Kuinka pitkiä on noin 30 jalkaisten pistopunkat?
Esim. Inferno 29, Netta jne..
T: veneessä nukkuja
Pistopunkat?
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka pitkä olet itse?
- Anonyymi
Olisko 6 jalkaa? Soita myyjälle ja kysy tai kållaa svedujen Båtfakta.
opeta kalastamaan.... - Anonyymi
Luokkaa 2 m arvioisin. Jo 27 jalkaisella oli sen verran.
- Anonyymi
Tyypillisesti purjeveneiden punkat ovat 2 metriä pitkiä. Pitkän onkin yleensä mukavin nukkua keulassa, jossa vinosti nukkuen mahtuu jalat suoraksi.
- Anonyymi
70-luvun 26-jalkaisessa varttitonnarissa punkkien pituus oli 4 metriä. Ennen oli kaikki paremmin!
- Anonyymi
Mulla on 80-luvun alun ruotsalaisessa 27-jalkaisessa purjeveneessä 2,8 metriä pitkä pistopunkka, joka jatkuu suoraan salonkiin vielä pari metriä lisää. Nämä veneet on pitkille kavereille valettuja.
- Anonyymi
Entäpä toisin päin. Sopiiko siellä pitkä ihminen selkä suorana istumaan.
Muistan kun kävin kerran Guy 27 sisällä ja yritin sivupenkillä istua, mikä oli erittäin vaikeaa, vaikka olen alle 190cm.
Bootmann - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä toisin päin. Sopiiko siellä pitkä ihminen selkä suorana istumaan.
Muistan kun kävin kerran Guy 27 sisällä ja yritin sivupenkillä istua, mikä oli erittäin vaikeaa, vaikka olen alle 190cm.
BootmannOnko 30 jalkaiselle jalkatilaa ja mihin laitetaan 15 kenkäparia kun mennään nukkumaan?
- Anonyymi
Yleensä noi pistopunkat on roippeen säilytykseen. En ole sellaista venettä nähnyt, jossa pistopunkka olisi ns. nukkumakäytössä. On se sellainen könyämispaikka. Pikkupursilla harvoin vedetään non-stoppina avomerilegejä.
Mutta rikas mielikuvitus on köyhän ainoa huvitus.- Anonyymi
Itsellä on 30ft Murena ja pistopunkka on usein käytössä. Romut on paljon kätevämpi tunkea keulaan, pistopunkasta niitä on ikävä penkoa.
- Anonyymi
Erakon voi olla vaikea ymmärtää, että monella on veneen kaikki punkat nukkumakäytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764