jos tulet lähelle. Mun kanssa ei pelailla. Se on menoa sit!
Mä revin sun pelihousut
25
205
Vastaukset
- Anonyymi
Revi mua jo panettaa sä.
- Anonyymi
Siellä maalla ei näköjään muuta ajatellakkaan. Pelatkaa keskenänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä maalla ei näköjään muuta ajatellakkaan. Pelatkaa keskenänne.
En asu maalla enkä ole koskaan asunut. Mikset kuvittelisi mummoasi tänne kun olet niin v,tun huono arvailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu maalla enkä ole koskaan asunut. Mikset kuvittelisi mummoasi tänne kun olet niin v,tun huono arvailija.
wtf
- Anonyymi
Sitä on sitten koronalääkettä otettu enemmän kuin resepti sanoo..
- Anonyymi
En nauti mitään koronalääkkeitä!
- Anonyymi
sun kanssasi ei ole yhtään mitään, siinähän menoittelet ympiöitäs pillupaskiainen. hymyile, näin :)
Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa
https://www.youtube.com/watch?v=H8ULIw0Zgaw- Anonyymi
Onko sulla colombat ja galat loppu?
- Anonyymi
Vedätkö mua turpaan?
- Anonyymi
Aloitus on rauhaa rakastavalta naiselta herrasmiehelle. Turpien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on rauhaa rakastavalta naiselta herrasmiehelle. Turpien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Kerro ihmeessä lisää kun olet rauhaa rakastava. Mielenkiintoinen kommentti, mistähän peräisin 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää kun olet rauhaa rakastava. Mielenkiintoinen kommentti, mistähän peräisin 🤔
Kommentti on peräisin aloittajalta. Sen enempää en kerro kun en harrasta palstakeskusteluja.
- Anonyymi
Mä jo illalla mietin tuota turpaan-sanaa. Millasia ihmisiä täällä oikeasti käy, kun kuvittelin että aikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti on peräisin aloittajalta. Sen enempää en kerro kun en harrasta palstakeskusteluja.
Mikäs tää sitten on 😂
- Anonyymi
Ei mulla mitään pelihousuja ole. Alkkaritko sä revit?
- Anonyymi
Ei mullakaan ole pelihousuja, siksi en voinut kirjoittaa repiväni omat pelihousut. Olisi hyvä jos hänelläkään (niehellä) ei olisi pelihousuja, niin ei tartteisi repiä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mullakaan ole pelihousuja, siksi en voinut kirjoittaa repiväni omat pelihousut. Olisi hyvä jos hänelläkään (niehellä) ei olisi pelihousuja, niin ei tartteisi repiä mitään.
Nainen mä olen. Sen voisi laittaa tuon aloitukseen jo että kirjoittaa miehelle, jos ei halua lukea naisten alkkareista. Vai haluatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen mä olen. Sen voisi laittaa tuon aloitukseen jo että kirjoittaa miehelle, jos ei halua lukea naisten alkkareista. Vai haluatko?
No eihän täällä monet muutkaan laita aloitukseen kirjoittaako naiselle vai miehelle. Ajattelin aloitusta kirjoittaessani, että siitä ymmärtää muutenkin, että on miehelle, kun sitä pelihousu sanontaa kuuluu enimmäkseen miehiltä.
- Anonyymi
Ai miksi? Inhosta vai himosta?
- Anonyymi
Pelihousujen repiminen tarkoittaa, että joku hermostuu, suuttuu, pillastuu tma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelihousujen repiminen tarkoittaa, että joku hermostuu, suuttuu, pillastuu tma.
Tma=tms
- Anonyymi
Ok en tuu lähelle.
- Anonyymi
Seikkailijat älkööt vaivautuko -vai miten se sanotaankaan!
- Anonyymi
Ne revitään kyllä yleensä ne omat pelihousut, sillon kun hermostuu.
- Anonyymi
Niin mutta kun niitä ei ole kun en pelaile 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648