Sulla on mies

Anonyymi

seksikäs lantion seutu. Seisot jotenkin siten, että alkaa tehdä mieli sua. Vaikka en ole nähnyt sua aikoikin, muistan sen vieläkin. Sussa kaikki on niin haluttavaa. Eikä vaan seksimielessä vaan kaikessa mielessä. Haluan lähellesi muussakin mielessä. Onnellinen se joku joka saa sut lähelleen, kiinni, tuntea ihosi. En tiedä ootko varattu. Jos olet vapaa niin et ole enää, jos mut huolit. Olet sopivan ihana, ihanan sopiva.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katselet vaan sekstisestä näkökulmasta. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Ei ole totta. Kirjoitin että kiinnostaa muutenkin. Tänään vaan on tuo seksistinen näkökulma pinnalla. Huomenna sitten taas tunnepuoli tai joku muu. Hormonit, minkäs teet. Etkä pääse jatkoon sinäkään, mä haluan hänet. Taidat olla nainen vielä asenteesta päätellen.


      • Anonyymi

        Mä olen nainen. Mitä sä toinen nainen edes vaivaudut kommentoimaan miehelle osoitettua viestiä. Se ei ole sulle naiselle. Miksi sä sitä edes luet, kun on selvästi miehelle eikä liity sinuun. Kirjoita omasi.


      • Anonyymi

        Minä olen nainen. En koe tarvetta esittää mitään muuta kuin itseäni. Sen verran jo elämää nähnyt että ei kuulu tapoihini esittää mitään eikä missään. Mistä tuo pakkomielteesi on peräisin. Jokainen nainen, joka uskaltaa kirjoittaa muuta kuin "tykkään", on mielestäsi mies. En ymmärrä eikä asia mua haittaa, jatka vaan itkujasi miten haluan. Mä menen nyt. Ulos. Moi.


      • Anonyymi

        Tottakai menen ulos, olen nainen ja mulla on koira. Idiootti.


    • Anonyymi

      Nämä kirjoitukset tulee aina samalta eri miehelle. Varokaa.

      • Anonyymi

        Ei ole totta. Enkä mä tällaisia yleensä kirjoita. Nyt saa kommentoijanainen siellä hävetä. Minä kaipaan yhtä miestä, en ole tällä palstalla muita kaivannut enkä tule kaipaamaan. Ja se mies on sexy. Enkä aio häntä raiskata, joten varoa ei tartte. Oletpa sinä kyllä asiaton täti. Hävytön sanoisin. hyh hyh häpeäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole totta. Enkä mä tällaisia yleensä kirjoita. Nyt saa kommentoijanainen siellä hävetä. Minä kaipaan yhtä miestä, en ole tällä palstalla muita kaivannut enkä tule kaipaamaan. Ja se mies on sexy. Enkä aio häntä raiskata, joten varoa ei tartte. Oletpa sinä kyllä asiaton täti. Hävytön sanoisin. hyh hyh häpeäisit.

        Mistä sinä setätäti uumasi ihailija tiiät, että onkos tuo täti vai setä? Ja mikäli kommentoija eri kuin sinä, niin ei hyvin kulje hänelläkään😛💪🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä setätäti uumasi ihailija tiiät, että onkos tuo täti vai setä? Ja mikäli kommentoija eri kuin sinä, niin ei hyvin kulje hänelläkään😛💪🤭

        Naiset täällä kirjoittele ilkeyksiä eikä miehet. Pääsääntöisesti noin. Lähes kaikki täällä on naisten käsialaa. Tämä aloitus ja ilkeät kommentit. Miehet ei jaksa tuollaisia ilkeyksiä kirjoitella, ei ainakaan sen ikäiset mitä mä kaipaan. Ja mun sukupuoli ei taida sulle naiselle olla tärkeä, lepso kun en ole ja aloitus oli selvästi miehelle osoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset täällä kirjoittele ilkeyksiä eikä miehet. Pääsääntöisesti noin. Lähes kaikki täällä on naisten käsialaa. Tämä aloitus ja ilkeät kommentit. Miehet ei jaksa tuollaisia ilkeyksiä kirjoitella, ei ainakaan sen ikäiset mitä mä kaipaan. Ja mun sukupuoli ei taida sulle naiselle olla tärkeä, lepso kun en ole ja aloitus oli selvästi miehelle osoitettu.

        Heh heh, lepsottelijasetä🤭


      • Anonyymi

        Aika kova räntti, työnnä vielä sentti palstapentti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset täällä kirjoittele ilkeyksiä eikä miehet. Pääsääntöisesti noin. Lähes kaikki täällä on naisten käsialaa. Tämä aloitus ja ilkeät kommentit. Miehet ei jaksa tuollaisia ilkeyksiä kirjoitella, ei ainakaan sen ikäiset mitä mä kaipaan. Ja mun sukupuoli ei taida sulle naiselle olla tärkeä, lepso kun en ole ja aloitus oli selvästi miehelle osoitettu.

