Hoh hoijaa.. Kivaa kuunnella yö kaudet huutoa kun ns mummotaloon muutti narkkari. 35 ystävää käy kylässä ja tietysti yö aikaan. Summeria ei vissiin voi soittaa etupihan puolella kun tulee sisäpihan puolelle huutamaan oven avausta. Voisiko noille teetättää avaimet kaikille ettei tarvis kuunnella tota helvetin huutomökää joka yö??
Narkkarit muutti taloon
53
83
Vastaukset
- Anonyymi
Subu.poppoo on pääasiassa hiljaista ja kunnollista porukkaa. Käy päivisin töissä ja maksaa verot yhteiskunnalle ja ei tee rikoksia.
T. TissiPasi - Anonyymi
Teidän kannattaisi ehkä poistaa se takaovi niin pääsee kulkemaan vapaasti ilman haittaa, nostatte vain pois saranoilta varastoon odottamaan parempia aikoja.
- Anonyymi
Paras olisi poistaa myös narkkikämpän ovi, sekin rauhoittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras olisi poistaa myös narkkikämpän ovi, sekin rauhoittaisi.
Mielellään vielä karmeineen niin parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään vielä karmeineen niin parempi.
Eräästä asunnosta kävi vuokraisäntä hakemassa lämpöpatterit huoltoon, samassa yhteydessä olisi hyvä ottaa huoltoon myös ikkunat karmeineen.
- Anonyymi
Puoli vuotta menee, että narkkari saadaan häädettyä. Tuttu juttu.
- Anonyymi
Lähtee nopeesti jos tietää oikeat ihmiset, lähtee samana päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtee nopeesti jos tietää oikeat ihmiset, lähtee samana päivänä.
eli huomenna pois. täällä vielä Kyselet.😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli huomenna pois. täällä vielä Kyselet.😅
En ole aloittaja, ongelma ei ole minun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, ongelma ei ole minun
mutta voisit sitten kertoa miten ihmiset saadaan päivässä ulos.? Jos ovat vaikka turvapaikanhakijoita. kiitos etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta voisit sitten kertoa miten ihmiset saadaan päivässä ulos.? Jos ovat vaikka turvapaikanhakijoita. kiitos etukäteen.
Ei sitten älli riitä itsenäisesti asiaa älytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole turvapaikan hakijoita. On kanta suomalaisia, yök! Vituttaa katsoa tollasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten älli riitä itsenäisesti asiaa älytä?
ei päivässä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole turvapaikan hakijoita. On kanta suomalaisia, yök! Vituttaa katsoa tollasta.
Ja olen aloittaja. Ihan kantiksia ovat. En tajua miksi ei voi vaikka soittaa kaverille että tuu avaan ovi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mullapa on. ja pihalle tarvis saada..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se onnistuu päivässä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten se onnistuu päivässä..?
Voi siihen mennnä jopa kolme päivää että saa sopivat ukot liikkeelle, kaks äijää, €1000/äijä ja lähtee luteet talosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siihen mennnä jopa kolme päivää että saa sopivat ukot liikkeelle, kaks äijää, €1000/äijä ja lähtee luteet talosta.
entäpä jos vasemmisto haluaa päivässä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäpä jos vasemmisto haluaa päivässä.?
kun se piirtelee hakaristejä ikkuniin ja oviin. rasistit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kelvollista palovakuutusta?
- Anonyymi
Oliko TissiPasi paikalla ?
- Anonyymi
Ei se edes tiedä mikä on hakaristi, luulee takuulla jokskin olutmerkiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se edes tiedä mikä on hakaristi, luulee takuulla jokskin olutmerkiksi
Menkää pojut tuttipullolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä vasemmiston porin toimistolle ollut vasemmisto piirtänyt hakaristijä.. sopii hyvin puolueeseen. laittaa rajat kiinni .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu sen tuttipullos kanssa puistoon niin saat vähän tuttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu sen tuttipullos kanssa puistoon niin saat vähän tuttia
Ai sä olet niitä deekuja. No kuule, sano paikka niin tulen tilaamaan sulle sairasauton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä olet niitä deekuja. No kuule, sano paikka niin tulen tilaamaan sulle sairasauton.
Oon täällä puistossa, koska sää Tissi tulet?
- Anonyymi
joko vasemmisto rupee myymään hakaristilippuja..?
- Anonyymi
Tietääkö Evgeenia Pumpanreikä mikä on hakaristi?
- Anonyymi
täytyyhän niiden kannatusta nostaa.. ainakin piirtelee oviin ja ikkunoihiin.
mis on mummotalo ?
- Anonyymi
Täällä se on jos mummoa haluut tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä se on jos mummoa haluut tavata.
Liikaa hiivaa, ei kiinnosta
- Anonyymi
Katariinankadulla.
- Anonyymi
Veturintallinpuistokadulla
- Anonyymi
Tämän ketjun kirjoittajilta aineet ovat vieneet järjen valon.
- Anonyymi
Ei sun oo pakko myydä aineita
- Anonyymi
Yksi tuttu tappoi yhden kusinarkin. Yöllä vei farmariautolla sitten metsähautaan. Nyt on rauha taas taloyhtiössä ja hyvä tahto ihmisillä.
- Anonyymi
Tulis käymään täälläkin..
- Anonyymi
Ihmisiä nekin on, ainakinm enemmän ku joku kokoomusnuori.
Tarjoot oluen ja juttelet asiallisesti, pyydät olemaan hiljempaa, toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä nekin on, ainakinm enemmän ku joku kokoomusnuori.
Tarjoot oluen ja juttelet asiallisesti, pyydät olemaan hiljempaa, toimii.Pyydänkö mä oluelle puol 5 n aikaan pihalla rääkyviä ventovieraita tyyppejä ja käsken olla hiljempaa? 35-50 tyyppiä oluelle.. Hmm... Enpä usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydänkö mä oluelle puol 5 n aikaan pihalla rääkyviä ventovieraita tyyppejä ja käsken olla hiljempaa? 35-50 tyyppiä oluelle.. Hmm... Enpä usko.
35-50 huutajaa pihassa, taidat pistellä omiasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kerralla, siis noin niinku pärstäkertoimien mukaan, vieraina käy vähintään 35 erilaista tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niinku eri aikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niinku eri aikoina.
No sun ei tarvi olla teräsmies ja hakata kaikkia 35:tä kerrallaan, kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään kerralla, siis noin niinku pärstäkertoimien mukaan, vieraina käy vähintään 35 erilaista tyyppiä.
Oisko huumekauppaa sitte kun asiakkaita piisaa, ilmota poliisille ne vie narkit pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko huumekauppaa sitte kun asiakkaita piisaa, ilmota poliisille ne vie narkit pois
En mä oo mies. Suht hento nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne käy vain taputtamassa päätä ja vie soittajan putkaan ja vielä pari mummoo lisäks.
- Anonyymi
Nistit on kyllä äärimmäisen rasittavia. Suosittelen pikaliimaa kyseisen narkin ovenlukkoon.
- Anonyymi
Suosittelen luotisuihkua parvekkeelta.
- Anonyymi
Tuuks mun kaa liimaileen? Voitaisiin askarrella pari joulukorttia samalla? Oo kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen luotisuihkua parvekkeelta.
Niistä saa saman ku ihmisestä. Vois sitä silti jonku pyssyn hommata ja joka kerta ampua varoituslaukauksen ku joku tulee sisäpihan puolelle huutamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä saa saman ku ihmisestä. Vois sitä silti jonku pyssyn hommata ja joka kerta ampua varoituslaukauksen ku joku tulee sisäpihan puolelle huutamaan.
TissiPasi ei edes tiedä mikä on pyssy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121