valitsit hienosti uuden miesystävän
hyvä valinta mara
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä miehessä vikana, ei ole ainakaan koskaan linnassa istunu kuin meidän Sofi kaunotar.Nuoruuden töppäyksiä miehellä, ei ollut mukana taulu varkaudessa.
- Anonyymi
Älä nyt viitsi, noin tyhmää kommenttia edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi, noin tyhmää kommenttia edes kirjoittaa.
Maralta pohjanoteeraus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maralta pohjanoteeraus
Kyllä lapsia käy sääliksi
- Anonyymi
Älä huolehdi. Kyllä se totuus aivan varmasti kuullaan juurta myöden. Ei nämä valkopesut täällä auta yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lapsia käy sääliksi
Eka lapsi puhuu suomea ja espanjaa, toinen suomea ja ruotsia ja jos hyvin käy niin kolmas suomea, ruotsia ja arabiaa. Kv. meininkiä.
- Anonyymi
Pakko ottaa rikollinen mamu, kunnon miehet tietää jo salarakkaan tavat, salaa raskaaksi jne
- Anonyymi
Martina on kulahtanut naamasta, onkohan tulossa jo beibi.
- Anonyymi
Paljon onnea! Toivottavasti kuulemme pian vauvauutisia.
- Anonyymi
Ei voi ikinä tietää ihmisestä millainen on ennenkuin tutustuu.
Aika hurja karma kyllä, toivotaan että Martiina kestää ei ole hyvää julkisuutta tuo, voi vaikeuttaa monissa asioissa.
Katsoin pitkästä aikaa Maran instan puhuu siellä jo puolisosta.- Anonyymi
Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.
Ei niin.
(On syyllistynyt heti, jos haluaisikin lopettaa suhteen... jostakin syystä... mösölmänin mielestä nainen on silloin niin syyllinen, että hänet pitää tappaa, koska nainen on vienyt kunnian mieheltä hyljätessään hänet. ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Martina nyt ole syyllistynyt mihinkään? Ihanaa, jos saa olla rakastunut ja onnellinen, olkoon se sitten vaikkapa vain hetkellistä tai ikuista. Ihminen tarvitsee rakkautta ja hellyyttä. Hänelle soisin onnen ja rakkauden täydestä sydämestäni kaiken paskan jälkeen, mitä saanut osakseen.
Jokainen toivoo hyvää Martinalle,
mutta hän itse pilaa elämänsä
tilaamalla paskaa niskaansa
aina vain uudelleen. - Anonyymi
Maralla nämä puolisot ja kihlajaiset ovat kyllä enemmän satuiluja kuin todellisuutta.
- Anonyymi
Säälittävää..
- Anonyymi
Tuksulla ja Maralla muslimimiehet.
Luoja varjelkoon edes heidän lapsiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuksulla ja Maralla muslimimiehet.
Luoja varjelkoon edes heidän lapsiaan.Mikä vika muslimimiehessä? Näkyy olevan joku firma miehellä ja ollut vuodesta 2014. Itse tehnyt rahansa.
- Anonyymi
Kyllä sitä kaikille löytyy joku ihana mies jostain kun on ensin kotimaassa seven lehdille kertonut koko elämänsä..
- Anonyymi
Parempi ois pysyä ikisinkkuna ellei enää saa suomalaista miestä itselleen.
- Anonyymi
Ihana mies, tarkoitatko tätä irakilais/turkkilais/ruotsalaista kurdia, kyllä niistä miehistä on ihanuus kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ois pysyä ikisinkkuna ellei enää saa suomalaista miestä itselleen.
Kyllä suomalaisista miehistä on vaikea läytää miestä. Kaikki samallaista lökäpöksyjä. Jotenkin luulen, että intohimoiset ihmiset ei tyydy tavalliseen työmieheen. Martina on todella voimakkaasti elävä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suomalaisista miehistä on vaikea läytää miestä. Kaikki samallaista lökäpöksyjä. Jotenkin luulen, että intohimoiset ihmiset ei tyydy tavalliseen työmieheen. Martina on todella voimakkaasti elävä ihminen.
Martsulla intohimon kohde vain tuppaa vaihtumaan nopeaan. Esko, Stefu, Hurja, brankkari, sihteerikkö ja nyt ulkomaanelävä.
- Anonyymi
Kyllä kannattaisi Martinan nyt laittaa suhde poikki heti kerralla. Ja Stefanin kannattaisi miehistyä kunnolla että saisi tytöstään yksinhuoltajuuden.
- Anonyymi
Mikähän näissä siltä suunnalta tulevissa miehissä pohjoimaisia naisia viehättää, se on jäänyt minulle arvoitukseksi. Jo pelkkä uskonto antaa heille valtavat erivapaudet naisiin nähden.
Perhe on voimakas , miehet sanelevat ehdot ( kunniamurhat ) ym. meille niin vieraita asioita.
Monet naiset ovat karmealla tavalla tulleet kokemaan tämän. - Anonyymi
Miten voit ajatella noin? Suomessa on niin monta avioliittoa missä toinen on kristitty ja toinen muslimi. Ihme käsitys uskonnosta. Kuinka moni käy kristittynä kirkossa sunnuntaisin? Ei kaikki muslimit harrasta uskontoa ollenkaan.
- Anonyymi
Suhde on lyhyt , ei eliniän kestävä. Tietääköhän mies seurustelevansa?
- Anonyymi
En kyllä lähtisi tollaseen suhteeseen ollenkaan .......vaikka sitten ilman miestä .
Miehellä taitaa olla vaimokin Ruotsissa eikä mikä tahansa vaimo vaan pasta suvun jäsen:-) ........siis kuka ihmeessä haluaa tollaseen sekaantua.- Anonyymi
Totta. Itse arvostan terveyttäni sen verran että pysyn venkuloista kaukana
- Anonyymi
Lastensuojelun kannattaisi avata case uudestaan, nyt äiti seurustelee irakilaisen raskaan sarjan rikollisen kanssa, huh-huh! Mitähän seuraavaksi tapahtuu? Tätä olisi ihan jännittävää seurata, mutta kun on lapsetkin mukana niin alkaa pelottaa ettei heille vaan tapahdu mitään ikävää.
- Anonyymi
Kai se allah siunaa maranki onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se allah siunaa maranki onnelliseksi.
Ollut pokena, nykyisin "ovipalveluyritys." Rikollinen tuo on, pyörii rikollispiireissä. Hämärä hommia, noissa hommissa pyörii huumeet ja pimeä raha.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3261041- 43875
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 46667
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521