Oppilaat jotka opiskelevat samalla luokalla, meinaavat pitää pikkujoulut (n 20-25henk) koronasta huolimatta. Mielestäni ei tulisi pitää, vaikka ovatkin tekemisissä koulussa. Mitä mieltä olette?
Korona ja pikkujoulukausi
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä kuinka vanhoja nämä oppilaat ovat, jos he ovat alakoululaisia olen sitä mieltä että se on kai ihan OK kunhan he pitävät turvavälejä. Toisaalta uusien korona rajoitusten takia ne voisi järjestää vaikka ulkotiloissa
- Anonyymi
Ainakaan mikään mielikuvitukseen perustuva "korona" ei saa olla esteenä. Sellaistahan ei kerta kaikkiaan ole olemassa! Jokainen edes vähänkään faktoja tarkastanut tietää, että kyseessä on vain aitoon Göbbelsin henkeen tehty huijaus, jolla pakotetaan ihmiset ottamaan geenimanipulaatioruiske muka rokotteena. Kaikkialla koko maailmassa ei ole ollut vähääkään normaalia korkeampaa kuolleisuutta paitsi nyt se on alkanut hitaasti nousemaan, kun GM-ruiskeen saaneet ovat alkaneet kuolemaan siihen.
Etkö muka ole tietävinäsi, miten meitä huijataan mennen tullen ja vielä palatessa? Ota selvää faktoista ja muodosta sitten mielipiteesi asioista äläkä lähde lampaana politrukkien pelottelun mukaan, sillä se tietää sinulle varmaa tuhoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959