        Kyllä noista viesteistä huomaa, minkä ikäiset kirjoittaa mitäkin. Luulen, että kirjakielen ja muutenkin huonon kielen ja ilkeiden viestien takana on aina kouluttamattomat ja jollain tavalla häiriintyneet nuoret tai nuoret aikuiset, siis sekä nuoret aikuiset miehet että nuoret aikuiset naiset. Viestit on sisällöltään ja kieliasultaan sen verran lapsellisia ja heikkoja.

        En usko, että nuori aikuinen tai aikuinen, joka opiskelee AMK:ssa tai yliopistossa tuollaisia kirjoittelee, koska se ajattelu ja kielenhallinta koulutetulla on jo niin valovuosien päästä henkisesti köyhän, kouluttamattoman ja vähälahjaisten ajatusjuoksusta. Ihan rakentavana palautteena tämä. Kyllä viesti tosiaan kirjoittajastaan aina kertoo. Joitakin asioita ei vaan voi feikata ja peittää. Lukijoilla riittää viihdettä ja naurunaihetta! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noista viesteistä huomaa, minkä ikäiset kirjoittaa mitäkin. Luulen, että kirjakielen ja muutenkin huonon kielen ja ilkeiden viestien takana on aina kouluttamattomat ja jollain tavalla häiriintyneet nuoret tai nuoret aikuiset, siis sekä nuoret aikuiset miehet että nuoret aikuiset naiset. Viestit on sisällöltään ja kieliasultaan sen verran lapsellisia ja heikkoja.

        En usko, että nuori aikuinen tai aikuinen, joka opiskelee AMK:ssa tai yliopistossa tuollaisia kirjoittelee, koska se ajattelu ja kielenhallinta koulutetulla on jo niin valovuosien päästä henkisesti köyhän, kouluttamattoman ja vähälahjaisten ajatusjuoksusta. Ihan rakentavana palautteena tämä. Kyllä viesti tosiaan kirjoittajastaan aina kertoo. Joitakin asioita ei vaan voi feikata ja peittää. Lukijoilla riittää viihdettä ja naurunaihetta! :)

        Siis: kirjakielen puuttumisen ja muutenkin huonon kielen ja ilkeiden viestien takana on aina kouluttamattomat ja jollain tavalla häiriintyneet nuoret tai nuoret aikuiset.


    • Anonyymi

      Tunne oli ja on molemminpuolinen kyllä. :D

      • Anonyymi

        Se selittäisi miksi rakkaus ja intohimo HÄNEEN vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se selittäisi miksi rakkaus ja intohimo HÄNEEN vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja ...

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö

        Pusi pusi tätillekin sinne. Mustasukkaisuutesi kaikkia palstamiehiä kohtaan on hellyttävää.
        Hän on niin sexy, ihana ihana mies, voi kun saisin hänet pian sisääni. Simpukkani kutsuu jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pusi pusi tätillekin sinne. Mustasukkaisuutesi kaikkia palstamiehiä kohtaan on hellyttävää.
        Hän on niin sexy, ihana ihana mies, voi kun saisin hänet pian sisääni. Simpukkani kutsuu jo.

        Etpä kuule saa, sulla mitää simpukkaa oo, varmaan pieni Rapu.


    • Anonyymi

      Ei ole varmaan mulle miehelle. Mutta minun naisella on hyvä ja sopivan muotoinen vartalo. Hänessä on kaikki muutenkin kohillaan. Huumori mainitakseni.

      • Anonyymi

        Sulla on kiva nainen sitten. Pidä hänestä kiinni.


    • Anonyymi

      No niin mulle riitti hetkeksi taas. Lähden viettämään sunnuntaita toisenlaiseen seuraan. Mukavaa päivää kaikille ja sille miehelle tiedoksi: olen sun milloin vaan haluat.

      • Anonyymi

        Voi kun olisit se minun nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisit se minun nainen!

        Hänen olen. En tiedä kuka sinä olet.


    • Anonyymi

      Kyllä se minuakin välillä tekee mieli sulle antaa lantion seutua oikein kunnolla.
      Olo paranee heti ja jaksaa taas.

      • Anonyymi

        Et ole vielä antanut sitä seutuasi mulle koskaan. Sitä odotellessa kaivan tuon yhden emojipellen henkilötiedot pimeästä netistä. Pistän kaverit käymään juttelemassa, kun en jaksa enää tuota paskaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä antanut sitä seutuasi mulle koskaan. Sitä odotellessa kaivan tuon yhden emojipellen henkilötiedot pimeästä netistä. Pistän kaverit käymään juttelemassa, kun en jaksa enää tuota paskaa lukea.

