ID.3 otti sen mikä sille kuuluu eli Euroopan sähköautojen myyntilistan kärkipaikan.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/bf77d69b-879b-4863-bf62-96f89ebd24a4?ref=ampparit:2a87
Norjassa se oli kaikkein ostetuin automalli. Tästä se lähtee.
ID.3 suoraan myyntitilastoen kärkeen
65
126
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi, satoja murheellisia kohtaloita tulossa.
- Anonyymi
Nää myytiin loppuun jo viime vuonna
- Anonyymi
Tätä on Toyotan omapoika pelännyt ja yrittänyt dissata vaikka millä tavalla, mutta nyt pojalta putosi pohja provoilta.
- Anonyymi
No ne Teslat ostettiin jo aikaa sitten tyhmien odotellessa volkkaria lähes 2 vuotta, kaikilla halukkailla on jo Tesla tai Nissan Leaf, jämäporukka ostaa puolivalmisteen volkkarilta. Että tuskin ne Teslan juuri ostaneet ostaa uutta Teslaa juuri nyt.
Kyllä VW on niin jäljessä, muiden perässä hiihtää ja juhlii kun muut on jo aikaa sitten juhlineet ja kaapineet kermat päältä. On toi VW jengi niin nenästä vedettäviä 😁🏆 - Anonyymi
Eihän tämä edes ole VW:n eka sähköauto vaan jatkoa jo ennestään markkinoilla oleville malleille. ID.3:lle oli oma aikataulunsa niinkuin kaikille automalleilla on.
Myös Teslalla on malleja jotka on jo julkaistu ja malleja jotka ovat vielä tulossa.
Ei tässä mitään kovin ihmeellistä ole, vai mitä? - Anonyymi
"Sähköautojen ostamista avokätisesti tukevassa Norjassa VW ID.3 oli eniten myyty auto lokakuussa. Se peittosi 19 prosentin markkinaosuudellaan kaikki muut, mukaan lukien polttomoottoriautot"
- Anonyymi
Jep. Norja on nyt hiilineutraali valtio, kun se myy öljynsä muille valtioille, ja ajaa itse sähköautoilla. Muualta tulleet ilmansaasteet pysähtyvät siis viimeistään norjan rajoille, joten kannattaa vakavasti harkita norjaan muuttamista, jos haluaa jatkossakin hengittää raitista ilmaa!
Ja Trump seuraavalle nelivuotiskaudelle!
Rebublikaanin totuus. 😂😅
- Anonyymi
Norja onkin hyvä saksalaisten sähköautojen koekenttä, sillä niillähän on tunnetusti rahaa, millä mällätä. Saksalaiset saavat vastaavasti arvokasta tietoa sähköautojensa käytöksistä, ja luotettavuudesta norjalaisen asiakkaan piikkiin tietenkin! 🤣
- Anonyymi
Tesloja on myyty jo miljoonia 2014 alkaen, VW myynyt vain muutama tuhat sähköautoa, ei mitään syytä juhlia. Toki pienissä piireissä juhlitaan pienistäkin luvuista ,😁🏆
- Anonyymi
ID.3 on VW:n toisen sukupolven sähköauto eli ei tämä ole päänavaus vaan jatkoa olemassaolevaan tarinaan.
VW:llä on olemassaoleva 10.000.000 kuuttajan vuotuinen customer base ja rakenteilla on useampikin täysin sähköautoihin keskittyvä tehdas. Elämme mielenkiintoisia aikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ID.3 on VW:n toisen sukupolven sähköauto eli ei tämä ole päänavaus vaan jatkoa olemassaolevaan tarinaan.
