Sinulta se vain taisi nopeasti unohtua?
Muistan loppuelämäni kun katsottiin suoraan silmiin.
58
781
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole unohtunut hetkeksikään. Jos yksi mies olet.
- Anonyymi
Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.
Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.
Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.
Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.
Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?
Kiitos tuosta. jos.
- Anonyymi
Etkö sinä katso melkein joka päivä ihmisiä silmiin? Harvat silmät herättää kuitenkaan rakkaudellisia tunteita.
- Anonyymi
Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.
Minkäkin taisin miehestä seota..
- Anonyymi
Muistan erään miehen katseet varmaankin aina. Niihin silmiin jäi kiinni.
- Anonyymi
Ei, vaan sinulta unohtui ettei se unohdu minultakaan.
- Anonyymi
Olisi silloin kannattanut toimia ihan toisin.
Ei ole unohtunut, en ole unohtanut, erään miehen kanssa katsottiin silmiin <3
- Anonyymi
Sinä eripariaolevat olet hyvin sopeutuvainen lähes kaikkiin viesteihin. Ihan varmaan sopeutuisit myös minuun, sillä olen hyvin demokraattinen ja avoin.
- Anonyymi
Ei unohdu. Miten voikaan tuntua tältä. Nyt sitten hämillään, sekaisin ja ihastunut.
- Anonyymi
Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁
Hyvilläni olen. Sain katsoa kauniita silmiä. Kumpa olisimme olleet kahden. Mies sivusta.
- Anonyymi
Vai niin...sinähän sen sitten tiedät..🤭
- Anonyymi
Jaksamisia pikkuponille👍
- Anonyymi
Muistan. Sähän ihan häkellyit ja katsoit heti pois päin :D
- Anonyymi
Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.
Eihän noin rehellistä nykyisin enää arvosteta. Tytöt haluaa pitää hauskaa.
- Anonyymi
Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet siihen lokkeilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan, samoin olisin halunnut ja haluan vieläkin --> nähdä ja katsella sinua nainen. m>n
Ei... Ja pilkattiin, isolla porukalla.
Nyt vaan on tullut opiksi enkä kanna traumana ☀️🙌- Anonyymi
Tämä ei varmastikaan ole minulle, kun katselen häntä niin paljon kuin vain rohkenen :). Se on kuitenkin välistä vaikeaa, kun pelkään että tunteeni näkyvät tavastani katsoa ja elehtiä kun olen hänen lähellään. Hän saa minut onnelliseksi pelkällä läsnäolollaan, se ei voi olla näkymättä ulospäin. Joudun hillitsemään itseäni niin paljon, se ei ole kivaa, mutta pakon sanelemaa.
- Anonyymi
Veit sanat suustani.
- Anonyymi
Sama tuttu tunne varmaan monella, myös aloittajalla vaikka jo vanha juttu.
- Anonyymi
En oo unohtanut, sulla on puhutteleva katse, johon jää kiinni.
- Anonyymi
Elämässä voi unohtua lähes mikä asia vain, mutta kauniin naisen, kauniisiin silmiin katsoessa, hetkissä on ikuisuus.
- Anonyymi
Ihana lukea, että täällä näinkin moni on saanut katsella silmiin ja hukkua niihin. Katseen voimaa ei voi väheksyä. Joskus se vain on niin voimallista. Hymy eräälle miehelle.
- Anonyymi
Silmät on sielun peili ja erään naisen sielu jäi vaivaamaan aloittajaa.
- Anonyymi
Ei kyllä unohtunut. 😐
- Anonyymi
katsoin sua silmiin, vaikka ilmoitit aiemmin "elä sie poigee näihin silmmii huku, oli vaka vastus"
hei, yks mutsi kerran survoi pillunsa naamalleni, joten hoksasin että voisin vielä kerran katsoo sua silmiin, kauniimpiin, mitä yksikään skoda niin......
rauhallista illanjatkoa, jouluja moro
https://www.youtube.com/watch?v=_Prgr7TK9n0- Anonyymi
jouluja sokotallekin, vaikka ihan eri merkeissä.
- Anonyymi
Se on mun happy place. Se katse. Silloin, kun oon yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä, mietin häntä ja sitä katsetta, kysyvää, kujeilevaa ja sellaista, että näit sieluuni.
- Anonyymi
Oliko ne silmät ruskeat joihin katsoin takaisin?
- Anonyymi
Oli, ja sinulla nainen siniset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli, ja sinulla nainen siniset.
Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤
Niin oli meilläkin katse ja hänellä ne ruskeat. Enemmän sivusta.
- Anonyymi
Siitä on jo monta vuotta . En vieläkään tiedä hänen nimeään. Mies ja maaginen siniharmaa katse.
- Anonyymi
Jipiiiiiì.. muka kuka kaipaa? M/LPR
- Anonyymi
Naisella on kauniit silmät.. niihin unohtuu tuijottamaan
- Anonyymi
Naiset vain ajautuu ihan eri miehiin.
- Anonyymi
Katsottiin kyllä. Sanoja ei sitten tullut. Myöhemmin niiden tullessa lyhyessä hetkessä alkoi ahdistamaan. Nykyäänkin ahdistaa. N-M tästä jo alle vuosi aikaa mennyt.
- Anonyymi
Miksi silmät paljastaa, ei kerro suut?
- Anonyymi
Olipas aloituksessa todella hyvät tunnisteet! Nuohan käy ihan kaikkiin jotka joskus ovat katsoneet jotain ihmistä silmiin :D ei hyvää päivää...
- Anonyymi
Ei tuossa aloituksessa puhuta tavallisesta silmiin katsomisesta, siitä olen varma.
- Anonyymi
Muistan minäkin. Vastaavaa kihelmöivää katselua en ole kohdannut.
- Anonyymi
Enkä enää tule varmaan koskaan kohtaamaan. Näin se meni ja se siitä.
- Anonyymi
eipä ole unohtunut, ja tuskin koskaan unohtuukaan!!
- Anonyymi
Muistan yhden katseen, mut siitä ei ollut luettavissa lämpöä, jota olisin toivonut vaan enempi pelkoa? Pelon ymmärsin hyvin jälkeenpäin, en siinä tilanteessa. En ollut uhka hänelle, siksi sitä oli vaikea sisäistää itselle. Sen jälkeen tapahtunut paljon asioita, mitkä luo enempi etääntymistä. Näkemyserot etäännyttää, kun ymmärrystä ei synny.
- Anonyymi
Muistan erään miehen katseen, miten voisin unohtaa, jäin koukkuun. Kumpa en olisi jäänyt...
- Anonyymi
Itse en ole unohtanut katseiden kohtaamista, joka tapahtui jo n. 25 vuotta sitten. En ole koskaan tuntenut vastaavaa, ja meninkin tuolloin tilanteesta niin hämilleni, ettei miehestä jäänyt juurikaan tuntomerkkejä mieleen. Silti katseiden kohtaamisen aikaansaama tunnekuohu ei unohdu ehkä koskaan. Jos ihminen voi kokea suunnatonta iloa ja rakkauden tunteita täysin tuntematonta ihmistä kohtaan, oli tuossa tilanteessa kyse juuri siitä.
- Anonyymi
Joskus kohtaa katseen, joka pääsee kaiken suojakuoren läpi, sieluun asti. Aika pysähtyy, eikä hengittäminenkäön meinaa onnnistua, jalat lähtee alta, sähkö täristää kroppaa. Tunne on hyvin sama kuin rakkaudesta rakastellessa syvässä katsekontaktissa ja täydellisessä kontaktissa, kun kaksi on täydellisesti yhtä. Henkinen rakastelu,
”Uuden” ihmisen kanssa olen kokenut tuon vain kerran n. 45v aikana. Sanon ”uuden”, koska olimme olleet paljon tekemisissä muuten, mutta mitään suhteeseen viittaavaa ei ollut. Vaikka mitään suhteeseen tai tapailuun verrattavaa ei koskaan tapahtunutkaan, voin sanoa, että kyseessä on/oli suuri rakkaus, sielun kumppani.
En pysty unohtamaan, eikä minun tarvitsekaan. Hän herätti minut horroksesta, ja sai minut ymmärtämään elämän tärkeitä asioita ja rakkauden kirkkaimman ytimen, vain olemalla oma itsensä ja katsomalla silmiin. Elämä on nyt parempaa, vaikka en häntä ole saanutkaan. En unohda varmaan koskaan. Olen oikeastaan kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177