Viime yönä....

Anonyymi

Tunsitko mies viime yönä kuinka ajattelin sua? Kuumottiko yhtään?

30

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidit hereillä. Kauhea häiriköijä olet.

    • Anonyymi

      Arvaa?

    • Anonyymi

      Tunsin, seisot uljaana huojuen.

    • Anonyymi

      Kuumotti kyllä, oli ihan pakko ajatella sua takaisin ja oli hyvät ajatukset 😎

    • Anonyymi

      Kyllä ihan nukuin, niinkuin aina.

    • Anonyymi

      En usko teletappeihin mutta kyllä mulla mielessä joku pyöri.

    • Anonyymi

      Onko miehen nimi mahdollisesti J kirjaimella alkava?

      • Anonyymi

        Mitä jos olisi? Mitä olisit mieltä? Entä jos ei ole, pettyisitkö?
        🤔


      • Anonyymi

        Mikä muu se juurikaan voisi olla? Kaikki täällä on J tai M miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos olisi? Mitä olisit mieltä? Entä jos ei ole, pettyisitkö?
        🤔

        Minä pettyisin jos ei olisi. Tiedän kyllä todennäköisyyden mahdollisuuden, mutta yritetään. Olen J mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pettyisin jos ei olisi. Tiedän kyllä todennäköisyyden mahdollisuuden, mutta yritetään. Olen J mies

        Kuka voisi olla se toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pettyisin jos ei olisi. Tiedän kyllä todennäköisyyden mahdollisuuden, mutta yritetään. Olen J mies

        J kuka? Voitko paljastaa vähän lisää kirjaimia?☺😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pettyisin jos ei olisi. Tiedän kyllä todennäköisyyden mahdollisuuden, mutta yritetään. Olen J mies

        Heitä joku vinkki mikä yhdistää meidät.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä joku vinkki mikä yhdistää meidät.....

        Rakkaus tietenkin, mutta lisäksi joku hyvin yleinen asia ihmisten elämässä. Ehkä yleisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voisi olla se toinen?

        M tietenkin. Kukas muu..


    • Anonyymi

      Aion ajatella sua tänäkin yönä ihana mies samalla kun hyväilen itseäni kuvitellen, että se olet sinä joka koskea mua.
      Toivottavasti tunnet kuinka kuumottaa. Haluan sua ihan hulluna 😍

      • Anonyymi

        Ihanaa. Joskus tuo tehdään oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Joskus tuo tehdään oikeasti.

        Tehdään vaan, olen valmiina sua varten. Tulen kun pyydät luoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään vaan, olen valmiina sua varten. Tulen kun pyydät luoksesi.

        Yksinpuhuja taas harhoissaan, lisää rauhoittavaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinpuhuja taas harhoissaan, lisää rauhoittavaa....

        Lääppii itteään ja välillä kirjoittaa tekstiä. Nää saa kiksejä palstasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääppii itteään ja välillä kirjoittaa tekstiä. Nää saa kiksejä palstasta.

        Oot vaan kateellinen kun kukaan ei halua sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Joskus tuo tehdään oikeasti.

        Sinä se oot aina yhtä hauska ja säälittävä samalla kertaa ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se oot aina yhtä hauska ja säälittävä samalla kertaa ))

        Olet oikeassa, jos yksinpuhuja on mielestäsi mies, mutta jos yksinpuhuja on mielestäsi nainen, niin menet samaan kastiin sen kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen kun kukaan ei halua sua.

        Kai nämä sääliöimmät on toden totta kateellisia jopa trollimiehen tekstuaalirunkuttelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, jos yksinpuhuja on mielestäsi mies, mutta jos yksinpuhuja on mielestäsi nainen, niin menet samaan kastiin sen kanssa :)

        No mieshän se on tietysti, eräs tietty mies. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieshän se on tietysti, eräs tietty mies. Säälittävää.

        Oikeassa olet, on säälittävää. Ihan yhtä säälittäviä on myös nämä, jotka fantasioi tuota joksikin tietyksi naiseksi, siksi tarpeeton lisähuomautus.


    • Anonyymi

      Päinvastoin kylmän väristyksiä! Luulen, että korona.

    • Anonyymi

      Turha KERVISTELLÄ PUUTTEESSA, Ota yhteyttä ja ilmaise kohteellesi tarpeesi, niin on ainakin mahdollisuus toteuttaa toiveesi.

    • Anonyymi

      Kieltämättä. Valvoin pikkutunneille. Syy kyllä taisi olla kahvi. Ei pitäsi juoda enää kovin myöhään.

    • Anonyymi

      Eilen illasta kuumotti, luulin jo et nytkö se Corona sit iski meikäläiseenkin? Kurkku on kipeä, mut muut oireet puuttuu ainakin vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe