Sinulta se vain taisi nopeasti unohtua?
Muistan loppuelämäni kun katsottiin suoraan silmiin.
Anonyymi
58826
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 58
Vanhimmat
Ei ole unohtunut hetkeksikään. Jos yksi mies olet.
Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.
Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.
Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.
Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.
Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?
Kiitos tuosta. jos.
Etkö sinä katso melkein joka päivä ihmisiä silmiin? Harvat silmät herättää kuitenkaan rakkaudellisia tunteita.
Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.
Minkäkin taisin miehestä seota..
Muistan erään miehen katseet varmaankin aina. Niihin silmiin jäi kiinni.
Ei, vaan sinulta unohtui ettei se unohdu minultakaan.
Olisi silloin kannattanut toimia ihan toisin.
Ei ole unohtunut, en ole unohtanut, erään miehen kanssa katsottiin silmiin <3
Sinä eripariaolevat olet hyvin sopeutuvainen lähes kaikkiin viesteihin. Ihan varmaan sopeutuisit myös minuun, sillä olen hyvin demokraattinen ja avoin.
Ei unohdu. Miten voikaan tuntua tältä. Nyt sitten hämillään, sekaisin ja ihastunut.
Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁
Hyvilläni olen. Sain katsoa kauniita silmiä. Kumpa olisimme olleet kahden. Mies sivusta.
Vai niin...sinähän sen sitten tiedät..🤭
Jaksamisia pikkuponille👍
Muistan. Sähän ihan häkellyit ja katsoit heti pois päin :D
Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.
Eihän noin rehellistä nykyisin enää arvosteta. Tytöt haluaa pitää hauskaa.
Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m
Wau!
Tulet siihen lokkeilemaan.
Arvaan, samoin olisin halunnut ja haluan vieläkin --> nähdä ja katsella sinua nainen. m>n
Ei... Ja pilkattiin, isolla porukalla.
Nyt vaan on tullut opiksi enkä kanna traumana ☀️🙌
Tämä ei varmastikaan ole minulle, kun katselen häntä niin paljon kuin vain rohkenen :). Se on kuitenkin välistä vaikeaa, kun pelkään että tunteeni näkyvät tavastani katsoa ja elehtiä kun olen hänen lähellään. Hän saa minut onnelliseksi pelkällä läsnäolollaan, se ei voi olla näkymättä ulospäin. Joudun hillitsemään itseäni niin paljon, se ei ole kivaa, mutta pakon sanelemaa.
Veit sanat suustani.
Sama tuttu tunne varmaan monella, myös aloittajalla vaikka jo vanha juttu.
En oo unohtanut, sulla on puhutteleva katse, johon jää kiinni.
Elämässä voi unohtua lähes mikä asia vain, mutta kauniin naisen, kauniisiin silmiin katsoessa, hetkissä on ikuisuus.
Ihana lukea, että täällä näinkin moni on saanut katsella silmiin ja hukkua niihin. Katseen voimaa ei voi väheksyä. Joskus se vain on niin voimallista. Hymy eräälle miehelle.
Silmät on sielun peili ja erään naisen sielu jäi vaivaamaan aloittajaa.
Ei kyllä unohtunut. 😐
katsoin sua silmiin, vaikka ilmoitit aiemmin "elä sie poigee näihin silmmii huku, oli vaka vastus"
hei, yks mutsi kerran survoi pillunsa naamalleni, joten hoksasin että voisin vielä kerran katsoo sua silmiin, kauniimpiin, mitä yksikään skoda niin......
rauhallista illanjatkoa, jouluja moro
https://www.youtube.com/watch?v=_Prgr7TK9n0
jouluja sokotallekin, vaikka ihan eri merkeissä.
Se on mun happy place. Se katse. Silloin, kun oon yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä, mietin häntä ja sitä katsetta, kysyvää, kujeilevaa ja sellaista, että näit sieluuni.
Oliko ne silmät ruskeat joihin katsoin takaisin?
Oli, ja sinulla nainen siniset.
Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤
Niin oli meilläkin katse ja hänellä ne ruskeat. Enemmän sivusta.
Siitä on jo monta vuotta . En vieläkään tiedä hänen nimeään. Mies ja maaginen siniharmaa katse.
Jipiiiiiì.. muka kuka kaipaa? M/LPR
Naisella on kauniit silmät.. niihin unohtuu tuijottamaan
Naiset vain ajautuu ihan eri miehiin.
Katsottiin kyllä. Sanoja ei sitten tullut. Myöhemmin niiden tullessa lyhyessä hetkessä alkoi ahdistamaan. Nykyäänkin ahdistaa. N-M tästä jo alle vuosi aikaa mennyt.
Miksi silmät paljastaa, ei kerro suut?
Olipas aloituksessa todella hyvät tunnisteet! Nuohan käy ihan kaikkiin jotka joskus ovat katsoneet jotain ihmistä silmiin :D ei hyvää päivää...
Ei tuossa aloituksessa puhuta tavallisesta silmiin katsomisesta, siitä olen varma.
Muistan minäkin. Vastaavaa kihelmöivää katselua en ole kohdannut.
Enkä enää tule varmaan koskaan kohtaamaan. Näin se meni ja se siitä.
eipä ole unohtunut, ja tuskin koskaan unohtuukaan!!
Muistan yhden katseen, mut siitä ei ollut luettavissa lämpöä, jota olisin toivonut vaan enempi pelkoa? Pelon ymmärsin hyvin jälkeenpäin, en siinä tilanteessa. En ollut uhka hänelle, siksi sitä oli vaikea sisäistää itselle. Sen jälkeen tapahtunut paljon asioita, mitkä luo enempi etääntymistä. Näkemyserot etäännyttää, kun ymmärrystä ei synny.
Muistan erään miehen katseen, miten voisin unohtaa, jäin koukkuun. Kumpa en olisi jäänyt...
Itse en ole unohtanut katseiden kohtaamista, joka tapahtui jo n. 25 vuotta sitten. En ole koskaan tuntenut vastaavaa, ja meninkin tuolloin tilanteesta niin hämilleni, ettei miehestä jäänyt juurikaan tuntomerkkejä mieleen. Silti katseiden kohtaamisen aikaansaama tunnekuohu ei unohdu ehkä koskaan. Jos ihminen voi kokea suunnatonta iloa ja rakkauden tunteita täysin tuntematonta ihmistä kohtaan, oli tuossa tilanteessa kyse juuri siitä.
Joskus kohtaa katseen, joka pääsee kaiken suojakuoren läpi, sieluun asti. Aika pysähtyy, eikä hengittäminenkäön meinaa onnnistua, jalat lähtee alta, sähkö täristää kroppaa. Tunne on hyvin sama kuin rakkaudesta rakastellessa syvässä katsekontaktissa ja täydellisessä kontaktissa, kun kaksi on täydellisesti yhtä. Henkinen rakastelu,
”Uuden” ihmisen kanssa olen kokenut tuon vain kerran n. 45v aikana. Sanon ”uuden”, koska olimme olleet paljon tekemisissä muuten, mutta mitään suhteeseen viittaavaa ei ollut. Vaikka mitään suhteeseen tai tapailuun verrattavaa ei koskaan tapahtunutkaan, voin sanoa, että kyseessä on/oli suuri rakkaus, sielun kumppani.
En pysty unohtamaan, eikä minun tarvitsekaan. Hän herätti minut horroksesta, ja sai minut ymmärtämään elämän tärkeitä asioita ja rakkauden kirkkaimman ytimen, vain olemalla oma itsensä ja katsomalla silmiin. Elämä on nyt parempaa, vaikka en häntä ole saanutkaan. En unohda varmaan koskaan. Olen oikeastaan kiitollinen.