Mikä tilanne Huittisissa,pitäisi työkeikalle tulla?
Korona Huittisissa
13
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Huittisisa suasitellaan käytettäväksi rouhekintaita ja hankkijan lippalakkia ainakin liätteenajosa! Kaasunaamaria ainakin vampulasa käyresä pruukannut käyttää..muuten tilanne hyvä,
- Anonyymi
Huittisten ohi kulkee kaksi täysin hyväkuntoista ja ajokelpoista valtatietä. Käytä niitä, jos olet täälläpäin liikkeellä. Ajele vauhdilla ohi.
Vältät täällä voimakkaana riehuvan koronatautipandemian. Kun itse kysyy ja vastaa, saa mieleisiään vastauksia.
- Anonyymi
Häät kun aamupäivällä tekee kysymyksen ja vastaa iltapäivällä,Heh
heh hee.
- Anonyymi
Tilanne on aivan katastrofaalinen. Ilmeisesti jo ainakin kaksi varmistettua tartuntaa kriisin aikana. Ihmettelen syvästi, miksi kaikki koulut ja muutkin kaupungin kiinteistöt ovat vielä auki eikä ulkonaliikkumiskieltoa ole asetettu. Kannattaa kiertää kaupunki kaukaa, sillä niin hurjalta meno nyt näyttää.
- Anonyymi
Ja sitten tulee Huittisiin, kansanedustaja Satonen, positiivisen koronatestin tuloksen saanut on vieraillut monessa paikassa melkein virusvapaassa kaupungissa. Keväälä oli yksi, ja nyt toinen jonka alkuperä on Pirkanmaalta. Jos tämä edustaja on vieraillut kaupungin talossa , alkaa iso desinfionti ja koko henkilökunnan karanteeniaika,
- Anonyymi
Maskia monetkaan ei käytä,sillä he ovat tottuneet jo tähän sianpaskankäryyn...
- Anonyymi
Satakunnan Kansa uutisoi taas Huittisista, että se on Ilmajoen ohella ainoa yli 10 000 asukkaan kunta Suomessa, missä koronatartuntojen määrä on alle 5.
Hyvä, että tartuntoja on Huittisissa vähän, mutta ei Huittisten asukasluku enää ole yli 10 000: Tilastokeskuksen ennakkotiedon mukaan asukasluku on 9937.- Anonyymi
Olis taaskin pitänyt tehdä tilastot sen mukaan, paljonko missäkin kunnassa on eläviä terveitä sikoja. Täällä meillä on aina se 18.000...20.000 päätä ainakin. Joskun joukukinkun tekoaikaan saattaa tilapäisesti mennä alle, mutta uuret isot poikimiset ja pahnueet korjaa taas äkkiä takasin.
- Anonyymi
Niinpä, huittislaiset ovat tottuneet pöpöjä hengittämään. On saatu vastustuskykyä lietteenhajusta.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä vastauksesta,hienoa,että olette selvinneet näin hyvin.
- Anonyymi
Olisin ostanut eilen pehmiksen härkäpakarin jäätelökioskilta, mutta se oli sulki!?
Koronan takiako? Vaadin bensarahat heti takaisin ja kaiken kukkuraksi vielä kastuin.
Siitäkin korvausanomus aiheellinen, vaikka se ei tapahtunut uimahallissa?
Vastatkaa ja auttakaa pliis.. - Anonyymi
Pysy kotona!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481