Idiksii????

*lovene*

Hello kaikki bilettäjät!
Haluisin vähän saada idiksii hyviin kotibileisiin!
Ooon 13-vuotias tyttö ja oon kyl pitäny aikasemminki bileitä, mut haluisin hyvii vinkkejä!
Esim. mitä siel vois tehä, tarjota jne.
Kiitos jo etukäteen!

9

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholisti

juokaa viinaa,niin pirusti viinaa ettei kukaan tajua mistään mitään,eiköhän ne bileet sillai järjesty.."ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa"...

• *lovene*

Eix kellään oo OIKEESTI mitään idiksii??
      Mä tartten niit kipeesti!!!

• sammakkomies

älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!

• *lovene*
        sammakkomies kirjoitti:

älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!

Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...

• kiljusieppo
        *lovene* kirjoitti:

Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...

no huh huh...ei minnekkään bileisiin tarvii mitään keksii...hommaat vaan tarpeeks viinaa ja porukkaa niin etteköhän keksi ihan omalla painolla tekemistä...mut en suosittele pitämään kotona pippaloita...voi olla kämppä aika paskassa kunnossa...ei välttämättä äiti-mamma tykkäis...mut oikeesti hommaa viinaa ja pelatkaa vaikka räsypokkaa..niin eiköhän se siitä!

• *lovene*

No..mix tää idiksien keksiminen on noin hankalaa teille ihmisille ootte han tekin joskus nuorena pitänyt bileitä??Eli tän pitäis olla aika helppo juttu teille joten AUTTAKAA nyt ihmeessä meitä...avuttomia!!!!

• sädäpäpi

tuohon tyhmään kysymykseen ei kertakaikkiaan voi vastata mitään....hahahaaaa...

• Anonyymi

mite bileet meni

• Anonyymi

Juokaa viinaa, pelatkaa juomapelejä(esim totuus tai tehtävä, en ole koskaan),tanssikaa, pelatkaa räsypokkaa, harrastakaa ryhmäseksiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      6095
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5420
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4111
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2880
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      26
      2722
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2060
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2020
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1747
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1291
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1141
    Aihe