Muistan loppuelämäni kun katsottiin suoraan silmiin.

Sinulta se vain taisi nopeasti unohtua?
58826
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 58

Vanhimmat

Ei ole unohtunut hetkeksikään. Jos yksi mies olet.

Äänestä
  • Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.

Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.

Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.

Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.

Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?

Kiitos tuosta. jos.

Äänestä

Etkö sinä katso melkein joka päivä ihmisiä silmiin? Harvat silmät herättää kuitenkaan rakkaudellisia tunteita.

Äänestä
  • Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.

Minkäkin taisin miehestä seota..

Äänestä

Muistan erään miehen katseet varmaankin aina. Niihin silmiin jäi kiinni.

Äänestä

Ei, vaan sinulta unohtui ettei se unohdu minultakaan.

Äänestä
  • Olisi silloin kannattanut toimia ihan toisin.

Äänestä

Ei ole unohtunut, en ole unohtanut, erään miehen kanssa katsottiin silmiin <3

Äänestä
  • Sinä eripariaolevat olet hyvin sopeutuvainen lähes kaikkiin viesteihin. Ihan varmaan sopeutuisit myös minuun, sillä olen hyvin demokraattinen ja avoin.

Äänestä

Ei unohdu. Miten voikaan tuntua tältä. Nyt sitten hämillään, sekaisin ja ihastunut.

Äänestä
  • Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁

Hyvilläni olen. Sain katsoa kauniita silmiä. Kumpa olisimme olleet kahden. Mies sivusta.

Äänestä

Vai niin...sinähän sen sitten tiedät..🤭

Äänestä
  • Jaksamisia pikkuponille👍

Äänestä

Muistan. Sähän ihan häkellyit ja katsoit heti pois päin :D

Äänestä
  • Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.

Eihän noin rehellistä nykyisin enää arvosteta. Tytöt haluaa pitää hauskaa.

Äänestä

• Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m

Wau!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulet siihen lokkeilemaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Arvaan, samoin olisin halunnut ja haluan vieläkin --> nähdä ja katsella sinua nainen. m>n

Äänestä

Ei... Ja pilkattiin, isolla porukalla.
Nyt vaan on tullut opiksi enkä kanna traumana ☀️🙌

Äänestä

Tämä ei varmastikaan ole minulle, kun katselen häntä niin paljon kuin vain rohkenen :). Se on kuitenkin välistä vaikeaa, kun pelkään että tunteeni näkyvät tavastani katsoa ja elehtiä kun olen hänen lähellään. Hän saa minut onnelliseksi pelkällä läsnäolollaan, se ei voi olla näkymättä ulospäin. Joudun hillitsemään itseäni niin paljon, se ei ole kivaa, mutta pakon sanelemaa.

Äänestä
  • Veit sanat suustani.

Äänestä

• Sama tuttu tunne varmaan monella, myös aloittajalla vaikka jo vanha juttu.

Äänestä

En oo unohtanut, sulla on puhutteleva katse, johon jää kiinni.

Äänestä

Elämässä voi unohtua lähes mikä asia vain, mutta kauniin naisen, kauniisiin silmiin katsoessa, hetkissä on ikuisuus.

Äänestä
  • Ihana lukea, että täällä näinkin moni on saanut katsella silmiin ja hukkua niihin. Katseen voimaa ei voi väheksyä. Joskus se vain on niin voimallista. Hymy eräälle miehelle.

Äänestä

• Silmät on sielun peili ja erään naisen sielu jäi vaivaamaan aloittajaa.

Äänestä

Ei kyllä unohtunut. 😐

Äänestä

katsoin sua silmiin, vaikka ilmoitit aiemmin "elä sie poigee näihin silmmii huku, oli vaka vastus"
hei, yks mutsi kerran survoi pillunsa naamalleni, joten hoksasin että voisin vielä kerran katsoo sua silmiin, kauniimpiin, mitä yksikään skoda niin......
rauhallista illanjatkoa, jouluja moro
https://www.youtube.com/watch?v=_Prgr7TK9n0

Äänestä
  • jouluja sokotallekin, vaikka ihan eri merkeissä.

Äänestä

Se on mun happy place. Se katse. Silloin, kun oon yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä, mietin häntä ja sitä katsetta, kysyvää, kujeilevaa ja sellaista, että näit sieluuni.

Äänestä

Oliko ne silmät ruskeat joihin katsoin takaisin?

Äänestä
  • Oli, ja sinulla nainen siniset.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oli, ja sinulla nainen siniset.

Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤

Niin oli meilläkin katse ja hänellä ne ruskeat. Enemmän sivusta.

Äänestä

Siitä on jo monta vuotta . En vieläkään tiedä hänen nimeään. Mies ja maaginen siniharmaa katse.

Äänestä

Jipiiiiiì.. muka kuka kaipaa? M/LPR

Äänestä

Naisella on kauniit silmät.. niihin unohtuu tuijottamaan

Äänestä
  • Naiset vain ajautuu ihan eri miehiin.

Äänestä

Katsottiin kyllä. Sanoja ei sitten tullut. Myöhemmin niiden tullessa lyhyessä hetkessä alkoi ahdistamaan. Nykyäänkin ahdistaa. N-M tästä jo alle vuosi aikaa mennyt.

Äänestä

Miksi silmät paljastaa, ei kerro suut?

Äänestä

Olipas aloituksessa todella hyvät tunnisteet! Nuohan käy ihan kaikkiin jotka joskus ovat katsoneet jotain ihmistä silmiin :D ei hyvää päivää...

Äänestä
  • Ei tuossa aloituksessa puhuta tavallisesta silmiin katsomisesta, siitä olen varma.

Äänestä

Muistan minäkin. Vastaavaa kihelmöivää katselua en ole kohdannut.

Äänestä
  • Enkä enää tule varmaan koskaan kohtaamaan. Näin se meni ja se siitä.

Äänestä

eipä ole unohtunut, ja tuskin koskaan unohtuukaan!!

Äänestä

Muistan yhden katseen, mut siitä ei ollut luettavissa lämpöä, jota olisin toivonut vaan enempi pelkoa? Pelon ymmärsin hyvin jälkeenpäin, en siinä tilanteessa. En ollut uhka hänelle, siksi sitä oli vaikea sisäistää itselle. Sen jälkeen tapahtunut paljon asioita, mitkä luo enempi etääntymistä. Näkemyserot etäännyttää, kun ymmärrystä ei synny.

Äänestä

Muistan erään miehen katseen, miten voisin unohtaa, jäin koukkuun. Kumpa en olisi jäänyt...

Äänestä

Itse en ole unohtanut katseiden kohtaamista, joka tapahtui jo n. 25 vuotta sitten. En ole koskaan tuntenut vastaavaa, ja meninkin tuolloin tilanteesta niin hämilleni, ettei miehestä jäänyt juurikaan tuntomerkkejä mieleen. Silti katseiden kohtaamisen aikaansaama tunnekuohu ei unohdu ehkä koskaan. Jos ihminen voi kokea suunnatonta iloa ja rakkauden tunteita täysin tuntematonta ihmistä kohtaan, oli tuossa tilanteessa kyse juuri siitä.

Äänestä

Joskus kohtaa katseen, joka pääsee kaiken suojakuoren läpi, sieluun asti. Aika pysähtyy, eikä hengittäminenkäön meinaa onnnistua, jalat lähtee alta, sähkö täristää kroppaa. Tunne on hyvin sama kuin rakkaudesta rakastellessa syvässä katsekontaktissa ja täydellisessä kontaktissa, kun kaksi on täydellisesti yhtä. Henkinen rakastelu,

”Uuden” ihmisen kanssa olen kokenut tuon vain kerran n. 45v aikana. Sanon ”uuden”, koska olimme olleet paljon tekemisissä muuten, mutta mitään suhteeseen viittaavaa ei ollut. Vaikka mitään suhteeseen tai tapailuun verrattavaa ei koskaan tapahtunutkaan, voin sanoa, että kyseessä on/oli suuri rakkaus, sielun kumppani.

En pysty unohtamaan, eikä minun tarvitsekaan. Hän herätti minut horroksesta, ja sai minut ymmärtämään elämän tärkeitä asioita ja rakkauden kirkkaimman ytimen, vain olemalla oma itsensä ja katsomalla silmiin. Elämä on nyt parempaa, vaikka en häntä ole saanutkaan. En unohda varmaan koskaan. Olen oikeastaan kiitollinen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Sinulta se vain taisi nopeasti unohtua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu