Pikkujoululahjat

Anonyymi

Mitä annatte pikkujoululahjaksi vai annatteko mitään? Voiko teidän mielestä antaa joulukalenterin jos tapaillaan?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna vaan muttei mitään lasten suklaakalenteria. Joku tunnelmallinen kuva missä on hileitä. Tai heijastinkin voisi olla kiva, joku erikoisempi.

      • Anonyymi

        Ihania ideoita ❤ onnekkaita ovat lahjan saajanne ☺


    • Anonyymi

      En voi antaa mitään, ei ole kelle antaisi.. Joulukalenteri ei tulisi heti mieleen, mutta hauska idea.

    • Anonyymi

      Tottakai voi antaa. Kiva ele.

    • Anonyymi

      Anna jotain itse tehtyä vaikka se kalenteri, niitä voi tehdä tulitikkulaatikoista tmv. Toinen mikä tulee mieleen, voisit tehdä itse vaikka toffeeta tai muita makeisia tai neuloa villasukat. Välttämättä ei tarvitse antaa erillistä pikkujoululahjaa, mutta nyt varmaan viikonloppuna tapaatte ja se sopii ajankohtaan.

    • Anonyymi

      Kyllä voi, ihana ajatus. Ostin itselleni kaksi joulukalenteria, toisen kotiin ja toisen töihin. Lisäksi ostin kahdelle ystävälle lahjaksi joulukalenterin. Ne on niin tunnelmallisia ja nostalgisia.

    • Tottakai voi ja mikäs sen sopivampi lahja tähän aikaan... toisen huomioiminen on aina hyvä asia eikä lahjan tarvi olla kallis...

    • Anonyymi

      Meillä ei ole ollut tapana antaa pikkujoululahjoja, mutta eihän siitä haittaakaan ole vaikka antaa. Jotain pientä, joulukalenteri on varmasti hyvä mikäli arvelet hänen sen tyyppisestä pitävän.

    • Anonyymi

      Ehkä nyt sitten uskallan antaa sen joulukalenterin, kun ette pidä sitä typeränä lahjana. Kiitos että moni vastasi!

      • Anonyymi

        Varmasti hän tykkää siitä. Muistin yhtäkkiä, että sain kerran yhdeltä naisystävältäni sellaisen joulukalenterin, joka oli kuin eräs jouluinen maalaus. Laitoin joulun jälkeen ne luukut takaisin kiinni ja pidin sitä kalenteria seinällä vielä kauan.


    • Anonyymi

      Annan koti yllätyksen, josta en tee numeroa muka ”pikku juttu”, vaikka oikeasti suunnittelen ja ajoitan oikein.

      Kun hän tulee töistä, laitan kodin nätiksi, himmennä valoja jne. Teen pipareita, että tulee hyvä tuoksu ja yhtä helppoa suolaista salaattia, mistä hän tykkää ja glögiä.

      Askartelen tulitikkuaskin nätiksi ja sinne, lapun jossa lukee 25min hartia hieronta. Olen valmis toteuttamaan sen heti siinä olohuoneessa.

      Tavallaan arkinen, mutta kuitenkin ajateltu ☺️

      Joulukalenterin antaminen on kiva idea! Anna sellainen mistä hän tykkää. Itselleni tilasin viimevuonna Skincityn kosmetiikka kalenterin ja se oli ihana.( Naisystävä ei meikkaa) ...joku tee kalenteri vois myös olla kiva.

      • Anonyymi

        Siis vau miten hieno ele sulta. 🥰
        Itse haluisin myös toteuttaa jotain tuon tyyppisiä mut sit en kuitenkaan osaa kun oon niin epävarma tuollaisissa jos ymmärrät mitä tarkoitan?
        Toivon vain et sais viettää toisen kanssa kahdestaan aikaa. En tarvitse lahjoja.
        Aika toiselta on paras lahja.


      • Anonyymi

        Wow, tuo kuvaamasi oli unelmalahja häneltä. Kynttilöitä, eräs hänen tekemänsä salaatti ja hieronta.. Olisin kyllä jo maailman onnellisin nainen hänen sylissäänkin. Kyyneleet. Kaipaus❤


    • Kuten joku tässä jo aiemmin kertoili, niin myös mun mielestä semmoset ite tehdyt tai tuunatut jutut on kivoimpia. Kyllä joulukalenterin voi ihan hyvin myös antaa ☺️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe