ruusu oo, mutta kukka kuitenkin, löydät kuiten tasoisesi. Mul on nyt nuppu ja se on timatti ja rakas mulle.
Ethän sä mikään
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Budinuppu
- Anonyymi
Taasko kyttäät mun kuvii
- Anonyymi
No älä sitten petä sitä nuppuas mun kanssa edes täällä palstalla! Häpeä!
- Anonyymi
No kiitos kun olet rehellinen hänelle...
Vastaisin, olen nokkonen, perinnekasvi..käsittelemättä..pistävä ja polttava!!!
Muuten terveellinen ja haluttu hyvinvoinnin edistäjä.. - Anonyymi
Ei se mitään kun mulla vaan sattuu olemaan komeampi ja kaikin puolin parempi mies kuin sun emänällä. Niin siinä se sitten tasapainottuu.
- Anonyymi
Höyrähtäneen kommentteja😤
- Anonyymi
Paras :)
- Anonyymi
Sehän on vaan sun mielipide. Kyllä se horsmakin jollekin voi olla kaikkein rakkain ruusu.
- Anonyymi
Hyvä vastaus, kiitos!
- Anonyymi
Älkää nyt tällaiseen provoon langetko. Jollain oman elämänsä Casanovalla korkki auki..
- Anonyymi
Näin on- perseauki, sokka irti ja mitään kehuskeltavaa ei varsinkaan silti.
- Anonyymi
En ookkaan, oon rinsessa Ruusunen ja ku sata vuotta nukkuu nii vähäku kurtistuu.
- Anonyymi
Samoin myös ajattelen eräästä Naisesta. Muistuttaa rikkakasvia koko nainen. Hyh. Onneksi löysin ihanan naisen!
- Anonyymi
V o i kukanko löysit, kysyy rikkaruoho, piharatamo...parantaa haavat🤭
- Anonyymi
Ei kiinnosta enää. Mielummin olen yksin kuin huuhailijan kanssa.
- Anonyymi
Kuivattu nokkonen on okei, vaaraton.
- Anonyymi
Hyvä hänelle, kukapa tuollaista kaltaistasi narsistidissaaja haluaisikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034