Paavo on,,,

Anonyymi

Ulalla, hän puhuu uusituvista luonnonvaroista, siinä ensimmäiseksi on #Turve ( uusiutuu metrin 10000 vuodessa) sitä siis pitäisi käytettävä lämmityksessä, lämpöpumputkin on myrkkyä, sähkö -autot saastuttaa, ilmaston hiilidioksiidin lisääntyminen on kiistanalainen, että kuka sitä tuottaa? jned,,,

Keskusta nousuun, kyllä käyrä nousee kun taulukon kääntää riippumaan seinällä ylös-alaisin..

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kas kummaa eikö Kärsät vastaa..?

      • Anonyymi

        Miten sinulle vastaa kun uhkailet käräjillä siitäkin kun sinun esittämiin kysymyksiin vastataan? Sama homma silloinkin kun kysymyksiisi ei vastata ei mene kauan kun olet korvauksia vailla vaikka kukaan ei vastaisikaan aina sama lopputulos.


      • Anonyymi

        Hukkampa meni Paavon kävely pellon laitaa, ei yhtää puoltolausetta vahvalta kannatus-alueelta,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkampa meni Paavon kävely pellon laitaa, ei yhtää puoltolausetta vahvalta kannatus-alueelta,,

        ,, Kerskusta otti vanhan haupitsin eturintamaan..,muuta ei ole..Saarikko saarnaa..puhetta tulee, ei tekoja,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulle vastaa kun uhkailet käräjillä siitäkin kun sinun esittämiin kysymyksiin vastataan? Sama homma silloinkin kun kysymyksiisi ei vastata ei mene kauan kun olet korvauksia vailla vaikka kukaan ei vastaisikaan aina sama lopputulos.

        dse onmpi sinun okelmasi,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        dse onmpi sinun okelmasi,,

        däydyybi koiddaa sopetua, minä en siihe kärsässä 13 v aikana onndestannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        däydyybi koiddaa sopetua, minä en siihe kärsässä 13 v aikana onndestannu

        ,, ja Nuijulaiset nuijji vaimoni


        "temmotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, ja Nuijulaiset nuijji vaimoni


        "temmotta

        ,, ja työni,,seurakunta sieluni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, ja työni,,seurakunta sieluni..

        "Alakaapiko sitä haastetta tulemaan, Aajani on istunut "Ylivieskan salissa nro 2, klo 13 reikä reikä", tonnilla pår tunti..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alakaapiko sitä haastetta tulemaan, Aajani on istunut "Ylivieskan salissa nro 2, klo 13 reikä reikä", tonnilla pår tunti..?

        olisikin toivottavaa, ettei Mulukuan hullunakan "savupiippu-gynekoloogi ja selekisen hirvensarven-tarkastaja enää oveni saranoita naukaise,,vaikkakin Kärsän kh-jäsen Kerskustan valtuutettu jo selvän-näkijänä ennakoi ja karjaisi #TAPOIT, täytyypi kysyä Tuomarilta mitä HÄN terkoitti, "tyhmä" kun olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisikin toivottavaa, ettei Mulukuan hullunakan "savupiippu-gynekoloogi ja selekisen hirvensarven-tarkastaja enää oveni saranoita naukaise,,vaikkakin Kärsän kh-jäsen Kerskustan valtuutettu jo selvän-näkijänä ennakoi ja karjaisi #TAPOIT, täytyypi kysyä Tuomarilta mitä HÄN terkoitti, "tyhmä" kun olen.

        myös"monitoimialan yrittäjä työssä ja vapaa aikana hyvin menestynyt ja siksi kunnioitettavana, että kaikki mitä HÄN sanoo on "merkitsevää, kuten hlöäni kohtaan HÄN aina sanoo"temmotta, vsta 1975 alkaen..

        temmotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös"monitoimialan yrittäjä työssä ja vapaa aikana hyvin menestynyt ja siksi kunnioitettavana, että kaikki mitä HÄN sanoo on "merkitsevää, kuten hlöäni kohtaan HÄN aina sanoo"temmotta, vsta 1975 alkaen..

        temmotta

        mietingin sitä unettomat yöt kunnes, kun tuli Kokkolan mpp Kärsälle töihin se selvisi, kun erittäin arvostettu ja kyvyiltään yläwitoseen Kj kanssa oikeuttava työkollegani paljasti; "sinua ei arvosteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietingin sitä unettomat yöt kunnes, kun tuli Kokkolan mpp Kärsälle töihin se selvisi, kun erittäin arvostettu ja kyvyiltään yläwitoseen Kj kanssa oikeuttava työkollegani paljasti; "sinua ei arvosteta.

        em näkisin "herjauksena vanhempiani kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkampa meni Paavon kävely pellon laitaa, ei yhtää puoltolausetta vahvalta kannatus-alueelta,,

        Paavo puhu palio asiaa.......sähkö ydinvoimalla jäte ikuinen ongelma.akkujen raaka aineen louhinta pilaa luontoa enempi ku uusiutuva dieseli!..turve ja hake uusiutuu ....nyt kaupunkeihin tuodaan virosta.venäjältä polttoturve...tuskin kuulleetkaa vesiensuojelusta!!


    • Anonyymi

      Siellä on Sipilät, Saarikot jne. hakanneet päätäänsä pöytään suoran huudon säestämänä huomatessaan kuinka maaseutua on puolustamassa Paavo heidän sijaan saaden vielä samassa asiayhteydessä tilaisuuden useita kertoja julistaa alkiotaan haukkuen siinä sivussa harhapoluilla vaeltavaa puolueen nykyjohtoa?

      • Anonyymi

        "Voiko vitutukseen kuolla?"

        Paavo Väyrynen (1987)

        Siellä sipilää harmittaa kun ei lakkauttanut yleä Väyrysen päästessä itseään mainostamaan ja haukkumaan siinä samalla nykyistä kepujohtoa keskustan tuhoajina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voiko vitutukseen kuolla?"

        Paavo Väyrynen (1987)

        Siellä sipilää harmittaa kun ei lakkauttanut yleä Väyrysen päästessä itseään mainostamaan ja haukkumaan siinä samalla nykyistä kepujohtoa keskustan tuhoajina?

        Paavo puolueen puheenjohtajaksi ja kaappikokoomuslaiset uskonmiehet puoluejohdosta Kempeleeseen ja tällä kertaa ovi lukkoon ja kepujen kannatus hyppää heti minimissään 16-17%:iin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voiko vitutukseen kuolla?"

        Paavo Väyrynen (1987)

        Siellä sipilää harmittaa kun ei lakkauttanut yleä Väyrysen päästessä itseään mainostamaan ja haukkumaan siinä samalla nykyistä kepujohtoa keskustan tuhoajina?

        Pekkarinen vastaavasti varmasti ulvoi naurusta katsoessaan kuinka vanha aatetoveri pisti parastaan?


      • Anonyymi

        Olisi ollut hauskaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa kuinka Kärnä Kuningas Paavon esiintymiseen sanomisineen reagoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut hauskaa olla kärpäsenä katossa seuraamassa kuinka Kärnä Kuningas Paavon esiintymiseen sanomisineen reagoi?

        Pää punaisena ja.....POKS!.....räjähdys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää punaisena ja.....POKS!.....räjähdys.

        kikkelikuvien lähettäjä vihaa Paavoa enemmän kuin persuja ja varsinkin vihreitä ja se on paljon se.


    • Anonyymi

      Täällä on onnellisia kirjoittajia ,Akressiivista keskustelua netin avulla .Tänäkin iltana rupeavat nukkumaan tyytyväisinä

      • Anonyymi

        johonnisa sitä pitää purkautua.. purkau sin eukkoosi..


    • Anonyymi

      kyllähän turvetta on viimesen 50v aikana poltettu ja haketta, kumma vain, kun sitä pitää veroistamme antaa tukea, olis Paavon aika antaa selitys, että miksi turve ei syty ilman seteleitä..

      Paavo mitään tiedä--

      • Anonyymi

        -- tuomitsi sähkö autot, lopuksi piti kehasta, että s-autolla tulin Keminmaalta Hkiiin, siis ladattavalla. Jaappanilaisella on jo, että itseitsensä lataa ja kuskin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -- tuomitsi sähkö autot, lopuksi piti kehasta, että s-autolla tulin Keminmaalta Hkiiin, siis ladattavalla. Jaappanilaisella on jo, että itseitsensä lataa ja kuskin..

        ,,tuli vain mieleen, kun kuuntelin Paavoa..


        -kerran miesnä, kahesti lasna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,tuli vain mieleen, kun kuuntelin Paavoa..


        -kerran miesnä, kahesti lasna..

        Olipas Kepulta surkia esitys turvata #Paavoon, kertoo sitä, että Kepun politinen byroo on "Paavo


        laulu ilman sanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas Kepulta surkia esitys turvata #Paavoon, kertoo sitä, että Kepun politinen byroo on "Paavo


        laulu ilman sanoja

        #Paavo on siltansa polttanut-ja monesti, nuoremmilla maataloustuottajilla on luottamus Paavoon,, niin mikä se on..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Paavo on siltansa polttanut-ja monesti, nuoremmilla maataloustuottajilla on luottamus Paavoon,, niin mikä se on..?

        sodan jälkeinen Keskustan maatalous-politiikka on ollut pankkirahoituksen tukemaa, mutta kun Lipponen&Väyrynen v 79-80 möi Suomen ja EU tuli kuvioihin, karsittiin 2 nollaa ja velat melkein muuttui saataviksi, siihen saumaan sopikin ottaa jälleen pankilta rahaa ja laajentaa, velkarahalla jossa olikin mukana ne "2-nollaa indeksissä, "vapaa talonpoika hirtettiin pankin maataloustuottajaksi, samaan aikaan Tanska oli ja on EU kautta johtava kilpaileva maatalous- tuotteitten tuottaja, homma on taputeltu, Alkkiolainen talonpoika ottaa lisää velkaa, suurentaa tilakokoa ja tuotto-yksiköita, isontaa koneet.. koulutetut lapset lähtee, kaupunkiin, vain 100 m-set kivinavetat jää..ja selkävikaiset pankin velkaiset..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sodan jälkeinen Keskustan maatalous-politiikka on ollut pankkirahoituksen tukemaa, mutta kun Lipponen&Väyrynen v 79-80 möi Suomen ja EU tuli kuvioihin, karsittiin 2 nollaa ja velat melkein muuttui saataviksi, siihen saumaan sopikin ottaa jälleen pankilta rahaa ja laajentaa, velkarahalla jossa olikin mukana ne "2-nollaa indeksissä, "vapaa talonpoika hirtettiin pankin maataloustuottajaksi, samaan aikaan Tanska oli ja on EU kautta johtava kilpaileva maatalous- tuotteitten tuottaja, homma on taputeltu, Alkkiolainen talonpoika ottaa lisää velkaa, suurentaa tilakokoa ja tuotto-yksiköita, isontaa koneet.. koulutetut lapset lähtee, kaupunkiin, vain 100 m-set kivinavetat jää..ja selkävikaiset pankin velkaiset..

        Tanskan suuret tuottaa hintaan johon Suomen pettuleivän tuottajat ei pysty, tai siis pystyy niin kauan kuin kuluttaja maksaa #kotimaisesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskan suuret tuottaa hintaan johon Suomen pettuleivän tuottajat ei pysty, tai siis pystyy niin kauan kuin kuluttaja maksaa #kotimaisesta..

        joka tapauksessa tapaus "Paavo on osoitus siitä, että aikoinaan niin Mahtavalla Keskustalla on tullut nörytymisen aika, kaupugista tukia hakeminen on, että "elä unta nää..

        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka tapauksessa tapaus "Paavo on osoitus siitä, että aikoinaan niin Mahtavalla Keskustalla on tullut nörytymisen aika, kaupugista tukia hakeminen on, että "elä unta nää..

        PS

        Näläkä tullee kaupunkissaki jas maajussia ei ole!!! Näky ruottissaki keväällä..loppu ruoka kaupasta eikä tullu ulkomaalta...oma tuotanto ajettu jo alas.....siihenkö suomiki tavoittelee!! Arvostan tuottajaaa ja ostan kotimaista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe