Ollaan 9. luokalla. Helmi ei seurustele, enkä minäkään Vilho, mutta olemme tulleet tavallista paremmin juttuun jo 1. luokalta lähtien. Meille molemmille on ollut selvää, ettemme huutele muille, mitä toinen on sanonut itsestään. Siksi juttelumme on ollut sekä runsaampaa että syvällisempää. Ei ole tullut eteen, että olisimme ujostelleet joitakin asioita. Varsinkin monet haluaisivat tietää tai nähdä varmoja merkkejä, onko joku mielenkiinnon kohde vastavuoroisesti kiinnostunut, ennen kuin paljastaa oman kiinnostuksensa. Ei menetä kasvojaan, eikä joudu nolatuksi.
Jos jotakin tällaista palloilua haluamme välttää, kysymme toisiltamme, onko toinen huomannut jotakin sen suuntaista. Vakiintunut vaikenemisemme toistemme asioista tekee sen helpoksi, koska voimme olla varmoja, että toinen ei juorua. Toistaiseksi tämä tietolähde ei ole kuitenkaan tuonut tuloksia, mutta se on opettanut avoimeen keskusteluun. Viihdymme niin hyvin yhdessä, että varmaan jotkut luulevat, että seurustelemme. Toisaalta emme ole karttaneet myöskään seksiaiheita. Kyllä ne paljon pohdituttavat, kuten muitakin saman ikäisiä, mutta jostakin syystä meitä ei ujostuta.
Olemme kertoneet toisillemme, miten harrastamme itsetyydytystä ja miten usein, eikä fantasioistakaan kertominen ole ollut mitenkään vierasta. Toisaalta olemme huomanneet, että olemme kumpikin erittäin tavallisia. Meillä ei ole mitään erikoisuuksia. Mikään harvinaisuus ei meitä kumpaakaan kiihota, mutta tavalliset asiat sitäkin enemmän. Kyse on meille molemmille vain rajojen vetämisestä, toisin sanoen mitä ei pitäisi tehdä, jos pyrkii olemaan kohtuullinen toisen suhteen.
Olemme paljon pohtineet, miten pitkälle tutustuessa voi kohtuudella mennä, jotta ei antaisi toiselle vääriä luuloja ja tuottaisi pettymystä. Ei tutustumatta voi tehdä päätelmiä yhteen sopimisesta, mutta ei voi tutustua toiseen kuin seurustelemalla.
Kesämökillemme on vain runsas kilometri matkaa. Olemme siellä jutelleet useinakin iltoina. Nyt mieleeni nousi mahdollisuus, että viettäisimme siellä kahdestaan pari yötä syyslomalla. Helmi kertoi, että ei voisi irrottaa koko pottulomaa, mutta loman alusta kuitenkin kolme yötä. Hankimme, mitä tarvitsimme. Kerroimme vanhemmille ja suuntasimme mökille. Aluksi ilta oli vielä kylmänpuoleinen, mutta lämmitimme saunan.
Olimme lämmittäneet aiemminkin, mutta nyt oli jo pimeä. Helmi ehdotti, että jos minulle vain käy, mennään saunaan yhdessä. Ehdotus oli minulle outo ja uusi, mutta heti käsitin, ettei ole kiva saunoa yksin pimeällä eikä odottaa toista pimeässä. Sanoin, että ehdotus oli ystävällinen: ”Ilman muuta teemme niin. Niin ei ole myöskään mitään kiirettä.”
Saunaa lämmittäessä söimme ja joimme teetä. Kiuas oli jatkuvalämmitteinen, joten kalikan viskaaminen pesään piti sen lämpimänä niin kauan, kuin halusi. Jo pukuhuoneessa riisuutuessa huomasin, että Helmi oli huolellisesti poistanut kaikki vittukarvansa. Tulos oli niin samettinen, että kysyin, oliko hän todella saanut sen höylällä. ”Enpä toki. Siitä aina tuppaa jäämään joitakin naarmuja. Käytin Veet-voidetta ihan sinua varten, jotta se olisi oikein kaunis.” Helmin sisemmät häpyhuulet olivat vielä erityisen runsaat, normaalistikin seistessä esillä. Häpykumpu oli kovin kaunis, vahvasti eteenpäin työntyvä. Kasvot kauniit ja muodot enemmän kuin paikallaan.
Sanoin nämä asiat ujostelematta, suoraan sanoen ylistäen, mutta ei tarvinnut myöskään teeskennellä. Helmi tunsi olevansa ihailtu, ja minä sain vapaasti ihailla.
Saunan lauteet olivat U:n muotoisesti. Asetuimme nostaen jalatkin ylälauteille toisiamme vastapäätä. Helmi levitti jalkansa niin, että emättimeenkin oli vapaa näkymä. Kyrpäni oli noussut yläasentoon jo riisuessamme. Kysyin varmuuden vuoksi, vaikka arvasinkin Helmin vastauksen: ”Minunkin vittuni on turvoksissa ja kuin tulessa, pingottuneena kuin viulunkieli. Tunne on erittäin miellyttävä, uskomattoman miellyttävä. Luulenpa, että sinä tunnet melko samankaltaisesti. Jos haluat, voit myös samalla työntää sormesi emättimeeni, ihan saat työntää syvälle. Ja jos annat minulle luvan, voin myös vedellä kyrpääsi edestakaisin.” Siirryimme vierekkäin ja hyväilimme toistemme sukupuolielimiä.
Juttelimme niitä näitä ja hyväilimme hiljalleen toisiamme. Kiihotus kuitenkin kasvoi ja lopulta vääntelehdimme voimakkaan orgasmin kourissa. Helmi totesi: ”Olen kyllä käsittänyt, että itsetyydytys on aivan välttämätön ja tuo valtavasti mielihyvää, mutta en ollut kyllä pystynyt kuvittelemaan, miten voimakas on nautinto pojan kanssa. En edes siinä tilanteessa, että olen äärimmilleen kiihottuneena leikkinyt vittuni kanssa useita tunteja, ole tuntenut niin täydellistä ihanuutta. Kyllä se on aivan omaa tasoansa. Minulla on pieni yllätyskin. Arvasin, että näin käy, joten hankin jo ajoissa pillerit tätä mökkeilyä ajatellen. Kun menemme saunan jälkeen mökkiin, saat työntää kyrpäsi vittuuni niin, ettei välissä ole mitään, paljas kyrpä paljasta emätintä vasten. Suloisempaa ei voi kuvitella. Ja sen jälkeen niin usein, kuin haluat.”
Samalla luokalla
6
2631
Vastaukset
Samalla luokalla 2
Vastasin punniten omia sanojani: ”Pitkä ja avoin sekä ujostelematon juttelumme on vähitellen hitsannut meidät yhteen. Se alkoi jo alaluokilla, mutta tuskin voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä. En oikein voisi kuvitella, että tulisin jonkin toisen kanssa paremmin toimeen. Kun siirryimme puheista tekoihin, oli kuin emme olisi siirtyneet ollenkaan, kuin vain kulkeneet ennalta määräytynyttä uomaa. En muinaisuudessa vielä osannut ajatella sinua muuna kuin poikkeavan hyvänä juttukaverina, mutta nyt olen vakuuttunut, että jos sinä vain tahdot, olet myös minun tyttöystäväni ja vaimoni. Suoraan sanoen, olen sinuun rakastunut.”
Ei siinä sen enempiä vakuutteluita enää tarvittu. Me kuuluimme yhteen.
Helmi asettui taas vastapäätä ja ryhtyi hieromaan näkyvästi klitorista ja ihania häpyhuuliaan. Välillä hän avasi vittuaan vielä lisää sievillä sormillaan. Hän supisteli pilluaan niin sievästi, että henkeni oli salpautua. Orgasmi oli valtava, aivan hallitsematon. Katsoin lumoutuneena vuoroin hänen kasvojaan, vuoroin vittuaan. Sen jälkeen oli minun vuoroni. Koko ajan kyrpäni oli seissyt, mutta nyt aloin vedellä sitä edestakaisin hänen katsoessaan. Helmi katsoi sanattomana. Kun sain orgasmin, hän avasi suloisen vittunsa niin auki, kuin voi. Oli, kuin taju olisi paennut.
Saunan jälkeen hiivimme kämppään. Meillä oli kiire vällyjen alle, mutta huomasimme, että mökki olikin jo lämmennyt. Nautimme iltateetä. Alkoi todellinen ilotulitus, yhdyntä yhdynnän perään, koko yön. Meistä oli tullut yhtä kappaletta.Samalla luokalla 3
Helmillä oli luokkaa alempana pikkusisko Milla. Hänkään ei ollut vielä seurustellut, mutta oli jo tullut piinaavaan murrosikään. Itsetyydytys ei ollut riittänyt, vaan hänellä oli koko ajan kyltymätön seksitarve. Helmi kun oli toisia ajatteleva ja lopen ystävällinen luonne, kysyi minulta suoraan, voisinko auttaa Millaa.
Kysyin Helmiltä, millaista apua hän tarkoittaa. Helmi sanoi, että tarkoittaa kaikkea seksuaalista, mitä seurustelussa esiintyy. Kun Milla alkaa seurustella, hän voi sitten vähentää kanssakäymistä sinun kanssasi. "Olisiko hän sitten meidän kanssamme kolmistaan vai minun kanssani kahdestaan?" Helmi vastasi, että luultavasti sekä-että, mutta tarkemmin se ratkeaa käytännössä, ja jos ensin periaatteessa suhtaudun asiaan myönteisesti.
Kysyin vielä, haluaisiko Milla ensin saunoa yhdessä kolmistaan vai kahdestaan. Helmi arveli, että kolmistaan, koska samalla Milla voisi tutustua minuun paremmin, mutta varmahan ei voi olla ennen kuin kysyn. Kysyin vielä, että eihän Helmi joutuisi mustasukkaisuuden valtaan. "En toki. Sinun ja minun yhteenkuuluvuus ja rakkaus on niin voimakas, ettei sitä hetkauta mikään. Ajattelen vain Millan vaikeata tilannetta."
Vastasin, että jos hän näin ystävällisesti ajattelee, minun puolestani sopii miten tahansa. Hän voi jutella Millan kanssa ja päättää. "Kerro Millalle jo etukäteen, että työnnän halukkaasti kyrpäni hänen vittuunsa."
Milla oli suunniltaan ilosta. Sopivat, että tavattaisiin heidän omakotitalonsa saunassa. Olimme sopineet tapaamisen viikonloppuna, jolloin vanhemmat olivat Tallinnan risteilyllä. Kun tulin ovelle, minulla oli oikein kaksi kukkakimppua. Ovea tulivat avaamaan molemmat tytöt kauneimmassa asussaan. Helmillä oli läpinäkyvä keltainen ja Millalla sininen baby doll -yöasun yläosa ja kummallakin vittu aivan paljaana, Millalla ns. viivavittu erotuksena Helmin kukkamaisista häpyhuulista.
"Olettepa te kauniina, mutta ette te tarvitsekaan lisäkaunistusta, kun olette satumaisen kauniita jo luonnostaan. Tässä teille molemmille kukkasia, jotka eivät kuitenkaan ole likikään niin kauniita kuin teidän suloiset vittunne."
Tytöt kehottivat istumaan ja nauttimaan teetä ja pikkuleipiä: "Pian on saunakin jo valmis." Tytöillä oli itsellään sievät istuma-aluset, sillä molempien vittu valui vuolaana kosteuttaan. Teen jälkeen suuntasimme heti saunaan. Millalle oli jo selittämättäkin selvä, että kyrpäni oli kivikova. Aivan ujostelematta hän selitti, että hänen vittunsa oli niin kiihottunut ja turvonnut, että oli jo pian päästävä laukeamaan.
Otimme hätäiset löylyt ja huuhtouduimme. Ilman esileikkejä survoin kyrpäni Millan vittuun. Hän päästeli suustaan tukahtuneita ääniä. Olin erottavanani sanat: "Tätä olen odottanutkin, jo monta vuotta." Milla reuhtoi kuin mieletön, sitten huohotti velttona tovin. Orgasmi oli ollut raivokas, mutta niin oli minunkin.
Ryhdyin nuolemaan Helmin peräaukkoa ja klitorista, vuorotellen, kunnes työnsin sormeni peräaukkoon. Liikuttelin sitä siinä, kun kieleni keskittyi klitorikseen ja häpyhuuliin. Helmi voihki nautinnosta, kunnes hänkin vaipui huohottaen. Sain sanotuksi: "Olette niin suloisia tyttöjä, etten ole ennen uskonut mahdolliseksikaan."
Vasta nyt aloimme varsinaisen saunomisen. Otimme muutaman kerran löylyä ja vilvoittelimme välillä. Milla kertoi Helmin vakuuttaneen, että voisimme tavata myös kahdestaan. Tutustuminenkin oli tapahtunut kuin itsestään. Soitan sinulle sitten, ihan Helmin kehotuksesta.
Tytöt vielä onanoivat sievästi ja näyttivät ihanaa vittuaan. Minäkin onanoin ja ruiskutin spermaa molempien tyttöjen päälle.piiri kirjoitti:
Samalla luokalla 3
Helmillä oli luokkaa alempana pikkusisko Milla. Hänkään ei ollut vielä seurustellut, mutta oli jo tullut piinaavaan murrosikään. Itsetyydytys ei ollut riittänyt, vaan hänellä oli koko ajan kyltymätön seksitarve. Helmi kun oli toisia ajatteleva ja lopen ystävällinen luonne, kysyi minulta suoraan, voisinko auttaa Millaa.
Kysyin Helmiltä, millaista apua hän tarkoittaa. Helmi sanoi, että tarkoittaa kaikkea seksuaalista, mitä seurustelussa esiintyy. Kun Milla alkaa seurustella, hän voi sitten vähentää kanssakäymistä sinun kanssasi. "Olisiko hän sitten meidän kanssamme kolmistaan vai minun kanssani kahdestaan?" Helmi vastasi, että luultavasti sekä-että, mutta tarkemmin se ratkeaa käytännössä, ja jos ensin periaatteessa suhtaudun asiaan myönteisesti.
Kysyin vielä, haluaisiko Milla ensin saunoa yhdessä kolmistaan vai kahdestaan. Helmi arveli, että kolmistaan, koska samalla Milla voisi tutustua minuun paremmin, mutta varmahan ei voi olla ennen kuin kysyn. Kysyin vielä, että eihän Helmi joutuisi mustasukkaisuuden valtaan. "En toki. Sinun ja minun yhteenkuuluvuus ja rakkaus on niin voimakas, ettei sitä hetkauta mikään. Ajattelen vain Millan vaikeata tilannetta."
Vastasin, että jos hän näin ystävällisesti ajattelee, minun puolestani sopii miten tahansa. Hän voi jutella Millan kanssa ja päättää. "Kerro Millalle jo etukäteen, että työnnän halukkaasti kyrpäni hänen vittuunsa."
Milla oli suunniltaan ilosta. Sopivat, että tavattaisiin heidän omakotitalonsa saunassa. Olimme sopineet tapaamisen viikonloppuna, jolloin vanhemmat olivat Tallinnan risteilyllä. Kun tulin ovelle, minulla oli oikein kaksi kukkakimppua. Ovea tulivat avaamaan molemmat tytöt kauneimmassa asussaan. Helmillä oli läpinäkyvä keltainen ja Millalla sininen baby doll -yöasun yläosa ja kummallakin vittu aivan paljaana, Millalla ns. viivavittu erotuksena Helmin kukkamaisista häpyhuulista.
"Olettepa te kauniina, mutta ette te tarvitsekaan lisäkaunistusta, kun olette satumaisen kauniita jo luonnostaan. Tässä teille molemmille kukkasia, jotka eivät kuitenkaan ole likikään niin kauniita kuin teidän suloiset vittunne."
Tytöt kehottivat istumaan ja nauttimaan teetä ja pikkuleipiä: "Pian on saunakin jo valmis." Tytöillä oli itsellään sievät istuma-aluset, sillä molempien vittu valui vuolaana kosteuttaan. Teen jälkeen suuntasimme heti saunaan. Millalle oli jo selittämättäkin selvä, että kyrpäni oli kivikova. Aivan ujostelematta hän selitti, että hänen vittunsa oli niin kiihottunut ja turvonnut, että oli jo pian päästävä laukeamaan.
Otimme hätäiset löylyt ja huuhtouduimme. Ilman esileikkejä survoin kyrpäni Millan vittuun. Hän päästeli suustaan tukahtuneita ääniä. Olin erottavanani sanat: "Tätä olen odottanutkin, jo monta vuotta." Milla reuhtoi kuin mieletön, sitten huohotti velttona tovin. Orgasmi oli ollut raivokas, mutta niin oli minunkin.
Ryhdyin nuolemaan Helmin peräaukkoa ja klitorista, vuorotellen, kunnes työnsin sormeni peräaukkoon. Liikuttelin sitä siinä, kun kieleni keskittyi klitorikseen ja häpyhuuliin. Helmi voihki nautinnosta, kunnes hänkin vaipui huohottaen. Sain sanotuksi: "Olette niin suloisia tyttöjä, etten ole ennen uskonut mahdolliseksikaan."
Vasta nyt aloimme varsinaisen saunomisen. Otimme muutaman kerran löylyä ja vilvoittelimme välillä. Milla kertoi Helmin vakuuttaneen, että voisimme tavata myös kahdestaan. Tutustuminenkin oli tapahtunut kuin itsestään. Soitan sinulle sitten, ihan Helmin kehotuksesta.
Tytöt vielä onanoivat sievästi ja näyttivät ihanaa vittuaan. Minäkin onanoin ja ruiskutin spermaa molempien tyttöjen päälle.Samalla luokalla 4
Milla soitti minulle: "Suunnattomasti kiitoksia toissapäiväisestä. Oli aivan ihanaa saada sinun kyrpääsi vittuuni. Olen vieläkin muissa maailmoissa. Kerroin eräälle tutulle pojalle, kuinka ihanan vierailun saimme kokea tullessasi meille saunomaan. Tämä poika on muuten Helmin ja sinun rinnakkaisluokalla nimeltään Juhani, ehkä tunnetkin. Juhani lupasi, ettei hiisku sanallakaan ihanasta tapaamisestamme, mutta minun oli pakko kertoa jollekin. Olin niin läpionnellinen. Juhani oli suorastaan haljeta innostuksesta. Kysyi, voisiko päästä mukaan."
"Joo, kyllähän minä Jussin pintapuolin tunnen. Välillä jutellaankin. Hieno mies kerrassaan. Jos Helmi antaa Juhanillekin vittua, on vain paremmin tasapuolinen kuvio. Kysy häneltä, varmaan suostuu. Minulle sopisi kutsua teidät kaikki kolme esimerkiksi ensi perjantai-illaksi mökille. Oltaisiin siellä kaksi yötä. Soita minulle uudestaan."
Jo kolmen vartin päästä Milla soitti uudelleen: "Kiinni veti. Sovittu kaikkien kanssa. Helmikin oli aivan ihkuna." Sanoin, että Helmi osaa reitin. Menen edeltä lämmittämään saunan ja mökin. Te kai kerkiätte kuudeksi. Ostelen vähän pullaa ja makkaraa. Teetä on. Jos tekee mieli muuta, tuoda saa. Olen ymmärtänyt, että molemmat käytätte pillereitä, joten kondomeita ei muuten tarvitsisi, mutta en ole oikein innostunut ns. liukkaista. Siksi voisi ensimmäiset yhdynnät tehdä kondomien kanssa, jotta ei tarvitsisi työntää kyrpäänsä toisen miehen spermaan. Yön sitten voisimme viettää jomman kumman tytön kanssa. Ihan on bilemeininki. Miltäs kuulostaa?"
"Ihanalta!"
Tuli sitten perjantai-ilta. Mökki oli jo niin lämmin, että molemmat tytöt sonnustautuivat heti biletysasuihin, sievään puseroon ja vittu paljaaksi. Kauniimpia olivatkin kuin kauneimmat kukat. Molemmilla tytöillä hyvin eteen työntyvät vittukummut, toisella kauniin runsaat sisemmät häpyhuulet, toisella sievä viivavittu. Ei ollut istuinalustoja, mutta olin laittanut pyyheliinat alustoiksi. Juotiin teet pullan kera ja juostiin kilpaa saunaan.
Saunan lauteille tytöt asettuivat meitä poikia vastapäätä. Levittivät jo tottuneesti vittunsa sievillä sormillaan aivan auki. Ihana näky! Meillä oli jo saunassa kondomit mukana. Sanoin Jussille: "Saat valita, jos tytöt eivät halua toisin, kumpaan yhdyt ensin." Jussi sanoi, että tytöt saavat valita. Tytöt sanoivat, että lähetyssaarnaaja-asento on saunassa hankala. Tehdäänkö niin, että pojat työntävät kyrpänsä takaapäin vuorotellen lauteisiin nojaavan tytön vittuun, ja kun alkaa tuntua, että laukeaminen on tulossa, hyvissä ajoin laittaa kondomin. Voi siis laueta tytön sisään, mutta sperma jää kondomiin.
Näin tehtiin. Pojat työnsivät paljaan kyrpänsä useita kertoja tytön paljaaseen emättimeen. Tytöt ihastelivat, miten ihanasti kyrvän iho tuntui emättimen seinää vasten. Nautittiin, ihanehdittiin. Ja viimein pojat laitattivat tytöillä kondomit, ja muutaman jatkotyönnön jälkeen kaikki neljä laukesivat raivokkaasti. Taju oli mennä.
Saunottiin, löylyteltiin, vilvoiteltiin ja juotiin mehua. Tytöt kertoivat, että vittu oli taas alkanut vaatia. Poikien kyrvästä se jo näkyikin seisokkina. Tytöt ensin avasivat vittunsa katseltavaksi ja sitten ottivat taas poikien paljaat kyrvät vittuunsa vuorotellen. Taas orgasmin lähestyessä tytöt rullasivat pojille kondomit, ja pojat laukesivat, mutta nyt eri tytön sisälle. Aivan suunnatonta nautintoa!
Nyt saunottiin jo rauhallisemmin. Hyväilin hiljalleen Millan sukupuolielimiä ja Juhani Helmin. Huuhdoimme ja siirryimme lämpimään mökkiin, tytöt edelleen elimet aivan paljaina, mutta baby dollin yläosassa.piiri kirjoitti:
Samalla luokalla 4
Milla soitti minulle: "Suunnattomasti kiitoksia toissapäiväisestä. Oli aivan ihanaa saada sinun kyrpääsi vittuuni. Olen vieläkin muissa maailmoissa. Kerroin eräälle tutulle pojalle, kuinka ihanan vierailun saimme kokea tullessasi meille saunomaan. Tämä poika on muuten Helmin ja sinun rinnakkaisluokalla nimeltään Juhani, ehkä tunnetkin. Juhani lupasi, ettei hiisku sanallakaan ihanasta tapaamisestamme, mutta minun oli pakko kertoa jollekin. Olin niin läpionnellinen. Juhani oli suorastaan haljeta innostuksesta. Kysyi, voisiko päästä mukaan."
"Joo, kyllähän minä Jussin pintapuolin tunnen. Välillä jutellaankin. Hieno mies kerrassaan. Jos Helmi antaa Juhanillekin vittua, on vain paremmin tasapuolinen kuvio. Kysy häneltä, varmaan suostuu. Minulle sopisi kutsua teidät kaikki kolme esimerkiksi ensi perjantai-illaksi mökille. Oltaisiin siellä kaksi yötä. Soita minulle uudestaan."
Jo kolmen vartin päästä Milla soitti uudelleen: "Kiinni veti. Sovittu kaikkien kanssa. Helmikin oli aivan ihkuna." Sanoin, että Helmi osaa reitin. Menen edeltä lämmittämään saunan ja mökin. Te kai kerkiätte kuudeksi. Ostelen vähän pullaa ja makkaraa. Teetä on. Jos tekee mieli muuta, tuoda saa. Olen ymmärtänyt, että molemmat käytätte pillereitä, joten kondomeita ei muuten tarvitsisi, mutta en ole oikein innostunut ns. liukkaista. Siksi voisi ensimmäiset yhdynnät tehdä kondomien kanssa, jotta ei tarvitsisi työntää kyrpäänsä toisen miehen spermaan. Yön sitten voisimme viettää jomman kumman tytön kanssa. Ihan on bilemeininki. Miltäs kuulostaa?"
"Ihanalta!"
Tuli sitten perjantai-ilta. Mökki oli jo niin lämmin, että molemmat tytöt sonnustautuivat heti biletysasuihin, sievään puseroon ja vittu paljaaksi. Kauniimpia olivatkin kuin kauneimmat kukat. Molemmilla tytöillä hyvin eteen työntyvät vittukummut, toisella kauniin runsaat sisemmät häpyhuulet, toisella sievä viivavittu. Ei ollut istuinalustoja, mutta olin laittanut pyyheliinat alustoiksi. Juotiin teet pullan kera ja juostiin kilpaa saunaan.
Saunan lauteille tytöt asettuivat meitä poikia vastapäätä. Levittivät jo tottuneesti vittunsa sievillä sormillaan aivan auki. Ihana näky! Meillä oli jo saunassa kondomit mukana. Sanoin Jussille: "Saat valita, jos tytöt eivät halua toisin, kumpaan yhdyt ensin." Jussi sanoi, että tytöt saavat valita. Tytöt sanoivat, että lähetyssaarnaaja-asento on saunassa hankala. Tehdäänkö niin, että pojat työntävät kyrpänsä takaapäin vuorotellen lauteisiin nojaavan tytön vittuun, ja kun alkaa tuntua, että laukeaminen on tulossa, hyvissä ajoin laittaa kondomin. Voi siis laueta tytön sisään, mutta sperma jää kondomiin.
Näin tehtiin. Pojat työnsivät paljaan kyrpänsä useita kertoja tytön paljaaseen emättimeen. Tytöt ihastelivat, miten ihanasti kyrvän iho tuntui emättimen seinää vasten. Nautittiin, ihanehdittiin. Ja viimein pojat laitattivat tytöillä kondomit, ja muutaman jatkotyönnön jälkeen kaikki neljä laukesivat raivokkaasti. Taju oli mennä.
Saunottiin, löylyteltiin, vilvoiteltiin ja juotiin mehua. Tytöt kertoivat, että vittu oli taas alkanut vaatia. Poikien kyrvästä se jo näkyikin seisokkina. Tytöt ensin avasivat vittunsa katseltavaksi ja sitten ottivat taas poikien paljaat kyrvät vittuunsa vuorotellen. Taas orgasmin lähestyessä tytöt rullasivat pojille kondomit, ja pojat laukesivat, mutta nyt eri tytön sisälle. Aivan suunnatonta nautintoa!
Nyt saunottiin jo rauhallisemmin. Hyväilin hiljalleen Millan sukupuolielimiä ja Juhani Helmin. Huuhdoimme ja siirryimme lämpimään mökkiin, tytöt edelleen elimet aivan paljaina, mutta baby dollin yläosassa.Samalla luokalla 5
Mökkireissumme tyttöjen kanssa sujui oikein miellyttävästi. Ensimmäisen yön Jussi vietti Millan kanssa samassa sängyssä ja minä Helmin kanssa, mutta tietysti samassa huoneessa. Päivällä pari yhdyntää kondomien kanssa ja tytöt onanoivat meille pari kertaa. Edelleen säkenöivän ihanaa. Toinen yö sitten toisen tytön kanssa, siis minä Millan kanssa.
Panin Millan selälleen ja tyynyn takapuolen alle. Nuolin toista tuntia Millan herttaista peräaukkoa, välillä klitorista ja häpyhuulia. Kun ei ollut kiirettä, vajosimme molemmat täydelliseen nautintoon. Saimme lopulta ihaaaanan orgasmin kyrpä Millan emättimessä. Kun Millan vittu ja minun penikseni osoittivat virkistymisen merkkejä, työnsin taas Millan sisään.
Olin selälläni, Milla päällä. Liikuimme tarkoituksella mahdollisimman vähän, että pysyimme kiihotuksen huipulla, mutta emme juuri ja juuri lauenneet. Olimme ja nautimme, taisimme välillä nukahtaakin. Parin tunnin päästä seksuaalinen tarve oli hiljaa hiipunut. Otin kyrvän pois Millan vitusta. Kävimme vierekkäin, vein sormeni Millan emättimeen ja nukahdimme herttaiseen uneen. Jussi kertoi, että yö oli sujunut ihanasti Helmin kanssa.
Seuraavana päivänä soitin Millalle. Kiitin viikonlopusta kutsuin Millan käymään torstaina. Kerroin, että meillä on runsaasti aikaa olla kahden, kun vanhemmat menevät johonkin konserttiin ja sen jälkeen vielä ravinteliin. Heillä kun on perjantaina joku vapaapäivä. Pyydän Jussia taas sopimaan Helmin kanssa tapaamisesta kahden, jotta kummankaan ei tarvitse olla yksin.
Ja näin tehtiin.
Heti tullessaan jo ovella Milla otti pois alaosan vaatteet oli vittu aivan paljaana. Tervehti minua avaten sukupuolielimensä sievillä sormillaan. Tarjoilin teetä ja pikkuleipiä. Olin ostanut muutaman nätin istuma-alusen. Ne olivatkin tarpeen, sillä Milla suorastaan valui kosteutta.
Teellä kerroin suoraan asiani. Sanoin, että tapaamisessamme mökillä oli ryhmäseksin piirteitä, jotka hiukan haittasivat keskittymistä ja toivat ylimääräistä pelaamista kondomien kanssa. Sanoin, että olin jo havainnut meidän jakautuvan kahdeksi pariksi. "Ei liene epäilystä, että minä ja Helmi kuulumme yhteen, ja näyttää siltä, että myös sinä ja Jussi vierailette useammin toistenne luona, välillä toki toisinkin päin."
"Minulla on ehdotus. Kun tapaamme neljästään, siis harvemmin, olisin yhdynnässä vain sinun kanssa ja Jussi vain Helmin kanssa eli vain toiselle kuuluvan kanssa. Välttäisimme kokonaan kondomeilla pelaamisen liukkaitten välttämiseksi, mutta kahdestaan tavatessa pääasiassa omansa kanssa ei ongelmaa edes olisi. Se ei myöskään estäisi, että voimme joskus tavata kahdestaankin." Tähän Milla: "Ja taatusti tapaamme myös kahdestaan."
"Kuulostaa aika hyvältä. Juttelen sekä Helmin että Jussin kanssa. Luultavasti hekin ovat samaa mieltä. Mutta nyt, vittuni on varattu sinulle. Saat suudella sitä ja peräaukkoa ja työntää kulliasi emättimeeni niin paljon, kuin haluat. Muuten, olet ihana."
"Sinä paljon enemmän."piiri kirjoitti:
Samalla luokalla 5
Mökkireissumme tyttöjen kanssa sujui oikein miellyttävästi. Ensimmäisen yön Jussi vietti Millan kanssa samassa sängyssä ja minä Helmin kanssa, mutta tietysti samassa huoneessa. Päivällä pari yhdyntää kondomien kanssa ja tytöt onanoivat meille pari kertaa. Edelleen säkenöivän ihanaa. Toinen yö sitten toisen tytön kanssa, siis minä Millan kanssa.
Panin Millan selälleen ja tyynyn takapuolen alle. Nuolin toista tuntia Millan herttaista peräaukkoa, välillä klitorista ja häpyhuulia. Kun ei ollut kiirettä, vajosimme molemmat täydelliseen nautintoon. Saimme lopulta ihaaaanan orgasmin kyrpä Millan emättimessä. Kun Millan vittu ja minun penikseni osoittivat virkistymisen merkkejä, työnsin taas Millan sisään.
Olin selälläni, Milla päällä. Liikuimme tarkoituksella mahdollisimman vähän, että pysyimme kiihotuksen huipulla, mutta emme juuri ja juuri lauenneet. Olimme ja nautimme, taisimme välillä nukahtaakin. Parin tunnin päästä seksuaalinen tarve oli hiljaa hiipunut. Otin kyrvän pois Millan vitusta. Kävimme vierekkäin, vein sormeni Millan emättimeen ja nukahdimme herttaiseen uneen. Jussi kertoi, että yö oli sujunut ihanasti Helmin kanssa.
Seuraavana päivänä soitin Millalle. Kiitin viikonlopusta kutsuin Millan käymään torstaina. Kerroin, että meillä on runsaasti aikaa olla kahden, kun vanhemmat menevät johonkin konserttiin ja sen jälkeen vielä ravinteliin. Heillä kun on perjantaina joku vapaapäivä. Pyydän Jussia taas sopimaan Helmin kanssa tapaamisesta kahden, jotta kummankaan ei tarvitse olla yksin.
Ja näin tehtiin.
Heti tullessaan jo ovella Milla otti pois alaosan vaatteet oli vittu aivan paljaana. Tervehti minua avaten sukupuolielimensä sievillä sormillaan. Tarjoilin teetä ja pikkuleipiä. Olin ostanut muutaman nätin istuma-alusen. Ne olivatkin tarpeen, sillä Milla suorastaan valui kosteutta.
Teellä kerroin suoraan asiani. Sanoin, että tapaamisessamme mökillä oli ryhmäseksin piirteitä, jotka hiukan haittasivat keskittymistä ja toivat ylimääräistä pelaamista kondomien kanssa. Sanoin, että olin jo havainnut meidän jakautuvan kahdeksi pariksi. "Ei liene epäilystä, että minä ja Helmi kuulumme yhteen, ja näyttää siltä, että myös sinä ja Jussi vierailette useammin toistenne luona, välillä toki toisinkin päin."
"Minulla on ehdotus. Kun tapaamme neljästään, siis harvemmin, olisin yhdynnässä vain sinun kanssa ja Jussi vain Helmin kanssa eli vain toiselle kuuluvan kanssa. Välttäisimme kokonaan kondomeilla pelaamisen liukkaitten välttämiseksi, mutta kahdestaan tavatessa pääasiassa omansa kanssa ei ongelmaa edes olisi. Se ei myöskään estäisi, että voimme joskus tavata kahdestaankin." Tähän Milla: "Ja taatusti tapaamme myös kahdestaan."
"Kuulostaa aika hyvältä. Juttelen sekä Helmin että Jussin kanssa. Luultavasti hekin ovat samaa mieltä. Mutta nyt, vittuni on varattu sinulle. Saat suudella sitä ja peräaukkoa ja työntää kulliasi emättimeeni niin paljon, kuin haluat. Muuten, olet ihana."
"Sinä paljon enemmän."Samalla luokalla 6
Tilanne alkoi vähitellen vakiintua. Minun ja Helmin seurustelu olikin jo varmalla pohjalla, sillä se oli kehittynyt pikkuhiljaa vuosien varrella ja saanut jo täyden muotonsa. Juhanin ja Millan tilanne kehittyi ripeästi ja saavutti täyden seurusteluasteen. Tapaamisista oman kumppanin kanssa oli enemmistö. Yövyttiin milloin tyttöjen, milloin Jussin ja milloin minun kotona.
Sen lisäksi tavattiin ehkä kaksi kertaa kuussa neljistään, jolloin yhdyttiin vain toisen parin kumppanin kanssa. Vittua tytöt tietysti näyttivät tällöin myös omalle. Itse asiassa tytöt levittivät suloista vittuaan näissä tapaamisissa nätillä alustalla istuen lähes koko ajan aina sukupuolielimien avaamisesta jo ovella. Myös tyttöjen onanointia saivat ihailla molemmat pojat.
Eikä kahden kesken tapaaminen toisen tyttöystävän kanssa suinkaan tullut kielletyksi. Itse asiassa meistä kaikista tuntui peräti kummalliselta ajatus, että seurustelu olisi ollut este myös toisen kanssa nauttimiseen, kuten jotkut ajattelevat. Miksi niin olisi? Näillä asenteilla emme tunteneet pienintäkään mustasukkaisuutta. Elämä tarjosi paljon iloa, kun siihen vain antoi itselleen luvan.
Vanhempani antoivat meidän nuorten seuraavana kesänä viettää kokonaisen kuukauden kesämökillä yhdessä, vieläpä heinäkuun. Olimme silloin 16:n ikäisiä, Milla vuoden nuorempi. Fossiilit olivat nykyaikaisia ja ymmärsivät nuorten tarpeet. Heinäkuu oli lämmin, suorastaan kuuma, joten vaatteita ei tarvittu ollenkaan, eikä myös pidetty muuten kuin kaupassa käydessä. Näkyi myös naapurilaiturin upseeri ja hänen tyttöystävänsä uivan alasti, niin ettemme herättäneet edes heidän huomiotaan.
Saunaa lämmitettiin joka päivä. Tytöt onanoivat ja levittivät vittuaan. Melkein koko ajan oltiin yhdynnässä toisen parin kumppanin kanssa, mutta välillä pidettiin vuorokauden väli ja yhdyttiin omaan. Toki väliäkin pidettäessä sekä tytöt että pojat onanoivat ja hyväilivät oman että toisen kumppanin sukupuolielimiä.
Kyllähän se oli suorastaan seksuaalimälläämistä, mutta kiire ja pakonomaisuus oli jo tasoittunut. Oli tapahtunut juuri, mitä odotimmekin. Oli tullut miellyttävä arki. Olimme kaksi pariskuntaa kasvaneet yhteen. Luonnollinen, hyvä tulevaisuus oli meitä odottamassa.
Luin puoli vuotta vanhaa kirjoitustani mielihyvällä. Nämähän ovat fantasioita. Ehkä parhaiten tämä kirjoitukseni kertoo, millainen vaimoni ja minun haavemaailmani on: levollista, koko elämän kestävää ystävällistä ystävyyttä ja avointa seksiä. Ei riitelyä, ei vaatimuksia, vaan halua antaa, jolloin itsekin saa moninkertaisesti.
ex-piiri
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730