Miten Martina ei tajunnut??

Anonyymi

Martina menee yksiin tyypin kanssa, jonka nimi n Paha ja sitten ihmettelee, että se on väkivaltainen ja rikollinen???? Miksi edes fanit ei varottaneet????

86

2310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule lisätietoa vaikka olis kuinka monta aloitusta,😂 samasta aiheesta 🤣🌹

    • Anonyymi

      Lisätieto: kun kyseinen henkilö ei ymmärrä niin se ei sitten ymmärrä. Lukihäiriö tuottaa vaikeuksia esim luulee miehen olevan upporikas vaikka se onkin exvaimo....

      • Anonyymi

        Jokuhan kirjoitti et on 10- vaimoa 50- lasta ja 40v- vankilassa ollut.✌️🤣


      • Anonyymi

        Tai nykyinen osoitteen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai nykyinen osoitteen perusteella.

        Täällä taitaa olla itämaantietäjät liikenteessä, joku pisti paremmaksi täänkin jutun. On murhannut , lentänyt helikopteria ja ampunut konekivärillä ihmisiä.Ei kuitenkaan kertonu, monta on kuollut tulituksessa.


      • Anonyymi

        Ai se Martina tapaileekin, sitä äijän ex- vaimoa johan jotain uutta tietoa tupsahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se Martina tapaileekin, sitä äijän ex- vaimoa johan jotain uutta tietoa tupsahti.

        Miten noin hyvin välähti 💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taitaa olla itämaantietäjät liikenteessä, joku pisti paremmaksi täänkin jutun. On murhannut , lentänyt helikopteria ja ampunut konekivärillä ihmisiä.Ei kuitenkaan kertonu, monta on kuollut tulituksessa.

        No voi sanonko mitä, älkää jaksako, vähän vilkasta mielikuvitusta näin sunnuntaisin. Mistä ihmrestä te näitä ootte lukenu?
        Mihin Roope ja Paperilennokki hävinny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sanonko mitä, älkää jaksako, vähän vilkasta mielikuvitusta näin sunnuntaisin. Mistä ihmrestä te näitä ootte lukenu?
        Mihin Roope ja Paperilennokki hävinny?

        Mitäs täähän on normia ja kivaa juoruilua, ei pidä ottaa tosissaan täällä mitään.Täältä sivustoilta löytyy hyvin paljon, mielikuvitus heillä lentää ja myös tietenkin tyhmyys.😇🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se Martina tapaileekin, sitä äijän ex- vaimoa johan jotain uutta tietoa tupsahti.

        Ai se meni nyt näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sanonko mitä, älkää jaksako, vähän vilkasta mielikuvitusta näin sunnuntaisin. Mistä ihmrestä te näitä ootte lukenu?
        Mihin Roope ja Paperilennokki hävinny?

        Hujanen on loukkaantunut ja pettynyt kun Maralla ei ole ollut aikomustakaan huolia köyhää naapurinpoikaa vaan irakilainen taidevaras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sanonko mitä, älkää jaksako, vähän vilkasta mielikuvitusta näin sunnuntaisin. Mistä ihmrestä te näitä ootte lukenu?
        Mihin Roope ja Paperilennokki hävinny?

        Ovatko, Roope ja Paperilennokki jättäneet uppoavan laivan? Tai heivattu laidan yli? Paperilennokki on aika monen kuuluisan ja fiksun bloggaajan kuvaajana kunnostautunut, jos hänellä maine ryvettyy, niin voi jäädä asiakkaaksi enää Aitolehti 😯.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs täähän on normia ja kivaa juoruilua, ei pidä ottaa tosissaan täällä mitään.Täältä sivustoilta löytyy hyvin paljon, mielikuvitus heillä lentää ja myös tietenkin tyhmyys.😇🤡

        14:51:lle. Kiitos samoin 😆.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko, Roope ja Paperilennokki jättäneet uppoavan laivan? Tai heivattu laidan yli? Paperilennokki on aika monen kuuluisan ja fiksun bloggaajan kuvaajana kunnostautunut, jos hänellä maine ryvettyy, niin voi jäädä asiakkaaksi enää Aitolehti 😯.

        ...ja sitten onkin ura mennyttä. Mites Diididaa, suhtautuu tuohon Martinan Bahan boikaan? Kutsuuko ystävä-dinnerille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs täähän on normia ja kivaa juoruilua, ei pidä ottaa tosissaan täällä mitään.Täältä sivustoilta löytyy hyvin paljon, mielikuvitus heillä lentää ja myös tietenkin tyhmyys.😇🤡

        Kyllä täällä aina pientä huumoria kommenteista löytyy , ei kaikki kommentit ole tyhmiä ja sarkasmia löytyy eli kaikille jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hujanen on loukkaantunut ja pettynyt kun Maralla ei ole ollut aikomustakaan huolia köyhää naapurinpoikaa vaan irakilainen taidevaras.

        Ei kai Hujanen tosissaan Maraa, vaikka onhan Mara aika miesmäinen, että......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko, Roope ja Paperilennokki jättäneet uppoavan laivan? Tai heivattu laidan yli? Paperilennokki on aika monen kuuluisan ja fiksun bloggaajan kuvaajana kunnostautunut, jos hänellä maine ryvettyy, niin voi jäädä asiakkaaksi enää Aitolehti 😯.

        Voi hyvinkin olla, tai onko Maralla mennyt sukset ristiin ja pitänyt hankkia uudet
        " työntekijät " firmaansa , vaikka, ei kai kukaan Maran leipiin lähde, niin tyhmä ei voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja sitten onkin ura mennyttä. Mites Diididaa, suhtautuu tuohon Martinan Bahan boikaan? Kutsuuko ystävä-dinnerille?

        Hiljaista on Diididaan suunnalla, olisiko Mikko vähän opastanut ???


    • Anonyymi

      Kylmä totuus lienee se tavallinen tarina: Mara luuli löytäneensä prinssin mutta se olikin sammakko. Pahinta Maran kannalta se että nyt sen tietää kaikki.

      • Anonyymi

        Tuo vanhempi nainen marttiina saisi jo häippäistä julkisuudesta kun ei oikein sitä hallitsekaan.


      • Anonyymi

        Toivotaan jos on naimisissa, niin ei ole heillä testamenttia ollenkaan Martinan kaveri saa muhkean perinnön. On kuulema aatelissukuinen Italialainen suku, joka omistaa hienoja ravintoloita useammassa maassa.Näin tääkin on juorutätien kirjoitus, täältä sivustolta.Seiskalehti ei tiennyt, kertoi et on ollut aviossa 20v- ja eronnut äijä on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan jos on naimisissa, niin ei ole heillä testamenttia ollenkaan Martinan kaveri saa muhkean perinnön. On kuulema aatelissukuinen Italialainen suku, joka omistaa hienoja ravintoloita useammassa maassa.Näin tääkin on juorutätien kirjoitus, täältä sivustolta.Seiskalehti ei tiennyt, kertoi et on ollut aviossa 20v- ja eronnut äijä on nyt.

        Martina on mestari möhläämään itseään! Eikä ymmärrä edes hävetä 🙈. Pohjanoteeraus tämä viimeisin mies, kahden pienen tytön äidille 🐒. Ei hel*etti 😆.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on mestari möhläämään itseään! Eikä ymmärrä edes hävetä 🙈. Pohjanoteeraus tämä viimeisin mies, kahden pienen tytön äidille 🐒. Ei hel*etti 😆.

        Mikä miehessä vikana, mistä tunnet hänet kerro meille lisää 🤣 onko pitkä hoikka vai lihaksikas.Onko rikas onko lapsia 50- niinkuin kirjoittavat.Tuleeko jouluksi Suomeen piipahtaa, voi ihme sentään.Onpas meitil jänskit aijat ees 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan jos on naimisissa, niin ei ole heillä testamenttia ollenkaan Martinan kaveri saa muhkean perinnön. On kuulema aatelissukuinen Italialainen suku, joka omistaa hienoja ravintoloita useammassa maassa.Näin tääkin on juorutätien kirjoitus, täältä sivustolta.Seiskalehti ei tiennyt, kertoi et on ollut aviossa 20v- ja eronnut äijä on nyt.

