Meidän olis varmaan pakko puhua näistä meidän väleistä. Hullummaksi vain menee. Voiks tää jatkua näin? Yritin kerätä rohkeuteni ja laittaa sulle äsken viestin, mutta en vielä pystynyt. Siellä se sun wa-vilkutti, että: ..... kirjoittaa... On vaan ihan kamalan vaikeaa ottaa tää askel.
Hyvää viikonloppua silti. Tiedät, että mun käytös johtuu siitä, että tykkään liikaa. Ei siitä, etten tykkäisi. Minä luulen tietäväni, että sama koskee sua.
Naiselta miehelle.
Meidän välit
12
626
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko vaan suoraan sanoa että jos se kohtaaminen on noin pelottavaa ja vastenmielistä nähdä minua niin ei tää olo tässä pahemmaksi voi kuitenkaan mennä niin jätä mut vaan palstalla kun sä haluat mennä muitten kanssa nyt kun on vkl niin mä vaan turhaan siitä hermostun kun minua vielä petetään niin mielummin sitte jätä mut niin mä käsittelen meidän eron kerralla selväksi. Ja jatkan töitä muualla niin ei tarvitse asua täällä missä en edes halua asua kuten tiedät. Miten. Hankalaa on. Liikkua täällä.
- Anonyymi
Ei ollut mun viesti mihin vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mun viesti mihin vastasit.
Mutta olet valmis jättää mut palstalla miksi ihmeessä palstalla. Luulin että meillä on aina ollut hyvät välit irl
- Anonyymi
En uskalla itsekkään laittaa miehelle viestiä vaikka aihetta olisi, ihan positiivisesti ❤️ Mutta en vain uskalla..jos hän laittaisi tai vaikka soittaisi...😌
- Anonyymi
Hei Ap. Oletko toivonut täällä palstalla, että joku laittaisi viestiä IRL? Ja sitten olet viestin saanut puhelimeesi?
Olisiko aika toimia toisinpäin? Toivon viestä sinulta.
m>n.- Anonyymi
En ole toiminut. Enkä saanut viestiä. Minusta ei ole oikein sälyttää vastuuta toiselle. Jos minä haluan jotain tapahtuvan, minun täytyy itse toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole toiminut. Enkä saanut viestiä. Minusta ei ole oikein sälyttää vastuuta toiselle. Jos minä haluan jotain tapahtuvan, minun täytyy itse toimia.
Juurikin noin🙏🙏🙏aikuisen puhetta!
- Anonyymi
Kenellehän tää meni?
- Anonyymi
Miehelle, jonka puhelunnumero mulla on. Älä huoli. Jos oot hän, mä hoidan tän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle, jonka puhelunnumero mulla on. Älä huoli. Jos oot hän, mä hoidan tän.
Mä hoidan, mä hoidan. Sun tarvii pikemminkin vain pyytää, ei kysyy, anna mun olla syypää sun hymyyn. ❤
- Anonyymi
Laita nyt tulemaan se viesti. Eihän viestistä voi kukaan suuttua.
- Anonyymi
Kyllä siitä voi suuttua, mutta hän tuskin suuttuisi. Miten niin, näitkö, kun taas tänään meinasin sen lähettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318