Paljonkohan katoaa tavaraa

Anonyymi

On tuumailtu, että paljonkohan tikkukylän 24/7 marketista varastetaan tavaraa joka yö, kun kylän aknet menee pitämään kokouksiaan sinne käytäville. Kaverin vaimo sanoi nähneensä miten porukassa yksi lykki energiajuomia edellä seisovan reppuun. Sitten ulkona kehuskeltiin kovaan ääneen miten, monta juomaa tällä kertaa varastettiin. Tällaiseksi on mennyt. Roskasakkia
Moni on sanonut ihmetelleensä, miksi vartija vain notkuu juttelemassa kassatyöntekijän kanssa, vaikka ympärillä tapahtuisi mitä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoret ovat pääosin kunnollista porukaa.
      Väittäisin jopa kunnollisempaa kuin edelliset ikäluokat.

      • Anonyymi

        Käynti abc tikkulassa muuttaa nopeasti tuollaiset harhakuvitelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynti abc tikkulassa muuttaa nopeasti tuollaiset harhakuvitelmat.

        Pitää paikkansa. Kummallista ettei räkänokat saa porttikieltoa sinne öiseen aikaan. Aiheuttavat vain vahinkoa kauppiaalle varkauksilla, hajottamalla wc kalustoa ja sotkemalla paikkoja. Roskaavat parkkitilat ja karkottavat kunnollisia maksavia asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Kummallista ettei räkänokat saa porttikieltoa sinne öiseen aikaan. Aiheuttavat vain vahinkoa kauppiaalle varkauksilla, hajottamalla wc kalustoa ja sotkemalla paikkoja. Roskaavat parkkitilat ja karkottavat kunnollisia maksavia asiakkaita.

        Mut hei. Absi vois tienaa tällä, satunnaiset matkaajat voivat pysähtyä viikonloppuöisin kahville, ja samalla katsomaan livenä mitä on aito pohjasakka.
        Kunnollisille maksaville asiakkaille kahvi puoleen hintaan yöaikaan, ja bonus. Jos bongaat myymälävarkaan saat 50% alennuksen polttoaineostokseesi (max 20 l)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei. Absi vois tienaa tällä, satunnaiset matkaajat voivat pysähtyä viikonloppuöisin kahville, ja samalla katsomaan livenä mitä on aito pohjasakka.
        Kunnollisille maksaville asiakkaille kahvi puoleen hintaan yöaikaan, ja bonus. Jos bongaat myymälävarkaan saat 50% alennuksen polttoaineostokseesi (max 20 l)

        S-marketin asiakkaille voisi portilta antaa piippausrannekkeen, että aina kun näet varkauden niin paina nappia, joka sulkee ulosmenotien ja hälyttää vartijan paikalle.
        Palkkioksi kassalta 25 % alennus kaikista tuotteista. Olisi aikuisillekin jotain viihdykettä ja kauppias säästäisi melkoisesti varkaiden häipyessä pikku hiljaa muille apajille. Lisäksi jokaisen varkaan suurennettu valokuva ja nimi pääovelle kaikkien nähtäville, että tämä henkilö jäi kiinni myymälävarkaudesta ja päivämäärä.
        Voisi tulla tuloksia nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-marketin asiakkaille voisi portilta antaa piippausrannekkeen, että aina kun näet varkauden niin paina nappia, joka sulkee ulosmenotien ja hälyttää vartijan paikalle.
        Palkkioksi kassalta 25 % alennus kaikista tuotteista. Olisi aikuisillekin jotain viihdykettä ja kauppias säästäisi melkoisesti varkaiden häipyessä pikku hiljaa muille apajille. Lisäksi jokaisen varkaan suurennettu valokuva ja nimi pääovelle kaikkien nähtäville, että tämä henkilö jäi kiinni myymälävarkaudesta ja päivämäärä.
        Voisi tulla tuloksia nopeasti.

        nii nii mutta jos ne rosmot ahdistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nii nii mutta jos ne rosmot ahdistuu

        Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
        Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
        Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta.

        jotain tämäntapaista ajoin takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jotain tämäntapaista ajoin takaa

        Älä aja takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pitää hälyttää kuraattori medihelillä paikalle ettei lapsenaivon kehitykseen ehdi tulla vaurioita. Kyllä se onnistuu, lastensuojeluun on hakattu niin paljon rahaa viime vuosina.
        Vaadimme yöllistä medihelipäivystystä vastaavien tapausten varalle. Kiuru varmasti tukee ajatusta.

        Epäilen ettei sinun aivon kehitykseen tulleita vaurioita olisi mitkään medihelipäivystykset auttaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettei sinun aivon kehitykseen tulleita vaurioita olisi mitkään medihelipäivystykset auttaneet.

