Olisi tarkoitus remontoida alkuperäiskunnossa oleva kylphyhuone ja sauna. Pohdimme kuinka kattavan remontin teemme saunalle kylppärin lisäksi. Riittäisikö pelkkä lauteiden uusiminen? Kannattaako myös laittaa seinäpaneelit uusiksi vai riittäisikö pelkkä käsittely suoja-aineella niiden osalta?
93-rakennetun rivitalon sauna/kylppäriremontti
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun ei tiedetä saunan kuntoa. Hyvin kuivateltuna ei tarvitse tehdä mitään.
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi pääsemme pohtimaan?
- Anonyymi
Pohditaanpa sitä onko sinulla elämää...EI!
- Anonyymi
Hyvä remontti 93 valmistuneelle saunalle ja kylppärille olisi seuraava:
Salaojat ja pintavesien ohjaus pois rakennuksen viereltä sekä routasuojat. Tietty nollatonta sokkelin viereen. Tämän jälkeen aukaistaan kaikki betonilattiat ja kaivetaan 55 senttiä maata pois ja sokkelin vierestä kaikki maat pois. Tilalle kapillaarikatkosoraa ja 25 senttiä styroksia. Päälle tietty betonivalu lattialämmityksellä.
Nyt ollaan saatu kuivat pohjat, joiden kanssa voidaan käyttää vesieristeitä ja laattoja kylppärissä.
Tämän jälkeen rakennetaan kaikki sisustus uusiksi ja kylppäriin kunnollinen vesieristys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait102898- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596