Idiksii????

*lovene*

Hello kaikki bilettäjät!
Haluisin vähän saada idiksii hyviin kotibileisiin!
Ooon 13-vuotias tyttö ja oon kyl pitäny aikasemminki bileitä, mut haluisin hyvii vinkkejä!
Esim. mitä siel vois tehä, tarjota jne.
Kiitos jo etukäteen!

9

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholisti

juokaa viinaa,niin pirusti viinaa ettei kukaan tajua mistään mitään,eiköhän ne bileet sillai järjesty.."ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa"...

• *lovene*

Eix kellään oo OIKEESTI mitään idiksii??
      Mä tartten niit kipeesti!!!

• sammakkomies

älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!

• *lovene*
        sammakkomies kirjoitti:

älä hyvä laps` pidä bileitä jos et tiedä mikä on niiden tarkotus jne!

Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...

• kiljusieppo
        *lovene* kirjoitti:

Oon kyl kuule ennenki pitäny bileit, mut haluisin vähän lisää idiksii vaa...

no huh huh...ei minnekkään bileisiin tarvii mitään keksii...hommaat vaan tarpeeks viinaa ja porukkaa niin etteköhän keksi ihan omalla painolla tekemistä...mut en suosittele pitämään kotona pippaloita...voi olla kämppä aika paskassa kunnossa...ei välttämättä äiti-mamma tykkäis...mut oikeesti hommaa viinaa ja pelatkaa vaikka räsypokkaa..niin eiköhän se siitä!

• *lovene*

No..mix tää idiksien keksiminen on noin hankalaa teille ihmisille ootte han tekin joskus nuorena pitänyt bileitä??Eli tän pitäis olla aika helppo juttu teille joten AUTTAKAA nyt ihmeessä meitä...avuttomia!!!!

• sädäpäpi

tuohon tyhmään kysymykseen ei kertakaikkiaan voi vastata mitään....hahahaaaa...

• Anonyymi

mite bileet meni

• Anonyymi

Juokaa viinaa, pelatkaa juomapelejä(esim totuus tai tehtävä, en ole koskaan),tanssikaa, pelatkaa räsypokkaa, harrastakaa ryhmäseksiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5743
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4994
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2439
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1810
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1793
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      36
      1509
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1417
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1395
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1224
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe