Olen niin järkyttynyt äiti

Anonyymi

Lapseni osasi lukea ja laskea ennen ekaluokkaa.Mieheni teki kuolemaa kotona samaan aikaan.Ope sanoi että ei nykyään edes kuole syöpään.Lapseni heitti läksynteon kokonaan.Aloitettiin uudestaan eri koulussa.
Kohta lapseni oli alkanut sihisemään ja näyttämään kynsiä opelle rehtorille vararehtorille ym.Rehtori käski päivystykseen.Tytär otettiin psy. Osastolle n.2kk.Minulla alkoi työt puoliso oli jo kuollut
Tyttären piti yksin mennä kouluun.Laitoin kaiken valmiiksi mutta vähän väliä soitettiin ettei tytär ole koulussa.Tytär tuli agressiiviseksi ja päädyimme Muhokselle perhekuntotukseen.Tytär laitettiin vammasten kouluun jossa opetettiin kuvakieltä.Kotona sitten en saanut laittaa kuvakieltä näkösälle koska se oli noloa.
Tytär rupesi yöllä valvomaan puhelimen kanssa enkä pystynyt häntä yksin rajottamaan.Niinpä hän päätyi lastenkotiin.
Näin wilmasta että tytärei tee läksyjä ja pinnaa koulusta. Tytär on erityisryhmässä enkussa matikassa äikässä
Hän myöhästelee aamutunneilta kun joutuu kahdella eri bussilla kulkemaan.Ja sama takaisin koulun jälkeen. Nyt oli koulu päättänyt että tytär tekisi aamut etänä.Vaikka yleensä ei tee läksyjä ja on eityisryhmässä.
Oli koulupalaveri ja niin huono tilanne ettei tytär ehkä suoriudu kahdeksannelta luokalta.
Haluaisin tietää mistä tämä kaikki johtuu.
Tyttäreltä ei ole tutkittu onko oppimisvaikeutta ym.vaikka olen pyytänyt.
Tytärtä ei saatu veikokeisiin koska kauhea rokotuskammo.
Tytär täytti 15 .
Jätetäänkö hänet tyhjän päälle kuinka hänen käy terveisin Järkyttynyt äiti.

14

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harrastuksia, uhreilua ja kunnollisia kavereita. Kuorolaulua kirkossa tai mistä hän tykkäisi.
      Tuo sama ongelma on kaikilla vanhemmilla ja lapsi voi mennä pilalle, jos häntä ei ohjata johonkin harrastukseen.
      Vanhemman vastuu ei ole pieni. Ei kenelläkään ketä välittää omasta lapsestaan.

      • Anonyymi

        Uimakoulun alkeiskurssi .n.5 kert.
        Ei innostunut ratsastamisesta oli liian vaativaa
        Ei innostunut tanssikerhosta kun meni vaikeaksi.
        Samoin jousiammunta oli liian vaativaa
        Piirustus kerhossa kaikkien piti piirtää sama kuva ja sen takia lopetti.
        Ja nyt ei halua edes aloittaa harrastuksia kun kokoajan on väsynyt.


    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi selvitellä hoitosuhdetta psyk.puolelle, jos sellaista ei nyt ole ? Ei tuota tilannetta taida hyvät harrastukset pelkästään auttaa, vaan jonkun sortin terapia/hoito lienee tarpeen.

      • Anonyymi

        Joo yritän,.mutta tytär ei halua.
        Ei anna ottaa verikoetta,ym ja hän saa päättää itse koska 15 vuotta🤮
        Voin.vain seurata.tilannetta
        Lasten koti ei voi auttaa kukaan ei halua auttaa
        Äitinä olo on kamalinta mitä tiedän ja olen menettänyt mielenterveyden.


      • Anonyymi

        Tuuntuu että he.tahallaan.odottivat että ei voi.tehä.mitään kunhan täyttää 15 v
        Kaikkia apuja ja terapiaa olen pyytänyt mutta ei tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuntuu että he.tahallaan.odottivat että ei voi.tehä.mitään kunhan täyttää 15 v
        Kaikkia apuja ja terapiaa olen pyytänyt mutta ei tullut.

        Tee potilasvahinkokeskukseen vahinkoilmoitus hoitovirheestä.
        Saattaa olla todellakin tahallista. Eipä olisi ensi kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yritän,.mutta tytär ei halua.
        Ei anna ottaa verikoetta,ym ja hän saa päättää itse koska 15 vuotta🤮
        Voin.vain seurata.tilannetta
        Lasten koti ei voi auttaa kukaan ei halua auttaa
        Äitinä olo on kamalinta mitä tiedän ja olen menettänyt mielenterveyden.

        Pistä se likka kadulle tai töihin. Moni työkaverini oli 15v. Töihin tullessaan kun koulut ei kiinnostaneet, kotona kaikki päin mäntyä, rahaa pitäis olla et jaksaa kundikaverin kaa sekstata. Kyllä se opiskelu alkaa maistua sen ekan muksun syntymän jälkeen.


    • Anonyymi

      Ehkä Mami pitäisi viedä terapeutille, ettei lapsi sekoa tuputukseen? Nuori osaa onneksi lukea ja käydä pöntöllä!

      • Anonyymi

        Jooo käynkin Mipissä ja lääkkeet jo 8 vuotta
        Muua kun tytär on ertyisryhmässä enkussa matikassa äikässä ja ei meinaa kahdeksatta luokkaa päässä läpi.Surettaa lapsen tulevaisuus olen suorastaan kauhusta kankea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo käynkin Mipissä ja lääkkeet jo 8 vuotta
        Muua kun tytär on ertyisryhmässä enkussa matikassa äikässä ja ei meinaa kahdeksatta luokkaa päässä läpi.Surettaa lapsen tulevaisuus olen suorastaan kauhusta kankea.

        Huostaanotto on ainoa keino. Holhoojakin voi sitä vaatia, samalla loppuu sen tyttären huumeidenkäyttö!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huostaanotto on ainoa keino. Holhoojakin voi sitä vaatia, samalla loppuu sen tyttären huumeidenkäyttö!!

        Hän onkin lastenkodilla.
        En usko että huumeista kyse, mutta olen pyytänyt heitä ottamaan huumekokeen kaiken varalta.Mutta he eivät ota
        Ja minua pyörryttää hirveesti.
        Kaunis lapseni en kestä enään
        Olenko vieraalla planeetalla kun kukaan ei tee mitään.
        Vai olenko seonnut.


    • Anonyymi

      Suomessa on viimeisen viidenkymmenen vuoden aja kuolutus painottunut mamuihin.
      Ei suomalaisista herroja enää kouluteta.

    • Anonyymi

      Kylläpäs täällä taaskin oli noita ihme tietäjiä vastailemassa.

      Tyttärenne reagointi on alusta pitäen johtunut tuon opettajan vähättelystä ettei syöpään kuole, eli opettaja on tavallaan näyttänyt auktoritäärisen tyhmyytensä laukomalla sellaista lapselle joka joka herkässä iässä ja näkee koko ajan isänsä kitumisen ja hiipumisen pois ja sitten joku idiootti laukoo sellaista mikä kokemuksen mukaan ei pidä paikkansa eli tyttärenne traumatisoitui tuolloin ja vaikutukset näemme nyt eli oletan tyttärellänne olevan traumaperäinen stressihäiriö ja välinpitämättömyys kouluasioihin, että myöskin hallinta-asioihin eli vastustaa sellaisia tahoja jotka ovat häneen auktoriteettiasemassa.

      Asia lähtee purkautuun kun sitä lähdetään käsitteleen siitä lähtien kun tuo idiootti oli sanonut tuon ettei syöpää nykyään kuolla.

      Tyttärenne suree myös isänsä kuolemaa ja pahemmaksi surun on tehnyt idioottimaisesti laukaistu sanominen, "ei kuole. mutta kuolipa kumminkin".

      Voimia teille jaksaa-

      • Anonyymi

        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe