tuttavani uusi miesystävä karjuu koiralle kun koira ei alkuun totellut häntä. koiralle ei ollut kukaan aikaisemmin karjunut eikä korottanut ääntään. koira on totellut ennen miehen tuloa, mutta ei enää tottele ketään. miten tuttavani saa taas koiran tottelemaan. mies karjuu sille silloin tällöin. sellainen karjuminen käy minunkin hermoille saati sitten koiran.
mies karjuu koiralle
Anonyymi
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Miten aloittajan saisi käyttämään isoja kirjaimia pisteen jälkeen?
- Anonyymi
niuho
- Anonyymi
Sähköpanta rakille on hyvä ja sellainen mikä reagoi automaattisesti haukkumiseen. Rakithan räkyttää että koko kerrostalo kuulee ja häiriintyy, ihmisten huutaminen pientä siihen verrattuna.
- Anonyymi
Sähköpanta sopii monille kirjoittajista,suositelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpanta sopii monille kirjoittajista,suositelen
Totta, rakkihullut ovat muuallakin räkyttäjiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016