VW:llä on olemassaoleva 10.000.000 kuuttajan vuotuinen customer base ja rakenteilla on useampikin täysin sähköautoihin keskittyvä tehdas. Elämme mielenkiintoisia aikoja.Ihan hyvä että norjalaiset testaa omaan piikkiin, säästyy suomalaisten rahat. Meillä Corolla pinkaisi heti paikalla kärkeen kun tuli uusi malli, luotettavinta kun on riskitöntä ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä että norjalaiset testaa omaan piikkiin, säästyy suomalaisten rahat. Meillä Corolla pinkaisi heti paikalla kärkeen kun tuli uusi malli, luotettavinta kun on riskitöntä ostaa.
myytiin heti puolta enemmän kuin taaviskodaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä että norjalaiset testaa omaan piikkiin, säästyy suomalaisten rahat. Meillä Corolla pinkaisi heti paikalla kärkeen kun tuli uusi malli, luotettavinta kun on riskitöntä ostaa.
Tässä puhuttiin Euroopan tilaston ykköspaikasta. Coroilla ei ole ollut koskaan edes lähellä tuota sijoitusta Euroopassa. Se on aina kuulunut rupusakkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myytiin heti puolta enemmän kuin taaviskodaa
Euroopan myyntiluvut
Octavia
2019 218.439
Corolla
2019 133.597
Aika iso ero Octavian eduksi. Tämä Suomen tilanne on jotenkin täysin kieroutunut eikä kuvasta Euroopan suuria linjoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä että norjalaiset testaa omaan piikkiin, säästyy suomalaisten rahat. Meillä Corolla pinkaisi heti paikalla kärkeen kun tuli uusi malli, luotettavinta kun on riskitöntä ostaa.
Millois Corollasta tulee täyssähkö tai edes ladattava versio? Nythän tarjolla on vain fossiilipoltin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millois Corollasta tulee täyssähkö tai edes ladattava versio? Nythän tarjolla on vain fossiilipoltin.
Niin meinaatko itselataavaa hybridiä? Juu, se sähköauto tulee sitten kun on sen aika, infra ja muut tekniset asiat pitää olla kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan myyntiluvut
Octavia
2019 218.439
Corolla
2019 133.597
Aika iso ero Octavian eduksi. Tämä Suomen tilanne on jotenkin täysin kieroutunut eikä kuvasta Euroopan suuria linjoja.Auriskin myi kolme kertaa enemmän kuin itäskoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meinaatko itselataavaa hybridiä? Juu, se sähköauto tulee sitten kun on sen aika, infra ja muut tekniset asiat pitää olla kohdallaan.
Infra ja tekniset asiat ovat olleet kohdallaan jo monta vuotta ja kyllä se Tokiossakin tiedetään. Sieltä on tullut kauan sitten uutisia siitä miten Toyotan piti esitellä veretseisauttava sähköauto nyt kesällä 2020. Ei vaan tullut mitään kun ei osaaminen riitä.
Kyllä Toyotallakin on ymmärretty että muilla on tekniikka hallussa ja sähköä on saatavilla joka kodissa eli haluja sähköautoon on. Tuttuun Toyotan tapaan homma on tekemistä vaille valmis ja odotellaan että kopiointiosasto saa kilpailijoiden uudet mallit purettua ja kopsattua.
- Anonyymi
https://carsalesbase.com/europe-toyota-corolla/
Tässä Corollan myyntilukuja Euroopasta. Se on just jäämässä ID.3:n jalkoihin kun Zwickaun tehtaan kapasiteetti saadaan täyteen volumiin. - Anonyymi
Vai oliko se vikatilaston kärkeen.
- Anonyymi
Missä muussa autossa on ollut uutena noin paljon vikoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muussa autossa on ollut uutena noin paljon vikoja?
Ei missään, volkkari on vetänyt vikatilastoja kuin niko kokaiiniä nokkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään, volkkari on vetänyt vikatilastoja kuin niko kokaiiniä nokkaan
ID.3 on saanut loistavat arvostelut ja se on myyntitilastojen kärjessä. Ainoa moite on ollut softa jossa on virheitä. Dissatkaa nyt kun se on vielä mahdollista. Tällä kertaa sikäli harvinainen tapaus että dissaukselle oli todellista pohjaa. Softassa on oikeasti ollut puutteita.
VW julkaisee kokonaan uuden softaversion parin kuukauden sisään ja sitten alkaakin olemaan paljon vaikeampaa keksiä jotain uutta. Sen verran vakuuttavia ID.3 ja varsinkin ID.4 ovat.
- Anonyymi
23 softabugia heti uutena, 12 V akku hyytyy ja autot viikkoja korjaamolla, jarrut syttyy tuleen kun jarruttaa kovasta vauhdista (50 km/h).
Semmonen se odotettu ID.3 oli, eipä juuri ostohaluja herätä. Saahan siihen tietty ylipitkät roiskeläpät kuten Poloon, mutta emmä niiden takii muuten paskas autoa osta. - Anonyymi
Taasko tämä päästöhuijausfirman tuotteita tuotekehittelevä henkilöstö otetaan ilmaiseksi työvoimaksi tuotekehittelyyn kulkuneuvon ostaneista hyväuskoisista tuotekehittelijöistä?
- Anonyymi
Näitä on liikenteessä miljoona ennenuin ensimmäinen sähkötojo rekisteröidään Suomessa.
- Anonyymi
Oletko olevinasi joku selvännäkijä?
- Anonyymi
"ID.3 suoraan myyntitilastoen kärkeen"
ID,3 suoraan vikatilastojen kärkeen.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/- Anonyymi
Miksi helvetissä normaalilla järjellä varustetut ihmiset suostuvat saksalaisauton valmistajan suoranaisen kusettamisen uhreiksi, ja vieläpä vapaaehtoisesti? Ei pysty ymmärtämään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helvetissä normaalilla järjellä varustetut ihmiset suostuvat saksalaisauton valmistajan suoranaisen kusettamisen uhreiksi, ja vieläpä vapaaehtoisesti? Ei pysty ymmärtämään.....
Sadomasokisteja aina on meistä ollut pieni osuus jotka nauttivat itseruoskinnasta mutta fanaattisuus yhdistettynä moiseen itsensä kiduttamiseen on meilläpäin ymmärretty ominaisuudeksi jolloin valkotakkiset ovat jo tulossa hakemaan.
- Anonyymi
Hauska katsoa kuinka kierroksilla ID.3:n takia on käyty jo kohta kolme vuotta. On maalailtu kaikennäköisä piruja seinälle koko tämä aika. Milloin koko projekti on vuoden jäljessä. Pellolla vuoden seisotetuista autoista on akku sökö jo ennen luovutusta ja sisusta homeessa. Jne.
Ja kaiken tämän jälkeen ainoa probleema ID.3:ssa joka on oikeasti jäänyt jäljelle on se että ei-kriittisten toimintojen softa takkuilee. Ja täysin uusi versio on jo työn alla ja julkaistaan parin kuukauden päästä.
VW:llä on ajettu oikeasti puhtaasti sähköllä jo vuosia. Nyt on menossa jo toisen sukupolven sähkö-VW. Mitä tahansa Toyota tekee niin se on auttamattomasti Volsua jäljessä monia vuosia ja miljoonia kilometrejä.
Ja Ford on jo ostanut miljoona MEB-kittiä sähköautojensa perustaksi.
VW:llä on pullat erittäin hyvin uunissa. Ainoa Old School valmistajista joka pystyy edes hastamaan Teslan. Muut ovat täysin ynnämuuta osastoa.- Anonyymi
Kivihiilellä ladattuja sähköVW:llä ajettuja päästöttömiä kilometrejä on tosiaankin ajettu jo miljoonia kilometrejä......
https://www.fortum.fi/sites/default/files/documents/fortum_factsheet_030720_fi_final.pdf
Saksalaiset päästöt siis kohdillaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivihiilellä ladattuja sähköVW:llä ajettuja päästöttömiä kilometrejä on tosiaankin ajettu jo miljoonia kilometrejä......
https://www.fortum.fi/sites/default/files/documents/fortum_factsheet_030720_fi_final.pdf
Saksalaiset päästöt siis kohdillaan....Täällä Suomessa voi ajaa fossilivapaalla sähköllä ja siihen ei vaikuta mitenkään hiilen polttaminen Saksassa tai Kiinassa.
Täysin tökerö sumutusyritys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Suomessa voi ajaa fossilivapaalla sähköllä ja siihen ei vaikuta mitenkään hiilen polttaminen Saksassa tai Kiinassa.
Täysin tökerö sumutusyritys.Kerro toki lisää tuosta Suomessa ajetuista fossiilivapaista sähköistä kilometreistä. Pelkkä trollaaminen suoli24 palstalla kun ei vaan vielä riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää tuosta Suomessa ajetuista fossiilivapaista sähköistä kilometreistä. Pelkkä trollaaminen suoli24 palstalla kun ei vaan vielä riitä.
En vaan pysty, Sillä kikkelini seisomisen lopettaminen tarkoittaisi sitä, että luopuisin VW fanaattisuudestani, ja sitähän en todellakaan aio tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää tuosta Suomessa ajetuista fossiilivapaista sähköistä kilometreistä. Pelkkä trollaaminen suoli24 palstalla kun ei vaan vielä riitä.
Jokainen sähköyhtiö tarjoaa mahdollisuuden käyttää fossiilivapaata sähköä. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Tässä yksi esimerkki.
https://oomi.fi/sahko/sahkosopimukset/lisatuotteet/
Mikä tässä on sinulle mystistä ja outoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen sähköyhtiö tarjoaa mahdollisuuden käyttää fossiilivapaata sähköä. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Tässä yksi esimerkki.
https://oomi.fi/sahko/sahkosopimukset/lisatuotteet/
Mikä tässä on sinulle mystistä ja outoa?Sun IP osote on sama kuin Niuvaniemen hullujenhuoneella, käytätkö salaa internettiä?
Ei muuten, mutta esim. Youtubessa on trolleja, jotka haukkuu kilpailijan tuotteita siitä kun ne on tehty liian hyvin, kyseisillä tyypeillä ei ole omalla Youtube tilillään mitään sisältöä, vain nuo valheelliset kommentit löytyy, siksi epäilen, että heillä on itsellään myunnissä vsstaava tuote joka ei mene kaupaksi
Onko K-Autolla tuon kaltaisia agentteja, vain hullujen huoneen pöpit saatu mukaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun IP osote on sama kuin Niuvaniemen hullujenhuoneella, käytätkö salaa internettiä?
Ei muuten, mutta esim. Youtubessa on trolleja, jotka haukkuu kilpailijan tuotteita siitä kun ne on tehty liian hyvin, kyseisillä tyypeillä ei ole omalla Youtube tilillään mitään sisältöä, vain nuo valheelliset kommentit löytyy, siksi epäilen, että heillä on itsellään myunnissä vsstaava tuote joka ei mene kaupaksi
Onko K-Autolla tuon kaltaisia agentteja, vain hullujen huoneen pöpit saatu mukaan?Kun kirjoittaa että sähköyhtiöiltä saa fossiilivapaata sähköä jos haluaa ja että ID.3 on Euroopan eniten osettu sähköauto niin ketä tai mitä siinä haukutaan?
Oisko sulla vainoharhaisuus-tutka vähän yliviritetty? Käännä muutama naksu suuntaan "normaali". Helpottaa elämää kummasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kirjoittaa että sähköyhtiöiltä saa fossiilivapaata sähköä jos haluaa ja että ID.3 on Euroopan eniten osettu sähköauto niin ketä tai mitä siinä haukutaan?
Oisko sulla vainoharhaisuus-tutka vähän yliviritetty? Käännä muutama naksu suuntaan "normaali". Helpottaa elämää kummasti.Sieltä se tuli, tunnustus hullujen huoneelta.
ID.3 on niin buginen paska, että sellsisen kytkeminen suomen sähköverkkoon on isoin rikos mitä voi olla. Se taad on mulle iham sama montako VW romua omistat, se ei nimittäin ole pois kuin sun kukkarosta. Ajattele mitä kaikkea kivaa voisit sen vokkelon hinnalla ostaa. Vaikka mitä, esim. 2 kunnon autoa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä se tuli, tunnustus hullujen huoneelta.
ID.3 on niin buginen paska, että sellsisen kytkeminen suomen sähköverkkoon on isoin rikos mitä voi olla. Se taad on mulle iham sama montako VW romua omistat, se ei nimittäin ole pois kuin sun kukkarosta. Ajattele mitä kaikkea kivaa voisit sen vokkelon hinnalla ostaa. Vaikka mitä, esim. 2 kunnon autoa .Parasta totutella näkemään näitä liikenteessä aivan samalla tavalla kuin Kuplia aikoinaan ja Golfeja viime vuosikymmenet. Koko kansan sähköauto on nyt täällä, fossiilien lähtölaskenta etenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta totutella näkemään näitä liikenteessä aivan samalla tavalla kuin Kuplia aikoinaan ja Golfeja viime vuosikymmenet. Koko kansan sähköauto on nyt täällä, fossiilien lähtölaskenta etenee.
Hahahaa, tarkoitit varmaan, että näitä nähdään usein tienposkessa odottamassa hinuria 😁. Ja lavetilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta totutella näkemään näitä liikenteessä aivan samalla tavalla kuin Kuplia aikoinaan ja Golfeja viime vuosikymmenet. Koko kansan sähköauto on nyt täällä, fossiilien lähtölaskenta etenee.
Ootellaan ootellaan, ei taida menestys kuitenkaan yltää Corollan määriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootellaan ootellaan, ei taida menestys kuitenkaan yltää Corollan määriin.
https://carsalesbase.com/europe-toyota-corolla/
ID.3 on ollut nyt markkinoilla kaksi kuukautta ja se on jo ohittamassa Corollan Euroopan rekisteröintitilastoissa. Kyse on vain siitä kuinka paljon VW ehtii autoa valmistaa.
Ensi vuoden tuotanto tulee olemaan noin 330.000 eli noin tuplat Corollaan myyntilukuihin nähden.
Corolla nojaa isoissa luvuissa siihen että Toyota on valmistanut 60-luvulta saakka kaikennäköisiä riisikuppeja Corollan mallinimellä. ID.3 pyyhkii Corollalla lattiaa ensimmäisenä vuotenaan Euroopassa.
Ei paha suoritus sähköautolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun IP osote on sama kuin Niuvaniemen hullujenhuoneella, käytätkö salaa internettiä?
Ei muuten, mutta esim. Youtubessa on trolleja, jotka haukkuu kilpailijan tuotteita siitä kun ne on tehty liian hyvin, kyseisillä tyypeillä ei ole omalla Youtube tilillään mitään sisältöä, vain nuo valheelliset kommentit löytyy, siksi epäilen, että heillä on itsellään myunnissä vsstaava tuote joka ei mene kaupaksi
Onko K-Autolla tuon kaltaisia agentteja, vain hullujen huoneen pöpit saatu mukaan?"Sun IP osote on sama kuin Niuvaniemen hullujenhuoneella, käytätkö salaa internettiä?"
Sinä et pysty selvittämään kenenkään IP-osoitetta näistä kommenteista ellet ole suomi24:n ylläpidosta! Jos taas olet, sinulla ei ole lupaa osallistua näihin keskusteluihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä se tuli, tunnustus hullujen huoneelta.
ID.3 on niin buginen paska, että sellsisen kytkeminen suomen sähköverkkoon on isoin rikos mitä voi olla. Se taad on mulle iham sama montako VW romua omistat, se ei nimittäin ole pois kuin sun kukkarosta. Ajattele mitä kaikkea kivaa voisit sen vokkelon hinnalla ostaa. Vaikka mitä, esim. 2 kunnon autoa .Trumpilta matkittu tyyli ei toimi täällä Suomessa! Herättää korkeintaan sääliä ja leimaa käyttäjänsä tyhmimpien lajitoverien joukkoon kuuluvaksi.
- Anonyymi
VW on vähän pakkoraossa sähköautojen kanssa. Sanktiot saastujalle on hyvinsuuret ja siksi pitää viherpestä hinnalla millä tahansa.
Jokainen ID.3 tuottaa Volkkarille reilua tappiota mutta se tulee silti halvemmaksi kuin maksaa päästösankitioita.- Anonyymi
Kyllä rutosti pitää kauppa käydä ennen kuin kaikki päästöhuijaussakot on kuitattu. Kolmisenkymmentämiljardia on jo niin paljon rahaa että rölli ei sitä ymmärrä eikä siinä ole läheskään vielä kaikki. Panikki konsernissa on kuin maailmanlopun edellä kun loppu on lähellä.
Maksajat on enemmän kuin tervetulleita. Heitä tarvitaan. Onnea osallistujille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rutosti pitää kauppa käydä ennen kuin kaikki päästöhuijaussakot on kuitattu. Kolmisenkymmentämiljardia on jo niin paljon rahaa että rölli ei sitä ymmärrä eikä siinä ole läheskään vielä kaikki. Panikki konsernissa on kuin maailmanlopun edellä kun loppu on lähellä.
Maksajat on enemmän kuin tervetulleita. Heitä tarvitaan. Onnea osallistujille.Kun katsoo uusien autojen hinnoittelua niin kyllä Toyota on se markkinoiden ylihintaisin. Jos VW:n rahat menevät päästökorvauksiin niin ihmettelen mihin Toyotan rahat menevät. Joka tapauksessa tojotien hinnat ovat todella yli sen mitä auto tarjoaa.
- Anonyymi
VW kauppias on selvästi se tuskaisim kauppias, nettiäkin heidän pitää päivystää yötä päivää. Toyota kauppias nukkuu yönsä hyvin ja aloittaa työpäivän levollisin mielin.
- Anonyymi
Tänä vuonna Suomessa:
VW (VW, Audi, Skoda, Seat) 20.000
Toyota (Toyota, Lexus) 11.000
Kannattaisi Tojokauppiaankin vähän skarpata että saisi edes lähimain samanlaisia myyntilukuja kuin VW-leirissä. Levollinen mieli on tietysti hyvä asia, mutta itse en osaisi olla levollisin mielin jos duunin tulokset olisivat tuota luokkaa eli ala-arvoiset.
Ja näkyyhän tuo tojon konttaaminen ja VW:n ylivoima tietysti myyjän palkkapussissakin. Levollisuutta kaikille kun joulukuu alkaa, kohta lasketaan tämän vuoden provisiot.
- Anonyymi
Ja mistä ne kaikki lämpöiset autopaikat haalitaan, kun ei toyotan rämä edes käynnisty pakkasella??
- Anonyymi
Akuston uusiminen sähköautoon voi maksaa ja makssakin enemmän kuin itse auto, iltapulussa juttu, 27 tonnin lasku 4 vuotias auto. Omistajan käyttövirhe mikäli ja kun VW akusto kärvähtää. Romikselta ei löydy varaosia näihin kuten bensa moottorisiin.
Bensalla mennään vielä 30-40 vuotta, se riittää mulle 😁- Anonyymi
Hys hys, anna tyhmien vaan ostaa sähkäreitä, päästää nauraa kunnolla
- Anonyymi
No mut aina voi rosiksesta hakee muutosta VW mielivaltaisiin päätöksiin.takuuasioissa, sehän ei paljoa maksa tapella isojen kanssa 😁
- Anonyymi
"27 tonnin lasku 4 vuotias auto"
Tuo oli Hollannista väärillä papereilla uitettu kolaroitu Volvo. Akku oli kolhittu ja auto oli paikkailtu päältäpäin toimivan näköiseksi ja myyty hölmölle eteenpäin. Tyypillinen jobbarikusetus ja silloin ei tietenkään valmistaja voi vastata toisten kusetuksista.
Tämän kun Ossssssikin ymmärtäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut aina voi rosiksesta hakee muutosta VW mielivaltaisiin päätöksiin.takuuasioissa, sehän ei paljoa maksa tapella isojen kanssa 😁
Vaatii tietynlaisen luonteen alkaa toivomaan muille ongelmia kun ymmärtää itse olevansa ulkopuolinen maailman mennessä eteenpäin.
Et ole sattumalta Kainuusta kotoisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii tietynlaisen luonteen alkaa toivomaan muille ongelmia kun ymmärtää itse olevansa ulkopuolinen maailman mennessä eteenpäin.
Et ole sattumalta Kainuusta kotoisin?Moni on löytänyt pelastuksen tältä foorumilta, VW myyjältä et totuuksia kuule, paitsi yksi oli rehellinen ja myönsi vialliset moottorit. Mutta vsikka myyjä myönsi vialliset moottorit niin K-Auto ei, K-Autolle riittää kuulemma se, että suurin osa eli 40 % kaikista moottoreista toimii normaalisti, 60 % on viallisia yksittäis tapauksia, joista ei voida kommentoida ilman asiakkaan lupaa 😁
Minä annan tässä kaikkien läsnäollessa K-Autolle luvan kertoa moottoreiden vioista! Nyt teillä on lupa kertoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on löytänyt pelastuksen tältä foorumilta, VW myyjältä et totuuksia kuule, paitsi yksi oli rehellinen ja myönsi vialliset moottorit. Mutta vsikka myyjä myönsi vialliset moottorit niin K-Auto ei, K-Autolle riittää kuulemma se, että suurin osa eli 40 % kaikista moottoreista toimii normaalisti, 60 % on viallisia yksittäis tapauksia, joista ei voida kommentoida ilman asiakkaan lupaa 😁
Minä annan tässä kaikkien läsnäollessa K-Autolle luvan kertoa moottoreiden vioista! Nyt teillä on lupa kertoa!Toyotan omapojan epätoivo on säälittävällä tasolla ja huomion kipeys jää jo toiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on löytänyt pelastuksen tältä foorumilta, VW myyjältä et totuuksia kuule, paitsi yksi oli rehellinen ja myönsi vialliset moottorit. Mutta vsikka myyjä myönsi vialliset moottorit niin K-Auto ei, K-Autolle riittää kuulemma se, että suurin osa eli 40 % kaikista moottoreista toimii normaalisti, 60 % on viallisia yksittäis tapauksia, joista ei voida kommentoida ilman asiakkaan lupaa 😁
Minä annan tässä kaikkien läsnäollessa K-Autolle luvan kertoa moottoreiden vioista! Nyt teillä on lupa kertoa!Siinä voi hetki mennä että saadaan ensimmäinen raportti viasta ID.3:n moottorissa. Ei ole tainnut tulla ensimmäistäkään eteen eGolfin kanssa vaikka niillä on ajettu jo monia vuosia.
Sähkömoottorissa on tasan yksi liikkuva osa eikä se kulu käytännössä mekaanisesti lainkaan. Sähkömoottorit ovat polttiksiin nähden valovuosia edellä sekä luotettavuudessa että kestoiässä.
Eli en pidättelisi hengitystäni vikaraportteja odottaessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan omapojan epätoivo on säälittävällä tasolla ja huomion kipeys jää jo toiseksi.
Sun puolustuspuheet on säälittäviä eikä paranna vokkelon paskalaatua. Mummo palkattu vahtimaan nettiä, ilkeä rupinenäinen rumilus.
- Anonyymi
Ja suoraan korjaamotilastojen kärkeen, vuoden eniten korjattu Auto on ID.3! Onnea VW!
- Anonyymi
On sen verta iso akku näissä, että auton elinkaaren kokonaispäästöt ovat isommat mitä diesel autoissa. On hienoa, että sähkäautoja tulee, mutta kaikki pitäisi ottaa huomioon tänäpäivänä. Se että VW osallistuu ilmastoprojekteihin ja koittaa sillä kuitata sähköautojen päästöjään on vähintäänkin kyseenalaista.
- Anonyymi
Mun mielestä VW:lle pitää anta creditiä siitä että se panostaa ID-tuotannossa auton elinkaaripäästöihin. Se että tulos ei ole täydellinen mutta kuitenkin parempi kuin muilla on peukun paikka ei dissauksen.
Ja miten perustelet sen että dieselauton elinkaaren päästöt olisivat pienemmät. Vaikuttaa enemmän sun toiveelta kuin faktalta.
VW tekee paljon enemmän kuin osallistuu ilmastoprojekteihin. Esimerkiksi akkujen ja auton akkujen valmistukseen käytetään 100% Green Energyä. Samoin VW:n latausasemat käyttävät 100% Green energyä.
Ja kun auto romutetaan niin VW on rakentanut kierrätyslaitoksen akuille eli VW huolehtii itse akkujen kierrätyksestä.
Tutkipa itse vähän tuon linkin takaa mitä kaikkea VW tekee ID:n sertifikaatin eteen. Olisi kiva kuulla sun komentti asiaan perehtymisen jälkeen.
https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2019/11/how-volkswagen-makes-the-id-3-carbon-neutral.html# - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä VW:lle pitää anta creditiä siitä että se panostaa ID-tuotannossa auton elinkaaripäästöihin. Se että tulos ei ole täydellinen mutta kuitenkin parempi kuin muilla on peukun paikka ei dissauksen.
Ja miten perustelet sen että dieselauton elinkaaren päästöt olisivat pienemmät. Vaikuttaa enemmän sun toiveelta kuin faktalta.
VW tekee paljon enemmän kuin osallistuu ilmastoprojekteihin. Esimerkiksi akkujen ja auton akkujen valmistukseen käytetään 100% Green Energyä. Samoin VW:n latausasemat käyttävät 100% Green energyä.
Ja kun auto romutetaan niin VW on rakentanut kierrätyslaitoksen akuille eli VW huolehtii itse akkujen kierrätyksestä.
Tutkipa itse vähän tuon linkin takaa mitä kaikkea VW tekee ID:n sertifikaatin eteen. Olisi kiva kuulla sun komentti asiaan perehtymisen jälkeen.
https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2019/11/how-volkswagen-makes-the-id-3-carbon-neutral.html#Kierrätys on kaikkien suurinpien autonvalmistajien osalta päivänselvää ollut jo pitkään, sekä ns. puhtaan energian käyttö. Toyota taisi olla joskus aikaansa edellä aurinkovoimaloineen, puuistutuksineen ja Kaizen materiaalikäsittelyineen. Toyota ei erityisesti kiinnosta niin tarkemmin en tiedä.
Laskelmia sähköauton akun koosta löytyy monenlaisia, mm. kaksi isoa autonvalmistajaa on näitä esitellyt. Niiden mukaan akun koko on oltava reilusti alle 40 kWh, jotta auton elinkaaren päästöt ovat dieseliä matalammat. Tottahan toki Teslamainostajilta löytyy omat laskelmat joista tietyt ratkaisevat parametrit on huomioimatta. Akkujen materiaaleista on pulaa ja se nostaa autojen hinnat korkeaksi. Esimerkiksi ID.3:n materiaalit eivät vastaa auton hintaa. Jostain joutuu tinkimään akun hinnan vuoksi.
- Anonyymi
Onko tilastoja siitä kuinka monta ID.3:sta on korjaamolla ja montako viikkoa keskimäärin per visiitti? Itse laskin jo 250 autoa (suomen koko kiintiö) ja keskimäärin 5 viikkoa korjaamolla kukin auto, mutta koskapa korjaukset on vielä kesken niin tämä saattaa vielä muuttua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818