        Minä kun luulin, että tämä on sitä darkwebin kovaa ydintä🤭 Mitä tulee muuhun kirjoittamaasi, esimerkiksi emojipelleihin (joskus asia voi olla juurikin näin) tai ulkomaailman yhteyksiisi niin sori nyt vaan, vaikea olla tyrskimättä🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun luulin, että tämä on sitä darkwebin kovaa ydintä🤭 Mitä tulee muuhun kirjoittamaasi, esimerkiksi emojipelleihin (joskus asia voi olla juurikin näin) tai ulkomaailman yhteyksiisi niin sori nyt vaan, vaikea olla tyrskimättä🤐

        En lue enää kommentteja, jossa on emojeita. Olet niin oksettava nainen ja tekstisi ei ole likukelpoista. En siis lue mihin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun luulin, että tämä on sitä darkwebin kovaa ydintä🤭 Mitä tulee muuhun kirjoittamaasi, esimerkiksi emojipelleihin (joskus asia voi olla juurikin näin) tai ulkomaailman yhteyksiisi niin sori nyt vaan, vaikea olla tyrskimättä🤐

        Se oli vitsi. Ajattelin, että reppana hiljenee hetkeksi kun säikähtää. Mutta jos on päihteissä ja psykoosissa ollut jo pari vuosikymmentä niin eihän se mitään enää säikähdä.


    • Anonyymi

      Kun seksuaalisuus on hallinnassa se näkyy
      ulospäin ja tekee miehen ja naisen avioliitosta
      täydellisen.Hyvä elää elämänsä loppuun valitsemansa aviopuolison kanssa.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan totta. Ihmisen tulee olla oman seksuaalisuutensa herra eikä toistepäin. Jos ei hallitse omaa seksuaalisuuttaan ja omia himojaan, tulee ongelmia parisuhteessa, uskottomuutta, pettämistä yms. Seksuaalisuuden hallitseminen tarkoittaa sitä, että kykenee sitoutuneeseen, uskolliseen parisuhteeseen ja olemaan uskollinen kumppanilleen. En ajattele, että avioseksiä pitäisi mitenkään rajoittaa muuten kuin toista ja toisen tahtoa kunnioittamalla ja kuuntelemalla. Avioliittoon ei myöskään voi mielestäni mennä, jos ei halua seksiä. Tietysti aseksuaalitkin solmivat jopa aviosuhteita mutta harvalle tuo malli sopii. Kyllä se avioliitto on tarkoitettu juuri seksin harrastamista varten.


    • Anonyymi

      Kerro missä lantio tapasit?

      • Anonyymi

        En kerro. En tietenkään anna palstan pahimmalle kiusaajalle lisätietoja minusta tai hänestä. En tarkoita sinua vaan tuota naista, joka tuolla ahkerimmin kommentoi ja luulee mieheksi. En voi sietää hänen vastemielistä ja tunteetonta tyyliään (epäilen että on psykoottinen), joten jos hänet saan kimppuuni, en anna tunnisteita enempää. Mies en ole. Eikä tästä sen enempää. Teen uusia taas, jos jaksan. Harmi vaan, ettei se mies varmaan tiedä miten sexy on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro. En tietenkään anna palstan pahimmalle kiusaajalle lisätietoja minusta tai hänestä. En tarkoita sinua vaan tuota naista, joka tuolla ahkerimmin kommentoi ja luulee mieheksi. En voi sietää hänen vastemielistä ja tunteetonta tyyliään (epäilen että on psykoottinen), joten jos hänet saan kimppuuni, en anna tunnisteita enempää. Mies en ole. Eikä tästä sen enempää. Teen uusia taas, jos jaksan. Harmi vaan, ettei se mies varmaan tiedä miten sexy on.

        Sano sille suoraan se. Varmaan tykkäis sinusta lopun elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sille suoraan se. Varmaan tykkäis sinusta lopun elämän.

        Saatan sanoakin.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Täällä kyllä riehuu yksi mustamaalaajanainenkin pienissä sievissä tunnistelupuuhissa, jotka menee ihan reisille. Tuo jankuttaja taitaa olla kuitenkin juuri se toisena esiintyvä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Täällä kyllä riehuu yksi mustamaalaajanainenkin pienissä sievissä tunnistelupuuhissa, jotka menee ihan reisille. Tuo jankuttaja taitaa olla kuitenkin juuri se toisena esiintyvä mies.

        Onko tietoa, onko mustamaalaajanainen naisena ja toisina esiintyvän miehen kaveri? Jos mies esiintyy muina ja naisena palstalla, sellainen mies on neitimies.


    • Anonyymi

      Onko kyseessä vaaleahiuksinen mies?

      • Anonyymi

        Taitaa olla enemmänkin ristiverinen hän. Ei mitenkään tumma eikä vaalea, jotain siltä väliltä.


    • Anonyymi

      Mä vaan jäin sua oottaan et koska tuut mut hakemaan koska mä hain sut eka ja nyt on sun vuoro.

      Huolinko, hmm outo sanavalinta mulle. No totta kai kultsipultsi ;)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe