Olenko bi vai homo?

Anonyymi

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

5

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa kokeilla / kokea perseeseen veto. Sama kuin naisilla, niin eka kerta ei ole paras vaan monen toiston jälkeen tuntuu parhaalle. Itse koin aika junnuna ja se oli ihan fine tunne parin vuoden jutussa vaikka tekijä ei ole bueno

• Anonyymi

Olet.

• Anonyymi

Mieti asiaa tältä kantilta.

Jos edessäsi on kaksi ihmistä, mies ja nainen, niin kumpaan pystyisit rakastumaan niin että haluaisit hänen kanssaan naimisiin?

Seksitutkimusten mukaan, biseksuaalisuuden eri sävyjä omaavat ihmiset ovat ehdottomasti suurin enemmistö. Minulla on hieman samanlainen tilanne kuin sinulla, eli että voisin homostella miehen kanssa, mutta rakastua en pysty. Naiseen voin rakastua. Se tarkoittaa sitä että olen jossain suhteessa biseksuaalinen, vaikka yhteiskunta määrittelee minut heteroksi. Siis siinä mielessä, etten ole homostellut kenenkään miehen kanssa. Tuon ymmärtämiseen ja hyväksymiseen meni pari vuotta, mutta yleensä, yksinkertaisuuden vuoksi ajattelen itseni heterona, vaikka homostelu ei olekaan mikään kauhistus.

Yksinkertaistaen asia voidaan luokitella esimerkiksi näin.

01-Vastakkainen sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti. (heteroseksuaali)
      02-Vastakkainen sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti, ei tunteellisesti. (biseksuaali)
      03-Vastakkainen ja sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti. (biseksuaali)
      04-sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti, ei tunteellisesti (biseksuaali)
      05-Sama sukupuoli kiinnostaa sinua seksuaalisesti ja tunteellisesti (homoseksuaali)

Yleensä 100% hetero ei näe muita kuin homoseksuaaleja, silloinkin kun kyse olisi biseksuaalista. Sama juttu myös 100% homoseksuaalien kohdalla! Homoseksuaalit eivät pidä bisseistä, koska he näkevät heidät heteroina.

Tuo ääripääbias ulottuu ihan mihin tahansa aiheeseen jossa on harmaan sävyjä.

• Mitä väliä seksuaalisuudellasi on...Ole tyytyväinen siihen mikä olet !! Mukavia hetkiä Sinulle seksin parissa...

• Anonyymi

Jos haluat jonkin termin, niin on olemassa esim. heteroromanttinen ja homoseksuaalinen. Tarkoittaa, että tunnet vetoa naisiin romanttisesti, mutta miehiin seksuaalisesti. Voit myös olla "fluid" (suomeksi lähin sana on liukuva) tai välttämättä et tarvitse leimaa, jos et halua. Parisuhteita ajatellen ei kannata asettua mihinkään laatikkoon, koska voit tutustuessasi päättää, pystyisitkö viettämään toisen kanssa elämääsi. Joka tapauksessa onnea itsesi löytämiseen, ja niin kuin jo sanoitkin, se ei ole yksioikoista. Leiman puuttuminen tai sen löytyminen ei tee sinusta rikkinäistä tai kokonaista <3

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2016
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      62
      1687
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      923
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe