On tuumailtu, että paljonkohan tikkukylän 24/7 marketista varastetaan tavaraa joka yö, kun kylän aknet menee pitämään kokouksiaan sinne käytäville. Kaverin vaimo sanoi nähneensä miten porukassa yksi lykki energiajuomia edellä seisovan reppuun. Sitten ulkona kehuskeltiin kovaan ääneen miten, monta juomaa tällä kertaa varastettiin. Tällaiseksi on mennyt. Roskasakkia
Moni on sanonut ihmetelleensä, miksi vartija vain notkuu juttelemassa kassatyöntekijän kanssa, vaikka ympärillä tapahtuisi mitä.
Paljonkohan katoaa tavaraa
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret ovat pääosin kunnollista porukaa.
Väittäisin jopa kunnollisempaa kuin edelliset ikäluokat.- Anonyymi
Käynti abc tikkulassa muuttaa nopeasti tuollaiset harhakuvitelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynti abc tikkulassa muuttaa nopeasti tuollaiset harhakuvitelmat.
Pitää paikkansa. Kummallista ettei räkänokat saa porttikieltoa sinne öiseen aikaan. Aiheuttavat vain vahinkoa kauppiaalle varkauksilla, hajottamalla wc kalustoa ja sotkemalla paikkoja. Roskaavat parkkitilat ja karkottavat kunnollisia maksavia asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Kummallista ettei räkänokat saa porttikieltoa sinne öiseen aikaan. Aiheuttavat vain vahinkoa kauppiaalle varkauksilla, hajottamalla wc kalustoa ja sotkemalla paikkoja. Roskaavat parkkitilat ja karkottavat kunnollisia maksavia asiakkaita.
Mut hei. Absi vois tienaa tällä, satunnaiset matkaajat voivat pysähtyä viikonloppuöisin kahville, ja samalla katsomaan livenä mitä on aito pohjasakka.
Kunnollisille maksaville asiakkaille kahvi puoleen hintaan yöaikaan, ja bonus. Jos bongaat myymälävarkaan saat 50% alennuksen polttoaineostokseesi (max 20 l) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hei. Absi vois tienaa tällä, satunnaiset matkaajat voivat pysähtyä viikonloppuöisin kahville, ja samalla katsomaan livenä mitä on aito pohjasakka.
Kunnollisille maksaville asiakkaille kahvi puoleen hintaan yöaikaan, ja bonus. Jos bongaat myymälävarkaan saat 50% alennuksen polttoaineostokseesi (max 20 l)S-marketin asiakkaille voisi portilta antaa piippausrannekkeen, että aina kun näet varkauden niin paina nappia, joka sulkee ulosmenotien ja hälyttää vartijan paikalle.
Palkkioksi kassalta 25 % alennus kaikista tuotteista. Olisi aikuisillekin jotain viihdykettä ja kauppias säästäisi melkoisesti varkaiden häipyessä pikku hiljaa muille apajille. Lisäksi jokaisen varkaan suurennettu valokuva ja nimi pääovelle kaikkien nähtäville, että tämä henkilö jäi kiinni myymälävarkaudesta ja päivämäärä.
Voisi tulla tuloksia nopeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-marketin asiakkaille voisi portilta antaa piippausrannekkeen, että aina kun näet varkauden niin paina nappia, joka sulkee ulosmenotien ja hälyttää vartijan paikalle.
Palkkioksi kassalta 25 % alennus kaikista tuotteista. Olisi aikuisillekin jotain viihdykettä ja kauppias säästäisi melkoisesti varkaiden häipyessä pikku hiljaa muille apajille. Lisäksi jokaisen varkaan suurennettu valokuva ja nimi pääovelle kaikkien nähtäville, että tämä henkilö jäi kiinni myymälävarkaudesta ja päivämäärä.
Voisi tulla tuloksia nopeasti.nii nii mutta jos ne rosmot ahdistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii nii mutta jos ne rosmot ahdistuu
Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta.jotain tämäntapaista ajoin takaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotain tämäntapaista ajoin takaa
Älä aja takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta.Epäilen ettei sinun aivon kehitykseen tulleita vaurioita olisi mitkään medihelipäivystykset auttaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen ettei sinun aivon kehitykseen tulleita vaurioita olisi mitkään medihelipäivystykset auttaneet.
Otapas nyt ryypyt tuttipullostasi ja palauta heti varastamasi energiajuoma kassalle, tai soitan äidillesi että lopettaa viikkorahasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otapas nyt ryypyt tuttipullostasi ja palauta heti varastamasi energiajuoma kassalle, tai soitan äidillesi että lopettaa viikkorahasi.
Hyvä kirjoitus.
Todistaa aukottomasti, että diagnoosini aivojesi tilasta oli oikea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus.
Todistaa aukottomasti, että diagnoosini aivojesi tilasta oli oikeaWau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?
Pitäisikö marketin järjestää noille lapsukaisille vielä ennen joulua jonkinlainen avustuskeräys, kun ressukoilla on kaikilla housut rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?
Pitkä lääkärin kokemukseni riitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä lääkärin kokemukseni riitti.
Sitä suuremmalla syyllä, kirjoititko ihan itse sanan diagnoosi?
Vaikeat sanat on täkäläisille lääkäreille yleensä mahdottomia. Siksi ne sanelee koneeseen ja sihteerikkö kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä, kirjoititko ihan itse sanan diagnoosi?
Vaikeat sanat on täkäläisille lääkäreille yleensä mahdottomia. Siksi ne sanelee koneeseen ja sihteerikkö kirjoittaa.Vapaa-ajalla kirjoitan itse asiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajalla kirjoitan itse asiani.
Mistä erottaa milloin lääkärillä on vapaa-aika ja milloin työaika?
- Anonyymi
"Nuoret ovat pääosin kunnollista porukaa.
Väittäisin jopa kunnollisempaa kuin edelliset ikäluokat.
-
Joo-o, ne on niitä Parempien ihmisten lapsia kun siellä riekkuu, vanhempien huomio on paikattu seteleillä ja lisää psykopaatteja pukkaa.
- Anonyymi
Näinhän se menee. Mutta siitä kun ilmoittaa henkilökunnalle, ne kohauttelee vain olkiaan ja nostaa nokkaansa. Ei kuulemma saa puuttua näpistyksiin. HÄH?
- Anonyymi
Luulen että kauppias ei edes tiedä, että myymälänhoitaja ja työntekijät vähät välittää kaupan hyvinvoinnista. Pääsee itse vähemmällä kun ei puutu mihinkään, nostaa vaan palkkaa ja katsoo muualle.
- Anonyymi
Itse asiassa vanhukset varastelevat todella paljon!
- Anonyymi
Hoh hoijaa. En ole kuullut kenenkään sanovan että vanhus latasi marketissa toisen vanhuksen reppuun energiajuomia. Enkä ole nähnyt vanhusten notkuvan laumoina kaupan käytävillä pelaamassa kännykällään yöllä ihmisten tien tukkona. En ole nähnyt vanhusten hajottavan vc-lavuaareja enkä pytyn kansia. En ole nähnyt vanhusten roikkuvan sisääntuloväylillä tupakoimassa enkä hajottavan pulloja tai heittelemässä pikaruokaroskaa kaupan parkkipaikalle, kun roskiksia on ihan lähellä.
Jos tämä on jonkun mielestä normaalia käytöstä, minusta se on kusipäisten kakaroiden touhua. Lasku tulee aina asiakkaiden maksettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh hoijaa. En ole kuullut kenenkään sanovan että vanhus latasi marketissa toisen vanhuksen reppuun energiajuomia. Enkä ole nähnyt vanhusten notkuvan laumoina kaupan käytävillä pelaamassa kännykällään yöllä ihmisten tien tukkona. En ole nähnyt vanhusten hajottavan vc-lavuaareja enkä pytyn kansia. En ole nähnyt vanhusten roikkuvan sisääntuloväylillä tupakoimassa enkä hajottavan pulloja tai heittelemässä pikaruokaroskaa kaupan parkkipaikalle, kun roskiksia on ihan lähellä.
Jos tämä on jonkun mielestä normaalia käytöstä, minusta se on kusipäisten kakaroiden touhua. Lasku tulee aina asiakkaiden maksettavaksi.Vanhukset varastavat yleensä yksistään.
Et ole käynyt usein marketissa, kun et oje nähnyt vanhusten tekemisiä,
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhukset varastavat yleensä yksistään.
Et ole käynyt usein marketissa, kun et oje nähnyt vanhusten tekemisiä,
.Joopa joo. Jos vanhus näpistää, on maailmankirjat sekaisin. Jos joku haluaa testata että näkeekö kamera näpistyksen jos se ei kerran nää mitään muutakaan mitä pitäisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514