Tervetuloa täällä voi keskustella muustakin kuin vain narutosta tai muusta shounen animesta, mutta tervetuloa kaikki Shounen animen fanit :)
Shounen anime
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Hunter x Hunter: mestariteos
Attack on Titan: oikein hyvä
Naruto: melko hyvä
One Piece: samaan aikaan hyvä sekä huono
Bleach: ei ollut koskaan hyvä eikä koskaan muuttunut hyväksi
Yuu Yuu Hakusto: täyttä roskaa
Dragon Ball: täyttä roskaa- Anonyymi
One Piecestä samaa mieltä, Odalta on ideat loppuneet jo vuosia sitten.
Naruto esim. taas muuttuu koko ajan paremmaksi edetessään. (Borutoa en ole katsonut.) - Anonyymi
omasta mielestäni naruto shippuden on oikea mestari teos jadragon ball myös sekä fma muttaa aot huntter x huntter ja bleach sekä one pice ovat myös aika hyviä yuu yuu hakustoa en ole vielä katsonut
- Anonyymi
Naruto shippuden oli tosi hyvä Pain arkin loppuun asti (likimain yhtä hyvä kuin HunterHunter 2011) ja sitten alkoi aika pahasti harottamaan.
Borutoa olen katsonut vain muutaman jakson silloin tällöin enkä aio enää ikinä katsoa ninjamuksujakeräilemässäkeräilykortteja
Soul Eater on tosi symppis sarja :) - Anonyymi
Katson varmaan Ruroni kenshinin jossain vaiheessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595