Aihe

murrosikä pelottaa

mä oon 13w ja kaikilla mun kavreilla on isompi muna ku mulla ja niillä on jo äänen murros ja mulla ei oo edes muna karvoja

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fyysinen murrosikä alkaa tavallisimmin 9–14 vuoden iässä, tytöillä sukurauhaset, eli munasarjat alkavat yleensä kasvaa jo noin kymmenvuotiaana ja ulkoiset muutokset, kuten rintojen kasvu ja kasvun kiihtyminen ilmaantuvat keskimäärin 11 vuoden iässä.

• Anonyymi

”Sinun aikasi tulee” on sääntöjenvastainen viesti. Kukapa olisi arvannut?

• Anonyymi

Joo murrosikä on siisti n shit mutta se paska osa siinä on että se ei ole kaikilla samaan aikaan
      Älä hirveesti välitä paitsi jos ne kiusaa siitä ihan

• No voi harmi. Itke nyt sitten siitäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      227
      15051
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13482
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9186
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6553
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      243
      3854