Mustis myrkky

Anonyymi

Voi itku ! Mustasukkaisuus on suhteiden myrkkyjen myrkky. Miks usein on niin että suhteessa se jolla itellään sivusuhteita on se pahin mustis,epäilee kaikkee ja kyttää toisen menot ja ihmis kontktit!! Mä alan väsyä tähän,mä en jaksa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen huomannut samaa. Kannattaa alkaa suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on hyvä itsetunto, joka suhtautuu normaalisti sun kavereihin ja esittelee omat kaverinsa sulle vaivattomasti ilman venkoilua.

      • Anonyymi

        Mul on huono itsetunto mut mul ei todellakaan ole sivusuhteita. ☺️ Aina oon silti ollut luotettava vaikka itsevarmuus onkin huonolla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on huono itsetunto mut mul ei todellakaan ole sivusuhteita. ☺️ Aina oon silti ollut luotettava vaikka itsevarmuus onkin huonolla tasolla.

        Sama meininki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on huono itsetunto mut mul ei todellakaan ole sivusuhteita. ☺️ Aina oon silti ollut luotettava vaikka itsevarmuus onkin huonolla tasolla.

        Ahaa, ok. Mulla vaan on aika laaja kaveripiiri ja naisia tietysti enimmäkseen, niin on vaan joskus käynyt raskaaksi se jatkuva kiukuttelu, ja sitten pitää vakuutella, että ei ole kenenkään kanssa mitään sutinaa ollutkaan eikä tulekaan.

        Uskollisuus on kaiken lähtökohta ja perusarvo. Miksi edes olla suhteessa jos ei pystyis olla rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, ok. Mulla vaan on aika laaja kaveripiiri ja naisia tietysti enimmäkseen, niin on vaan joskus käynyt raskaaksi se jatkuva kiukuttelu, ja sitten pitää vakuutella, että ei ole kenenkään kanssa mitään sutinaa ollutkaan eikä tulekaan.

        Uskollisuus on kaiken lähtökohta ja perusarvo. Miksi edes olla suhteessa jos ei pystyis olla rehellinen.

        Niinpä. Mun huono itsetunto ei oo vaikuttanut siihen et en luottais toiseen. ☺️


      • Anonyymi

        Tähän 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mun huono itsetunto ei oo vaikuttanut siihen et en luottais toiseen. ☺️

        Ei minullakaan. En itseasiassa edes tiedä miksi vastailen näihin, sillä suhteessa en ole ollut mustasukkainen. Huono itsetunto tuntuu ainoastaan ennen tapailuvaihetta, jolloin tunnen itseni epävarmaksi. Tapailuaikanakaan en ole ollut erityisen mustis, luotan siis yhteiseen aikeeseen. En tarvitse ylimääräisiä vakuutteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, ok. Mulla vaan on aika laaja kaveripiiri ja naisia tietysti enimmäkseen, niin on vaan joskus käynyt raskaaksi se jatkuva kiukuttelu, ja sitten pitää vakuutella, että ei ole kenenkään kanssa mitään sutinaa ollutkaan eikä tulekaan.

        Uskollisuus on kaiken lähtökohta ja perusarvo. Miksi edes olla suhteessa jos ei pystyis olla rehellinen.

        Uskollisuus on tärkein asia minullekin ja ihana kuulla että tällä palstalla myös arvostetaan sitä. Se luo uskoa tulevaan näin myöhään heränneenä ❤


    • Anonyymi

      Eihän tuollaista kukaan jaksa, eikä mielestäni tarvitsekaan jaksaa. Omissa suhteissani mustasukkaisuus ei ole ollut ongelma, eikä ole todellakaan ollut mitään sivusuhteita.

    • Anonyymi

      Valitkaa seuranne paremmin, eihän tuosta touhusta mitään tule. Parinvalinnassa on käytettävä järkeään ja jos seurustelukumppani alkaa osoittaa elkeitä aiheettomasta mustasukkaisuudesta, homma on tajuttava lopettaa siihen. Asia ei tule korjaantumaan sillä, että muutetaan yhteen, päinvastoin siitä se hulluus senkun lisääntyy.

    • Anonyymi

      En jaksais. Kokemusta on myös kaverisuhteista, jossa toinen on alkanut käyttäytyä mustasukkaisesti seurastani, vaikka mitään flirttailua tai piiritystä ei omalta puolelta ollut.

      • Anonyymi

        Oma lukunsa nämä mustasukkaiset ystävät, on meinaan kertynyt kokemusta. Ei aina lopu hyvään, välit voi katketa. Miten sait selvitettyä välinne vai saitkokaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma lukunsa nämä mustasukkaiset ystävät, on meinaan kertynyt kokemusta. Ei aina lopu hyvään, välit voi katketa. Miten sait selvitettyä välinne vai saitkokaan?

        Mitä tarkoitatte mustasukkaisilla ystävillä?
        Onneks ei sellaisesta oo kokemusta. ☺️
        Ai heidän mielestään et oo viettänyt heidän kans tarpeeks aikaa vai mikä niiden ongelma on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitatte mustasukkaisilla ystävillä?
        Onneks ei sellaisesta oo kokemusta. ☺️
        Ai heidän mielestään et oo viettänyt heidän kans tarpeeks aikaa vai mikä niiden ongelma on ollut?

        Näitä joiden kanssa luulee olevansa ystävyyssuhteessa, mutta toinen alkaa yhtäkkiä käyttäytyä omistavasti kuin oltaisiin pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä joiden kanssa luulee olevansa ystävyyssuhteessa, mutta toinen alkaa yhtäkkiä käyttäytyä omistavasti kuin oltaisiin pariskunta.

        Tulee mieleen et ne on ihastunut suhun


      • Anonyymi

        Minullakin on kokemusta mustasukkaisesta ystävästä. Tuli kyllä ihan yllätyksenä, kun mitään flirttailua ei ollut koskaan eikä mitään muutakaan siihen suuntaan viittaavaa. Tuli oikeastaan aika petetty olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen et ne on ihastunut suhun

        Sitähän se hitsi vieköön olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on kokemusta mustasukkaisesta ystävästä. Tuli kyllä ihan yllätyksenä, kun mitään flirttailua ei ollut koskaan eikä mitään muutakaan siihen suuntaan viittaavaa. Tuli oikeastaan aika petetty olo.

        Huijattu olo tosiaan tulee ja tuntee itsensä hölmöksi, on muka ollut ystävänä ja toinen eri mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijattu olo tosiaan tulee ja tuntee itsensä hölmöksi, on muka ollut ystävänä ja toinen eri mielessä.

        Niinpä, aika ahdistavaa ja välit muuttuu ihan kummallisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se hitsi vieköön olikin.

        Oliko hän avoimesti lesbo tai bi? Vaiko kenties latentti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hän avoimesti lesbo tai bi? Vaiko kenties latentti?

        Useampi henkilö kyseessä, avoimesti lesboja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi henkilö kyseessä, avoimesti lesboja.

        Että sitten lähestyvät kaveruus-ystävyys-suhteen verhoista.. Ajattelin, että latentit voisi käyttäytyä erityisesti noin. Sama meininki ilmeisesti jatkuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sitten lähestyvät kaveruus-ystävyys-suhteen verhoista.. Ajattelin, että latentit voisi käyttäytyä erityisesti noin. Sama meininki ilmeisesti jatkuu..

        Miten jatkuu, ei jatku enää, vanhoja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jatkuu, ei jatku enää, vanhoja asioita.

        Jatkuu kyllä ainakin oman ihastukseni kanssa. Vanhoja asioita ei ole minulle hänen kanssaan, vaan ihan tätä päivää aikuisessa suhteessa haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma lukunsa nämä mustasukkaiset ystävät, on meinaan kertynyt kokemusta. Ei aina lopu hyvään, välit voi katketa. Miten sait selvitettyä välinne vai saitkokaan?

        En siis ole ollut mustasukkainen suoraan kenestäkään että olisin käyttäytynyt sen mukaisesti. Mutta tunnistan tunteen näin jälkikäteen kun en ole ymmärtänyt omaa ihastustani ja siihen liittyviä tunteita esim ystävän mennessä naimisiin. Ystävyyssuhteet ovat jatkuneet ja olen tullut toimeen piilevän mustasukkaisuuteni ja ihastukseni kanssa.

        Mutta nyt olen huomattavasti viisaampi itseni suhteen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis ole ollut mustasukkainen suoraan kenestäkään että olisin käyttäytynyt sen mukaisesti. Mutta tunnistan tunteen näin jälkikäteen kun en ole ymmärtänyt omaa ihastustani ja siihen liittyviä tunteita esim ystävän mennessä naimisiin. Ystävyyssuhteet ovat jatkuneet ja olen tullut toimeen piilevän mustasukkaisuuteni ja ihastukseni kanssa.

        Mutta nyt olen huomattavasti viisaampi itseni suhteen 😊

        Mitäh aluksi sanoit että toinen on käyttäytynyt mustasukkaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäh aluksi sanoit että toinen on käyttäytynyt mustasukkaisesti

        Tämä kirjoitus oli sivusta, sellaisen myöhään heränneen lesbon kertomus, joka on ollut itseään ymmärtämättä joskus ihastunut heterokaveriinsa.. Ei ole koskaan mitään kaverillista enempää tämän heteron kanssa tehnyt, ei kertonut tunteistaan eikä muutenkaan kiinnostuksestaan naisiin. Ystävä kyllä on älynnyt itse tämän naisen käyttäytymisestä että hänellä on muutakin mielessä naisia kohtaan kuin kaveruus. Mutta tämä ei siis enää ole tähän heterokaveriin millään tavoin ihastunut, vain kaverillisia tunteita on, seksuaalisia tuskin kummemmin koskaan ollutkaan tätä kaveria kohtaan. Mutta ei taida kuulua lesbopalstalle tämä kokemus. Tämä myöhäänherännyt on ihastunut todella voimakkaasti seksuaalisia ja romanttisia tunteita kokien erääseen häntä iskemään tulleeseen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitatte mustasukkaisilla ystävillä?
        Onneks ei sellaisesta oo kokemusta. ☺️
        Ai heidän mielestään et oo viettänyt heidän kans tarpeeks aikaa vai mikä niiden ongelma on ollut?

        Mustasukkainen ystävä haluaa omia sinut. Hän kiukuttelee tai piikittelee, jos tapaat muita ystäviäsi tai jos hän kuulee, että olet tehnyt jotain muiden ystäviesi kanssa. Hän saattaa olla mustasukkainen myös ajasta, jota vietät perheesi kanssa. Hän käyttäytyy, kun hän saisi olla ainoa ystäväsi tai ainoa henkilö, jota tapaat. Hän saattaa kertoa juoruja ja valheita muista läheisistäsi ja pilata teidän välit. Ja jos sinä olet parisuhteessa, hänellä ei ole mitään hyvää sanottavaa kumppanistasi.
        Onneksi siitä on vuosi, kun minulla on ollut mustasukkainen ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen ystävä haluaa omia sinut. Hän kiukuttelee tai piikittelee, jos tapaat muita ystäviäsi tai jos hän kuulee, että olet tehnyt jotain muiden ystäviesi kanssa. Hän saattaa olla mustasukkainen myös ajasta, jota vietät perheesi kanssa. Hän käyttäytyy, kun hän saisi olla ainoa ystäväsi tai ainoa henkilö, jota tapaat. Hän saattaa kertoa juoruja ja valheita muista läheisistäsi ja pilata teidän välit. Ja jos sinä olet parisuhteessa, hänellä ei ole mitään hyvää sanottavaa kumppanistasi.
        Onneksi siitä on vuosi, kun minulla on ollut mustasukkainen ystävä.

        Kamalaa, onneksi ei ole tuollaisia ystäviä.

        Huomaan että ymmärsin väärin koko asian ja näköjään muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa, onneksi ei ole tuollaisia ystäviä.

        Huomaan että ymmärsin väärin koko asian ja näköjään muutkin.

        Keskustelut menevät yhtenään sekaisin ilman rekisteröityjä nimimerkkejä. Ainoa ratkaisu on että jokainen rekisteröityy ja vastaa vain kirjautuneena, joita ei tule tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa, onneksi ei ole tuollaisia ystäviä.

        Huomaan että ymmärsin väärin koko asian ja näköjään muutkin.

        Tunnistan useita noista käyttäytymismalleista joskus mustasukkaisena käyttäytyneeni. En kaikkia ole, kuten juoruja enkä valheita, enkä pahaa ole puhunut, mutta jättänyt kehumatta tai vähätellyt hyvyyttä. Kyse on ollut itselleni ymmärtämättömästä käytöksestä. En ole itse ymmärtänyt miksi tunnen niin paljon ystävääni kohtaan sillä olen kieltänyt ihastumiseni naisiiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan useita noista käyttäytymismalleista joskus mustasukkaisena käyttäytyneeni. En kaikkia ole, kuten juoruja enkä valheita, enkä pahaa ole puhunut, mutta jättänyt kehumatta tai vähätellyt hyvyyttä. Kyse on ollut itselleni ymmärtämättömästä käytöksestä. En ole itse ymmärtänyt miksi tunnen niin paljon ystävääni kohtaan sillä olen kieltänyt ihastumiseni naisiiin.

        Edellinen vastaus piti mennä ylempään vastaukseen..


    • Anonyymi

      Mä olen ap,mut mä tarkoitin mustasukkasuutta parisuhtees tos alku perin, mut tokikin sitä on muiskin suhteis. Oma suhde vaa vetää kaikki mun voimat ja elämän ilon. Mä tiedän myös et mun se pitää päättää kuin elämäni aion elää,kunhan eile piti päästää pahimpii höyryi ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe