Otsikosta käykin ilmi asiani. Auto on vuoden 2000 farmari.
Focuksen renkaiden pulttijako?
6
1950
Vastaukset
- lpö
4x se
- Keeki
Jako on 100mm,ihmetyttää miksi joku antaa vääriä tietoja.Kyseleppä vaikka Ford maahantuojalta..
- nappe
Keeki kirjoitti:
Jako on 100mm,ihmetyttää miksi joku antaa vääriä tietoja.Kyseleppä vaikka Ford maahantuojalta..
Vtut että on! Kyllä on Fordissa ollu 4*108 alusta asti! Käytännössä ensimmäiset eri jaolla olevat on nämä uudet viispulttiset!
eli kyllä se 4*108 se jako. Voit todeta sen helposti mittaamalla ristikkäin reijän keskeltä reijän keskelle. - FocusMies
nappe kirjoitti:
Vtut että on! Kyllä on Fordissa ollu 4*108 alusta asti! Käytännössä ensimmäiset eri jaolla olevat on nämä uudet viispulttiset!
eli kyllä se 4*108 se jako. Voit todeta sen helposti mittaamalla ristikkäin reijän keskeltä reijän keskelle.Pulttijako on 4x108! Ei kun mittanauha kätöseen...
- vokkerilla
FocusMies kirjoitti:
Pulttijako on 4x108! Ei kun mittanauha kätöseen...
uuden vm.2005 Focuksen pulttijako on 5x108.
- Focus -01
Keeki kirjoitti:
Ainakin vanhemman korin pulttijako on 4x108!! Itse vaihdoin juuri uudet alupallot alle ja tolla pulttijaolla se sinne uppos!! Että näin.. Soita ite sinne huoltoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415