Mielestäni ei mitenkään.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tän takia mä rakastan Venäjällä tehdä töitä
- Anonyymi
Mikä onlyfans, koskaan kuullukaan
- Anonyymi
Onhan siinä iso ero. Maailman vanhin ammatti on lääkäri!
- Anonyymi
Ei sisällä yhdyntää, siten.
- Anonyymi
Pienempi paha yhdyntä on kuin intiimit kuvasi ikuisesti jonkun tuntemattoman hallussa. Mikä estää niitä kuvia pulpahtamasta myöhemmin julkisuuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienempi paha yhdyntä on kuin intiimit kuvasi ikuisesti jonkun tuntemattoman hallussa. Mikä estää niitä kuvia pulpahtamasta myöhemmin julkisuuteen?
Eipä se kai exhibitionistia haittaa. Kunhan tarpeeksi monella smegma lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se kai exhibitionistia haittaa. Kunhan tarpeeksi monella smegma lentää.
Nyt riittää ludem toi mun kiusa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan oikee pano rahasta ihan eri asia kuin jotkut kuvat. Ja ihmiset on kyllä jo niin kyllästetty eroottisella kuvastolla että yks hailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt riittää ludem toi mun kiusa.
Takiainenko siellä kaipaa
- Anonyymi
Eivät pysty antamaan pillua kaikenlaisille törkyturville, niin tuollein saa helposti rahaa, eikä tarvii saada ketään iholleen.
Tällaisena korona aikana sehän on erittäin positiivinen ilmiö mielenterveyden kannalta että ihmiset voivat edes etäbä olla seksuaalisesti vuorovaikutuksessa toisiin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491