Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lehtileikekansionne??

Miau

Aloitin vasta HIM-lehtileikekansion väsäämisen. Minua kiinnostaisi miten säilytätte ja kuinka paljon teillä on matskua kansioissanne(sivua). Kannattaisiko laittaa vihkoon vai ihan oikeaan kansioon: paperit vai muovitaskut? Muovitaskut kaiketi säilyisi paremmin...
Kiitsa jos joku vaivautuu vastaamaan!! =)

10

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

      Mä oon liimannut lehtileikkeitä kahteen vihkoon ihan vaan teipin avulla. Sivujen määrästä en ole varma, mutta molemmissa leikekirjoissa on jotain kymmenkunta sivua HIM-materiaalia ( isot artikkelit, jotka olen taitellut vihkojen väliin). Säilyttämisestä sen verran, että pidän leikekirjoja ihan vaan oman huoneen pikkupöydällä. Muut perheenjäsenet kyllä tietävät, että jos joku niihin koskee, silloin on piru irti... ;)

    • oHIMo

      Mulla on lehtileikkeet muovitaskuissa kansioissa. Sivuja reilut 400 (tosin joitain juttuja useaan kertaan)ja lehtiä joissa jutut vielä kiinni ehkä noin 30. Muovitaskut on mielestäni kätevämmät ja siistimmät. Niissä on vaan se huono puoli ettei kaikkien lehtien sivut mahdu niihin, esim suosikin ja demin,mutta niissä nyt enää harvemmin juttuja onkaan.

    • LaChika

      mulla itsellä on 2 n.3cm paksuista kirjaa, missä oli vain tyhjiä valkoisia sivuja,kannet oli mustat
      siihen aloitin 3 vuotta sitten keräilemään ja alkaa kummatkin olla jo täysiä.
      ikä ja terveyshän siinä menee ;)
      mutta uskon että se on sen arvoista sitäpaitsi onko parempaakaan tekemistä kuin sateella askarrella leikekirjaa ;)
      AnuMilla

    • lilylazer

      Joskus liimailin niitä juttuja vihkoihin, mikä näin jälkeenpäin ajatellen olikin sitten erittäin tyhmää, mikäli joskus vaikka haluaa saada jonkun jutun irti... Osa on kansiossa ja osa on vielä leikkaamatta lehdistä, pitkin oman huoneen lattioita (Asialle pitäis ehkä tehdä jotain...:S)...

    • Starly

      Jo huimat 1300 sivua HIM artikkeleita laitettuna arkistointi kansioihin-->muovitaskuihin (Lidl:stä saa/sai 100kpl pussin vaivaisella 2eurolla!! Vink Vink!)) Joskus teininä keräilin monia lehtileikekansioita vihkoihin, joka sitten osoittautui huonoiksi, kun jos oli jo jotain liimaillut ja sitten löytyikin sinne väliin jotain juttuja niin ei ollenkaan hyvä...jos haluaa että on aikajärjestyksessä, ja siitä vihostahan tuli ihan äly paksu. Tosi huono säilyttää missään, kun pursuilee...ym.

      Nuo isommat lehdet, esim. iltalehti mahtuu hyvin muovitaskuunn kun sen taittaa ja laittaa A4-paperin siihen väliin jotta se muovitasku ei ole ihan lurppana. Kaikille muillekin "liian isoille" lehdille tämä konsti on hyvä.

      Ja ihan vinkkinä, onko kukaan "dyykannut" lehtiroskiksia? Sieltä tekee joskus ihan sikahyviä löytöjä!! Itse löysin viimeiksi LIKE-uutiset lehden, niihin ei joka päivä törmääkään. Toivottavasti ette ota nokkiinne kun näin neuvon, toivon teille kaikille HIM faneille hyvää kesän odotusta! =) Saa toki minulta kysyä neuvoa, jos jäi askarruttamaan jokin asia....

      666hugs Starly

      • oHIMo

        Juu, minäkin olen harrastanut dyykkausta jo useampia vuosia ihan säännöllisesti. Aina tulee laatikoihin kurkattua onko tullut mitään uutta, kun ohi kulkee.. muodostunut jo eräänlaiseksi pakkomielteeksi.


      • Starly
        oHIMo kirjoitti:

        Juu, minäkin olen harrastanut dyykkausta jo useampia vuosia ihan säännöllisesti. Aina tulee laatikoihin kurkattua onko tullut mitään uutta, kun ohi kulkee.. muodostunut jo eräänlaiseksi pakkomielteeksi.

        Hyvä kun joku muukin dyykkaa... joskus mummot kattoo tosi pahasti, mutta ei sen väliä jos jotain uutta HIM juttua löytyy. =)

        Oiskois kukaan innostunut vaihtelemaan?? Mulla ois aikamoinen läjä juttuja, jotka vois vaihdella.


      • oHIMo
        Starly kirjoitti:

        Hyvä kun joku muukin dyykkaa... joskus mummot kattoo tosi pahasti, mutta ei sen väliä jos jotain uutta HIM juttua löytyy. =)

        Oiskois kukaan innostunut vaihtelemaan?? Mulla ois aikamoinen läjä juttuja, jotka vois vaihdella.

        Dyykkaamiseen liittyy aina se jännitys. Tuttujen näkeminen silloin on jotenkin vaivaannuttavaa..
        Onhan noita "ylimääräisiä" juttuja minullekin kertynyt.


    • HERmanni

      ..joku, mistä lehdistä/numeroista on juttua HIMstä ja Villestä kumppaneistavuosilta 1995-1998. Kun mulla ei oo mtn.... =(

      • Starly

        esim. suomalaisista musiikkilehdistä, kuten soundi, rumba, mix ja suosikki...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe