Muistan loppuelämäni kun katsottiin suoraan silmiin.

Anonyymi

Sinulta se vain taisi nopeasti unohtua?

58

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole unohtunut hetkeksikään. Jos yksi mies olet.

      • Anonyymi

        Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit väärin. Jos haluat tulla huomatuksi ja osallistua, älä koskaan myönnä että kaipaat.

        Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä halua mitenkään osallistua välttämättä. Kyllä mä kaipaan enkä sitä kiellä. Katseesta kirjoittajat aina mut pysäyttää. Toivon, että joku ei olisi unohtanut. Se oli The katse. Koska molemmat oikeastaan näytti siinä, ettei pelkää katsoa toista, sanoja ehkä sitäkin enemmän.

        Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta katse kertoo enemmän kuin kaikki sanat.

        Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekikin siinä hetkessä, mulla ja hänellä. Katse kertoi enemmän kuin sanat. Sanat ja käytös meni joskus mulla metsään. Pahoittelut siitä hänelle.

        Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään pahoittelemista. Mikäpä tuon kauniimpaa?

        Kiitos tuosta. jos.


    • Anonyymi

      Etkö sinä katso melkein joka päivä ihmisiä silmiin? Harvat silmät herättää kuitenkaan rakkaudellisia tunteita.

      • Anonyymi

        Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson aina ihmisiä silmiin ja monet tuntemattomatkin hädissään tervehtivät minua. Tarkoitin tällä aloituksella naista, jonka katseeseen jo ensinäkemisellä sekosin.

        Minkäkin taisin miehestä seota..


    • Anonyymi

      Muistan erään miehen katseet varmaankin aina. Niihin silmiin jäi kiinni.

    • Anonyymi

      Ei, vaan sinulta unohtui ettei se unohdu minultakaan.

      • Anonyymi

        Olisi silloin kannattanut toimia ihan toisin.


    • Ei ole unohtunut, en ole unohtanut, erään miehen kanssa katsottiin silmiin <3

      • Anonyymi

        Sinä eripariaolevat olet hyvin sopeutuvainen lähes kaikkiin viesteihin. Ihan varmaan sopeutuisit myös minuun, sillä olen hyvin demokraattinen ja avoin.


    • Anonyymi

      Ei unohdu. Miten voikaan tuntua tältä. Nyt sitten hämillään, sekaisin ja ihastunut.

      • Anonyymi

        Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on..minullakin. Hämilleen, sekaisin ja ihastumaan taas menin. Mies sinä nuo tuntemukset sait aikaan? Oletko edes pahoillasi vai hyvilläsi? Mitä sinä tunnet? 😉😁

        Hyvilläni olen. Sain katsoa kauniita silmiä. Kumpa olisimme olleet kahden. Mies sivusta.


    • Anonyymi

      Vai niin...sinähän sen sitten tiedät..🤭

      • Anonyymi

        Jaksamisia pikkuponille👍


    • Anonyymi

      Muistan. Sähän ihan häkellyit ja katsoit heti pois päin :D

      • Anonyymi

        Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se en häkelly koskaan ja varsinkaan katso kenestäkään pois. Arvosta ihan kaikkia ja katson kaikkia päin.

        Eihän noin rehellistä nykyisin enää arvosteta. Tytöt haluaa pitää hauskaa.


      • Anonyymi

        Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m

        Wau!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m

        Tulet siihen lokkeilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa miksi? Olisin halunnut enemmän mitä tilanteessa olisi ollut sopivaa..n-m

        Arvaan, samoin olisin halunnut ja haluan vieläkin --> nähdä ja katsella sinua nainen. m>n


    • Ei... Ja pilkattiin, isolla porukalla.
      Nyt vaan on tullut opiksi enkä kanna traumana ☀️🙌

    • Anonyymi

      Tämä ei varmastikaan ole minulle, kun katselen häntä niin paljon kuin vain rohkenen :). Se on kuitenkin välistä vaikeaa, kun pelkään että tunteeni näkyvät tavastani katsoa ja elehtiä kun olen hänen lähellään. Hän saa minut onnelliseksi pelkällä läsnäolollaan, se ei voi olla näkymättä ulospäin. Joudun hillitsemään itseäni niin paljon, se ei ole kivaa, mutta pakon sanelemaa.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani.


      • Anonyymi

        Sama tuttu tunne varmaan monella, myös aloittajalla vaikka jo vanha juttu.


    • Anonyymi

      En oo unohtanut, sulla on puhutteleva katse, johon jää kiinni.

    • Anonyymi

      Elämässä voi unohtua lähes mikä asia vain, mutta kauniin naisen, kauniisiin silmiin katsoessa, hetkissä on ikuisuus.

      • Anonyymi

        Ihana lukea, että täällä näinkin moni on saanut katsella silmiin ja hukkua niihin. Katseen voimaa ei voi väheksyä. Joskus se vain on niin voimallista. Hymy eräälle miehelle.


      • Anonyymi

        Silmät on sielun peili ja erään naisen sielu jäi vaivaamaan aloittajaa.


    • Anonyymi

      Ei kyllä unohtunut. 😐

    • Anonyymi

      katsoin sua silmiin, vaikka ilmoitit aiemmin "elä sie poigee näihin silmmii huku, oli vaka vastus"
      hei, yks mutsi kerran survoi pillunsa naamalleni, joten hoksasin että voisin vielä kerran katsoo sua silmiin, kauniimpiin, mitä yksikään skoda niin......
      rauhallista illanjatkoa, jouluja moro
      https://www.youtube.com/watch?v=_Prgr7TK9n0

      • Anonyymi

        jouluja sokotallekin, vaikka ihan eri merkeissä.


    • Anonyymi

      Se on mun happy place. Se katse. Silloin, kun oon yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä, mietin häntä ja sitä katsetta, kysyvää, kujeilevaa ja sellaista, että näit sieluuni.

    • Anonyymi

      Oliko ne silmät ruskeat joihin katsoin takaisin?

      • Anonyymi

        Oli, ja sinulla nainen siniset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli, ja sinulla nainen siniset.

        Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Meistä toisella on ruskeat ja toisella siniset silmät myös. Ja kerran oli sellainen KATSE. ❤

        Niin oli meilläkin katse ja hänellä ne ruskeat. Enemmän sivusta.


    • Anonyymi

      Siitä on jo monta vuotta . En vieläkään tiedä hänen nimeään. Mies ja maaginen siniharmaa katse.

    • Anonyymi

      Jipiiiiiì.. muka kuka kaipaa? M/LPR

    • Anonyymi

      Naisella on kauniit silmät.. niihin unohtuu tuijottamaan

      • Anonyymi

        Naiset vain ajautuu ihan eri miehiin.


    • Anonyymi

      Katsottiin kyllä. Sanoja ei sitten tullut. Myöhemmin niiden tullessa lyhyessä hetkessä alkoi ahdistamaan. Nykyäänkin ahdistaa. N-M tästä jo alle vuosi aikaa mennyt.

    • Anonyymi

      Miksi silmät paljastaa, ei kerro suut?

    • Anonyymi

      Olipas aloituksessa todella hyvät tunnisteet! Nuohan käy ihan kaikkiin jotka joskus ovat katsoneet jotain ihmistä silmiin :D ei hyvää päivää...

      • Anonyymi

        Ei tuossa aloituksessa puhuta tavallisesta silmiin katsomisesta, siitä olen varma.


    • Anonyymi

      Muistan minäkin. Vastaavaa kihelmöivää katselua en ole kohdannut.

      • Anonyymi

        Enkä enää tule varmaan koskaan kohtaamaan. Näin se meni ja se siitä.


    • Anonyymi

      eipä ole unohtunut, ja tuskin koskaan unohtuukaan!!

    • Anonyymi

      Muistan yhden katseen, mut siitä ei ollut luettavissa lämpöä, jota olisin toivonut vaan enempi pelkoa? Pelon ymmärsin hyvin jälkeenpäin, en siinä tilanteessa. En ollut uhka hänelle, siksi sitä oli vaikea sisäistää itselle. Sen jälkeen tapahtunut paljon asioita, mitkä luo enempi etääntymistä. Näkemyserot etäännyttää, kun ymmärrystä ei synny.

    • Anonyymi

      Muistan erään miehen katseen, miten voisin unohtaa, jäin koukkuun. Kumpa en olisi jäänyt...

    • Anonyymi

      Itse en ole unohtanut katseiden kohtaamista, joka tapahtui jo n. 25 vuotta sitten. En ole koskaan tuntenut vastaavaa, ja meninkin tuolloin tilanteesta niin hämilleni, ettei miehestä jäänyt juurikaan tuntomerkkejä mieleen. Silti katseiden kohtaamisen aikaansaama tunnekuohu ei unohdu ehkä koskaan. Jos ihminen voi kokea suunnatonta iloa ja rakkauden tunteita täysin tuntematonta ihmistä kohtaan, oli tuossa tilanteessa kyse juuri siitä.

    • Anonyymi

      Joskus kohtaa katseen, joka pääsee kaiken suojakuoren läpi, sieluun asti. Aika pysähtyy, eikä hengittäminenkäön meinaa onnnistua, jalat lähtee alta, sähkö täristää kroppaa. Tunne on hyvin sama kuin rakkaudesta rakastellessa syvässä katsekontaktissa ja täydellisessä kontaktissa, kun kaksi on täydellisesti yhtä. Henkinen rakastelu,

      ”Uuden” ihmisen kanssa olen kokenut tuon vain kerran n. 45v aikana. Sanon ”uuden”, koska olimme olleet paljon tekemisissä muuten, mutta mitään suhteeseen viittaavaa ei ollut. Vaikka mitään suhteeseen tai tapailuun verrattavaa ei koskaan tapahtunutkaan, voin sanoa, että kyseessä on/oli suuri rakkaus, sielun kumppani.

      En pysty unohtamaan, eikä minun tarvitsekaan. Hän herätti minut horroksesta, ja sai minut ymmärtämään elämän tärkeitä asioita ja rakkauden kirkkaimman ytimen, vain olemalla oma itsensä ja katsomalla silmiin. Elämä on nyt parempaa, vaikka en häntä ole saanutkaan. En unohda varmaan koskaan. Olen oikeastaan kiitollinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe