Kun taas nähdään

Anonyymi

aion kysyä mikä sun nimi olikaan. Siitäpä sitten arvaat mun sua täällä kaipaavan. Jos kiinnostaa ja jos tän luet. Jos ei nähdä niin sitten jää sekin.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä näette?

      • Anonyymi

        Sen kun tietäisin, mutta en ole ennustaja. Toivottavasti jossain.


    • Anonyymi

      "olikaan"? :) - cu-

      • Anonyymi

        Ajattelin että se kuulostaisin välinpitämättömämmältä. Ei vaikuta liian tungettelevalta.
        "Hei mikä sun nimi olikaan? Ai et ole koskaan kertonut, niinhän se taisi ollakin" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että se kuulostaisin välinpitämättömämmältä. Ei vaikuta liian tungettelevalta.
        "Hei mikä sun nimi olikaan? Ai et ole koskaan kertonut, niinhän se taisi ollakin" :)

        Juu, heittää vähän kuin kevyesti olkansa yli *niin, hei mikä... * oletpas sinä nyt diplomaattinen. :) - cu- *olutta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, heittää vähän kuin kevyesti olkansa yli *niin, hei mikä... * oletpas sinä nyt diplomaattinen. :) - cu- *olutta*

        En halua olla liian tungetteleva ettei toinen säikähdä. Oikeasti haluaisin vaan halata ja koskettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin että se kuulostaisin välinpitämättömämmältä. Ei vaikuta liian tungettelevalta.
        "Hei mikä sun nimi olikaan? Ai et ole koskaan kertonut, niinhän se taisi ollakin" :)

        Olenpas kertonut. Et vain mukamas muista sitä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua olla liian tungetteleva ettei toinen säikähdä. Oikeasti haluaisin vaan halata ja koskettaa.

        Kohteliaan pidättyväistä, tunteidensa kustannuksella... kunnioittavaa. Kertoo aikuisesta naisesta. Pohjaoletus, että olet nainen. Kuiteskin, perushaluja. - cu-*olutta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohteliaan pidättyväistä, tunteidensa kustannuksella... kunnioittavaa. Kertoo aikuisesta naisesta. Pohjaoletus, että olet nainen. Kuiteskin, perushaluja. - cu-*olutta*

        Pakkohan se on kun ei tiedä toisesta tarpeeksi. Nainen olen. *punaviiniä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenpas kertonut. Et vain mukamas muista sitä.

        Ei ole livessä kertonut. Kaverinsa nimen kyllä mainitsi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Minä en matki ketään en sua enkä leskiystävääsi. Molemmat olet kyllä täällä havainnut. Enkä valitettavasti pidä teitä millään tapaa vakavastiotettavana kumpaakaan. Puhu sinä vaan yksinäsi kuten tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on kun ei tiedä toisesta tarpeeksi. Nainen olen. *punaviiniä*

        Niin... tunnustelemalla kohtaamiset tapaa edetä. Joskus käynyt mielessä, minkälaisen patoumareservin itsekukin kerää sisälleen varovaisella etenemisellä. Kysehän on loppujen lopuksi itseesuojeluvaistosta. Ei väliä, montako hyvää kokemusta, se yksi tai useampi huono määrittelee jatkosuhtautumisen? Ja kaikki polkee paikallaan. - cu-*olutta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en matki ketään en sua enkä leskiystävääsi. Molemmat olet kyllä täällä havainnut. Enkä valitettavasti pidä teitä millään tapaa vakavastiotettavana kumpaakaan. Puhu sinä vaan yksinäsi kuten tähänkin asti.

        Korjaus: Molemmat olen kyllä täällä havainnut.
        Sori vinkkua vähän pohjiksi otettu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... tunnustelemalla kohtaamiset tapaa edetä. Joskus käynyt mielessä, minkälaisen patoumareservin itsekukin kerää sisälleen varovaisella etenemisellä. Kysehän on loppujen lopuksi itseesuojeluvaistosta. Ei väliä, montako hyvää kokemusta, se yksi tai useampi huono määrittelee jatkosuhtautumisen? Ja kaikki polkee paikallaan. - cu-*olutta*

        No mulla nyt polkee niin paikallaan, että ne kohtaamisetkin loppui. Mutta ei elämän tarvitse olla mitään sekopäistä etenemistä koko ajan. Paikallaan polkeminen on osa elämää eikä siinä mitään. Ehkä on ihan hyvä välillä pysähtyä ja antaa tilanteiden viedä mukanaan.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä. Tuo ei-mia kertoi täällä kerran kesällä olevan leski. Älä sotke mua teidän asioihin. Yritin sanoa, etten ole hän enkä kukaan sulle. en pidä teistä kummastakaan enkä sairaasta tavastanne kirjoitella tänne. Mene pois, mä en liity sinuun mitenkään enkä siihen miiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla nyt polkee niin paikallaan, että ne kohtaamisetkin loppui. Mutta ei elämän tarvitse olla mitään sekopäistä etenemistä koko ajan. Paikallaan polkeminen on osa elämää eikä siinä mitään. Ehkä on ihan hyvä välillä pysähtyä ja antaa tilanteiden viedä mukanaan.

        " polku se on paikalllaan polkeva polkukin "


    • Anonyymi

      Ei tulla näkemään.

      • Anonyymi

        Koska et halua vai miksi sanot noin? Et varmaan ole hän kun ei tuossa aloituksessa ole sukupuoltakaan mutta kerro silti.


    • Anonyymi

      Hyvä idea ihan yleisestikin. Helpompi kaivata , jos tietää nimen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe