Aloitin vasta HIM-lehtileikekansion väsäämisen. Minua kiinnostaisi miten säilytätte ja kuinka paljon teillä on matskua kansioissanne(sivua). Kannattaisiko laittaa vihkoon vai ihan oikeaan kansioon: paperit vai muovitaskut? Muovitaskut kaiketi säilyisi paremmin...
Kiitsa jos joku vaivautuu vastaamaan!! =)
Lehtileikekansionne??
10
621
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
Mä oon liimannut lehtileikkeitä kahteen vihkoon ihan vaan teipin avulla. Sivujen määrästä en ole varma, mutta molemmissa leikekirjoissa on jotain kymmenkunta sivua HIM-materiaalia ( isot artikkelit, jotka olen taitellut vihkojen väliin). Säilyttämisestä sen verran, että pidän leikekirjoja ihan vaan oman huoneen pikkupöydällä. Muut perheenjäsenet kyllä tietävät, että jos joku niihin koskee, silloin on piru irti... ;)
- oHIMo
Mulla on lehtileikkeet muovitaskuissa kansioissa. Sivuja reilut 400 (tosin joitain juttuja useaan kertaan)ja lehtiä joissa jutut vielä kiinni ehkä noin 30. Muovitaskut on mielestäni kätevämmät ja siistimmät. Niissä on vaan se huono puoli ettei kaikkien lehtien sivut mahdu niihin, esim suosikin ja demin,mutta niissä nyt enää harvemmin juttuja onkaan.
- LaChika
mulla itsellä on 2 n.3cm paksuista kirjaa, missä oli vain tyhjiä valkoisia sivuja,kannet oli mustat
siihen aloitin 3 vuotta sitten keräilemään ja alkaa kummatkin olla jo täysiä.
ikä ja terveyshän siinä menee ;)
mutta uskon että se on sen arvoista sitäpaitsi onko parempaakaan tekemistä kuin sateella askarrella leikekirjaa ;)
AnuMilla - lilylazer
Joskus liimailin niitä juttuja vihkoihin, mikä näin jälkeenpäin ajatellen olikin sitten erittäin tyhmää, mikäli joskus vaikka haluaa saada jonkun jutun irti... Osa on kansiossa ja osa on vielä leikkaamatta lehdistä, pitkin oman huoneen lattioita (Asialle pitäis ehkä tehdä jotain...:S)...
- Starly
Jo huimat 1300 sivua HIM artikkeleita laitettuna arkistointi kansioihin-->muovitaskuihin (Lidl:stä saa/sai 100kpl pussin vaivaisella 2eurolla!! Vink Vink!)) Joskus teininä keräilin monia lehtileikekansioita vihkoihin, joka sitten osoittautui huonoiksi, kun jos oli jo jotain liimaillut ja sitten löytyikin sinne väliin jotain juttuja niin ei ollenkaan hyvä...jos haluaa että on aikajärjestyksessä, ja siitä vihostahan tuli ihan äly paksu. Tosi huono säilyttää missään, kun pursuilee...ym.
Nuo isommat lehdet, esim. iltalehti mahtuu hyvin muovitaskuunn kun sen taittaa ja laittaa A4-paperin siihen väliin jotta se muovitasku ei ole ihan lurppana. Kaikille muillekin "liian isoille" lehdille tämä konsti on hyvä.
Ja ihan vinkkinä, onko kukaan "dyykannut" lehtiroskiksia? Sieltä tekee joskus ihan sikahyviä löytöjä!! Itse löysin viimeiksi LIKE-uutiset lehden, niihin ei joka päivä törmääkään. Toivottavasti ette ota nokkiinne kun näin neuvon, toivon teille kaikille HIM faneille hyvää kesän odotusta! =) Saa toki minulta kysyä neuvoa, jos jäi askarruttamaan jokin asia....
666hugs Starly- oHIMo
Juu, minäkin olen harrastanut dyykkausta jo useampia vuosia ihan säännöllisesti. Aina tulee laatikoihin kurkattua onko tullut mitään uutta, kun ohi kulkee.. muodostunut jo eräänlaiseksi pakkomielteeksi.
- Starly
oHIMo kirjoitti:
Juu, minäkin olen harrastanut dyykkausta jo useampia vuosia ihan säännöllisesti. Aina tulee laatikoihin kurkattua onko tullut mitään uutta, kun ohi kulkee.. muodostunut jo eräänlaiseksi pakkomielteeksi.
Hyvä kun joku muukin dyykkaa... joskus mummot kattoo tosi pahasti, mutta ei sen väliä jos jotain uutta HIM juttua löytyy. =)
Oiskois kukaan innostunut vaihtelemaan?? Mulla ois aikamoinen läjä juttuja, jotka vois vaihdella. - oHIMo
Starly kirjoitti:
Hyvä kun joku muukin dyykkaa... joskus mummot kattoo tosi pahasti, mutta ei sen väliä jos jotain uutta HIM juttua löytyy. =)
Oiskois kukaan innostunut vaihtelemaan?? Mulla ois aikamoinen läjä juttuja, jotka vois vaihdella.Dyykkaamiseen liittyy aina se jännitys. Tuttujen näkeminen silloin on jotenkin vaivaannuttavaa..
Onhan noita "ylimääräisiä" juttuja minullekin kertynyt.
- HERmanni
..joku, mistä lehdistä/numeroista on juttua HIMstä ja Villestä kumppaneistavuosilta 1995-1998. Kun mulla ei oo mtn.... =(
- Starly
esim. suomalaisista musiikkilehdistä, kuten soundi, rumba, mix ja suosikki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788