hyvä valinta mara

Anonyymi

valitsit hienosti uuden miesystävän

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä miehessä vikana, ei ole ainakaan koskaan linnassa istunu kuin meidän Sofi kaunotar.Nuoruuden töppäyksiä miehellä, ei ollut mukana taulu varkaudessa.

      • Anonyymi

        Älä nyt viitsi, noin tyhmää kommenttia edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi, noin tyhmää kommenttia edes kirjoittaa.

        Maralta pohjanoteeraus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maralta pohjanoteeraus

        Kyllä lapsia käy sääliksi


      • Anonyymi

        Älä huolehdi. Kyllä se totuus aivan varmasti kuullaan juurta myöden. Ei nämä valkopesut täällä auta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lapsia käy sääliksi

        Eka lapsi puhuu suomea ja espanjaa, toinen suomea ja ruotsia ja jos hyvin käy niin kolmas suomea, ruotsia ja arabiaa. Kv. meininkiä.


    • Anonyymi

      Pakko ottaa rikollinen mamu, kunnon miehet tietää jo salarakkaan tavat, salaa raskaaksi jne

      • Anonyymi

        Martina on kulahtanut naamasta, onkohan tulossa jo beibi.


    • Anonyymi

      Paljon onnea! Toivottavasti kuulemme pian vauvauutisia.

    • Anonyymi

      Ei voi ikinä tietää ihmisestä millainen on ennenkuin tutustuu.
      Aika hurja karma kyllä, toivotaan että Martiina kestää ei ole hyvää julkisuutta tuo, voi vaikeuttaa monissa asioissa.
      Katsoin pitkästä aikaa Maran instan puhuu siellä jo puolisosta.

      • Anonyymi

        Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.

        Ei niin.
        (On syyllistynyt heti, jos haluaisikin lopettaa suhteen... jostakin syystä... mösölmänin mielestä nainen on silloin niin syyllinen, että hänet pitää tappaa, koska nainen on vienyt kunnian mieheltä hyljätessään hänet. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.

        Jokainen toivoo hyvää Martinalle,
        mutta hän itse pilaa elämänsä
        tilaamalla paskaa niskaansa
        aina vain uudelleen.


      • Anonyymi

        Maralla nämä puolisot ja kihlajaiset ovat kyllä enemmän satuiluja kuin todellisuutta.


    • Anonyymi

      Säälittävää..

      • Anonyymi

        Tuksulla ja Maralla muslimimiehet.
        Luoja varjelkoon edes heidän lapsiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksulla ja Maralla muslimimiehet.
        Luoja varjelkoon edes heidän lapsiaan.

        Mikä vika muslimimiehessä? Näkyy olevan joku firma miehellä ja ollut vuodesta 2014. Itse tehnyt rahansa.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä kaikille löytyy joku ihana mies jostain kun on ensin kotimaassa seven lehdille kertonut koko elämänsä..

      • Anonyymi

        Parempi ois pysyä ikisinkkuna ellei enää saa suomalaista miestä itselleen.


      • Anonyymi

        Ihana mies, tarkoitatko tätä irakilais/turkkilais/ruotsalaista kurdia, kyllä niistä miehistä on ihanuus kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi ois pysyä ikisinkkuna ellei enää saa suomalaista miestä itselleen.

        Kyllä suomalaisista miehistä on vaikea läytää miestä. Kaikki samallaista lökäpöksyjä. Jotenkin luulen, että intohimoiset ihmiset ei tyydy tavalliseen työmieheen. Martina on todella voimakkaasti elävä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suomalaisista miehistä on vaikea läytää miestä. Kaikki samallaista lökäpöksyjä. Jotenkin luulen, että intohimoiset ihmiset ei tyydy tavalliseen työmieheen. Martina on todella voimakkaasti elävä ihminen.

        Martsulla intohimon kohde vain tuppaa vaihtumaan nopeaan. Esko, Stefu, Hurja, brankkari, sihteerikkö ja nyt ulkomaanelävä.


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaisi Martinan nyt laittaa suhde poikki heti kerralla. Ja Stefanin kannattaisi miehistyä kunnolla että saisi tytöstään yksinhuoltajuuden.

      • Anonyymi

        Mikähän näissä siltä suunnalta tulevissa miehissä pohjoimaisia naisia viehättää, se on jäänyt minulle arvoitukseksi. Jo pelkkä uskonto antaa heille valtavat erivapaudet naisiin nähden.
        Perhe on voimakas , miehet sanelevat ehdot ( kunniamurhat ) ym. meille niin vieraita asioita.
        Monet naiset ovat karmealla tavalla tulleet kokemaan tämän.


      • Anonyymi

        Miten voit ajatella noin? Suomessa on niin monta avioliittoa missä toinen on kristitty ja toinen muslimi. Ihme käsitys uskonnosta. Kuinka moni käy kristittynä kirkossa sunnuntaisin? Ei kaikki muslimit harrasta uskontoa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Suhde on lyhyt , ei eliniän kestävä. Tietääköhän mies seurustelevansa?

    • Anonyymi

      En kyllä lähtisi tollaseen suhteeseen ollenkaan .......vaikka sitten ilman miestä .
      Miehellä taitaa olla vaimokin Ruotsissa eikä mikä tahansa vaimo vaan pasta suvun jäsen:-) ........siis kuka ihmeessä haluaa tollaseen sekaantua.

      • Anonyymi

        Totta. Itse arvostan terveyttäni sen verran että pysyn venkuloista kaukana


    • Anonyymi

      Lastensuojelun kannattaisi avata case uudestaan, nyt äiti seurustelee irakilaisen raskaan sarjan rikollisen kanssa, huh-huh! Mitähän seuraavaksi tapahtuu? Tätä olisi ihan jännittävää seurata, mutta kun on lapsetkin mukana niin alkaa pelottaa ettei heille vaan tapahdu mitään ikävää.

      • Anonyymi

        Kai se allah siunaa maranki onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se allah siunaa maranki onnelliseksi.

        Ollut pokena, nykyisin "ovipalveluyritys." Rikollinen tuo on, pyörii rikollispiireissä. Hämärä hommia, noissa hommissa pyörii huumeet ja pimeä raha.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe