Koskenkorva on hyvä

Ja Altia on hyvä firma. Maksoi vuodelta 2019 osinkoa jo nyt, minäkin sain 126 euroa. Olisitte uskoneet, että Altian osakkeita kannattaa ostaa, kun yhtiö meni Pörssiin. Merkintähinta oli silloin 7,50 euroa, kurssi on nyt 9,74.
Pitäisi minunkin ostaa lisää, mutta odotan kevääseen. Muutenkin olen yrittänyt minimoida mahdolliset kurssitappiot desentralisoimalla 18 eri yhtiöön. Nyt syksyllä ovat maksaneet osinkoa Neste, Kemira ja Altia.

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi olkoon hyvä osigonmaksaja, hyvä fuusio takana, ohran sisäänostohinta alhainen, teknisen viinan käsidesien etanolin myynti räjähtää ...
      Kannattnee pitää

Olen realisoinut pankkeja pelkään energiaa ja konepajojen kevättä ja Usan osakekuplaa

• Olen minäkin myynyt suuren osan Nordeasta. Nyt ei kannata ostaa pankkien, konepajojen eikä UPM:n osakkeita, mutta Fortumin ja Nesteen voivat olla hyvä sijoitus. Osakesäästäjien liitto antaa hyviä neuvoja, mutta itse en aina niitä noudata. Olen sen verran kauan harrastanut pörssikauppaa, että vähän tuntumaa siihen jo on. Ostin tänään mm. Elisaa, vaikka liitto neuvoo myymään.

• Anonyymi

Suurin tuotto tulee kun ei käytä koskenkorvaa, tupakkamattomuus senkun kasvattaa saldoa..
      Osinkoihin tai veikkaukseen en ole ollut kiinnostusta, kun tuloja on menoja enemmän mihin jemmata kun tähän ikään on tarpeellinen hankittu, jokaisen oma asia miten.

• Anonyymi

Osta Olvia, sitä osti aikanaan Ikean luoja Kamrad jo aikanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta Olvia, sitä osti aikanaan Ikean luoja Kamrad jo aikanaan.

Minä ostin Olvia pariin kertaan jo kauan ennen Kampradia, tosin Kamprad osti enemmän kuin minä yhteensä. Olen tyytyväinen Olvin osakkeen tuottoon ja myös yhtiön juomiin. Miedoista alkoholijuomista Koskenkorva on yksi parhaista, mutta en uskaltanut ostaa Altiaa, koska omistan pieniä eriä myös parista muusta (listaamattomasta) panimosta. Pelkäsin, että maksani ei kestä jokaviikkoisia tukiostoja neljälle alkoholijuomia valmistavalle firmalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7324
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      125
      4085
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3403
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2848
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2453
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2362
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2000
    8. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      1983
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1980
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1918
    Aihe