        Eiköhän suku ole ollu kaukaa viisas ja tehny paperit, näin luulisin, toiseksi eihän aateliset saa avioitua ei aatelisen kaa. Nämä on kuitenki olleet naimisissa vai onko ollu avopari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän suku ole ollu kaukaa viisas ja tehny paperit, näin luulisin, toiseksi eihän aateliset saa avioitua ei aatelisen kaa. Nämä on kuitenki olleet naimisissa vai onko ollu avopari.

        Naimisissa 20v- nykymaailmassa ihmeen pitkä avioliitto, miehellä kuitenkin oma virma on jo ollut 16v.Seiskan mukaan on kuitenkin eronneet.


      • Anonyymi

        Joka kuuseen kurkottaa, se bahaan kapsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vanhempi nainen marttiina saisi jo häippäistä julkisuudesta kun ei oikein sitä hallitsekaan.

        Miten marsu voisi osata hallita julkisuuskuvaansa hyvin, kun näköjään ei osaa hoitaa omaa elämäänsäkään kunniallisesti? Aina on jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä miehessä vikana, mistä tunnet hänet kerro meille lisää 🤣 onko pitkä hoikka vai lihaksikas.Onko rikas onko lapsia 50- niinkuin kirjoittavat.Tuleeko jouluksi Suomeen piipahtaa, voi ihme sentään.Onpas meitil jänskit aijat ees 😇

        ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan jos on naimisissa, niin ei ole heillä testamenttia ollenkaan Martinan kaveri saa muhkean perinnön. On kuulema aatelissukuinen Italialainen suku, joka omistaa hienoja ravintoloita useammassa maassa.Näin tääkin on juorutätien kirjoitus, täältä sivustolta.Seiskalehti ei tiennyt, kertoi et on ollut aviossa 20v- ja eronnut äijä on nyt.

        Kumpi kupsahtaa ennemmin. Ukolla vaarallinen ammatti, saattaa lipsahtaa, jollain taulukeikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan jos on naimisissa, niin ei ole heillä testamenttia ollenkaan Martinan kaveri saa muhkean perinnön. On kuulema aatelissukuinen Italialainen suku, joka omistaa hienoja ravintoloita useammassa maassa.Näin tääkin on juorutätien kirjoitus, täältä sivustolta.Seiskalehti ei tiennyt, kertoi et on ollut aviossa 20v- ja eronnut äijä on nyt.

        Tuo on täyttä satuilua, rikollisia koko hela jengi !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten marsu voisi osata hallita julkisuuskuvaansa hyvin, kun näköjään ei osaa hoitaa omaa elämäänsäkään kunniallisesti? Aina on jotain...

        Onkohan ottanut Soffasta mallia😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kuuseen kurkottaa, se bahaan kapsahtaa.

        Joka miljonääriin kurkottaa, se maahanmuuttajarikolliseen kapsahtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ottanut Soffasta mallia😂😂😂

        Sofialla on ollut rauhallista siitä lähtien, kun pääsi pappa-Nikosta eroon.


    • Anonyymi

      Nyt Seiskakin alkoi varomaan. Pani jo otsikkoon että hovioikeus purki tuomion. Mutta riittääkö se?

      • Anonyymi

        Jos olisi marttiina olisi huolissani miehen nyxästä, saattaa olla myös äidillisiä otteita omaava nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi marttiina olisi huolissani miehen nyxästä, saattaa olla myös äidillisiä otteita omaava nainen

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊


      • Anonyymi

        Seiska kuuluu yhteen isoon pohjoismaiseen lehti ketjuun joten katsellaan mitä tulee.


      • Anonyymi

        Siinnä ja siinnä, voi taivas vetäisi seiskalehden oikeuteen, siihen loppuisi lehden julkaisut.Ei tiedä miten asian ottaa, eri maissa on tarkkoja jos loukataan perättömillä jutuilla lehdistössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinnä ja siinnä, voi taivas vetäisi seiskalehden oikeuteen, siihen loppuisi lehden julkaisut.Ei tiedä miten asian ottaa, eri maissa on tarkkoja jos loukataan perättömillä jutuilla lehdistössä.

