Aihe

Kun taas nähdään

Anonyymi

aion kysyä mikä sun nimi olikaan. Siitäpä sitten arvaat mun sua täällä kaipaavan. Jos kiinnostaa ja jos tän luet. Jos ei nähdä niin sitten jää sekin.

21

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä näette?

• Anonyymi

Sen kun tietäisin, mutta en ole ennustaja. Toivottavasti jossain.

• Anonyymi

"olikaan"? :) - cu-

• Anonyymi

Ajattelin että se kuulostaisin välinpitämättömämmältä. Ei vaikuta liian tungettelevalta.
        "Hei mikä sun nimi olikaan? Ai et ole koskaan kertonut, niinhän se taisi ollakin" :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin että se kuulostaisin välinpitämättömämmältä. Ei vaikuta liian tungettelevalta.
        "Hei mikä sun nimi olikaan? Ai et ole koskaan kertonut, niinhän se taisi ollakin" :)

Juu, heittää vähän kuin kevyesti olkansa yli *niin, hei mikä... * oletpas sinä nyt diplomaattinen. :) - cu- *olutta*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, heittää vähän kuin kevyesti olkansa yli *niin, hei mikä... * oletpas sinä nyt diplomaattinen. :) - cu- *olutta*

En halua olla liian tungetteleva ettei toinen säikähdä. Oikeasti haluaisin vaan halata ja koskettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenpas kertonut. Et vain mukamas muista sitä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua olla liian tungetteleva ettei toinen säikähdä. Oikeasti haluaisin vaan halata ja koskettaa.

Kohteliaan pidättyväistä, tunteidensa kustannuksella... kunnioittavaa. Kertoo aikuisesta naisesta. Pohjaoletus, että olet nainen. Kuiteskin, perushaluja. - cu-*olutta*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohteliaan pidättyväistä, tunteidensa kustannuksella... kunnioittavaa. Kertoo aikuisesta naisesta. Pohjaoletus, että olet nainen. Kuiteskin, perushaluja. - cu-*olutta*

Pakkohan se on kun ei tiedä toisesta tarpeeksi. Nainen olen. *punaviiniä*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenpas kertonut. Et vain mukamas muista sitä.

Ei ole livessä kertonut. Kaverinsa nimen kyllä mainitsi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Minä en matki ketään en sua enkä leskiystävääsi. Molemmat olet kyllä täällä havainnut. Enkä valitettavasti pidä teitä millään tapaa vakavastiotettavana kumpaakaan. Puhu sinä vaan yksinäsi kuten tähänkin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkohan se on kun ei tiedä toisesta tarpeeksi. Nainen olen. *punaviiniä*

Niin... tunnustelemalla kohtaamiset tapaa edetä. Joskus käynyt mielessä, minkälaisen patoumareservin itsekukin kerää sisälleen varovaisella etenemisellä. Kysehän on loppujen lopuksi itseesuojeluvaistosta. Ei väliä, montako hyvää kokemusta, se yksi tai useampi huono määrittelee jatkosuhtautumisen? Ja kaikki polkee paikallaan. - cu-*olutta*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en matki ketään en sua enkä leskiystävääsi. Molemmat olet kyllä täällä havainnut. Enkä valitettavasti pidä teitä millään tapaa vakavastiotettavana kumpaakaan. Puhu sinä vaan yksinäsi kuten tähänkin asti.

Korjaus: Molemmat olen kyllä täällä havainnut.
        Sori vinkkua vähän pohjiksi otettu :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... tunnustelemalla kohtaamiset tapaa edetä. Joskus käynyt mielessä, minkälaisen patoumareservin itsekukin kerää sisälleen varovaisella etenemisellä. Kysehän on loppujen lopuksi itseesuojeluvaistosta. Ei väliä, montako hyvää kokemusta, se yksi tai useampi huono määrittelee jatkosuhtautumisen? Ja kaikki polkee paikallaan. - cu-*olutta*

No mulla nyt polkee niin paikallaan, että ne kohtaamisetkin loppui. Mutta ei elämän tarvitse olla mitään sekopäistä etenemistä koko ajan. Paikallaan polkeminen on osa elämää eikä siinä mitään. Ehkä on ihan hyvä välillä pysähtyä ja antaa tilanteiden viedä mukanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Mitä ihmettä. Tuo ei-mia kertoi täällä kerran kesällä olevan leski. Älä sotke mua teidän asioihin. Yritin sanoa, etten ole hän enkä kukaan sulle. en pidä teistä kummastakaan enkä sairaasta tavastanne kirjoitella tänne. Mene pois, mä en liity sinuun mitenkään enkä siihen miiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla nyt polkee niin paikallaan, että ne kohtaamisetkin loppui. Mutta ei elämän tarvitse olla mitään sekopäistä etenemistä koko ajan. Paikallaan polkeminen on osa elämää eikä siinä mitään. Ehkä on ihan hyvä välillä pysähtyä ja antaa tilanteiden viedä mukanaan.

" polku se on paikalllaan polkeva polkukin "

• Anonyymi

Ei tulla näkemään.

• Anonyymi

Koska et halua vai miksi sanot noin? Et varmaan ole hän kun ei tuossa aloituksessa ole sukupuoltakaan mutta kerro silti.

• Anonyymi

Hyvä idea ihan yleisestikin. Helpompi kaivata , jos tietää nimen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      18144
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      5170
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      2833
    4. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      206
      2441