Hello kaikki bilettäjät!
Haluisin vähän saada idiksii hyviin kotibileisiin!
Ooon 13-vuotias tyttö ja oon kyl pitäny aikasemminki bileitä, mut haluisin hyvii vinkkejä!
Esim. mitä siel vois tehä, tarjota jne.
Kiitos jo etukäteen!
Idiksii????
9
738
Vastaukset
- alkoholisti
juokaa viinaa,niin pirusti viinaa ettei kukaan tajua mistään mitään,eiköhän ne bileet sillai järjesty.."ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa"...
- *lovene*
Eix kellään oo OIKEESTI mitään idiksii??
Mä tartten niit kipeesti!!!- sammakkomies
älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!
- *lovene*
sammakkomies kirjoitti:
älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!
Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...
- kiljusieppo
*lovene* kirjoitti:
Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...
no huh huh...ei minnekkään bileisiin tarvii mitään keksii...hommaat vaan tarpeeks viinaa ja porukkaa niin etteköhän keksi ihan omalla painolla tekemistä...mut en suosittele pitämään kotona pippaloita...voi olla kämppä aika paskassa kunnossa...ei välttämättä äiti-mamma tykkäis...mut oikeesti hommaa viinaa ja pelatkaa vaikka räsypokkaa..niin eiköhän se siitä!
- *lovene*
No..mix tää idiksien keksiminen on noin hankalaa teille ihmisille ootte han tekin joskus nuorena pitänyt bileitä??Eli tän pitäis olla aika helppo juttu teille joten AUTTAKAA nyt ihmeessä meitä...avuttomia!!!!
- sädäpäpi
tuohon tyhmään kysymykseen ei kertakaikkiaan voi vastata mitään....hahahaaaa...
- Anonyymi
mite bileet meni
- Anonyymi
Juokaa viinaa, pelatkaa juomapelejä(esim totuus tai tehtävä, en ole koskaan),tanssikaa, pelatkaa räsypokkaa, harrastakaa ryhmäseksiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674613Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1532201Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k41831Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953