        Martinan kannattaa nostaa syyte Seiskaa vastaan jos on perätön juttu 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Missä käynyt ja kenen kotona. Sitä voi vaan arvailla. Käyny varmaan Buqinghamin palatsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Sanoko se että mun Baha ja mun takka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinnä ja siinnä, voi taivas vetäisi seiskalehden oikeuteen, siihen loppuisi lehden julkaisut.Ei tiedä miten asian ottaa, eri maissa on tarkkoja jos loukataan perättömillä jutuilla lehdistössä.

        Suomi on siitä hyvä maa ettei siellä lehdet voi mitä vaan julkaista vaan asioissa on oltava totuutta. Seiska ilmestyy joka viikko mutta yllättävän vähän ne on oikeuteen joutunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Toivottavasti Martti muuttaa Ruotsiin 🙏. Eikös hän puhuukin jotenkuten Ruptsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä käynyt ja kenen kotona. Sitä voi vaan arvailla. Käyny varmaan Buqinghamin palatsissa.

        16:47. Käynyt varmaan Tähtärillä Diidaan luona 🙂. Niissä kämpissä on komeat takat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kannattaa nostaa syyte Seiskaa vastaan jos on perätön juttu 👍

        Hoh hoh, vai Martinan kannattaa nostaa syyte, johan nyt vitsin murjaisit !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Eikö se takkakuva kuvattu didemin luona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoko se että mun Baha ja mun takka.

        Hahhaa, juuri näin mun Baha, mun takka, mun miljoona asunto ja kaikki mun, mun mun. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Martti muuttaa Ruotsiin 🙏. Eikös hän puhuukin jotenkuten Ruptsia?

        Martinalla loistava kielitaito, puhuu sujuvasti viittä kieltä, mutta kukaan ei vaan selvää hänen puheestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa, juuri näin mun Baha, mun takka, mun miljoona asunto ja kaikki mun, mun mun. Piste.

        ...mun mun mun munmunmun...Bahan ex-vaimon miljoonat...MUN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mun mun mun munmunmun...Bahan ex-vaimon miljoonat...MUN!!!

        Tämä oli paras !!! Ex vaimon miljoonat, tottakai mulle, mun, mun !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kannattaa nostaa syyte Seiskaa vastaan jos on perätön juttu 👍

        Martina ei välitä seiskan jutuista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Suomessa kuvattu kuva. Ei ole käynyt Tukholmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinhan kävi jo äijän kotona, oli kuvakin hienotakka oli taustalla.Olis ex- ja nyksät kyllä antanu kyytiä, jos sellaisia olisi olemassa.✊✊

        Ei ollut miehen kotoa, yritä ymmärtää.


    • Anonyymi

      Täällä on ollut rasistisia kommentteja. Mies on luokiteltu todella vaaralliseksi rikolliseksi. Niin hurjia juttuja etten itse uskaltaisi kommentoida julkisilla sivuilla noin rajusti ja vielä asian vierestä perättömiä.

      • Anonyymi

        Kusikohan nyt Seiskalehti omaan pesäänsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusikohan nyt Seiskalehti omaan pesäänsä?

        Epäilen et on aivan väärä henkilökin, mistä lehti tietäis kaverin oikean nimen, koska ei Martina ole kertonu siitä julkisuudessa ollenkaan.👮?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen et on aivan väärä henkilökin, mistä lehti tietäis kaverin oikean nimen, koska ei Martina ole kertonu siitä julkisuudessa ollenkaan.👮?

        Tietääkö Marsu itsekään oikeaa nimeä. Zeittu tutkii taustat, ei retkahda halpaan. Lehdillä on keinot saada oikeaa tietoa.


      • Anonyymi

        Toistavat julkaistua painettua tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusikohan nyt Seiskalehti omaan pesäänsä?

        Ei kussu Seiska eikä muut lehdet omaan pesään. Kyllä se oli jonkun muun pesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö Marsu itsekään oikeaa nimeä. Zeittu tutkii taustat, ei retkahda halpaan. Lehdillä on keinot saada oikeaa tietoa.

        Joo, se Seiskasta on sanottava, että ei julkaise mitään, ellei taustat ole tutkittu tarkkaan. Seiskaa ei ole kukaan saanut syytteeseen mistään pitkään aikaan. Oikeudella on kyllä uhkailtu, Maisa esim. mutta kokoon ovat kuivuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen et on aivan väärä henkilökin, mistä lehti tietäis kaverin oikean nimen, koska ei Martina ole kertonu siitä julkisuudessa ollenkaan.👮?

        Nyt vaan Martina vaihtamaan miehen nimeä, tai ainakin B heti vaihtoon vaikkapa C:ksi.


    • Anonyymi

      Kinkkinen paikka, seven kustantaa martalle niiiiiin paljon ja nyt tää kupru nousi pintaan. Ei hyvä.

    • Anonyymi

      Tiesikö fanit ennen seiska lehtee mikä tää mies on, voi hyvänenaika sua taas.

      • Anonyymi

        Eipäs kun ei tiedetä , kuka mies mahtaa olla.Ensin seiskalehti kertoi et on Turkkilainen, no nyt se vaihtui jostain syystä Irakkilaiseksi.Aikuinen henkilö on Martina, ei ole alaikäinen ei meidän pidä olla hänestä huolissaan.Onnea vaan, jos on uusi rakas ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs kun ei tiedetä , kuka mies mahtaa olla.Ensin seiskalehti kertoi et on Turkkilainen, no nyt se vaihtui jostain syystä Irakkilaiseksi.Aikuinen henkilö on Martina, ei ole alaikäinen ei meidän pidä olla hänestä huolissaan.Onnea vaan, jos on uusi rakas ♥️

        Juuri näin! Soopaa kirjoittavat. Kaikkea hyvää Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Soopaa kirjoittavat. Kaikkea hyvää Martinalle.

        Seven jankuttaa ryöstöstä kuin yleinen syyttäjä mutta miksi sitten ei saanut tuomiota vaan veli sai??? En yritä väittää ketään puhtaaksi pulmuseksi mutta joko saat tuomion tai sitten et saa. Näin toimii oikeusjärjestelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs kun ei tiedetä , kuka mies mahtaa olla.Ensin seiskalehti kertoi et on Turkkilainen, no nyt se vaihtui jostain syystä Irakkilaiseksi.Aikuinen henkilö on Martina, ei ole alaikäinen ei meidän pidä olla hänestä huolissaan.Onnea vaan, jos on uusi rakas ♥️

        Uutisoitiin, Perhetuttuskankin miehestä, että on IT-miljonääri, vaikka sitten ei ollutkaan 😁. Veikattiin erästä toista ”Mikkoa”, mutta Maisulin mies osoittautuikin halvemmaksi kopioksi 😃. Kyllä Seiska tuon Bahan pojan salat selville ottaa. Paljastusjuttuja kuullaan vielä 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Soopaa kirjoittavat. Kaikkea hyvää Martinalle.

        Eivät muuten kirjoita soopaa, Martta vaan ei ymmärrä, jos ei niitä miljoonia tulekaan hänelle, mun rahat, mun miljoonat !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät muuten kirjoita soopaa, Martta vaan ei ymmärrä, jos ei niitä miljoonia tulekaan hänelle, mun rahat, mun miljoonat !!!

        Seiska on jo vuosia ollut tarkka juttujensa todenperäisyydestä. Joskus lehden alkuvuosina siinä julkaistiin jotain skandaaleja pelkkien juorujen perusteella ja lehti joutui korvaamaan rahallisesti juttujen kohteille. Sittemmin yksi jos toinenkin julkkis on Seiskan jutun takia lausuillut uhkauksia juristeilla ja oikeusjutuilla, mutta ei sitten mitään ole tapahtunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Soopaa kirjoittavat. Kaikkea hyvää Martinalle.

        Kaikkea vaurautta vaan martinalle vaikka rahat olis miehen exmuijan


    • Anonyymi

      Ompa taas turhauttava aihe, kuinka kiinostaa jonkun elämä noin paljon.🤕

      • Anonyymi

        Niin, ajatella Marttiina ominut itselleen miehen jolla ei todellisuuspohjaa ole ollut edes marttiinaan. Kummaa on. Taito se on rakastua johonkin mitä ei ole🤷‍♀️


      • Anonyymi

        Onpa, kunpa, niinpä...
        Jos on turhauttava aihe, näkyy "kiinostavan" sinuakin, olethan sinäkin täällä lukemassa!
        Onpa, EI ompa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa, kunpa, niinpä...
        Jos on turhauttava aihe, näkyy "kiinostavan" sinuakin, olethan sinäkin täällä lukemassa!
        Onpa, EI ompa!

        Et ole äidinkielen opettaja. Hus!


    • Anonyymi

      Pissaliisa fanit onnesta mykkinä. Kunhan on mies, kaikki kelpaa. Kuka kuuseen kurkottaa, se pahaan kapsahtaa.

    • Anonyymi

      Löysiköhän lopulta sen oikean.

    • Anonyymi

      Klassinen tapaus, totuus paljastuu tipottain suhteen edetessä. Paljastuu ettei olekaan vapaa eikä ehkä edes eroamassa. Tarjolla lopulta siis toisen naisen ja sivusuhteen paikka. Saako sitten rahaa ukolta, ehkä.

      • Anonyymi

        Aika noloa Keski-ikäiseltä naiselta. Nyt vaan uutta kuvaa kehiin, voimasanojen myötä vaikka vähissä hän ne jo on ei voi käyttää rakastunut, tasapainoinen, terve, onnellinen jne mutta jos olisit rehellinen ja laittaisit vain "Martinan paska elämä"


      • Anonyymi

        Ajatellaanpa miehiä yleisesti: aika harva jättää
        kauniin vaimon, lapset, villan merenrannalla, statuksen, hienot pippalot, omaisuuden saadakseen köyhän ja kouluttamattoman yh-äidin,
        jolla lapsia eri isän kanssa?
        Sosiaalinen asema yhteisössä, uskonto (vaikka se ei arjessa näkyisikään) merkitsevät paljon.
        No, hauskaa voinee pitää, mutta ei mitää liittoa kannata odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatellaanpa miehiä yleisesti: aika harva jättää
        kauniin vaimon, lapset, villan merenrannalla, statuksen, hienot pippalot, omaisuuden saadakseen köyhän ja kouluttamattoman yh-äidin,
        jolla lapsia eri isän kanssa?
        Sosiaalinen asema yhteisössä, uskonto (vaikka se ei arjessa näkyisikään) merkitsevät paljon.
        No, hauskaa voinee pitää, mutta ei mitää liittoa kannata odotella.

        Aitolehti on antanut tyypille itsestään kloriitissa keitetyn kuvan. Menneisyyttään on jo vuosia yrittänyt täällä Suomessakin muuttaa ja käsikirjoittaa elämäänsä uusiksi. Koulutustakin rutkasti liioiteltu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatellaanpa miehiä yleisesti: aika harva jättää
        kauniin vaimon, lapset, villan merenrannalla, statuksen, hienot pippalot, omaisuuden saadakseen köyhän ja kouluttamattoman yh-äidin,
        jolla lapsia eri isän kanssa?
        Sosiaalinen asema yhteisössä, uskonto (vaikka se ei arjessa näkyisikään) merkitsevät paljon.
        No, hauskaa voinee pitää, mutta ei mitää liittoa kannata odotella.

        Eli oliko kuvaus tästä ksnsainvälisestä rikollisesta, mistä joku sai ihan aloituksen. Onko täällä mennyt miehet sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oliko kuvaus tästä ksnsainvälisestä rikollisesta, mistä joku sai ihan aloituksen. Onko täällä mennyt miehet sekaisin?

        Eikö tällä Martinalla ole itselläänkin rikosrekisteri ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tällä Martinalla ole itselläänkin rikosrekisteri ?

        Ei taida olla kovin tarkka maineesta kunhan rahaa riittää. Niin ja jos omakin maine on mitä on.💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla kovin tarkka maineesta kunhan rahaa riittää. Niin ja jos omakin maine on mitä on.💪

        Ei ole varaa enää valita tuon ikäisenä ja salarakas taitaa vain olla nytkin.


    • Anonyymi

      Kunhan ei nyt sotkeutuisi mihinkään hämärämieheen niin että saa myöhemmin katua. Tutkailee ensin rauhassa eikä suinpäin ryntää esim. yhteen asumaan. Jos on ollut luvaton ase hallussa jne. kuten täällä kirjoiteltiin niin ei kauhean kiltiltä vaikuta...

    • Anonyymi

      Onko tämä uusi mies nyt niitä avaruusinsinöörejä, joita pohjolaan, on Haavisto ja Ohisalo uittaneet?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe