Aihe

"Outo" kani

Anonyymi

Elikkäs sain tossa n. Vuosi sitten uros kanin joka on ja käyttäytyy todella oudosti. Esim kun sain sen nii sillä oli jalassa sellanen ihon värinen rautalangan näkönen naru, ja sen silmän sitä keskikohtaa kiertää semmone joku koru jossa on helmiä tai se Ainaki näyttää siltä. Se ei myöskään tykkää ihmisistä tai selityksistä. On se myös hyökännyt kätenikimppuun ja Naaras kanini kimppuun. Ja jos mä vaikka istun tuolilla ja nousen siitä niin se lähtee jahtaamaan naaras kaniani. Hän yleensä vaan joo nii kopeissaan eikä suostu tulla pois. Kasvattajakin oli ihan luotettava, saatin paperit ja kaikki tiedot siitä. Pitäiskö käyttää eläinlääkärissä

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

viime omistaja jotenkin huono, silmässä jotakin jne. jalassa on sitten ollut ns kidutusjälki. viekää eläinlääkärille ja jos hän on sitä mieltä eläinrääkkäys ilmoitus tai jtn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      228
      15092
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13487
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9205
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6566
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      243
      3868