Korona Huittisissa

Anonyymi

Mikä tilanne Huittisissa,pitäisi työkeikalle tulla?

13

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huittisisa suasitellaan käytettäväksi rouhekintaita ja hankkijan lippalakkia ainakin liätteenajosa! Kaasunaamaria ainakin vampulasa käyresä pruukannut käyttää..muuten tilanne hyvä,

    • Anonyymi

      Huittisten ohi kulkee kaksi täysin hyväkuntoista ja ajokelpoista valtatietä. Käytä niitä, jos olet täälläpäin liikkeellä. Ajele vauhdilla ohi.
      Vältät täällä voimakkaana riehuvan koronatautipandemian.

    • Kun itse kysyy ja vastaa, saa mieleisiään vastauksia.

      • Anonyymi

        Häät kun aamupäivällä tekee kysymyksen ja vastaa iltapäivällä,Heh
        heh hee.


    • Anonyymi

      Tilanne on aivan katastrofaalinen. Ilmeisesti jo ainakin kaksi varmistettua tartuntaa kriisin aikana. Ihmettelen syvästi, miksi kaikki koulut ja muutkin kaupungin kiinteistöt ovat vielä auki eikä ulkonaliikkumiskieltoa ole asetettu. Kannattaa kiertää kaupunki kaukaa, sillä niin hurjalta meno nyt näyttää.

      • Anonyymi

        Ja sitten tulee Huittisiin, kansanedustaja Satonen, positiivisen koronatestin tuloksen saanut on vieraillut monessa paikassa melkein virusvapaassa kaupungissa. Keväälä oli yksi, ja nyt toinen jonka alkuperä on Pirkanmaalta. Jos tämä edustaja on vieraillut kaupungin talossa , alkaa iso desinfionti ja koko henkilökunnan karanteeniaika,


    • Anonyymi

      Maskia monetkaan ei käytä,sillä he ovat tottuneet jo tähän sianpaskankäryyn...

    • Anonyymi

      Satakunnan Kansa uutisoi taas Huittisista, että se on Ilmajoen ohella ainoa yli 10 000 asukkaan kunta Suomessa, missä koronatartuntojen määrä on alle 5.
      Hyvä, että tartuntoja on Huittisissa vähän, mutta ei Huittisten asukasluku enää ole yli 10 000: Tilastokeskuksen ennakkotiedon mukaan asukasluku on 9937.

      • Anonyymi

        Olis taaskin pitänyt tehdä tilastot sen mukaan, paljonko missäkin kunnassa on eläviä terveitä sikoja. Täällä meillä on aina se 18.000...20.000 päätä ainakin. Joskun joukukinkun tekoaikaan saattaa tilapäisesti mennä alle, mutta uuret isot poikimiset ja pahnueet korjaa taas äkkiä takasin.


      • Anonyymi

        Niinpä, huittislaiset ovat tottuneet pöpöjä hengittämään. On saatu vastustuskykyä lietteenhajusta.


      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta,hienoa,että olette selvinneet näin hyvin.


    • Anonyymi

      Olisin ostanut eilen pehmiksen härkäpakarin jäätelökioskilta, mutta se oli sulki!?
      Koronan takiako? Vaadin bensarahat heti takaisin ja kaiken kukkuraksi vielä kastuin.
      Siitäkin korvausanomus aiheellinen, vaikka se ei tapahtunut uimahallissa?
      Vastatkaa ja auttakaa pliis..

    • Anonyymi

      Pysy kotona!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe