Pitäis saada skoootteri kulkee jotain 70-80kmh sillee etten ostais siihe mitäön vaan esim vaikka se variaattorin prikan poisto mutta senkin olen jo tehnyt. Olisko mitää mitä vois viel tehä, täl hetkel menee sen 50kmh
Skootterin viritys
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi tarpeeksi jyrkkä alamäki. Lahden suurmäen alastulorinteessä saat helposti 80 km/h.
- Anonyymi
Vie koneistamolle ja höylläät sylinterikannesta ylimääräiset poia liaääntyy puristus, poraa sylinteri suuremmaksi samalla sun muuta.
Kerro nyt vaikka aluksi skootterim merkki, malli ja vuosimalli...
- Anonyymi
Piaggion 2t skootteri mallista ja vuosmallista ei tietoa kun ilmaatteeks tutulta sain
Anonyymi kirjoitti:
Piaggion 2t skootteri mallista ja vuosmallista ei tietoa kun ilmaatteeks tutulta sain
No siis kurit pois, prikka pois ja säätöihin niin menee kovempaa kuin kuristettuna.
Kiihtyvyys myös paranee.
Ei voi sanoa tarkkaa lukemaa kun se riippuu mallista ja vähän yksilöstäkin, mutta luulen että saatat olla kulkuihin ihan tyytyväinen sen jälkeen etkä joudu ostamaan kuin suuttimia että saat säätöihin.
Tuolla setillä luulisi menevän 55km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954