw ajo loppua vähäksi aikaa, oli viety kai poliisien toimesta pois Kirin luota, kun nukkui ratissa, auto käynnissä jotenkin tuntuu, että selvää kuskia ei olisi viety....Vaikka toki siitäkin joku uhri tehdään, kun oikein paikallislehdessä oli juttu, kun vanhempiensa kulta sai kortin 17 vuotiaana.

      • Anonyymi

        Ei siitä vielä ajot lopu. Jos auto käynnissä nukkuu.


    • Anonyymi

      Olisiko hänellä kuiten ollut vain koronan oireita?

      • Anonyymi

        Jos tulee vaihtomies tilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulee vaihtomies tilalle

        Kannattaa soittaa tiepalvelulle että ei tule turhaan herättelemään. Moottoria ei turhaan käynnistellä jos ei ole kyytiläisiä.


    • Anonyymi

      Oliko siellä kylällä joku kisa tänään meneillään??

      • Anonyymi

        Siellä oli F1 aika-ajot meneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä oli F1 aika-ajot meneillään.

        Kumpi voitti?


      • Anonyymi

        Väärä rekkari


    • Anonyymi

      Ajonopeudet alennetaan, koska paikalliset idi***tit kaahaavat kylällä reikä päässä. Sitten rakennetaan hidasteita tielle näiden mul**ujen takia. Mutta kyllä näitäkin maailma opettaa kävelemään hiljaa, jos ei kuolo korjaa ennen sitä.

      • Anonyymi

        Joo syy tiedetään kyllä ja kun apua ei saa. Poliisi nostaa täysin kädet pystyyn asian kanssa, kun ei ole enää edes mahdollisuutta poliisille suoraan soittaa. Pitäisi rikosilmoitus tehdä kuulemma ja siitähän se sitten lähtee koston kierre, kun kusipäät käy kimppuun porukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo syy tiedetään kyllä ja kun apua ei saa. Poliisi nostaa täysin kädet pystyyn asian kanssa, kun ei ole enää edes mahdollisuutta poliisille suoraan soittaa. Pitäisi rikosilmoitus tehdä kuulemma ja siitähän se sitten lähtee koston kierre, kun kusipäät käy kimppuun porukalla.

        Ei poliisi välitä, varsinkin kun lähin poliisi on Kankaanpäässä, sen tietävät myös nämä idiootit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei poliisi välitä, varsinkin kun lähin poliisi on Kankaanpäässä, sen tietävät myös nämä idiootit.

        Samoin kun poliisit tietävät nämä kaahailijat, kaikkien nimet ovat poliisin tiedossa, kuten tuon mönkijäpellenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun poliisit tietävät nämä kaahailijat, kaikkien nimet ovat poliisin tiedossa, kuten tuon mönkijäpellenkin.

        Sitten kun jotain sattuu ihmetellään miksi kukaan ole tehnyt mitään...niinhän se on joka asiassa.
        Hyssytellään ja silitellään päätä.
        Sama juttu siellä sillalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun jotain sattuu ihmetellään miksi kukaan ole tehnyt mitään...niinhän se on joka asiassa.
        Hyssytellään ja silitellään päätä.
        Sama juttu siellä sillalla.

        Mikäs tuo siltajuttu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuo siltajuttu on?

        Kwai Joen silta. Etkö ole kuullut? Siitä on elokuvakin.
        Kwai Joe oli amerikan-kiinalainen siltainsinööri sodan aikaan.
        Hänen tekemiään siltoja alettiin kutsua Kwai Joen silloiksi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe