Moikkeli, onkohan tästä laitteesta käyttökokemusta:
https://www.puuilo.fi/norrkoping-raivaussahan-teran-teroitin-250w
tai sitten jostain muusta vastaavasta.
Raivaussahan terän teroitus
12
1876
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olisi muu vastaava palstan aktivointi?
- Anonyymi
Olikohan asiallinen kommentti
- Anonyymi
Onhan tässä ollut aktivointeja. Hengästys tulee.
- Anonyymi
Vielä lisää ja sytäri.
- Anonyymi
Miksi mitään konetta hommaan joka sujuu nopeasti ja helposti viilalla?
- Anonyymi
Varmaan ihan kätevä laite, mutta epäilyttää tuo merkki? Jos mitenkään mahdollista niin osta raivuusahalle tarkoitettu rajoittimella varustettu viila. Niissä on yleensä myös terän harituksen säätökolot.
- Anonyymi
tarpeeks jerkkua koneeseen niin aivan ihan ja sama miten terävä terä on,katkee se.
- Anonyymi
Säätää vähän ploujobbiä ja vääntää vissyä niin ei tarvita jerkkuakaan kun on poikki jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säätää vähän ploujobbiä ja vääntää vissyä niin ei tarvita jerkkuakaan kun on poikki jo.
kannattaisko vähentää alkoholinjuontia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaisko vähentää alkoholinjuontia
Loistava neuvo. Tästä uusi aktivointialoitus.
- Anonyymi
mikäli terän kallistuksen säätö on asiallinen, niin ilman muuta.. ostoskoriin..
- Anonyymi
fiilaten aukot sikaisoiksi niin vetäähyvin,laaja vääntö vastaa virisatsi 5 numeroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391