        Otapas nyt ryypyt tuttipullostasi ja palauta heti varastamasi energiajuoma kassalle, tai soitan äidillesi että lopettaa viikkorahasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otapas nyt ryypyt tuttipullostasi ja palauta heti varastamasi energiajuoma kassalle, tai soitan äidillesi että lopettaa viikkorahasi.

        Hyvä kirjoitus.
        Todistaa aukottomasti, että diagnoosini aivojesi tilasta oli oikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus.
        Todistaa aukottomasti, että diagnoosini aivojesi tilasta oli oikea

        Wau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?

        Pitäisikö marketin järjestää noille lapsukaisille vielä ennen joulua jonkinlainen avustuskeräys, kun ressukoilla on kaikilla housut rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau. Kirjoititko tuon diagnoosi-sanan ihan itse. Etkä katsonut mallia?

        Pitkä lääkärin kokemukseni riitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä lääkärin kokemukseni riitti.

        Sitä suuremmalla syyllä, kirjoititko ihan itse sanan diagnoosi?
        Vaikeat sanat on täkäläisille lääkäreille yleensä mahdottomia. Siksi ne sanelee koneeseen ja sihteerikkö kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä, kirjoititko ihan itse sanan diagnoosi?
        Vaikeat sanat on täkäläisille lääkäreille yleensä mahdottomia. Siksi ne sanelee koneeseen ja sihteerikkö kirjoittaa.

        Vapaa-ajalla kirjoitan itse asiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa-ajalla kirjoitan itse asiani.

        Mistä erottaa milloin lääkärillä on vapaa-aika ja milloin työaika?


      • Anonyymi

        "Nuoret ovat pääosin kunnollista porukaa.
        Väittäisin jopa kunnollisempaa kuin edelliset ikäluokat.
        -
        Joo-o, ne on niitä Parempien ihmisten lapsia kun siellä riekkuu, vanhempien huomio on paikattu seteleillä ja lisää psykopaatteja pukkaa.


    • Anonyymi

      Näinhän se menee. Mutta siitä kun ilmoittaa henkilökunnalle, ne kohauttelee vain olkiaan ja nostaa nokkaansa. Ei kuulemma saa puuttua näpistyksiin. HÄH?

      • Anonyymi

        Luulen että kauppias ei edes tiedä, että myymälänhoitaja ja työntekijät vähät välittää kaupan hyvinvoinnista. Pääsee itse vähemmällä kun ei puutu mihinkään, nostaa vaan palkkaa ja katsoo muualle.


    • Anonyymi

      Itse asiassa vanhukset varastelevat todella paljon!

      • Anonyymi

        Hoh hoijaa. En ole kuullut kenenkään sanovan että vanhus latasi marketissa toisen vanhuksen reppuun energiajuomia. Enkä ole nähnyt vanhusten notkuvan laumoina kaupan käytävillä pelaamassa kännykällään yöllä ihmisten tien tukkona. En ole nähnyt vanhusten hajottavan vc-lavuaareja enkä pytyn kansia. En ole nähnyt vanhusten roikkuvan sisääntuloväylillä tupakoimassa enkä hajottavan pulloja tai heittelemässä pikaruokaroskaa kaupan parkkipaikalle, kun roskiksia on ihan lähellä.
        Jos tämä on jonkun mielestä normaalia käytöstä, minusta se on kusipäisten kakaroiden touhua. Lasku tulee aina asiakkaiden maksettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoijaa. En ole kuullut kenenkään sanovan että vanhus latasi marketissa toisen vanhuksen reppuun energiajuomia. Enkä ole nähnyt vanhusten notkuvan laumoina kaupan käytävillä pelaamassa kännykällään yöllä ihmisten tien tukkona. En ole nähnyt vanhusten hajottavan vc-lavuaareja enkä pytyn kansia. En ole nähnyt vanhusten roikkuvan sisääntuloväylillä tupakoimassa enkä hajottavan pulloja tai heittelemässä pikaruokaroskaa kaupan parkkipaikalle, kun roskiksia on ihan lähellä.
        Jos tämä on jonkun mielestä normaalia käytöstä, minusta se on kusipäisten kakaroiden touhua. Lasku tulee aina asiakkaiden maksettavaksi.

        Vanhukset varastavat yleensä yksistään.

        Et ole käynyt usein marketissa, kun et oje nähnyt vanhusten tekemisiä,
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhukset varastavat yleensä yksistään.

        Et ole käynyt usein marketissa, kun et oje nähnyt vanhusten tekemisiä,
        .

        Joopa joo. Jos vanhus näpistää, on maailmankirjat sekaisin. Jos joku haluaa testata että näkeekö kamera näpistyksen jos se ei kerran nää mitään muutakaan mitä pitäisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe