Wc :n tuoksut

Anonyymi

Onko lajitovereilla kokemusta sea smart hajunpoistokemikaalin annostelijasta, toimiiko

24

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskaveden desinfiointiin tarvitaan paljon kemikaalioita. Esimerkiksi etanolia tarvitaan 1 litran desinfiointiin 2 litraa koska vasta 70% liuos riittää bakteerien tappamiseen.

      Toki on olemassa plajon vahvempia myrkkyjä, mutta tuon aineen käyttöturvallisuustiedotteessa sen kerrotaan olevan pesuainetta.

      Haluan toditeita siitä, että se oikeasti desinfioi, kuten mainoksessa väitetään niissä annostuksissa, joilla sitä annostellaan. Tunnustan, että epäilen,

    • Anonyymi

      Onko sitä saatavana mitä eri makuja?

    • On kokemusta nyt yhdeltä kesältä, ei se putkissa maannut huuhteluvesi enää haissut kun vene oli seissyt satamassa. Eli teki sen, mitä odotinkin. Yllättävän kovaääninen se laite on, ja aika ärhäkästi aina syöttää ainetta joka pumppauksella. Kerran meni tilttiin ja pumppasi ainetta koko ajan kunnes annettiin olla ilman patteria yön yli. Mun mielestä ei juurikaan vaikuta siihen, millainen katku sieltä septitankin huohottimesta tulee ulos. Veneessä on sähköinen pönttö omalla pumpulla, niin piti kikkailla jatkoletkuja yms. jotta sai Sea Smartin haaran huuhteluvesipumpun etupuolelle.

    • Anonyymi

      Olen huomannut hajuhaittojen väistyneen, kun huuhtelu tapahtuu makeavedellä meriveden sijaan. Nykyisessä veneessäni on tehtaalta saakka päädytty makeavesi huuhteluun jostain syystä.

      • Joo se meriveden eliöt sen hajun tekee, kun ne seisoo putkissa ilman tuota kemikaalia. Mun veneessä on muutettu makeavesihuuhtelu merivedelle, ja nyt Sea Smartin kanssa pidän lopputulosta hyvänä.


      • Anonyymi
        SRD kirjoitti:

        Joo se meriveden eliöt sen hajun tekee, kun ne seisoo putkissa ilman tuota kemikaalia. Mun veneessä on muutettu makeavesihuuhtelu merivedelle, ja nyt Sea Smartin kanssa pidän lopputulosta hyvänä.

        Mutta desinfioiko se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta desinfioiko se?

        Miksi pitäisi? Aiotko juoda vessanpytystä?


      • Anonyymi

        Huuhtelen vessan makealla vedellä kun vene jää satamaan seisomaan. Ajaa saman asian, vessa ei haise ja vesi ei ole alkanut elämään. Muuten siis huutelussa käytetään merivettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Aiotko juoda vessanpytystä?

        En minä ainakaan joisi siitä, onko se jokin uusi tapa?

        Sen sijaan, jos tuotteen väitetään tekevän jotyain, niin sen pitäisi tehdä se. Ihan vain yleisen uskottavuuden ja rehellisyyden nimissä.

        Jos tuote ei tee, mitä luvataan, se pistää miettimään, missä muussa asiassa valehdellaan.

        "ALL of the water in the system is disinfected and sanitized, right from the start of the system."

        JA

        "Disinfection:
        Thermal or chemical destruction of pathogenic and other types of microorganisms. Disinfection is less lethal than sterilization because it destroys most recognized pathogenic microorganisms but not necessarily all microbial forms (e.g., bacterial spores)."

        Olisi hyvä tietää desinfioiko aine todellakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huuhtelen vessan makealla vedellä kun vene jää satamaan seisomaan. Ajaa saman asian, vessa ei haise ja vesi ei ole alkanut elämään. Muuten siis huutelussa käytetään merivettä.

        okei, eli sulla jää se merivesi seisomaan sinne putkistoon pöntön ja meren väliin... ja jos se ei kerran ala elämään tai oikeastaan kuolemaan ja haisemaan niin miksi edes huuhtelet makealla... :) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan joisi siitä, onko se jokin uusi tapa?

        Sen sijaan, jos tuotteen väitetään tekevän jotyain, niin sen pitäisi tehdä se. Ihan vain yleisen uskottavuuden ja rehellisyyden nimissä.

        Jos tuote ei tee, mitä luvataan, se pistää miettimään, missä muussa asiassa valehdellaan.

        "ALL of the water in the system is disinfected and sanitized, right from the start of the system."

        JA

        "Disinfection:
        Thermal or chemical destruction of pathogenic and other types of microorganisms. Disinfection is less lethal than sterilization because it destroys most recognized pathogenic microorganisms but not necessarily all microbial forms (e.g., bacterial spores)."

        Olisi hyvä tietää desinfioiko aine todellakin.

        "Olisi hyvä tietää desinfioiko aine todellakin."

        Miksi se olisi hyvä tietää?

        Minulle ei desinfioimattomuudesta ole tähän mennessä ollut haittaa, niin eipä voisi tuo vähemmän kiinnostaa.

        Tosin maailma on täynnä kaiken maailman roinaa ja humpuukia, josta voisi pahoittaa mielensä. No, kukin tyylillään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olisi hyvä tietää desinfioiko aine todellakin."

        Miksi se olisi hyvä tietää?

        Minulle ei desinfioimattomuudesta ole tähän mennessä ollut haittaa, niin eipä voisi tuo vähemmän kiinnostaa.

        Tosin maailma on täynnä kaiken maailman roinaa ja humpuukia, josta voisi pahoittaa mielensä. No, kukin tyylillään...

        Se olisi hyvä tietää koska se on argumentti, jolla laitetta ja ainetta myydään.


      • Anonyymi
        SRD kirjoitti:

        okei, eli sulla jää se merivesi seisomaan sinne putkistoon pöntön ja meren väliin... ja jos se ei kerran ala elämään tai oikeastaan kuolemaan ja haisemaan niin miksi edes huuhtelet makealla... :) ?

        "okei, eli sulla jää se merivesi seisomaan sinne putkistoon pöntön ja meren väliin... ja jos se ei kerran ala elämään tai oikeastaan kuolemaan ja haisemaan niin miksi edes huuhtelet makealla... :) ?"
        Huuhtelen siksi makealla ettei pöntössä seisova vesi ala haisemaan ja ole värjännyt pönttöä veneen seisoessa satamassa. Tällä tavalla vessa on seuraavan kerran sinne saavuttaessa siisti ja hajuton. Meillä ei ainakaan putkistossa seisova merivesi tai septissä oleva tavara haise viikon käyttämättömyyttä kesähelteilläkään. Mutta kukaan ei kiellä sinua laittamasta ja virittelemästä käyttöösi kemikaaliannostelijaa tms tai käyttämästä huuhtelussa yksinomaan makeaa vettä. Meillä riittää toimenpiteenä makeavesihuuhtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hyvä tietää koska se on argumentti, jolla laitetta ja ainetta myydään.

        Se on hyvä tietää vain siinä tapauksessa, että asia on käytön kannalta jotenkin relevantti.


    • Anonyymi

      Laita UV lamppu sinne paskatankkiin, niin kaikki bakteerit ja virukset kuolevat, jos haluat. UV-lamput eivät ole kalliitakaan.

      • Anonyymi

        Todista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista

        Tuskin kukaan jaksaa sinulle lähteä kaivamaan noita asioita esille, mutta jos itse olet kiinnostunut, niin netistä löytyy varmasti aiheesta selvityksiä.
        Tuo UV :n kyky tappaa taudin aiheuttajia on jo vanha keksintö ja se on ollut sairaaloissa käytössä vuosikymmeniä.
        Sattumalta eilen tuli Saksalaisen TV yhtiön uutiskanavalta pätkä, jossa esiteltiin bussi, jonka ilmastointiin oli asennettu UV systeemi.
        Tuo laitteisto poistaa 99% ilman mukana kulkevista pöpöistä ja myös Corona virukset siinä sivussa.
        Tuon kaupungin busseihin aletaan asentamaan noita laitteita ensimmäiset 15 on jo suunnitteilla.
        Ikävä kyllä en nyt muista tuon kaupungin nimeä, mutta siellä toimii maailman johtava UV puhdistuslaitteistojen valmistaja.
        Näyttivät siinä ohjelmassa myös kuvan vesilaitokselta, jossa UV puhdistin oli töissä.
        En tiedä riittääkö tämä todistamaan UV voimaa, mutta tästä voi jokainen jatkaa eteenpäin.
        Bootmann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan jaksaa sinulle lähteä kaivamaan noita asioita esille, mutta jos itse olet kiinnostunut, niin netistä löytyy varmasti aiheesta selvityksiä.
        Tuo UV :n kyky tappaa taudin aiheuttajia on jo vanha keksintö ja se on ollut sairaaloissa käytössä vuosikymmeniä.
        Sattumalta eilen tuli Saksalaisen TV yhtiön uutiskanavalta pätkä, jossa esiteltiin bussi, jonka ilmastointiin oli asennettu UV systeemi.
        Tuo laitteisto poistaa 99% ilman mukana kulkevista pöpöistä ja myös Corona virukset siinä sivussa.
        Tuon kaupungin busseihin aletaan asentamaan noita laitteita ensimmäiset 15 on jo suunnitteilla.
        Ikävä kyllä en nyt muista tuon kaupungin nimeä, mutta siellä toimii maailman johtava UV puhdistuslaitteistojen valmistaja.
        Näyttivät siinä ohjelmassa myös kuvan vesilaitokselta, jossa UV puhdistin oli töissä.
        En tiedä riittääkö tämä todistamaan UV voimaa, mutta tästä voi jokainen jatkaa eteenpäin.
        Bootmann

        En minä sitä UV-valon tehoa epäile.

        Epäilen sitä, ettei se läpäisee kaikkia paperi-, paska- ja likakerroksia täydessä tankissa.
        Puhtaan veden käsittelyssä valoa käytetäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä UV-valon tehoa epäile.

        Epäilen sitä, ettei se läpäisee kaikkia paperi-, paska- ja likakerroksia täydessä tankissa.
        Puhtaan veden käsittelyssä valoa käytetäänkin.

        Voi voi, noita UV lamppuja myydään myös putkimallisena ja siinä eliminojnti tapahtuu kakisi menee putken läpi.

        Näitä on käytlssä monissa paikoissa ja aplikaatioissa, uimahalleissa, vesilaitoksissa laivoissa, IV laitoksissa joten ei mitään huuhaata.

        Ja juuri näin, minä en sulle ala mitään todisteita kaivelemaan, kaiva itse. Järki ihmkset tuntevat UV asia n, joten syytä olisi sinunkin sivistyä ja hyvässä lykyssä saisit haluamasi hajuttoman järjestelmän veneeseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, noita UV lamppuja myydään myös putkimallisena ja siinä eliminojnti tapahtuu kakisi menee putken läpi.

        Näitä on käytlssä monissa paikoissa ja aplikaatioissa, uimahalleissa, vesilaitoksissa laivoissa, IV laitoksissa joten ei mitään huuhaata.

        Ja juuri näin, minä en sulle ala mitään todisteita kaivelemaan, kaiva itse. Järki ihmkset tuntevat UV asia n, joten syytä olisi sinunkin sivistyä ja hyvässä lykyssä saisit haluamasi hajuttoman järjestelmän veneeseesi.

        No, säälin sua sen vertaa, että käänsin sulle hakusanan.

        wastewater UV lights

        Tuolla mystisellä ulkomaankielisellä haulla pääset paskan ja UV salaisenn kombinaatioon jolla ulosteet desifioituvat ja voit halutessasi syödä ne uudelleen vaikka vege hampurilais pihvinä.

        Tuossa linkki tuohon hapurilais juttuun https://www.google.com/url?q=https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000409800.html&sa=U&ved=2ahUKEwjB96TwtK_tAhVumYsKHYbkAJUQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw1OxYX8ULZVhsOsPfH_81Qf

        Mieti miten hieno mailma meillä on, ihmeitä täynnä ja sinä olet nyt tiedon ytimessä, onneksi olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, säälin sua sen vertaa, että käänsin sulle hakusanan.

        wastewater UV lights

        Tuolla mystisellä ulkomaankielisellä haulla pääset paskan ja UV salaisenn kombinaatioon jolla ulosteet desifioituvat ja voit halutessasi syödä ne uudelleen vaikka vege hampurilais pihvinä.

        Tuossa linkki tuohon hapurilais juttuun https://www.google.com/url?q=https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000409800.html&sa=U&ved=2ahUKEwjB96TwtK_tAhVumYsKHYbkAJUQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw1OxYX8ULZVhsOsPfH_81Qf

        Mieti miten hieno mailma meillä on, ihmeitä täynnä ja sinä olet nyt tiedon ytimessä, onneksi olkoon.

        Ja tommosta meinasit veneeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, säälin sua sen vertaa, että käänsin sulle hakusanan.

        wastewater UV lights

        Tuolla mystisellä ulkomaankielisellä haulla pääset paskan ja UV salaisenn kombinaatioon jolla ulosteet desifioituvat ja voit halutessasi syödä ne uudelleen vaikka vege hampurilais pihvinä.

        Tuossa linkki tuohon hapurilais juttuun https://www.google.com/url?q=https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000409800.html&sa=U&ved=2ahUKEwjB96TwtK_tAhVumYsKHYbkAJUQFjABegQICRAB&usg=AOvVaw1OxYX8ULZVhsOsPfH_81Qf

        Mieti miten hieno mailma meillä on, ihmeitä täynnä ja sinä olet nyt tiedon ytimessä, onneksi olkoon.

        Ei ole mun septissä putkia eikä esiselkeytystä. Ei toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun septissä putkia eikä esiselkeytystä. Ei toimi

        Eikö ulosteesi mene putkea pitkin säiliöön?

        Jos et usko UV desifioitiin, niin käytä klooria huuhtelu vedessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ulosteesi mene putkea pitkin säiliöön?

        Jos et usko UV desifioitiin, niin käytä klooria huuhtelu vedessä.

        Ei mene sellaista putkea pitkin ja niin laimeana, että ohikulkumatkalla onnistuisi bakteerien tappaminen UV-valolla.
        Otapa poika vähän selville asioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      4230
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2398
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2151
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2096
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      103
      1740
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1432
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1382
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      327
      1333
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe